Fórum - Téma


M6 GH - Koupě ojetého vozu 2008 - 2013


Fórum 6 GH M6 GH - Koupě ojetého vozu 2008 - 2013

Informace o modelu: Mazda 6 GH


1 ......... 8  9  10  11  12 ......... 41

2014-05-15 21:43:29

Čau,

chtěl bych doporučit sledování stránek www.autopalkovice.cz, občas se tam objeví krásnej kousek a s panem Mikušem je radost jednat. Před nedávnem jsem od něj koupil jednu Mazdu 6 (r.v.2009, 2.0 benzin, liftback) a jsem nadmíru spokojen. Působí na mě jako poctivý prodejce a člověk, který ví co dělá (a hlavně že to dělá dobře). I když jsem z Brna, uvažuju o dojíždění kvůli případným úpravám nebo pravidelnému servisu, za ty necelý 2h cesty to stojí

2014-05-15 22:59:58

vitus: Není to špatný, ale je to jen 5kvalt Aisin... Auto samozřejmě líný.

2014-05-15 23:15:54

shr3k: moje poslední auto bylo diesel Mondeo 5st. automat a přišlo mi, že 25% energie motoru prohospodaří převodovka... máme v rodině Mondeo 6.st automat a není to o nic lepší ... mluvím samozřejmě o maximálním výkonu, kdy potřebuju akcelerovat!

Pokud jedu na spotřebu, pohodu, není problém. Jezdil jsem s Mercedesy, Renaulty/Nissany v automatu, i koncernovými DSG ...proto mě zajímá srovnání s Mazdí automatikou....

2014-05-19 13:48:34

Díky za odpovědi k mému předchozímu dotazu. Jak je tedy na tom 2.5 benzín ve srovnání s 2.0? Slyšel jsem o problémech s olejem u 2.5 S vyšší spotřebou u 2.5 dokážu žít (pokud se s tím dá jezdit do 10l/100, jak jsem se dočetl), ale jestli spolehlivost je nižší, to by byl problém

2014-05-19 14:38:32

Ahoj, nemam 6ku ale 20 let staryho x9 s 2.5l benzínem a jezdím za 8l, 8,5 když závodim, po dálnici kolem 6l, vůbec bych se nebál 2,5, spíš 2l ze bude slabý...

F,

2014-05-19 15:00:54

filom3n: pokud Milan79 píše, že není závodník, bude mu docela jistě 147 kobyl, co má dvoulitr stačit. Když dáš dvoulitru napít, jede hezky

2014-05-19 16:24:56

Tezko říct, jezdil jsem s 3.3l motorem za 10l a neal se ani.nezral olej, a jezdil jsem s 1.6 a žral.olej a jezdil za 8 taky, tak radši volím víc než min, z vlastní zkušenosti, ale pokud Core ze. 2l vydrží víc, tak by jsem určitě volil spolehlivost...

2014-05-19 21:16:20

filom3n: nerozumím "Core ze. 2l vydrží", každopádně díky za odpověď:)

Dneska jsem viděl jednu hezkou ve dvoulitru, najeto cca 136 tis. a jen dvě věci mi vrtají hlavou:

1. prošoupaná levá strana sedáku sedačky řidiče. Tedy ne na výplň, ale ten potah je vytahaný a vyšisovaný, evidentně od na/vysedání. Je to u M6 při takovém nájezdu v normálu (ano, o nižší kvalitě některých materiálů u GH jsem se už dočetl)? Dá se to nějak spravit (nemyslím výměnou sedačky:))?

2. U pravých zadních je u rámu odskočený plast zhruba v úrovni sedícího člověka, jak se na sebe dva kusy napojují. Dělá to někomu nebo to může odkazovat na nehodu?

Jde o relativně prkotiny, ale u stávajícího auta při o dost větším nájezdu na toto nejsem zvyklý...

2014-05-19 21:19:03

milan79: sedačka kožená nebo látková ? Jaký potah ...? plast jaký, který, čí ? co třeba hodit odkaz nebo fotky? Takhle těžko soudit

2014-05-19 21:25:37

vitus: potah látka, fotky nemám. Inzerát z sauto.cz, kde jsem to našel, je momentálně neaktivní, vlastní fotos bohužel nemám. Je to aktuální, ale prodejce je trochu laxní a neprodlužuje inzerát:) Sorry za tak nejasný popis. Nějaké snímky se pokusím dodat, za odpovědi budu do té doby vděčný i tak.

2014-05-19 21:38:40

milan79: můj látkový potah není nijak nadstandardní kvalita, mam najeto 115 000 , znamky mirneho opotrebeni tamjsou, ale nic do oci bijiciho. Ale jestli s tim nekdo porad nasedal a vysedal, tak se to mohlo vic opotrebit ... tezko rict, jak moc to je orvany ....

plast netusim, jaky mas na mysli

2014-05-19 21:51:26

Sorry, telefon opravuje slova, já myslel pokud je dané ze 2l je lepší, já osobně si myslím ze čím silnější tím snese víc...

