Fórum - Téma


M6 GG/GY - Zkušenosti s LPG


Fórum 6 GG / GY M6 GG/GY - Zkušenosti s LPG

Informace o modelu: Mazda 6 GG / GY


1 ......... 3  4  5  6  7

2013-09-24 22:58:27

Čau chlapi,měl bych otázečku ohledně LPG v 6.Už delší dobu koukám po Mazdičce a naskytla se mi možnost koupit 6 2.0i s LPG(instalace 2011) a chtěl bych se zeptat,jak je to s LPG a krátkými nájezdy,jelikož to mám do práce jenom 3km.Jestli to nebude mít nějaký špatný vliv třeba na motor nebo komponenty nebo pokud máte někdo podobné každodenní nájezdy a zkušenost s LPG tak budu rád za každou informaci .

2013-09-25 12:43:56

majky6: Cau no to nevim jestli se ti to vubec vyplati. Vem si ze v zime se ti ten motor nestaci zahrat a do prace pojedes porad jenom na benzin. Jinak mam teda 2.3 122kw a sem s LPG maximalne spokojenej

2013-09-25 14:50:39

grocker: diky za tvou zkusenost ohledne lpgv mem pripade jsem nechtel resit usporu,hodne jsem toho procetl tady na tomto super forku a je mi jasný ze na tech 3 km nejspis to LPG ani nesepne (to mi neva) ale spise me zajima jestli nemohu necemu uskodit po mechanicke strance

2013-09-25 15:10:28

majky6: To si myslim ze urcite ne. Proste jedes na benzin jako by si tam ten plyn nemel :-D

2013-09-25 15:55:12

grocker: ,ja jsem v to doufal,ale radeji jsem se chtel zeptat abych to mel potvrzeny tak jeste jednou dikec

2013-09-29 17:33:06

Nevím jestli se to tu už neobjevilo /blacklist LPG/ informace o motorizacích u kterých se vyskytli do 100.000 km po namontování LPG problémy a závady na motoru, ventilech.

http://uloz.to/xV1hzXTd/n...lacklist-prins-081107-pdf

doris  
Doris
2013-09-29 18:54:15

No na 3km cestu je škoda každého motoru. To už bych šla raději pěšky nebo jela na kole či skůtru. Nicméně lidi jsou schopni startovat auto každý den i kvůli pár stovkám metrů a pak se diví, jak jim auto odchází.... Právě studené starty a krátké popojížďky s nezahřátým motorem jsou to nejhorší - mnohonásobně víc opotřebují motor. Jedině bych na tak krátkou vzdálenost uvažovala o elektromotoru, který se nemusí nahřívat.

Za mne LPG NE, do současných citlivých motorů to nepatří. Kdyby to byla tak dobrá věc bez vedlejších účinků na součásti motoru, výrobce by nerušil záruku. Uznávám jen LPG v autech přímo z výroby, kdy je vše na toto palivo přizpůsobeno.

2013-09-30 09:24:42

Díky za názor Doris,něco na tom určitě bude ,ale většinou je to tak,že s výhody přichází i nějaká ty negativa a většinou jezdím do práce na kole,dokud mi to počasí dovolí

doris  
Doris
2013-09-30 14:43:19

V zimě je pak vhodné jezdit s autem tu a tam delší trasy, aby se dobil akumulátor, protože ty studené starty a krátké popojížďky tomu dávají dost zabrat.

2013-09-30 15:31:58

Tak nabíječka to taky jistí.

2013-09-30 15:33:23

Nejlepší je autem nejezdit. Pak se tolik neopotřebovává.

2013-10-06 21:07:10

Přidám i svou přímou zkušenost s LPG v M6. Snad pomůže ostatním v rozhodování ANO či NE, zvlášť při dnešních cenách PHM

Fakta:

M6 GY 2.0i: do provozu 8.2005 (SRN)

montáž LPG se sekvenčním vstřikováním: Landi Renzo Omegas 12.2005 (SRN)

soukromý dovoz do ČR: 10.2010 (160tis.)

celkem najeto: 210tis.

Z výše uvedených faktů vyplívá, že sotva po vyjetí ze salónu byla moje 6-ka dovybavena systémem LPG. Nevím přesný stav ujetých kilometrů, ale odhaduji to na +-10tis. Předchozí vůz jsem měl také na LPG. Pokud bych nekoupil rovnou auto na LPG, chtěl jsem LPG ihned doinstalovat. Když jsem narazil na 6-ku v LPG byla to od začátku jasná volba.

Já jsem najel s 6-kou na LPG dalších 50tis. km a nemůžu si to vynachválit. Ano, ve 170tis., což je samo o sobě úctyhodné, jsem měnil LPG vstřiky (zakoupeno: ebay /Polsko/ + výměna vlastníma rukama= celkem 4000Kč), ale když vydrží opět 150tis.+, tak budu max. spokojen. Samozřejmě záleží i na použitém systému LPG. Landi Renzo (dále např. BRC) je špička v oboru. Zde se nevyplatí šetřit Nejde šetřit zadarmo

Dle mechanika z autopalkovice.cz, kvalitu tohoto servisu zdejším snad netřeba zdůrazňovat, jede moje 6-ka stále jak pila. Sám má M6 taky na LPG. Jaký je současný stav ventilů a sedel nevím, motor se ještě nerozdělával a doufám, že dlouho ještě nebude. Hlavně pro klid v duši jsem si nechal dodělat přimazávání ventilů (Vap Saver).

