Fórum - Téma


M6 GG/GY Zvýšená spotřeba nafty


Fórum 6 GG / GY M6 GG/GY Zvýšená spotřeba nafty

Informace o modelu: Mazda 6 GG / GY


1  2

2015-03-02 21:57:11

Mně na tohle bylo hezky odpovězeno. Jestli chceš spotřebu, tak si kup 1.9 Octávku. Ta jezdí za 5! U Mazdy to nečekej. A Tak to nečekám a jedim. Mám 89Kw a taky jsem průměrem kolem těch osmi, ale mám ještě dpf

2015-03-03 01:06:41

Já nevím jak moc velký je to argument, máme v rodině BMW 530d s dvojnásobným výkonem co mazda (190kW), u kterého je dlouhodobá spotřeba 8,8 litru, přijde mi to jako docela nepoměr, proto bych spíš uvítal nějakou konstruktivní odpověď, která by objasnila, zda-li to normální u mazdy je, případně proč. Zas taková raketa aby to tolik žralo to taky není, nepotřebuji jezdit za 5 litrů po městě, ale když to vezmu kolem a kolem je to spotřeba prostě neadekvátní.

2015-03-03 11:40:47

Nevím no, asi udělali soustruzi v Japonsku někde chybu. A Bavorský kolega má halt lepší výsledky a zřejmě i zpracování motoru. Jak vidno, bude to neduha těhle aut, jinak by tu tohle vlákno nebylo a nezmiňoval by to každý druhý v jiných...

2015-03-03 21:36:09

Zdar borci. Každý má asi kus pravdy... co kára, to něco jinýho . Moje M6 má přes 200 na hrbu, stará je dost, 2l TDI, 100KW a dlohodobě mám spotřebu 6,8 i když palubák ukazuje pod šest. Největší záhada pro mě byla loni, kdy mi po výměně oleje nahned - do týdne - klesla dlohodobá na palubáku o víc než půl litru. Prostě kouzlo. Ale jedním z důležitých vlivů bude určitě kvalita paliva. Já teď třetí měsíc beru "čistou naftu" bez EKO přísad a myslím, že to jede mnohem líp. Teoreticky tudíž nemusím tolik šlapat a spotřeba nižší. Z vlastní (nepříjemné) zkušenosti vím, že třeba v benzínech je rozdíl velikej. Znát bude každá i minimální netěsnost podtlakových hadiček, množství karbonu v celým sání - zvláště okolo klapky, kde jsou ty malý dírky na volnoběh a podobně....prostě každá ptákovina. Co kus, to originál...

2015-08-01 23:02:50

Zdravím, měl jsem stejný problém s navýšením spotřeby o cca 1litr. Zároveň mi auto méně táhlo v nižších otáčkách. Obě věci vyřešila jednoduchá věc a to rozhýbání a promazani naklápění lopatek u turba. Hodně se o tom píše v jiném vlákně: www.mazdaclub.cz/forum-tema/m6-gg-gy-diesel-ztraci-vykon-52988?kols=4


Odpovědět

1  2