Fórum - Téma


M6 GG/GY - Zkušenosti s LPG


Fórum 6 GG / GY M6 GG/GY - Zkušenosti s LPG

Informace o modelu: Mazda 6 GG / GY


1 ......... 3  4  5  6  7

2015-03-03 12:22:41

ladislav: Super,dik za info.. Me spis slo o to,jestli ta prevodovka stiha ten motor.. v soucasnym aute mam 6st. manual a nemuzu si ho vynachvalit.. u starsi M6 j tedy otazka,zdy by nestalo za pokus si sehnat 6ti kvalt,ktery se seriove montoval po fl. 05, na misto 5st...

2015-03-03 12:46:47

K té převodovce tedy upřesním, že 6.kvalt mi chybí hlavně při dálničních rychlostech, jinak při běžné 90 točí motor cca 2750 otáček a to je naprostá pohoda. Dodržovat zákonné rychlostní limity je ale s tímto autem velká fuška

2015-03-03 12:55:31

Jo a k možnosti přestavby na 6kvalt je tady někde na fóru perfektní návod i s fotodokumentací. Po přečtení a shlédnutí fotek rozebrané půlky auta bych se do toho tedy nepouštěl. Borec měnil s převodovkou i spojku a má můj obdiv hlavně kvůli té převodovce, to musela být strašná práce.

2015-03-03 16:38:32

ladislav: Aha, takze nemenit :D Kdyz pominu LPG, za kolik l benzinu, pri beznem jezdeni (ani duchodce, ani mladej blazen, tocici to pravidelne k omezovaci) ta starsi M6 jezdi?? Za 9, 10, nebo hur??

2015-03-03 19:51:09

wawris: moje je nekde mezi 11-12litry

2015-03-03 19:57:53

Tak tazatel se baví o motorech s manuální převodovkou. Motor s automatem bych sem netahal.

2015-03-03 20:10:50

chlapi tohle je téma o LPG

2015-03-03 20:34:30

Spotřeba benzinu v popisovanému režimu 8.5 - 9. Ale to je už dávno

2015-03-03 20:54:04

andrewx: pan se ptal kolik litranku si veme stari M6 v benzinu tak sem jen odpovedel a vim ze jde zde o LPG - neboj pocuhuji zde co jak dko ma zkusenosti ceny a podobne

2015-03-03 21:56:06

andrewx: Sorry, ze jsem takhle narusil tema fora, ale zajimalo me to, kdyz ma clovek stejny motor a auto, ktere ted planuji koupit.. chci vedet, co me ceka.. Navic to castecne o LPG je, protoze se timto da porovnat, za kolik litru benzimńu to jezdi a nasledne za kolik litru plynu... priste se ale budu vice drzet tematu.. snad mi to dne odpustis... mej se..

2015-03-04 10:28:43

Ahoj kluci

Trochu o mojí zkušenosti s LPG: M6, 1800ccm, benzín, r.v. 2006, pětikvalt, LPG instalované v Itálii 2006. Je to už moje 4. auto s LPG a zatím jsem s ním nejvíc spokojen. Spotřeba BA 95 do 6l, LPG do 7,5l. Pravda, jezdím spíše delší štreky (denně 100km, žádné pojížďky po městě). Rozdíl ve výkonu BA95/LPG je skoro neznatelný. Toroidní nádrž 60l mám integrovanou místo rezervy, plním ji tak na 53l (dojezd cca 630km (minulý týden po dálnicích do Itálie 730km!, při cca 130km/h).

Dlouhodobé zkušenosti z minulých aut: u žigulíka i M626 jsem trochu zaťukal ventily do sedel ale i tak na obou autech jsem najezdil s LPG přes 400.000km, trochu větší spotřeba výfuků (zkondenzovaná voda je prožere zevnitř), slabší výkon topení

Takže shrnutí: Vřele doporučuji, investice se vrátí do 1 roku.

Čus*

2015-09-23 12:51:36

Zdravím, chtěl bych se také podělit o mé zkušenosti s LPG v Mazdě. Mám LPG typu Lovato s přimazáváním Holandského typu JML a je v mazdě 6 2.0 104kw rok 2005, Montováno letos 2015 při 230 000 km ! S plynem jsem plně spokojen,mám teď najeto 6000 km po 4 měsících, motor jede pěkně, výkon nepatrně poklesl, ovšem není skoro znát, spíš na benzín je to živější ale né zase silnější. Spotřeba plynu je různá Například cesta z Mikulova do Prahy (z Brna po dálnici kolem 130ti) průměrná podle dotankování 8l :) A spotřeba v Praze je těch 11l. (benzínová bývala 10) Dojezd pak 350-400km, mám 56 litrů toriodní nádrž ale podle všeho, by šla i o kapánek větší.

