Fórum - Téma


M6 GG/GY zadní lemy - koroze, oprava atd


Fórum 6 GG / GY M6 GG/GY zadní lemy - koroze, oprava atd

Informace o modelu: Mazda 6 GG / GY


1 ......... 4  5  6  7  8

2015-08-09 14:43:39

moc pěkne

2015-08-09 18:57:22

dzodzo: pěkná práce

doris  
Doris
2015-08-09 21:58:06

dzodzo: Vizuálně opravdu velmi hezké. Hlavně to dobře zakonzervovat, udělat dutiny aj., aby to už takhle zdravé a pěkné vydrželo.

2015-09-11 18:43:47

http://www.mazdaclub.cz/u...mages_category.php?id=697 Tak jsme to taky kuchli. Pokud nepůjde odkaz, koukněte ke mě na profil.

2015-11-29 18:18:25

johnydo: tak to je totalni masakr ty fotky z profilu

to jsem jeste neviděl ani u 25 let starého favoritu

2015-11-29 18:21:27

johnydo: zhnila 1/3 auta, to je neskutečne

2015-11-30 20:16:16

kdybych takhle mel znhnilé auto tak bych ho nechal sesrotovat, ale drzím palce ad z teho uděláš zas kravsavici. :) je to smutné že ty auta hnijou

2016-02-14 10:35:38

Zdar lidi přemýšlím že prodám svou m6 a koupím jinou tzv.bez koroze lepe bych ji ošetřil než je ta moje myslíte že to má cenu nebo že bude stejne reznout??

2016-02-18 07:37:34

Tak mám hotovo, po půl roce zase vypadáme jako auto. Lakýra mi ze soucitu, aby to nějak vypadalo, nastříkal a opravil všechny dveře. Barvu namíchal dle originálu, ale je tmavší, páč ta na autě je z německa přestříkaná a má jiný odstín než origo. Barvu míchal ze 6ti různých barev. Takže nárazníky, kapota, střecha a kufr jsou světlé. Ale co, na barvu to nejezdí, aspoň už to není děravý. Foto dodám.

2016-02-18 14:16:18

JohnyDO: Cena opravy? pokud to není tajný. Tohle byl totiž fakt masar.

2016-02-18 19:22:20

johnydo: parada, tych 6 farieb to mas teda este viac, moje boli miesane iba z 3

a mal si tam aj vyrezavane plechy a nahradzane pozinkom? ze ked uz sa to robi, tak aby to cosi vydrzalo

2016-02-19 23:07:13

Ceny: 7000 komplet plechařina (práhy, lemy a př. blatníky), 16000 lakování a za práci (převaření) to bude tak 8000 vč. materiálu a vosku. Pozink se nedělal, mám vše poctivě vyvoskované, žádnej šutz, včetně práhů, spodku a vnitřku lemů. Zadní koberce v podbězích jsem nahradil plastovými podběhy, kvůli odvodu vody. A nevracel jsem zpět plastové práhy, bez nich to vypadá lépe než s nimi.

2016-02-23 19:13:04

Tak za práci ( vyřezání, převaření a nastříkání voskem) a vosk jsem nakonec dal jen 3979 Kč. A tady je výsledek. Moc to nezkoumejte, na domácí pleskání to vypadá dobře ( pasoval jsem sám), mít to v autorizáku, tak jim to vrátím.

2016-02-23 21:28:48

johnydo: paradicka, tak nech to dlho vydrzi bez koroze

2016-02-23 22:48:10

Sám tomu nevěřím. Ale ještě budu dávat ochranou průhlednou folii na dveře a práhy kvůli oděrkám od všudypřítomného štěrku.

doris  
Doris
2016-02-24 09:45:39

johnydo: Za mne tedy velice solidní výsledek. Hlavně to bude teď třeba udržovat a kvalitně zakonzervovat, aby to vydrželo zdravé co nejdéle. Je to krásný vůz.

Mne se třeba osvědčilo vyplnit ty záhyby/nadkolí na zadních lemech a také předních blatnících polyuretanovým tmelem, který to exponované místo trvale uzavřel. Korozi nemám ani na 24let starém Nissanu, kde to jinak mívají majitelé totálně vyhnité.

Pozor také na spáry mezi díly - například mezi nárazníky a blatníky - oba díly jsou poměrně natěsno u sebe, ale drží se tam binec + vlhkost, což je ideální startovací materiál pro vznik koroze. Tahle místa pravidelně čistím a 2 x ročně ošetřuji voskem, který v těch spárách nechávám. Vydrží tam bez problému, voda ho nevyplavuje.

2016-02-26 08:50:03

doris: jak jsi psala o těch spárech, tak tohle jsem dneska našel na své mazdě6 2004 na spoji předního blatníku a nárazníku

doris  
Doris
2016-02-26 09:11:45

trex: Bohužel toto je přesně ono - ty díly jsou těsně u sebe a drží se tam binec a vlhkost. Špatně to vysychá a zdržují se tam i abrazivní látky - ty mohou při vibracích karoserie odírat lak na kontaktních plochách dílů, až to nakonec vykvete.... Já mám tato místa na autech vyplněná voskem, který to chrání a odpuzuje právě vlhkost i různé agresivní látky. Vždycky, když na autě voskuji lak, tak ten vosk natlačím dovnitř takovýchto spár. Zejména tak činím před zimou.

2016-02-26 09:29:54

doris: No jo, já auto koupil loni v srpnu, bylo v super stavu a už nebyly moc finance, tak jsem to nechal být. Moje blbost... Jaký vosk na to přesně používáš? Jinak, co ted s tím... klasicky na přebrus, vytmelit a nalakovat než se to rozjede úplně? Díky

doris  
Doris
2016-02-26 10:21:40

trex: To je marné, ono už to mohlo být načaté a nezabránil bys tomu. Opravila bych to co nejdřív, přesně jak píšeš - vybrousit rez, stabilizovat povrch (uzavřít) - na to používám třeba RC 900 od Dinitrolu a po srovnání plničem nebo tmelem opravit lak lokálním zástřikem.

Co se týče vosku, tak používám svůj vlastní, který si připravuji z několika složek přesně dle typu a aktuálního stavu laku. Když s ním ošetřuji lak i další materiály na exteriéru aut, tak ho vždy natlačím i do všech takových spár, kde ho nechám zashnout a vyleštím jen okraje dílů kolem té spáry. Vosk má výhodu i v tom, že na sebe nelepí nečistoty, naopak je odpuzuje. Voda ho z té spáry nevyplaví. Mohu když tak vyfotit, jak to vypadá.


Odpovědět

1 ......... 4  5  6  7  8