Fórum - Téma


M6 GH - Koupě ojetého vozu 2008 - 2013


Fórum 6 GH M6 GH - Koupě ojetého vozu 2008 - 2013

Informace o modelu: Mazda 6 GH


1 ......... 17  18  19  20  21 ......... 41

kou
2014-12-25 11:24:31

Vcera sem pod stromeckem nasel klice od nove M6 Revolution Top, tak vam chci jen oznamit, ze prestavam tohle tema sledovat :D

Kecam, jen sem neco v tomhle smyslu ocekaval tady, kdyz mi do mailu prisla notifikace o novem prispevku :D

2014-12-25 11:35:25

Hatchback, 2.0 benzin, 108 kW, barva černá briliant. Však u zůstanu, jen změním řadu

2014-12-25 11:59:42

Tak zalezi do ktere jdes varianty nove M3, podle mne detaily ktere zde dotahly meli udelat na nove M6 a bylo by to dokonale auto.

Za mne vede v nove M3 verze sedan.

Zoom Zoom

2014-12-25 12:11:14

initium: Mně se také líbí sedan, ale manželka ho nechce, takže asi vyhraje hatchback. M3 by chtěl asi 2.0 benzín, 88 kW, výbava atraction - takový zlatý střed.

2015-01-01 22:44:31

shr3k: Ahoj Shr3k, nuzes prosim te osvetlit vice stim 2,5 litrem a svolavackou, poripade odkaz o jaky konkretni problem se jedna.

Pokud tohle na aute delaji melo by to byt v elektornicke servisce?

2015-02-04 13:36:40

Ahoj, sháním mazdu 6 2.0 v benzínu.

Auto hledám už nějakou dobu a stále se nedaří něco najít. Prý by se dalo dobré auto dovézt i z venčí tak snad mi tady někdo poradí nebo pomůže. Rozpočet je kolem 250 tisíc a chtěl bych něco od roku 2010 ve slušné výbavě.

Díky Pepa

2015-02-05 10:42:05

dimebag: No Pepo do 250 000 to bude těžké - leda s velkým nájezdem.. Poslední tři měsíce jsem také strávil hledáním vpodstatě se stejnými hledisky jako ty ale nakonec jsem narazil na Mondeo s cenou, výbavou a nájezdem, které se nedalo odmítnout .

Dodnes mi ještě chodí nabídky na M6 (nezrušil jsem poptávací agenty) a momentálně vím o pár kusech - ale s 1,8 motorem. Já chtěl pouze benzín a 1,8 mi nevadilo. Tohohle hatchbacka jsem si byl i projet - vypadá slušně, barva neobvyklá ale je to sedan. Historie vypadala ověřeně, prodejce od majitele ještě sehnal komplet zimní kola a slevil by na 240.000,- . Akorád nájezd má vyšší, než jsem si představoval : http://www.auto-olomouc.c..._auto_detail.php?id=24750

No a pak tohle s malým nájezdem: http://www.autopalace-brn...beru/mazda-6/o277081.html

Osobně dovozům z ciziny nevěřím - už je tam velký prostor na manipulace a takovou odvahu prostě nemám

2015-02-05 13:15:17

george43: Ahoj, díky moc za reakci. Chci také benzín proto 2.0 co jsem tady pročítal na fóru tak ta 1.8 je prý pro tak velké auto docela slabota tak nevím . Jinak ta druhá za 280 tisíc vypadá fakt pěkně a je to Hatchback.

Na mondea jsem také koukal a dá se sehnat za slušné peníze i v slušné výbavě. Co jsem pročítal názory na spolehlivost tak ty auta docela haní hlavně motor 2.0 tak nevím.

2015-02-05 13:59:50

dimebag: pokud auto nedotáhneš ze zahraničí tak se načekáš. obě auta 1.8 co je výše odkaz bych za ty prachy nekoupil. mě stála mazda 275 při 100tkm najetých a kromě vyhřívaných sedaček má plnou výbavu včetně dotykové navigace, sledování mrtvého úhlu apod. navíc je to 2.0 a ještě k tomu větší kombi. pochopitelně se serviskou a řádnými kontrolami u autorizovaného dealera. taky jsem na ní čekal skoro půl roku, ale hledal jsem na zahraničních serverech a tam si můžeš i vybírat. pokud tady něco v ČR nakonec seženeš tak budeš mít buď fakt kliku nebo to bude mít nalítáno přes 150 tkm a výbava bude mizerná. můžu se mýlit ale tohle je můj názor.

2015-02-05 14:27:01

dimebag:

Výběr auta a jeho parametrů je rozhodně otázka toho, co preferuješ a skutečně potřebuješ. Já už se vyřádil a vyrostl z požadavků jako: stovku za pět, tuning a pod... Teď už chci hlavně spolehlivost, pohodlíčko, možná trochu té prestiže a bezpečí pro rodinu a místo pro bagáž. Zábavě za volantem se občas člověk neubrání ale když pak platím u benzínky, většinou mě to rychle přejde .

Jinak - jestli teda nepreferuješ "sport a nic víc" - podle mne je 1.8 v Mazdě totéž jako 2.0 v Mondeu (tu mám), jelikož Mazda je mnohem lehčí. Pro běžnou jízdu ten výkon stejně nevyužiješ, jedině v krizovkách se samozřejmě hodí no a pak na tu zábavu. Jinak jak říkám - 95% času by klidně stačil tříválec ecoboost ! Technicky jsou obě auta řekl bych "bratranci" i ten motor má společnou minulost.. S oběma jsem jel a Mazda byla pocitově sportovnější - Mondeo je spíš takový dálniční koráb.

