Fórum - Téma


M6 GH - Koroze


Fórum 6 GH M6 GH - Koroze

Informace o modelu: Mazda 6 GH


1  2

doris  
Doris
2015-11-02 22:12:43

magnetto: Tak tak, tohle je velice důležité, u negarážovaných aut doslova nutnost. Silikonový olej je na to dobrý a navíc těsnění regeneruje. Používám ho i do vodících lišt oken, aby skla lehce chodila.

 Magnetto  
2015-11-02 22:30:16

doris: Takže z toho jsem pochopil, že silikonový olej nic nezkazí. Použil jsem ho tedy na svém autě jen jednou ale během tohoto týdne se na to chystám znova

doris  
Doris
2015-11-02 22:52:59

magnetto: Jj, já ho používám už přes 15 let a je to opravdu užitečná věc. Mám i kvalitní přípravky na plastové a pryžové díly, které zajistí mnohem lepší trvanlivost a nechytají na sebe prach, ale ten silikonový olej se mi nejvíc osvědčil právě na lišty oken/skel a umožní účinnou ochranu těsnění v zimě. Takže za mne .

Doporučuji jeho aplikaci opakovat vícekrát během zimy, není až tak trvanlivý a odolný vůči vodě. Jinak O.K.

 Magnetto  
2015-11-02 23:13:14

doris:

 míra
2016-02-06 17:25:25

Tak se mohu podělit o zkušenostech s moji Mazdou GH.Tento týden jsem dělal kompletní antikorozku,tak jak já to vždy dělám u všech aut.Mám zajímavé poznatky.Vlastním i malou minikameru,kterou jsem použil na kontrolu dutin.Takže dutiny i zadní nadkolí je zcela bez rzi,jen okolo šroubků (co drží ten pitomý filc) povrchová koroze.Jen mi nejde na rozum,že na levé straně byly dutiny vystříkány voskem a na pravé vůbec nic.U zadního prahu pod filcem se drží tak půl kila slaného bahna,určitě by byl v budoucnosti problém.Filc je třeba jako u GG natřít několikrát gumoasfaltem,.Vpředu není žádný problém.Takže jsou vystříkány všechny dostupné dutiny,podběhy(i z důvodu odhlučnění) a podvozkové díly.Ty byly orezivělé,ale žádná hrůza.Použil jsem na odrezovač od Sonaxu.Mám s ním výborné zkušenosti,reaguje se rzí a vytváří tvrdou vrstvu-slouží i jako základ pod nástřik.Podlaha i prostor pod prahy byly v pořádku.Finální vrstvu jsem kombinoval silnou vrstvu přípravku(podběhy) a vosk od Dinitrolu.Všiml jsem si,že nejvíce rizikově místo je pod zadním nárazníkem,jak je konec nosníků(nad výfuky) a u těch zadních prahů.Ale vše jen povrchová koroze,ale je třeba to řešit..V každém případě je to posun k lepšímu oproti GG před FL,ale k dokonalosti ještě krůček chybí.Použité přípravky-SONAX odrezovač,DINITROL ML,DINITROl KORROTEC,a DINITROL 445

2016-02-06 20:19:47

GG před FL, po FL, GH, GJ všechno je to jedno brdo. Jak první majitel není hnidopich jako my, co si tu píšeme, jak o své ratolesti pečujeme, tak je to pak jen k vzteku. Dělají auta na pět let a pak to jde do háje. Já chytil svojí GG po FL jen tak, tak. Už je kousnutá , ale myslím, že jsem to na nějakou dobu zarazil. Byla tehdá mesíc na špalkách a dal jsem jí co proto. Snažil jsem se dodržet postupy, čili po drbání a čištění odrezovat, oplach, schnout, stabilizátor rzi, schnout, nástřik několak vrstvami čehosi z téru, to je ve finu jedno co. Na prahy jsem dal přelakovatelný bodýčko, odstranil lišty, dutiny a podvozek komplít menu. Zatím se to drží tam, kde jsem toho nechal :D Ale je to hrozný. Mít možnost si koupit nový auto, udělám to jako Doris a už bych ho neprodal. Z pocitu, že mojí vytrvalou práci by někdo přestal dělat a auto šlo do kytek... To bych nepřežil. Tady se musím smířit, s tím, že vydrží co vydrží. Snad to bude hodně. Jízdní vlastnosti jsou prostě u Mazdy předností. Ostatní auta nižší střední jsou prostě jak z gumy. Mít jí novou, byla by jako v peřince


Odpovědět

1  2