Fórum - Téma


M6 GG/GY - Zkušenosti s LPG


Fórum 6 GG / GY M6 GG/GY - Zkušenosti s LPG

Informace o modelu: Mazda 6 GG / GY


1  2  3  4  5 ......... 7

2008-06-11 13:48:52

Má někdo nějaké zkušennosti s LPG v mazdě 6? Jde mi zejména o motor 2.0 popř. 1.8.

2008-06-11 15:23:38

Strit má ve své 626 LPGale mám dojem,že se bude jednat o stejný typ,zkus mu napsat interku.Jinak o nikom nevím.

Jinak má také motor 2.0

doris  
Doris
2008-06-11 17:04:08

Pozor akorát u nových aut, kde přestavbou na LPG ztratíš záruku.

2008-06-11 19:45:53

LPG mám v 626 v GF, kdy se jedná o motor 2.0 i, s 85 kw. Když se už vychytali mouchy v podobě svíček, tak to jede super. za 5.000 Km jsem projel v plynu 6.520,- Kč a jednu plnou béňa což je asi 1.920,- Kč. To je v celkovém součtu 1.68 Kč / km a to ze začátku to jezdilo hodně na beňo (byla ještě zima a plyn spíná když se moto ohřeje na cca 30 st C.) teď když je venku kolem 20 -25 st. C. tak to přepne na plyn skoro hned. Jinak dle PC to žere kolem 8,3 - 9 l plynu. Taky už jsem viděl M 626 která měla plyn už z holandska od výroby a má najeto přes 200.000 km a šlape furt v poho-

2008-06-11 22:07:53

LPG v M6 v poho

2008-06-11 22:22:27

to že sem dělal hromadu aut která měla lpg montovaný a problémy na těchto vozech rozvádět nebudu, ale vím že volva která mají plyn sériově montovaný tak katalogové číslo bloku a hlavy u totožných motorů nejsou stejná a i na pohled jsou patrné rozdíly těchto dílů.

Jinak jedinej motor co sem viděl kterýmu lpg chutná a nevadí je žigul.

2008-06-12 06:46:48

Já mám lpg v nissanu primera 2.0 r.v. 2000, už ho mám rok, najeto cca 20.000 a úplně v pohodě. Podle toho, co vím, tak hodně aut, včetně audin atd jezdí bez problému na plny. Dotaz spíš směřoval na zkušennosti u mazdy 6. Jednu už jsem na cestách taky viděl.

2008-06-12 07:43:39

pár aut sem viděl která s tím neměla problém, ale to je spíše vyjímka.

2008-06-12 12:34:42

Měl jsem LPG v nissanu Almera, teď ho mají rodiče - bez problému, mám jej v primeře - bez problému. A vdpodstatě nevím, že by někdo problémy měl. To, co píšeš, je pro mě novinka.

2008-06-12 14:21:32

Čaute.Tak co se týče LPG v M6 tak si nemůžu stěžovat.Mám motor 2,3i a lpd tam mám zhruba 4 měsíce a zatím spokojenost. Sice to mělo nějaké mouchy po přestavbě(ve vyšších otáčkách to poškubávalo),ale když jsem byl po 1000km od namontování na kontrole,tak to dali hned do pořádku.Mám tam systém Landirenzo omegas.

2008-06-12 19:38:38

Ahoj,

mas pls nejake fotky ?

diky

2008-06-12 21:31:36

Nafocené to nemám,ale není problém to nafotit.Jestli budu mít zítra čas,tak ti to nafotím a pošlu ti to na mail.