No a co se výbavy týče, jsou to jen nepodstatné příjemnosti na rozmazlování ale na druhou stranu další možná ku..vítka . Bez vyhřívané sedačky či tempomatu bych se obešel...

2015-02-05 14:49:46

jeslti můžu taky přispět trochou do diskuse - pořídili jsme 2.5 a nelitujeme. do M6 bych 1.8 rozhodně nechtěl, pro bezpečnou jízdu je občas potřeba bezpečně předjet. a i ta 2.5 by občas mohla jet líp. ač jsme to zplynovali, tak jezdíme mezi 10 a 11 plynu (s rakví na střeše, 4lidi, protivítr, 150 tempomat 14,4 pravda).

rozhodně bych nechtěl auto bez vyhřívaných sedaček a tempomatu (využije se i na městském 4proudu). jezdit bez toho dálnice je opruz neskutečný. jel jsem m6 2.0 motor mi přišel točivější, ale neměl tu sílu.

my brali auto z palkovic, kámoš si kdysi nechal dovézt accorda od rakaru. jsou i jiné firmy co tahají auta na objednávku. z německa z autohausu to bývá většinou se serviskou a doloženými kilometry

2015-02-05 14:53:01

vozím dvě děti a sám jezdím minimálně abych kravil a závodil (neřikám že jí občas nešlápnu na krk ). rozhodně nezávodím a jezdím v klidu. proto dokážu posoudit, když je auto naložené a jedeš s rodinou na hory apod. nejsou k dispozici ku....tka typu turbo, což je na jednu stranu super (třeba důvod proč jsme jí chtěl) ale zase pozvolný až líný nástup do těch 3000 otáček a to mluvím o 2.0 benzín co má 108kw. pokud tedy budu chtít předjíždět s motorem 88kw tak to prostě bude muset být znát. navíc ty motory žerou stejně.... v mondeu občas jezdím má ho kolega, ale je to diesel s turbem a to je uplně něco jiného byť má 103kw, tam tě turbo vytáhne už od 2000 otáček

2015-02-05 14:55:06

doofer: ale zase ve 4k umře a hotovo šmytec, ne? a při předjíždění s dieselem musíš přeřadit, jinak se žádné předjíždění neuskuteční. testováno ve 3 autech s různými motory. koncern provenience

2015-02-05 14:59:13

george43: Jsem pohodář a mám rád klidnou a pohodovou jízdu. Je fakt že na to občas šlápnu ale většinou jen na dálnici . Tak ta 1.8 by mi určitě vyhovovala a to rozmazlování jako tempomat, aut. klimatizace to já zase chci.

A co ten pětikvalt, stačí? myslím na dálnici, kolik točí a jaká je pak spotřeba.

No ta 2.5 bude asi lítat ale ta spotřeba, a sehnat mazdu s 2.0 motorem není fakt lehky.

2015-02-05 15:20:10

dimebag: 5kvalt bych v dnešní době v autě nechtěl.

a spotřeba .. 9,2 piše dlouhodobou palubak. real vicemeně 10-10,4 jezdime s tim denně do prace po městě .. 11km s par semaforama. nevim jak by to bylo s benzinem. možna těch 9,5. jezdim celkem svižně

2015-02-05 15:31:03

john11: A na kolik vyjde přestavba na plyn, věděl bys?

2015-02-05 15:36:47

dimebag: davali jsme 30, ale mame snad to nej co se da koupit. pokud se teda bavime o nějakem rozumnem řešeni cena/vykon. a už to mame davno zpatky. necelych 10 měsicu nam stačilo.

mužeš mit plyn za 20, ale budou tam kompromisy

2015-02-05 16:13:43

dimebag: U 2,5 litru benzin je spotřeba ve městě normálně do 10 litru, kombinovaná spotřeba půl město a půl mimo je 8,5 až 8,8 litru a dálnice s tempomatem kolem 7,7 litru. Plyn dopručuju jen u aut v top stavu, protože pokud to dáš do motoru s problémama, tak si o další sám řikáš.

2015-02-05 17:08:43

initium: asi se rozhodnu mezi 1.8 nebo 2.0 uvidím jestli něco seženu. Ten finanční rozpočet 250 tisíc snad bude stačit.

2015-02-07 21:19:11

ahoj,napíšu svůj dotaz sem.

Doporučili by jste mi koupi mazdy 6-kombi, rok 2008, motor 1.8 ,s přestavbou na LPG?

Jedná se mi především o to, zda nertpí tento první ročník v té době nového modelu nějakými dětskými nemocemi, jak už to u prvních ročníků bývá???

Je tato motorizace na přestavbu na LPG vhodná-má jí tady někdo předělanou?

Je tedy pravda, že 1.8 jsou na dnešní dobu v docela slabé výbavě, ale dvoulitr pod 200tis neseženu...

  • Je pravdou, že díly oproti evropským vozům jsou opravdu o dost dražší, nebo je to dnes už podobné a dají se sehnat např. v druhovýrobě?
  • Jak je na tom s odolností podvozku na našich silnicích a výměnou jednotlivých podvozkových komponentů(musí se např. při výměně silenbloku měnit celé rameno)?
  • Jaký je interval na výměnu rozvodů-měl by tam být řetěz, takže cca 150-200tis?

Jedná se opravdu o bytelný a spolehlivý auto, nebo to spíš bývalo u Mazd starších ročníků...Něco na co si dát extra pozor?

Díky Marek


Odpovědět

1 ......... 17  18  19  20  21 ......... 41