2014-05-20 07:28:00

milan79: ahoj, co se týče sedačky, tak buď v klidu. ta bočnice stojí za hovno a kolem cca 110-120 tkm začíná takto vypadat. já kupoval m6 ve 115 teď mám nějakých 128 tkm a je to omačkaný a vytahaný od nasedání a to nemám 110 kg abych se při výstupu na té bočnici houpal než chytnu na popáté setrvačnost vystoupit

taky ti ta sesle začne uvnitř skřípat od výplně a bočnic... to už se tady taky řešilo v jinym foru. co se týče plastů na sloupcích, tak ty jsou na zacvaky, tak to zkus.

zdar a sílu

2014-05-20 09:40:20

doofer: děkuji, asi takto jsem to potřeboval slyšet:) nějaké skřípnutí sedačky jsem taky zaslechl. no nebudu brečet, že Primera to má jinak a beru to jako problém ojeté M6 GH k dalšímu řešení

ještě, co ty motory? benzíny 2.0 a 2.5 stejně spolehlivé nebo mají nějaké slabosti (olej)?

2014-05-20 10:04:01

milan79: na M6 benzín ve 2.0 jsem čekal skoro půl roku a to právě kvůli jeho spolehlivosti, která je TOP mezi motorama, což mi potvrdilo několik různých automechaniků... nejsem od fochu takže sám jsem si nechal poradit. každopádně auto mám nějakých 13 tkm a krom oleje a náplní jenom jezdím, což od auta potřebuju. to že se někdy rosí lampa nebo někde něco skřípne na to seru, motor je to hlavní. nejsem závodník, vozím děti takže z ježdění typu "brzda plyn" jsem už vyrostl = spotřeba 7-8 litrů na sto. občas jí ale šlápnu na držku když jedu sám a to si pak z toho zvuku chrochtám, to je od nějakých 4 tisíc otáček výš, auto chytne saze a jde za plynem jak divá. nemá to turba a tyhle kurvítka, což znamená slabší záběr od spodu, ale je to japonec a ty si o otáčky říkaj... 2.5 litra neznám, takže nemůžu posoudit. já bych ale neměnil , což asi nejsem sám, proto tyhle motory nejsou všeobecně moc k mání.... toť asi vše. čus

2014-05-20 12:13:01

Krom cvakání při startu = opotřebovaný otvor zajišťovacího čepu ovladače variabilního časování ventilů u všech benzínových GH (novější ho mají kalený) mně nic nenapadá, čím by se LF lišil od L5. GH 2.5litru se pak týká známá svolávačka na pojistky pístních čepů = měly by ji absolvovat všechny L5.

2014-05-24 20:52:59

Milan79: koupil jsem před pár dny super vypadající M6 v kombi.. A ten bok sedačky je to jediný, co na tom autu vypadá opotřebovaně.. Ale u sezení to nevadí.. Ten rantl sedačky je prostě moc vysoký, takže se to při nastupovaní ojede..

2014-05-26 09:31:42

ahojte, moja 626 pomaly dosluhuje, vzhladom na to ze to bolo moje prve auto, dost som ju potrapil, ale vydrzala, za 7 rokov pouzivania som musel menit akurat tesnenia na motore, co som si zapricinil zrejme sam tym ako som vytacal studeny motor do otacok na dialnici a pri burani sa menila klimatizacna sustava, svetla a kapota, to je opat moja vlastna blbost, inak samo od seba sa pokazilo akurat benzinove cerpadlo, ale tam bola oprava trivialna - zly kontakt v napajacich kabloch (co som bohuzial zistil az po dvojnasobnej vymene cerpadiel :)

ako mozete z mojho zaobchadzania poznat, tak v autach sa moc nevyznam, je to pre mna spotrebny tovar a preto si ani nezasluzim nove auto... aj ked tam je dovod, ze na to nemam :)

nasiel som toto vozidlo: http://www.autopalkovice....l/47-mazda-6-2-3i-hb.html

neviem aky je to rocnik, ale podla najazdu tipujem tak 7-8 rokov stare auto, ja som za tych 7 rokov najazdil tiez cca 7 rokov s benzinom (denne do prace + dlhsie trasy z brna na slovensko)

auto vyzera podla fotiek velmi pekne, myslite, ze je to dobra cena za tento model? pokial sa tam vyskytne korozia zadnych blatnikov, je mozne zohnat nejake plastove diely na prekrytie? videl som to na starsich feliciach, ale to je skodovka, tak tam je asi lahsie zohnat nejake doplnky

dakujem za nazory

2014-05-26 09:35:54

dotaz by měl patřit sem : http://www.mazdaclub.cz/f...ojete-mazdy-6-gg-gy-76974 jelikož se jedná o typ GG/GY, tady jsi v GH

taky nevim, co je to poslední dobou za modu nedavat do inzerce rok vyroby, kdyz je to jeden z nejdulezitejsich udaju

2014-05-26 09:42:48

dzodzo: Jak píše Vitus. A pro info o autě napiš členovi Kubajzs. Je bývalý majitel. Přesedlal na 3 MPS, tak by s 6kou nic být nemělo


Odpovědět

1 ......... 8  9  10  11  12 ......... 41