Fórum - Téma


M6 GH - Koupě ojetého vozu 2008 - 2013


Fórum 6 GH M6 GH - Koupě ojetého vozu 2008 - 2013

Informace o modelu: Mazda 6 GH


1 ......... 20  21  22  23  24 ......... 39

2015-03-21 17:32:52

Aha. A co do spolehlivosti? To je taky na tom mnohem lip accord? Taky by me zajimalo ktery z tech dvou dvoulitru bude zrat min? ;)

2015-03-21 17:45:21

Imho stejně, nebo mírně Accord líp. Je to prostě japonec oboje. Jinak bych šel do 2.4, spotřeba skoro stejně, projev jiný. Ale těch je ještě míň jak m6 s 2.5 :/

2015-03-23 10:29:08

Mozno trochu mimo misu, ale musim tu pridat svoj najcerstvejsi postreh:

Minule som tu pisal o tom aka leniva je moja benzinova Mazda 6, 1.8. Som myslel, ze po mesiaci ju hned predam. Do kopca na trojke, po rovinke som musel ist do 4ky aby som pri rychlosti 100km/h evidoval nejake zrychlenie.

Vcera som ale v OMV (na ceskej strane hranicneho priechodu Hrozenkov-Drietoma) natankoval 95 Maxxmotion a ten skok vo vykone bol pre mna viac nez prijemnym prekvapenim. Spotreba tiez urcite klesla. Po 50tich kilometroch som v rozcarovani zastavil a vynuloval merac spotreby. Pokracoval som po okrskach cez Brno do Prahy a potom cez celu Prahu a spotreba klesla z minulych 7.5 na 6.2

Samozrejme je to pri idealnych podmienkach, ale tie som mal i pri ceste na Slovensko (cestoval som v noci pri prazdnom provoze na cestach).

2015-04-19 10:35:35

Zdravím všechny, příští týden si jdu pro Mazdu 6 wagon r.v. 06 2010 2,2 MZR 136kw.

Auto má najeto 70tis. Předchozí majitel byl trochu laksní s nezájmem o auta a přejel o 4 tis výměnu oleje.

Olej filtry jsou už vyměněny a hradil je ještě předchozí majitel a nedělali se v autorizovaném servise.

Zajímá mě zda mohu udělat něco víc jako třeba sundat vanu a zkontrolovat sací koš, vyměnit podložky pod vstřiky, zkontrolovat napnutí rozvodového řetězu atd.

2 hodiny jsem si to tu pročítal a jsem docela vystrašený a nerad bych něco zanedbal.

Děkuji za všem za informace.

2015-04-19 11:04:47

Jestli to přejel jen o 4k tak bych strach neměl.

Taloš, 2015-04-19 10:35:35 napsal:

Zdravím všechny, příští týden si jdu pro Mazdu 6 wagon r.v. 06 2010 2,2 MZR 136kw.

Auto má najeto 70tis. Předchozí majitel byl trochu laksní s nezájmem o auta a přejel o 4 tis výměnu oleje.

Olej filtry jsou už vyměněny a hradil je ještě předchozí majitel a nedělali se v autorizovaném servise.

Zajímá mě zda mohu udělat něco víc jako třeba sundat vanu a zkontrolovat sací koš, vyměnit podložky pod vstřiky, zkontrolovat napnutí rozvodového řetězu atd.

2 hodiny jsem si to tu pročítal a jsem docela vystrašený a nerad bych něco zanedbal.

Děkuji za všem za informace.

