Fórum - Téma


M6 GH - Koupě ojetého vozu 2008 - 2013


Fórum 6 GH M6 GH - Koupě ojetého vozu 2008 - 2013

Informace o modelu: Mazda 6 GH


1 ......... 29  30  31  32  33 ......... 40

2016-02-15 13:45:20

A o to mi presne slo :-D

2016-02-21 22:28:22

Zdravím Mazda fandy, mám v plánu si kopit nové ojeté auto a celkem se mi zalíbila Mazda. Zajímám se o dieslovou variantu, nejspíše MZR-CD 2.0. Chtěl bych se zeptat, na co si mám dát při nákupu pozor, např: jestli se vyskytuje u nás hodně se stočenými kilometry a tak..

Muj budget je do 190 000, dá se za to něco solidního koupit?

Moc děkuji za odpovědi.

2016-02-21 23:34:38

daandy: No, krásně nalezené téma

2016-02-22 08:27:26

daandy: Přečti si těch 31 stránek a budeš mít jasno

2016-02-22 11:10:48

míra:

2016-02-28 20:51:50

daandy: Ahoj, mám tento model v combi, ročník 2010 před FL, 103 kw MZR-CD. Auto jsem koupil 4/2014 najeto 94t km a k dnešku mám cca 136t km po těch necelých dvou letech. Je to výborné auto na dálnice a delší cesty. Ve městě se také dá, ale je dlouhé a senzory na parkování mi práci dost ulehčují.

Za tu dobu jsem na autě dělal rozvody, brzdy komplet, tyčinky stabilizátorů, čep řízení, táhlo řízení a pak samozřejmě olej a další drobnosti.

Občas s autem zavítám na rodný sever - jízda v serpentinách přes Ještědský hřeben nebo v Jizerkách je vyloženě za trest - není to na to zpřevodované a chtělo by to kvalt přímo mezi 2 - 3.

Jestli je u toho auta něco ultradůležíté, tak je to olej. Jednak s ním nenajíždět více jak 13t Km maximálně tak 15t Km a dávat tam kvůli DPF originální náplň od Mazdy pro vozy s DPF. Stalo se mi, že se ucpal DPF filtr kvůli tomu, že v autě byl sice olej s nízkým obsahem popelovin, ale nebyl to úplně originál. Regenerace se potom 2x nepovedla a musela se vyvolat pomocí diagnostiky. Dávám si na to nyní pozor, dodržuji striktně výměnu po 13t Km a dávám tam originální olej a s DPF a problémy už nejsou.

Jestli budeš mít možnost, nech si to připojit nejlépe v Mazdě na diagnostiku ať ti vyčtou chyby a jestli není třeba DPF před smrtí - to se dá poznat podle zkracujících se intervalů mezi regeneracemi.

Jinak s autem není problém jezdit se spotřebou kolem 6,5 - 7l.

2016-03-03 15:35:16

Šli byste do tohoto? http://www.autoscout24.co...confirmation&id=279396109

Prodává autorizovaný delaer v německu, 3 majitelé (Autohas ->soukromník->autohaus)

Na autě byly dvě opravy, jedna větší:

V roce 2013 za 4000 eur, měněn nárazník, mřížka, světlo, mlhovka, pak nějaké věci kterým moc nerozumím (3x verstaerkung, jenout za 35eur, pak za 62eur a za 300eur)

V roce 2015 prý ťukanec na parkovišti, vyměněn zadní nárazník a zadní světlo, vše za 500 eur.

Ty opravy jsou trochu vada na kráse, na druhou stranu tam není nic jako chladič, airbag či další díly karoserie, takže by to auto samotné nemělo nijak poškodit. Navíc vše opravováno v tom autorizovaném servise.

Jaký je váš názor? Je něco čeho se bát? Trochu nevýhoda je že si to auto nemůžu asi zavést do jiného autorizáku na kontrolu... nebo byste na tom trvali?

Díky

2016-03-03 16:16:47

kelib99: Tak do toho bych určitě nešel, když vybírám auto, tak za 1. aby nebylo bourané! Tam může být bouraná i náprava a pak jsou problémy na pořád. Ta cena k tolikrát bouranému vozu je vysoká i když budeme věřit, že kilometry sedí.

2016-03-03 16:24:10

mazdule: Tak zase kdyby to šlo do nápravy, byl by poškozen např. i blatník, ne? Mám kompletní fakturu z té opravy a nic takového tam není

2016-03-03 16:26:07

kelib99: Já bych se toho zase tak moc nebál, ale vydupal bych si slevu - je to dost drahý imho.

2016-03-03 16:47:51

wasza: myslis ze 10 procent je rozumna sleva na auto za 200000?

2016-03-03 17:00:13

wasza: Je to zajímavá verze.2,5 benzín byl vždy v GTA nebo GT.GTA má sportovní packet(spojlery,mřížka,sport.nárazníky polokožená sedadla a jiné) a GT zas měla navigaci,celokožená sedadla s el.posuvem,ale neměla Sport packet.Možná byla v Německu jiná konfigurace...

