Fórum - Téma


M6 GH - Koupě ojetého vozu 2008 - 2013


Fórum 6 GH M6 GH - Koupě ojetého vozu 2008 - 2013

Informace o modelu: Mazda 6 GH


1 ......... 33  34  35  36  37 ......... 41

2016-05-13 17:57:45

xxxride: ta bola asi moja Inak Auto ESA mi pride o nieco lepsi, castokrat ludia nepredavaju pruserove auto, ale nechcu proste mrhat casom na prehliadky, vyjednavanie o cene atd. Ja som takto predal trojku a bol som v ESA spokojny, ponukli ferovu cenu.

2016-05-13 17:58:19

xxxride: tu z autoEsa jsem už projížděl - spodek lehce zanedbanej, brzdy na výměnu, jinak se jí po jízdní stránce nedalo nic vytknout a vzhledem k tomu, že nešli s cenou moc dolů, tak jsem šel dál. Taky bych radši nějaký zachovalý kousek od někoho, ale zase nechci na auto čekat rok.

2016-05-13 18:11:31

trefis: Já se řídím heslem, že člověk se má učit ( pokud možno ) nejlépe na chybách druhých, ne na svých ( které bývají dost často draze zaplacené ).

Přesto toužíš dělat dalšího pokusnýho králíka. Pak nezbývá, než Ti opravdu upřímně popřát = směle na zteč: Nepaušalizuj, výhledni si, vyzkoušej osobně.

Jinak s čím počítat při nákupu a následných věcech jsou tady na fóru popsané celé stránky. Rozepisovat to tu nebudu, jelikož by to cenzor rychle zablokoval jako zadávané duplicity ( jako už několikrát ).

T

deimos9: Nic ve zlým, ale tohle, co jsi napsal, je naprostý blábol.

T

2016-05-13 18:57:37

trefis: Máš velkou výhodu,že benzínová GH nejsou průserová auta.Není tam jediná typická bolest modelu,pokud nebyla zanedbána údržba,odmění se ti spolehlivosti.A takovou spojku,brzdy a nápravu si ohlídáš sám,tohle vše se dělá až po 200 000km.Nemyslím samo destičky a prov.kapaliny.Trošku se podívej na korozi spodku,ale ani tam by neměl být problém,je to mnohem lepší než u předcházejícího modelu.Jinak od Aček mám už 3.vůz a ani jednou problém.Do dneška jezdí v rodině.Jelikož autům rozumím,tak si to pohlídám.A koupit auto od soukromníka je také velký risk.Nikdy nevíš,že na něho není uvalená exekuce aon se snaží auto rychle prodat.Viz. Černé ovce

2016-05-14 00:17:10

Zdravím! Nevíte někdo na co se připravit u M6 GH 2.0 MZR-CD 103 kW, rv. 2009 při nájezdu 285tkm?

Mám v oku tuto M6 z Brna: http://www.sauto.cz/osobni/detail/mazda/6/16680407 ale prodává se už delší dobu.

Původně začala na 180 000 Kč až se dostala na zajímavou cenu. Jezdila údajně 5 let ve firmě, pak 2 roky v soukromém vlastnictví. Vyplatí se ještě do takového nájezdu jít? Rozvody byly dělány ve 240tkm, jak na tom může být při takovém nájezdu filtr pevných částit, vstřiky, ERG?

2016-05-14 08:41:46

falco: No,to už je sázka do loterie.Právě v tomto nájezdu se dělá všechno.Samozřejmě rozvody,dvouhmotový setrvačník,podložky pod vstřikama,turbo,přední náprava,spojka...Ještě,pokud to bylo firemní auto....Já bych zkusil od minulého majitele,co vše měnil nebo neměnil.Motory jsou spolehlivé,ale potřebují kvalitní naftu s aditivama.Osobně bych do toho nešel.riziko je vysoké.Aby se Mazda neproměnila v nenažrané prasátko

2016-05-14 12:06:36

Tak jsem si nechal vyjet záznamy o poškození z CEBIA a příjde mi to, jak kdyby to bylo po bouračce (poseldní oprava za 2500 eur ), co vy na to?