2015-04-27 15:59:19

taloš: Gratuluji ke koupi M6, jistě budeš spokojen. 70 tisíc to je dobře zajetý vůz a myslím, že sundávat vanu, čistit sací koš a šahat na vstřiky není prozatím třeba. Zajímá mě jak jsi spokojen ? Kdo prodával akorát zajetou M6 měl nějaký důvod ! Tak doufej, že dobrý. Taky mám M6 GH 2,0 jsem spokojen. Mám jeden dotaz, jestli tvá M6 má stříbrnou středovou příčku na volantu, jak jsou ovladače na tempomat atd...a jestli ji máš na krajích kde se nejvíce drží, opotřebenou, tak, že je načernalá. Já jsem ji taky kupoval starší a to opotřebení tam je. Tak nevím, zda předchozí majitel, měl tak drsné ruce nebo japonci zvolili špatný materiál.

Přechozí moje M6- GY 2003 najeto 380000 km takové problémy neměla.

Díky za odpověď.

2015-05-11 18:55:20

Ahoj, tak jsem taky koupil šestku. 2,2 mzr-cd 120kw,2010, http://www.sauto.cz/osobn...da/6/16342506?goFrom=list před tím jsem měl mondeo IV 2.0tdci 103kw, a v porovnani ,Mazda super. Akorát interiér mondea trochu hezčí, ale jízdní vlastnosti šestky parádní. Nakonec jsem ji koupil za 255t, což mi přijde super při najetych 135t.

2015-05-25 19:43:33

Ahojte, pořeboval bych poradit s koupí.

V odkazu níže prodává soukromý inzerent mazdu 6 GTA 132 kW.

Cena je příznivá, ale už na hraně s příplatkem na novou 3ku.

Co byste radili vy a na co bych si měl u auta v odkazech dát pozor?

Díky,

Michal

http://mazda.autobazar.cz...da-mazda-6-mzr-cd-132-kw/

http://www.sauto.cz/osobn...da/6/16366120?goFrom=list

2015-05-26 10:33:53

lachim08: tak já bych radil si rozmyslet vůbec velikost auta. GH kombi a nová 3 jsou velikostně dost odlišné auta.

2015-05-26 12:54:05

A taky ta trojka s příplatkem bude v benzínu...

2015-05-26 12:56:16

george43: nafta patří do kamen

2015-05-26 14:31:23

john11: jen abych to uvedl na pravou miru, tak 6ka je ma srdcova zalezitost z minulosti, predposledni 3ka se mi moc nelibi a s nastupem nove 3ky, ktera mne velmi zaujala, jsem zacal uvazovat i nad touto variantou. S tim, ze je to sice drazsi varianta, ale jedna se o novy vuz (mene starosti s udrzbou, kompletni znama historie vozu, atd.)...

Pro priblizeni by mohlo i pomoct, ze kazdy rok najezdim okolo 35tis km, tak jsem si rikal, ze 6ka vydrzi vic a je za min penez a jeste k tomu v nafte, kterou preferuji prave kvuli vzdalenosti. Tudiz i 3ku bych si pripadne vzal 2.2 se slusnym vykonem a skvelou spotrebou...

To jsou moje duvody... tak snad staci pro vysvetleni :)

george43: sel bych do 2.2 diesel, najezdim 35-40 tis km rocne...

2015-05-26 21:10:59

lachim08: Ahoj, koukni na můj profil. Koupil jsem před dvěma měsíci právě tuto M6 GTA - taky 132 kW. Jen je to liftback. Mám 2011 a dal jsem 315 000 Kč. Takže myslím, že ta cena je dobrá. Kilometry taky budou poctivé.

Tu trojku v naftě bych viděl tak na 550 000, ale to se dá vyčíst na webu. To jen odhaduji. Takže docela rozdíl v ceně, a navíc, jak píše kolega, úplně jiný prostor. Ty musíš vědět, jak velký auto potřebuješ.

Jinak já bych doporučil tu šestku. Je to bezva auto - navíc na to cestování ideál. Pokud jezdíš dálnice a mimo město, tak ideál.

Jo, v inzerci je Euro 6 - ale to si myslím, že je blbost. Je to Euro 5. To je v podstatě úplně jedno. Jen čím vyšší euro, tak je přísnější norma na oxidy dusíku. Takže výrobce s tím bojuje a bohužel to potom víc žere. I ta moje euro 5 je v podstatě úspornější při středních otáčkách, než při nízkých. Oni musí při malém zatížení motoru cpát bohatší směs, aby ubylo oxidů dusíku.

