Fórum - Téma


M6 GH - Koupě ojetého vozu 2008 - 2013


Fórum 6 GH M6 GH - Koupě ojetého vozu 2008 - 2013

Informace o modelu: Mazda 6 GH


1 ......... 31  32  33  34  35 ......... 42

2016-03-30 10:08:12

míra: to je super cena. Mam teď 2.0 hdi a platím 3500

míra: co znamená v GTA?

2016-03-30 11:23:59

: martin_a4:Druhá.nejvyšší vybava.Xenony,polokuže,vyhřívání sedadel,sledování mrt.uhlu,sportovní vzhled(spojlery,jiný př.nárazník),mlhovky,18-ky kola,přisvicování do zatáček,aut,klima,samostvívací zrcátko a jiné.Je ještě nejvyšší verze GT,ale ta nemá sport.paket(velká škoda,po FL už má)má celokožená sedadla s el.posuvem a navigaci.Tohle platí pro ČR,v Německu je to trošku jiné

2016-03-30 11:56:13

Sledování mrtvého úhlu má gta možná po fl. Před nemá.

2016-03-30 18:21:48

Míra: kazdopadne si myslim ze je jedno jestli 2 nebo 2.5, srat se nebude ani jeden. Hold mazde se ty benziny hooodne povedly :)

2016-03-30 18:29:19

Jinak ja nevim jak se moje vybava oznacuje ale mam bose,xenon,stmivaci zrcatko, bluetooth, to prisvicovani, zadni senzory a to je asi tak vsechno, asi si necham dodelat vyhrev sedadel a mozna nekdy koupim nejakou navi, nasel jsem sem jich par z chiny co maji canbus takze spolupracujou s bose systemem za okolo 350eur.

2016-03-30 19:24:31

woita: Vypadá to na verzi TE plus

2016-03-30 19:41:18

Ty výbavy GTA a GT se značí jen u tech 2,5litru? Bosse neni u všech m6 v základu? Jak to hraje? Doufám ze lip nez třeba v oktavce nebo fabii. Dnes je novy inzerát na m6 ale jen 1,8 .To nechci. Ale pěkná. Díky všem za trpělivost semnou.

2016-03-30 20:31:07

martin_a4: Ano.před FL byla verze GTA a GT jen u 2,5 benzín(u dieselu samozřejmě také)Po FL jsem viděl GTA i u 2,0 benzín.Ale nevím,zda to nebyla předělávka nebo jiný motor.Bose není v základu,hraje dobře,ale nejsem fajnšmekr

2016-03-31 09:54:39

u 2.5 (nevím jak u 2.0) je fajn kontrolovat častěji olej. 5W30 je dost řídký a když se auto proháhne po dálnici s otáčkami stabilně kolem 4k, tak si to něco vezme. jinak je 2.5 fajn, jen nemá moc výkonovou špičku. táhne to taknějak furt stejně.

jinak se tady rozmáhá takový nešvar - psaní "hold" místo "holt". Hold se někomu vzdává, holt je holt konstatování.

2016-03-31 10:24:34

Ja jaem vzdaval hold :-D

2016-03-31 10:59:39

john11: Tak to já si dovolím s Tebou nesouhlasit.Jakmile motor přesáhne asi 3500 otáček,přesune se vačka variabilního časování a auto vystřelí tak,že se ani nestačí řadit.Právě to je výhoda při předjíždění.To zrychlení je velmi podobné jako u mé bejvalky,dieselu M6 105 kW,samozřejmě při jiných otáčkách.Nemáš něco špatně?