2008-06-12 23:56:56

nemám skušenosti s mazdama v plynu, ale renalty katastrofa, kolabující elektronika, popraskaný hlavy. Škoda felicia zadřený vstřiky, palivová pumpa, problémy s motorem, volvo 960 3.0i po montáži ujeto 30000km, skroutila se hlava, sundala se blok i s hlavou se nechal zarovnat po opravě ujelo necelých 5000km prasknul blok motoru, u vícebodového se to již nestává ale pravidelně prostřílené váhy vzduchu, šechny rozebírat nebudu, jediný auto ve kterým sem se setkal že to bylo vpořádku byl žigulík. U všech ostatních sem se setkal s tím že ty motory a veškeré komponenty padly a to tak že sem se u těch samých typů bez plynu s tímto poškozením nesetkával, popřípadě bylo to poškození pouze v menší míře. Přitom plyn při spalování nevytváří tak vysoké teploty jako spalování benzínu.

2008-06-13 06:15:21

Já bych řek, že jak popisuješ ty závady, tak se bude jednat o straší systémy LPG a né o systémy sekvenčního vstřikování LPG co má vlastní řídící jednotku co ti to dávkuje přesně pro každý válec zvlášť

2008-06-13 07:14:20

Kodx: přesně tak, jak píše Strit. Tyto problémy, které popisuješ, bývaly dávno se starými systémy LPG. Talvé systémy dokonce byly schopné i bouchnout. Dnešní vícebodové vstřikování - jiné byh ani nenechával dělat - je ještě bezpečnější než benzín. Ale i starší systém, pokud je v pořádku, tak by se nic stát nemělo. Tys psal o úplně těch prvních, které byly vekou neznámou. Vývoj jde stále dál a dnes bych se toho opravdu nebál.

doris  
Doris
2008-06-13 09:10:12

Já sice plyn v autech nemám, ale musím potvrdit slova Kodlxe. Znám též dost případů, kdy se plyn nedobře podepsal na životnosti motoru nebo některých dalších dílech a byly problémy s provozem. Měli jsme kdysi zájem o koupi Primery 2.0i předělané na LPG, ale manžel dost váhal právě kvůli tomu plynu. A dobře, že jsme to nakonec nekoupili, motor byl po dvou letech na odpis . Možná, když je to kvalitně uděláno a bere se i kvalitní plyn, může to být O.K., ale i tak mám názor, že kdyby byl plyn tak vynikající alternativou, dával by se do zdrcující většiny aut už ve výrobě. Myslím si též, že LPG zkrátí životnost každému autu, které bylo původně stavěné na benzín. Nejsem ale odborník, je to jen můj názor. Plyn bych osobně do auta nechtěla.

2008-06-13 13:31:49

Doris, já jsem o žádném zničeném autě na plyn ještě neslyšel, kor ne s novým vícebodovým vstřikováním. Jak jsem psal, je to možné u starých systémů, ale u nových ne. Dnes se plyn předělává do auta s počítačem a všechno se počítačem taky reguluje, takže i tam je elektornika. Ale samozřejmě tvůj názor respektuju.

2008-06-13 15:51:56

Já tady teď nechci nějak hájit LPG jen proto že ho mám,ale dle mých zkušeností co mám si zatím nemůžu stěžovat.Kdysi jsem taky nebyl nějakým fandou tohoto pohonu,ale teď už je to třetí vůz který mám na LPG a zatím na žádném z nich jsem nezpozoroval nějakou újmu na motoru nebo kdekoli jinde.A argumenty že vůz který byl na LPG měl zhuntovaný motor-no nevím.Myslím,že stejně tak je spousta vozidel které alternativní pohon nemají a taktéž mají problémy nebo jsou dokonce nepojízdné.Já to riskl a nechal to předělat.Určitě je pravda co píše Doris,že taky asi záleží jak je to udělané.Předchozí auta jsem už s LPG koupil,ale tohle jsem si nechal dělat,takže jsem toho předtím celkem dost objezdil a nevěřili by jste kdo všechno a za jakých podmínek to montuje.Fakt jsem se zhrozil.No uvidíme.Snad budu mít štěstí a bude to šlapat.

2008-06-13 20:21:31

bude

2008-06-14 12:47:55

plyn je plyn!


Odpovědět

1  2  3  4  5 ......... 7