2015-05-26 21:35:51

enzo: diky moc za kratkou a vystiznou informaci... kdyby to nebyl kombik, ale liftback, tak jdu do ty 6ky bez rozmysleni, necham si auto proverit v servisu a asi do ni pujdu, jeste se ozvu, kdybych potreboval info, jak se ti jezdi, jeste jednou diky...

2015-05-26 22:19:09

lachim08: Jo, já nechtěl kombíka a hledal jsem jen ten liftback. A hledal jsem asi 8 měsíců. No už jsem byl nervozní a uvažoval jsem o hledání přes nějakýho dovozce z Německa. Nakonec jsem se tedy dočkal, ale už to bylo zoufalý. Některé šestky jsou v inzerci i rok. Jak jsem pořád hledal, tak jsem je znal nazpaměti. Ať se daří.

2015-05-28 20:02:30

Zdravím všetkých priaznivcov M6 GH, po dlhom zvažovaní, som sa už takmer pevne rozhodol pre kúpu ojazdenej M6 2.0 MZR DISI TE r.v. 2010/11. Vyhliadol som si pár kusov (doma aj vonku) a začal s pátraním po informáciách o aute na nete. Informácie, ktoré som pozbieral ma utvrdili v tom, že rozhodnutie pre tento voz, určite nebude zlé. Absolvoval som teda pár výjazdov na obhliatku a skúšobnú jazdu. Dobré auto, príjemné na ovládanie, možno iba trocha menej ostré brzdy, spojka na môj vkus berie až veľmi nízko, teda v prvej tretine dráhy, auto je pre mňa pocitovo trocha lenivé v nižšom spektre otáčok (dôsledok toho že stále jazdím 110kw dieslom) potom už docela ide, ale čo ma trocha znepokojuje, je mierme cukanie na spiatočke, poprosím radu, čo to môže spôsobovať ... aby som predišiel otázkam, tak auto má plnú servisnú historiu, 60000km, SK pôvod, novú TK+EK, aktuálne aj novú prehliadku v autorizáku, všetko je OK ... a vozil som sa v ňom cca 150km

2015-06-08 19:25:44

Zdravim, jaky je rozdil mezi 147HP a 155HP v dvoulitru? ta s 155 hp je od roku 2010...zajima me jestli zere min??? jedine co vim tak ze ta 155 ma uz primi vstrik paliva.

2015-06-09 10:24:33

woita: Rozdíl je 8 HP jestli dobře počítám. Vstřikování mají rozhodně snad všechny moderní auta takže nevím v čem by to mohlo být jiné.. Jestli jde o naftu, může být rozdíl v předkomoře nebo přímovstřiku na píst ale to už se snad ani dneska nedělá do předkomory.

Spotřeba nemusí být u těchto motorů nijak rozdílná, je to o tom jak s autem jedeš. Samozřejmě je to závislé na tom jestli je to stejně těžké auto. V případě že by jsi dal do M6 motor 1.2 HTP z fábky, bude žrát 100x tolik protože je to auto na takový vysavač dost těžké.. Osobně si myslím že čím více koní, tím lépe jelikož má motor sílu a nemusíš ho tolik krmit..

2015-06-09 11:22:21

magnetto: No když se někdo ptá na rozdíl mezi 147 nebo 155k dvoulitrem u GH, ASI bude řeč o benzínu, ne?

2015-06-09 12:43:20

marty75: To sice jo ale odpověděl jsem jasně na rozdíl.. Jestli vstřik nebo ne,, to už je fuk.. rozdíl kterej je vidět je 8 HP tak to jsem napsal.. To že jsem psal o dieselu byla až druhá věc..


Odpovědět

1 ......... 20  21  22  23  24 ......... 39