2016-03-03 17:11:42

pokud byla oprava dělana autorizovanym servisem, tak bych se toho vubec nebal. navic oprava byla dělana už celkem davno, takže připadny problem by se už projevil a měl by jit odhalit při prohlidce

2016-03-03 17:17:06

kelib99: Tak možná, těm věcem, kterým nerozumíš za 300 eur, je zrovna rovnání nápravy. Nemusí byt poškozen blatník, když se auto při bouračce roztočí rozmlátí si celý předek a narazí kolem bokem o obrubu. Pak ani originál servis Mazda

si neví rady, když pořád měníš gumy, děláš geometrii a jsi nešťastný a šťastný, když ho prodáš. To je jenom můj názor, možná to tak nebude tak přeji mnoho kilometrů.

2016-03-03 17:33:07

kelib99: Raději počkej,já bych do toho nešel,za tolik peněz bouraný vůz nebo si najdi jiné auto..Na mobile de je celkem slušná nabídka

2016-03-05 22:20:00

Tak Mazdička koupená, díky všem za rady. Tím že jste mě od koupě i odrazovali, byl jsem hodně obezřetný a nažil jsem se nic nepodcenit, přestože auto prodával oficiální dealer Mazda v DE. Auto jsem zkontroloval jak nejlíp jsem dokázal (prodejce na mě čuměl jak puk, že vše tak detailně pozoruju, asi tam moc čechů nejezdí :) ale s ničím nedělali problém, ve všem vyšli vstříc) a vše co řekl dealer byla nejspíš pravda. Auto má celkem dobrou historii: Dealer ho odkoupil zpět před rokem a půl a poté Mazda jezdila 40tis km jako služební auto. Sice se v něm vystřídala spousta řidičů, věřím ale že servis byl prvotřídní.

Jinak auto připravené na jedničku, ten den mi dealer ještě vyměnil olej, natankoval plnou nádrž, vše umyl, vyčistil... Když jsem jel na testovací projížďku, podepsal jsem jen pojistku se spoluúčastí 500eur, dealer mi dal klíčky a řekl ať si auto vyzkouším sám jakkoliv dlouho potřebuju a že on se mnou nepojede. To jsem v ČR ještě nezažil! Dokonce nechali auto na původních značkách a dal mi zelenou kartu, abych nemusel řešit převozní značky. Jen mě požádali, abych přepis moc neprotahoval.

Cesta domů bez nejmenších problémů, motor přede jako kočka (pokud je teda vůbec slyšet), řízení přesné. Takže prozatím: Autohaus Lieske má ode mě 5 hvězdiček.

Za cenu 9000 EUR super Mazda 6 2,5l, 90tis km, prakticky v plné palbě, dvě sady kol, žádné potíže s převozem... Jen škoda že to není kombík :) Tak snad bude sloužit dlouhá léta

2016-03-05 22:26:33

Mazdule: Díky, hodně jsem při koupi zkoumal přední nápravu, nejsem ale servisák, takže jen dle toho co jsem si načetl (sjetí pneu, ložiska, čepy, jak auto drží směr, zda jsou díly nápravy stejně zrezlé) a vše bylo na jedničku. Tato nehoda se stala před 50tis km, tak pokud se problém neprojevil doteď, už se snad neprojeví :)

Věci kterým jsem nerozuměl byly hlavně díly (z těch dražších třeba výše zminované servomotory). Nejde o to že jsem si fakturu nedokázal přeložit, jen názvy byly příliš abstraktní.

míra: Taky díky, mobile.de a autoscout24 už nějakou dobu sleduji a toto byla jedna z nej nabídek. Problém je že se 2,5 benzínů moc neprodává, a když ano, tak za hrozný prachy.

2016-03-06 09:56:47

kelib99: Tak tě vítám do klubu benzinačků.Ten 2,5 je fakt úžasný i po 4 měsících se ho nemohu nabažit.A úplně v pohodě se dostávám do 7l/100 km.Já jsem také čekal dlouho,než se mi něco kloudného naskytlo.Mám sice najeto přes 140 000km,vše původní,bez opravy karoserie.Stálo mě to v prosinci 220 000Kč.Jediná věc,kterou jsem dělal bylo odhlučnění zadní části vozu samolepícím odhlučnovacím materiálem.Jinak klasika,oleje,ale zaměř se na převodový olej,i když auto bylo servisováno v autorizáku,podle barvy oleje si nejsem úplně jist,zda byl měněn.Dal jsem tam,dle doporučení Dorisky,Castrol 75W/90 Sytrans,nebo tak nějak.

2016-03-06 10:44:00

míra: Díky za přivítání mohl by ses trochu víc rozepsat o tom odhlučnění? Na kolik tě to vyšlo, co vše jsi odhlucnoval a jaký je výsledek? Je to velký rozdíl?

2016-03-06 11:05:41

To odhlucneni me take zajima ;)


Odpovědět

1 ......... 29  30  31  32  33 ......... 40