Číslo záznamu: 1 / 4

Datum škody 1 / 2009

Výše škody 443 EUR

Statut poškození Oprava

Evidovaná místa poškození přední čelo

  • ---

Číslo záznamu: 2 / 4

Datum škody 4 / 2011

Výše škody 496 EUR

Statut poškození Oprava

Evidovaná místa poškození L zadní strana

Stav tachometru 73 500

  • --

Číslo záznamu: 3 / 4

Datum škody 7 / 2011

Výše škody 374 EUR

Statut poškození Oprava

  • ---

Číslo záznamu: 4 / 4

Datum škody 8 / 2012

Výše škody 2 567 EUR

Statut poškození Oprava

2016-05-14 12:41:11

trefis: No asi by bylo třeba zjistit,co to bylo za opravu.Ta částka je vysoká,ale jestli to opravovali v Mazdě nebo z povinného nebo havarijního pojištění,tak se nedivím.Je běžná praxe,že se částky z toho důvodu navyšují.V každém případě bych byl velmi obezřetný

2016-05-14 12:52:36

míra: A ukaž mi auto z toho roku, které bude mít méně najeto a nebude nenažrané prasátko? Ideální je si přece koupit nové a mám klid. Prostě auto je za 150000,-, nové stálo přes 700000,-, a pokud je pravidelně servisované, tak nevidím důvod proč nekoupit, co víc by jste chtěli? (aby vše bylo vyměněné, ale to auto se potom nebude prodávat, když majitel do toho investoval, případně nebude stát 150000,-, ale o 50000,- více) Hold musím počítat s tím, že budu muset zainvestovat, když se něco posere. Od toho to auto stojí 150000,-.

2016-05-14 16:56:34

sedvo: V posledních měsících před odepsáním z firmy v 244 tkm prošlo větším servisem asi za 35 000 kč (rozvody, olej, všechny filtry, regenerace DPF, seřízení ERG, výměna ovládacího ventilu ERG, seřízení počátku vstřiku, výměna ložiska PP kola, výměna senzoru snímače ABS), v posledním roce ještě nová baterka. Samozřejmě s nějaké investice a pěči by potřebovala a počítalo by se s tím. Všechno podloženo fakturami, pán byl velmi seriózní a měl veškerou dokumentaci od předchozího majitele. Spojka a dvouhmota ještě měněny nebyly. Je možné, že tlumiče by byly původní? Ptž ve fakturách jsme je nenašli, ale fungovaly ještě docela dobře.

Z čeho ale nejsem chytrý je projev motoru (viz. video). Někde něco hrubě drnčí pod nasáváním vzduchu / vzduchovým filtrem. Na pohled je navolno ta plastová přívodová roura, ale ikdyž se upevní (zafixuje) roura i vzduchový filtr, tak se to stejně pořád odněkud bere, zní to to spíše více od spodu.

Někdo nějaký nápad či zhodnocení zvukového projevu?

2016-05-14 18:16:02

falco: Mně na GG diesel FL takhle drnčel kryt chladičů,to také trvalo,než jsem na to přišel.Vypadá to fakt na nějaký plast.Tlumiče vydrží neskutečně dlouho.

2016-05-14 21:01:50

falco: V pořádku, tak to je běžný servis, který byl potřebný. Proto si myslím, že by neměl být problém s tím autem. Cena je odpovídající stavu a počtu najetých kilometrů.

2016-05-16 09:35:20

Já, když jsem kupoval auto, položil jsem si otázku: Pokud budu mít vedle sebe dvě auta, jedno bude mít najeto o jeden kilometr méně než druhé, kolik se vyplatí připlatit? Tzn. říct si jak dlouho auto budu asitak mít, v kolika km ho prodám, za kolik ho prodám, odhadnout náklady na opravu při vyšším nájezdu.... už nevím přesně jak to vyšlo, ale bylo to myslím kolem 1,3kč/km. Tzn. pokud budu mít vedle sebe dvě auta, jedno bude mít najeto o 50tis méně, vyplatí se mi připlatit až 65tis.

Nakonec jsem koupil za 240tis auto s nájezdem 90tis km. Tj. skoro o 200tis km méně než to co uvádíš, ale toto je jen o 100k levnější. Tj. oproti tomuto jsem si připlatil 0,5kč/km.

Já bych do toho nešel a počkal si, případně ještě trochu našetřil. Dlouhodobě se to myslím vyplatí. Nehledě na to, že do tohodle budeš muset nemalou částku dál investovat.