Systém Lovato, má charakteristický klapavý doslova dieselový zvuk na volnoběh..někde jsem četl, že se to nějak "samo čistí" A tudíž to vydrží malinko víc. Nevýhoda je, že se sám nepřepíná na LPG musí se trochu pošimrat plyn nebo za jízdy.. Ovšem nevím jak to bude v zimě ale v létě za úplně studeného motoru jsem na plyn jezdil, už po 300-400 metrech! A teď v září když je venku těch 12 15 stupňů, tak se přepne dřív než za kilometr. Jen lituji, že jsem do LPG nešel hned. S dnešní cenou i pod 13kč/litr Mohu jen doporučit Montováno v Praze u nádraží Libeň LPG Neptun Harfa.

2015-11-07 17:09:35

Zdravím. Jsem tu nový, a měl bych dotaz. Chci kupovat M6 1.8 r.v. 2005, a chci ji dát do LPG. Jaký jaký systém je pro tenhle typ motoru vhodný? Uvažuju o Lovatu, ale na polském foru se hojně doporučuje BRC. Tak nevím no.

2015-11-07 19:14:53

miras78: Ahoj, BRCečkem rozhodně nejde nic pokazit. Ale Lovato mi stále perfektně funguje a nebál bych se ho nechat namontovat i do úplně nového auta. Jen bych se vyhnul polským systémům.. jsou sice o něco levnější ale myslím, že ty cca 4000 co si člověk připlatí za jiný systém, např italský, je dobrá daň za klid za volantem i v duši. Za mě Lovato ale BRC pokud nebude úplně stejný, tak může být jen lepší. Jen co si teď tak vybavuji, tak u BRC zůstane ten plastík co kreje motor, Lovato se pod to nevešlo ale to mě nevadilo, naopak mám to rád na očích.

2015-11-07 20:51:20

miky77: Díky moc. Asi ušetřím nějakou korunu, a dám to Lovato. ještě by mě zajímalo, jaký typ přimazávání se tam montuje. Jestli stačí to obyčejné za 2000, nebo je tam nějaký přístřik benzinu. A po jak dlouhé době je dobré seřídit ventily? Prý jsou na to LPG tyhle motory náchylné. A co je vlastně na tom pravdy, že jsou to motory od Fordu? Možná se to týkalo jen dvoulitrů do určité doby. Tak nějak sbírám informace.

2015-11-08 09:42:16

miras78: čau, zkus tady prvni pohledat a pročist si co a jak,

ventily bych zkontroloval před montáži a pak po 30-50tis,

a ano stači obyč podtlakove přimazavani

2015-11-10 20:21:38

miras78: Není zač, rád jsem poradil.Já mám podtlakové JML přimazávání, je to z Holandska a náplň vychází 1litr na 500, což je nejlepší. Já tedy s ventily nic neřešil a neřeším, dokud se to nějak neozve ale zatím nikdy nic.

Jenže dřív jsem měl v autě ty "samoštelovací" A jo, je to fordí motor, jen si ho Mazda trochu poupravila, víceméně je to motor z 3trojkových Mondeí od roku 01. V zásadě by ale měl vydržet třeba 100 000km když bude mít přimazávání. Potom se holt možná bude muset udělat go hlavy motoru ale co tu ještě nebylo vyřčené, při generální opravě motoru, může nějaká firma tím zabývající se udělat lepší tvrší ventily a jejich sedla, tudíž to pak po té go vydrží..

2015-11-18 14:49:46

miky77: Ahoj jen technickej dotaz. Já měl za to, že MZR benzínové motory jsou vývojem Mazdy. Původně se sice začali montovat do Fordu ale vyvinula je Mazda a poté také osadila do svých modelů i do Fordů. Ford na oplátku dodával technologii naftových motorů. Je to tedy jinak ?

2015-11-18 14:57:23

skejpa: Je to tvorba Mazdy s tím, že licenci na používání má i Ford. Motorů typu MZR se dělá od roku 2001 několik jak variant materiálů vnitřností tak celkové konstrukce (turbo i bez).. různé kubatůry atd.

Nejvíce jsou k vidění MZR-CD například v Mazdě 6 s hliníkovou hlavou a litinovým blokem (toto převážně má každá Mazda)

Je to dostačující informace?

2015-11-20 17:21:31

Ahoj, asi se ptám blbě, omlouvám se, nevím, v mazdě 6 je stejný motor 2.0i benzin jako v mazdě 5 (od r.v. 2005)?. Chtěl bych ho předělat na LPG a dost lidí mě od toho odrazuje....prosím o radu, velice děkuji


Odpovědět

1 ......... 3  4  5  6  7