Fórum - Téma


M6 GH - 2,5 MZR


Fórum 6 GH M6 GH - 2,5 MZR

Manuály  |  Inzerce  |  Model Mazda 6 GH  |  Naše vozidla


1  2  3

udm  
2016-02-03 00:08:01

biker79: už to jak dělaj na diskuzních fórech z lidí idioty mluví samo za sebe. Registrují si fiktivní profily, kde se ptají na nějaké smyšlené problémy s autem, pak se debata vyvine samozřejmě k tomu, že je třeba koupit díly a kde ... a poté co lidé poradí kde koupit, tihle chytráci napíšou jak lepší a levnější je (odkaz na MROauto). Jsou to vychcánci prodávající šmejdský produkty pro ty, co nima chtěj svá ubohá vozidla prznit.

2016-02-03 06:37:40

udm: a to o mě žena tvrdí že jsem paranoidní, čekal jsem trochu realističtější reakci. Nic, vraťme se k tématu

2016-02-03 10:57:21

udm: V tomto tématu se řeší sice něco jiného ale asi to bude fakt nějaký protože když jen mrknu na spojku: CO JE TO ZA VÝROBCE? No, cena je zarážející a já bych nerad kupoval něco co je ještě horší jak STARLINE.... No, zkusím se na něco u nich zeptat :)

udm  
2016-02-03 12:30:49

magnetto: simtě Starline je pro našince ještě špičková kvalita a pro někoho pořád ještě drahá

2016-02-03 12:35:43

udm:

Raději budu jezdit na vykouřené původní japonské spojce než na fungl nové STARLINE

2016-02-03 12:46:37

Jsem tady chvilku a je mi do toho kulové, nicméně tady z mého pohledu za...te vlákno, tato diskuse patří jinam. Já o voze, Vy o koze - o čem mluvím já je, že identický díl jde koupit jinde za úplně jinou cenu. Příklad - napínací kladka plochého řemene SKF objednávací kód SK VKM64002 pro výše uvedenou motorizaci. Cena u Autokelly => 4527Kč, cena u Mroauto za identický díl => 2226 Kč. Cenový rozdíl 2301 Kč

udm  
2016-02-03 13:07:34

biker79: u Vietnamců na tržišti značkový díky ještě 2x levnější než v Mroauto

2016-02-03 13:09:55

udm: vidím že úroveň komunikace na tomto fóru je opravdu na vysoké úrovni

2016-02-26 13:14:34

Ahoj! Zvažuji koupi M6 GH s motorem 2.0 nebo 2.5 MZR a nedaří se mi najít relevantní informace. Vozidlo budu přestavovat na LPG a proto potřebuji motor ještě s nepřímým vstřikem. Motor 2.0 by měl být nepřímovstřikový do roku 2010 a pak nastoupily přimovstřikové DISI. Motor 2.5 MZR by měl být vždy s nepřímým vstřikováním.

Můžete mi to někdo prosím potvrdit, nebo vyvrátit, případně se podělit se skušenostmi s LPG?

Někde jsem také vyčetl, že motory Mazda nemají zrovna nejtvrdší sedla ventilů, tedy instalace LPG jedině s přimazáváním což?

2016-02-26 13:35:11

Ještě otázka ke kolům... 2.5 MZR jezdí standardně na 18´´ kolech jest tak? Je možné dostat na auto s touto motorizací 16´´ kola na zimu nebo má 2.5 vetší brzdy než menší motorizace a nejmenší rozměr je 17´´?

Díky!

2016-02-26 15:11:09

novybydzov: Já mám 2,5 GTA benzín a koukám do TP a mám povoleny 16-ky(195/65 a 205/60) ,17-ky(215/50) a 18-ky(225/45).Tak určitě by neměl být problém.A jinak vše,co píšeš je pravda

2016-02-26 15:51:04

Máme 2,5 na Lpg, najeto 60tkm bez závad a problémů. Věřím, že pan Mikuš v Palkovicích ví jak mazdu s Lpg servisovat, jezdí jich tam k němu dost

2016-03-07 00:07:32

Tak pridam svoji trosku do mlyna, protoze tohle vse mam za sebou, tak nahradni dily kupuju jen znackove jelikoz se da zjstit co dodavam vyrobce do prvovyroby a pak koupit. Treba spojku neberu jinaci nez EXEDY ktera v EU jde sehnat a za velmi solidni penize. Zadne radoby nahrady za ni mi nesmi do auta.