LPG není pro každého, kdo mu nevěří ať si ho do auta nedává, ale jak jednou zkusí, těžko se vracet k benzínu....

2014-02-03 07:34:37

S M626 (motor 1,8) s LPG přímo z výroby jsem najezdil 399.000km se spotřebou cca 7,0 LPGl / 100km. Jen a jen z důvodu častých závad na brzdách jsem ji loni odstavil. Jinak by najela půl miliónu! LPG naprosto v pohodě. Celkově bezúdržbový provoz.

Dva roky mám M6 (motor 1,8, r.v. 2006), LPG doděláno v r.2007. Spotřeba cca 7,5l LPG / 100km. Plná nádrž benzínu mi vydrží cca 15.000 km. Celkově s LPG spokojenost.

2014-05-13 12:03:53

Zdravím všechny Šestkaře, podělím se o svoji krátkou zkušenost s LPG. Do 2,3 122KW jsem nechal namontovat STAG 4Plus s přimazáváním ventilů, nádrž toroid.56L. Subwofer docela dobře pasuje přes gumicuk do výklenku u menší schránky vlevo v kufru - stačí vytáhnout z prostoru rezervy kabel s konektorem a odstranit plastovou chráničku a přeizolovat tak, aby byl svazek slabší. Zatím mám najeto s plynem cca 1000Km, všechno funguje bezchybně, na plyn po nastartování přepíná k mému překvapení velmi brzy - sotva se pohne ručička teploměru, což je v tomto počasí téměř pár set metrů po vyjetí. Spotřeba plynu vychází cca 9,5L. Pokles výkonu subjektivně nepozoruji. Kalkulovanou návratnost investice 28 000Kč mám po cca 25 000 ujetých Km. Celkově tedy velká spokojenost a všem váhavým kolegům vřele doporučuji - stačí překonat velký blok s počáteční investice, což byl můj největší problém. Láďa

2014-10-28 11:57:23

Dotaz pro znalé LPG a Mazdy 6.

Jaký má být odtrh na svíčkách NGK iltr6a -13g do M6 2.0i GH 2008 LPG. Jsou nastavené z výroby správně pro toto auto?

Někde bylo napsáno pro benzín 1,3 a pro LPG 0,7 nebo 0,9.

jak je to správně?

2015-03-03 09:04:19

martan: Cau.. Chci se zeptat.. Mam ted v planu koupit M6 2.3l,r.v. 2003 a rovnou premyslim o plynove zastavbe.. Dotaz je,na kolik ta prestavba vyjde a zda davaji nadrz do kufru,ci misto rezervy?? Diky za odpoved,Venca

2015-03-03 09:26:54

Ahoj, mám vlastní zkušenost s LPG v mojí 6, 2.3. Loni v březnu instalace komplet LPG včetně přímazu ventilů, nádrž místo rezervy 58l, cena komplet cca 28.000,-. Jede to prakticky stejně na plyn jako na benzín díky výkonové rezervě motoru. Spotřeba LPG dlouhodobě cca 10l. Zatím najeto cca 11.000 KM bez problémů - VELKÁ spokojenost, doporučuji.

2015-03-03 09:35:16

ladislav: diky za info.. a jeste dotaz mimo lpg..,jsi spokojen s prevodovkou?? (pokud mas 5ti kvalt)

2015-03-03 10:41:26

Po koupi, při 95.000 km jsem mimo jiné vyměnil olej v převodovce spíše tedy preventivně, ale její chod se určitě zlepšil i když před tím nebyl špatný. Krátké dráhy kulisy, hladký chod, minimální vůle, prostě spokojenost, jenom tu šestku bych tam často vrazil

kdybych jí měl. 6.kvalt se začal montovat až od roku 2005.

2015-03-03 11:13:19

wawris: Čau

co se týče ceny přestaveb na lpg, tak záleží na servise který to dělá. Ceny se opravdu dost liší. Já osobně bych se vyvaroval těm nejlevnějším. Naopak pozitivní ohlasy na zkušenosti se servisem, byly pro mě tím nejdůležitějším faktorem při rozhodování. Mám nádrž na lpg místo rezervy. Necelých 60 l nádrž, která trochu vyčnívá nad podlahou kufru. Myslím, že je to ale lepší řešení, než si jí dát přímo do kufru, ale výběr je čistě jen na tobě. Rozhodnout se budeš muset i při výběru místa přístupu k dotankování. Já mám lpg 7 let a jsem maximálně spokojený, spotřeba do 10 l a vložená počáteční investice je už dávno zaplacená zpátky


Odpovědět

1 ......... 3  4  5  6  7