2016-05-16 09:36:34

Pro šťouraly: Auto bylo z německa, prodával autorizovaný Mazda dealer, nic nenasvědčuje stočení tachometru

2016-05-16 10:05:02

Zajímavý přístup, díky že ses podělil.

Pro zajímavost jsem se byl o víkendu podívat na M6ky v Brně s daleko nižším nájezdem, abych mohl porovnat:

A určitě se jim vyhněte obloukem. Ta novější po FL z AAA má neodborně / lajdácky opravený lem LZ blatníku, na dotaz proč je to zfrézované a zatmelené mi prodejce nejdříve mlžil a říkal, že takhle to asi sjíždí z fabriky, že na svém autě si to taky udělal aby si to ochránil proti korozi Zároveň bylo jasně na autě vidět neslícované nárazníky vpředu i vzadu + jiný odstín. Na to prodejce oponoval, že mohlo jít o přelakování z ťukanců na parkovištích, atp :) Na výtku, že když odřu nárazník při parkování, nejspíš neporuším jeho výztuhy tak, aby neseděly TAK MOC viditelně už raději nereagoval... Prostě zkouší pohádky a čekaj kdo na to skočí.

Druhé z ESA byl sice s pěknou výbavou ale v zuboženém stavu. Karaserie oprýskaná, všude na rychlo zalakované oděrky, někde se na to ale rovnou vysrali. Auto při jízdě nedrželo stopu, pořád se muselo korigovat a úplně na cestě plavalo. 18" disky tomu vůbec nepomáhaly. Kilometrům se dá podle Cebie asi věřit, auto je z ČR ale bez jakékoliv servisní historie (o EKS jsem se nezajímal, jízda mě odradila). Interiér i exteriér v horším stavu než u toho odkazovaného s nájezdem 290tkm, pocit z jízdy taky o dost horší. Navíc už tam stojí podle TP od nového roku.

Takže pokud někoho zajímaly, ušetřete si cestu, nestojí za to. Tím jsem si i dokreslil obrázek na tyhle 2 autobazary. V ESA jsem byl vícekrát a všechny Mazdy co jsem tam viděl byly tragédie... Člověk nemůže chtít u ojetiny všechno, natožpak čekat na soukromého prodejce s 2.0 benálem :) Ale abych jen nehejtil, v ESA byli hodně vstřícní, ochotní, ničemu se nebránili, nevymýšleli si žádné pohádky. Koncernové auta měli pěkné, ale ty mizí strašně rychle, musel by tam mít člověk známého a dostat echo.

2016-05-16 10:11:20

kelib99: Plně s tebou souhlasím

2016-05-16 11:38:38

falco: Jen si potvrdil, co jsem psal výše = jen další případ v řadě

T

2016-05-16 18:03:04

kelib99: Tak je použita správná kalkulačka. Prostě je lepší si připlatit a mít méně KM. Ale to také nemusí být zárukou, že do toho auta nenasypeš, ikdyž ta pravděpodobnost je menší.

Já koupil v roce 2008 novou 6 GH 2,0MZR-CD GTA liftback, mám ji doteď a najeto cca 250000 km a vlastně jenom pravidelný servis - 2x přední desky (mám původní kotouče), 1x komplet zadní brzdy a pravé přední ložisko, 2x rozvody, 2xvyměněn olej v převodovce atd., tak jak píše výrobce. Vše na autě je jinak původní, odhad nákladů navíc je cca po 300000km. Ale zase u GH a motoru 2,0 se dá sehnat docela dost věcí za rozumné peníze od vstřiků, spojky či repasovaného turba. A teď je otázka, zbavit se toho auta nebo si jej nechat?

PS: a co přesně za auto sis koupil, protože zrovna němci si km nechávají dobře zaplatit a na mobile ty auta začínají na cca 10000 Eurech

http://www.mobile.de/cz/k...,ger:manual_gear,xhl:true

2016-05-16 18:14:56

sedvo: rád tě jí zbavím pokud bys ji letos prodával, dej echo

2016-05-16 19:05:42

sedvo: Viz strana 31 tohoto fora :) 2,5l, benzin, hatchback


Odpovědět

1 ......... 33  34  35  36  37 ......... 41