Mazdar

2016-03-29 13:15:24

john11: Mohl bych se zeptat, jakou má tento motor zhruba spotřebu LPG? Děkuji.

2017-02-06 10:20:32

Zdravím mazďáci, tak jsem si před 14 dny koupil taky 2.5 kombíka v benzinu a zatím bez problémů, mam za sebou prvních 1000km a zatím super. Jediné co mi trochu trápí je spotřeba, všude čtu, že je okolo 7-8l/100 ale já se dostanu min. na 9l/100, tak nevím, kde se berou ty čísla. Nějaké rady, tipy?

2017-02-06 20:28:35

peldik1: Ted je zima,jízdní odpory jsou větší,zimní gumy,studené starty.Ted mám při režimu město a mimoměsto spotřebu kolem 8l.Ale minulý týden jsem jel dlouhou trasu za 7 l.Jezdím celkem svižně,ale dosti využívám setrvačnost vozu a hlavně předvídavost.S tím benzínem je třeba se naučit jezdit,zezačátku jsem také jezdil za více.Palubák mi ukazuje celkem přesně vyzkoušeno od hladinky ke hladince.

2017-02-06 21:17:01

Ahoj. Jezdím mezi 9,8 a 11. Jak kdy. Většinou kolem 10,4. Ale nějak extra to neřeším a jezdím dost svižně.

2017-02-07 08:55:36

peldik1: Po 1000km je brzo na hodnocení spotřeby. Předpokládám, že na auto ani styl jízdy s tímto motorem nejsi zvyklý a určitě taky zkoušíš co umí a užíváš si jízdy

Moje extrémy jsou 7 a 10l/100km. Na rozdíl od téměř všech aut, se kterými jsem jezdil, se s tímto dá úplně v pohodě jezdit za průměrnou spotřebu uvedenou v techničáku - 8,2l. Vždycky se vysměju koncernistům, kteří kupovali auto s tím, že budou jezdit za 5l benzínu a ejhle, ono to žere taky 8l :D

Když jezdím dynamicky, tak za 8,5l. Ještě jsem nejel delší štreku po okreskách, kde to určitě lze hodně stlačit, ani nejakou dlouho štreku vůbec. 8,5l u mě znamená kombinace jízdy dálnice/město. Mám vysledováno u všech aut, že na dálnici začne nad 120km/h letět spotřeba prudce nahoru. Snažím se jezdit tak kolem těch 120km/h.

Jak píše míra - dá se jezdit dost svižně s rozumnou (dle mého názoru na 2,5l/125kW a 1420kg dokonce výbornou) spotřebou, když předvídáš, čumíš na semafory a celkově dění před sebou, využíváš kinetickou energii vozu a zbytečně nebrzdíš. Chce to trošku umět jezdit, ale hlavně ten motor nepodtáčej, tím spotřebu nesnížíš!

Palubák mě zatím vůbec nekecá. Další pochvala Mazda inženýrům

2017-02-07 09:22:30

120 tacho po dálnici? To je slušný masochismus, ne?

Jinak 2,5 po fl (hodně štěstí s hledáním) má delší 6, takže jízda po dálnici by měla být úspornější.

2017-02-07 15:22:06

john11: píšu kolem

Těžko se to s tímto autem udržuje - chvíli nedáváš pozor a hned je tam 160, ale pak už to poznáš, protože nad 160 to začne jet jak splašený.

Pohybuji se dost často po dálnicích, kde je 120 rychlost dopravního proudu, takže ideál. Nepotřebuji celou cestu předjíždět .


Odpovědět

1  2  3