2016-03-31 11:57:53

Mira: nevis nahodou jaky typ konektoru ma antena od radia v 6tce? Klasika? Nebo je tam jine pripojeni do radia? Chci si koupit zesilovac anteny pac mi porad susti radio :(

2016-03-31 13:35:07

woita: Bohužel nevím,neměl jsem ten panel rozebrán

2016-03-31 13:43:02

míra: ja netvrdím, že auto nejede. jenom že jede už pak víceméně stejně (budiž od těch 3500ot), ale žádná znatelná gradace výkonu se nekoná. ve 4000 začíná klesat točivý moment a ani křivka výkonu strměji nestoupá, začíná stoupat více zvolna s dalším zvolněním v 5500 - http://www.automobile-cat...da_5_2_5_mzr_dynamic.html

2016-04-05 10:06:24

Chystam sa predat tu moju, vidim, ze to asi pojde

Inak pre tych, ktori hladaju a nenachadzaju, by som odporucil porozhliadnut sa v Nemecku. My sme tam kupovali uz dve Mazdy, a nemozem si to vynachvalit. Jednak stav auta, ako aj historia, udrzba, cena, komunikacia u dealera a na urade - vsetko pozitivne dojmy. Pravda, Euro bolo vtedy za ine kacky ako teraz... Jednoducha administrativa v DE aj v CZ, nie je sa coho bat... Trochu by som sa ale bal kupovat od berlinskych spekulantov z Balkanu - my sme kupovali od Mazda dealerov.

2016-04-06 17:49:09

Mám možnost koupit mazdu 6, v kombíku, 2.2 diesel 120 Kw, najeto 90 tis., rok výroby 2012. Auto doposud bez jakýchkoliv problémů (je to přes známého). Cení si jí na 290 tis. Tipuji, že tak třetina nájezdu bude na kratší vzdálenost po městě, zbytek mimo město a dálnice. Je se čeho u takového auta bát? Měl bych ho garážované a využívané pouze na delší vzdálenosti na víkendy a dovolené (počítám s nájezdem tak 15. tis. ročně). Na krátké štreky po městě bych si ponechal svojí stávající trojkovou mazdu v benzínu, která má najeto už 190 tisíc, ale za poslední 4 roky, co jí mám od nájezdu 100 tis. leju jen benzín a dvakrát ročně měním olej (řešil jsem jen destičky a tlumiče). Větší auto na dálky řeším jen z důvodu většího kufru a komfortu. Mám se toho dieselu bát? Nebo když se o něj budu dobře starat, je pravděpodobnost, že s danou historií se nemusím bát vysokých nákladů na servis do mety cca 250 tis. km? Počítám, že na palivu ušetřím proti benzínové 6 cca 2L na 100 Km, to jest při stávajících cenách a plánovaném nájezdu asi 9 tis. ročně. Tzn. není to rozhodně zásadní výhoda oproti benzínu. Druhá věc ale je, že benzína s jistotou obdobného nájezdu za takové peníze těžko hledat...

2016-04-06 18:20:17

nezbedam: No to je nejlepší varianta koupit auto od známého.Cena je dobrá,nájezd také,Je tam řetěz,ty problémy s ním už jsou po FL vyřešeny.Pokud bych chtěl diesela,tak bych do toho šel.Nevidím zde jediný problém

2016-04-08 11:07:11

mara: Díky, včera jsem se s autem svezl a plácli jsme si. Je v plné výbavě GTA, i proto je myslím cena velice slušná s daným nájezdem. Auto bylo servisováno dle předepsaných prohlídek v autorizovaném servisu. Rád bych nic nezanedbal, je vhodné stav auta prověřit z preventivních důvodů nějakou diagnostikou. Prověřit motor, DPF atd. Nebo se zatím s tímto nájezdem vozu nemám čímkoliv zabývat a držet se jen předepsaného servisu? Díky

2016-04-08 14:53:01

Pokud byl pravidelný servis dodržován,tak nic neřeš. Mám sice 2,0MZR-CD, ale najeto 244000 km a nic jsem neřešil. Takže jenom jezdi, pravidelně vyměň olej (Original Oil Ultra DPF 5W-30) a auto bude fungovat.

Jak mně bylo řečeno, větší investice přicházejí po 300000 km. Velice záleží na zacházení.

2016-04-08 16:31:28

sedvo: Ano,pěkně napsáno a je to svatá pravda


Odpovědět

1 ......... 31  32  33  34  35 ......... 42