Fórum - Téma


M6 GG/GY zadní lemy - koroze, oprava atd


Fórum 6 GG / GY M6 GG/GY zadní lemy - koroze, oprava atd

Informace o modelu: Mazda 6 GG / GY


1 ......... 4  5  6  7  8

2015-05-17 19:08:33

Takze rikate ze je to nejaka guma a ne plech teda? Vadi necemu kdyz je to takhle rozezrate?

Napriklad na teto fotce je to este horsi.

JohnyDO: to te ceka teda poradna oprava. ta tva mazda teda musi stat zato a musis ji mit hodne rad kdyz jej das takovou peci. Predsa len ta oprava jak si ji vycislil stoji 1/3 mazdy. Budes to delat sam nebo to budes davat do servisu nebo k nejakemu znamemu do servisu? (Cili snazim se, predstavit si kolik to asi tak muze realne stat kdyz to da clovek delat do servisu kde nema nikoho znameho.

2015-05-17 22:26:01

JohnnyDO: nieco podobne idem absolvovat toto leto, stacila jedina jazdena zima a lemy su v , snad tam v karosarni nazvaraju nieco menej rezave jak tie defaultne plechy od mazdy, niekedy v srpnu jak bude vysledok tak poreferujem

2015-05-18 17:36:06

agg84: Tu hmotu oproti mě máš ještěsuprovou. Díly si kupuji sám, za velmi slušné ceny, kamarád, se kterým jsem dělal motor, má autoservis, ten to bude měnit a jeho známý je lakýra, ten to pak špráchne. Ta cena je ukrutná, ale ten stav kastle je alarmující až do nebe volající, a určitě to bude lepší řešení, než shánět někde díly z vrakárny, aspoň to zas nějakou dobu vydrží. Jde pak o to kde si to necháš dělat, jak dělají plechařinu a lakujou a hlavně ta moje žlutá doubleperleť je pekelně drahá a nejspíš i pracná na nástřik kvůli odstínu. Tak s tím musíš taky počítat. A hlavně já platím za servis úplný pakatel na množství objemu práce na autě a to je oproti velkým autoservisům sakra znát, jestli jim dáš 600 ne-li více na hodinu či skoro 5x méně.

2015-06-03 19:58:19

Zdravím, měl jsem mazdu 6 první generace r.v. 2003 auto naprosto super jen jednu vadu to mělo a to byla KOROZE :( bohožel jsme se jí zbavil a uvažuji ted o koupi druhé a potřeboval bych poradit.. plánuji koupit mazdu 6 r.v tak 2007 tak nějak co nejmladší po faceliftu.. viz. obr. chtěl bych se zeptat jestli by mi někdo poradil jak je to u těhle posledních kusů s korozí ? jsou taky tak prohnilé jako ty z roku např 2003 co jsem měl já nebo už je to o něco lepší ? děkuji za odpovědi a za rady.. Marffy

2015-06-03 20:48:44

marffy: S korozí je problém i s Mazdou 6 po faceliftu. Jediná výjimka by měl být poslední rok první generace. Tedy právě rok 2007 Samozřejmě můžeš narazit i na starší o kterou se někdo dobře staral nebo má zadní lemy vyvařené.

2015-06-03 21:27:49

michailovic: Já mám 2007,starám se o to a rezne to taky ..... je to neduh u všech, než začali používat pozink prvovýroby....

doris  
Doris
2015-06-03 21:41:07

cenda85: Obávám se, že pozink nemají ani ty nové - současné modely. Je to informace, kterou mám přímo od odborníka na Mazdy.

Ale jak jsem koukala, tak reznou i poměrně mladé VW, Škodovky a další značky aut, kde ten pozink je. Holt dnes se šetří na všem.

2015-06-03 21:43:58

cenda85: Někde jsem četl, že 2007 byli už dobré. Tak smůla no. Já mám 2005 po faceliftu a je mi někdy až do pláče, když najdu nový puchýřek.

doris  
Doris
2015-06-03 21:59:17

michailovic: Tady na té stránce jsem to taky řešili:

http://www.mazdaclub.cz/f...lect=141519#message141519

M6 (2007 - ke konci výroby) měla zadní lemy upravené - spoj dílů vyplnili tmelem. Ale jinak jsem nezaznamenala žádný rozdíl vůči starším M6 po FL. Je to výborné auto, ale aby nerezlo, potřebuje skutečně nadprůměrnou péči, která už začala u nového vozu a je pravidelná. Já to tak udělala a mám dodnes klid.

2015-06-04 06:04:47

doris: Já klid nemám a tak teď musím šetřit na opravu a nástřik. Nemám tušení ještě kam to tady v Brně dám, nebo kolik by to mohlo stát, ale vzhledem k tomu, že tam není žádná hrana, tak se bojím, že zástřik půjde až nahoru téměř ke kufru, kde má M6 sedan takový zlom, na kterém by se případný rozdíl po nástřiku mohl lámat a nepůjde vidět...ale o ceně nemám představu už vůbec tady na Brněnsku

2015-06-04 07:50:01

cenda85: ja to chcem dat do autolakovny na videnske, co sa tyka ceny, tak zatial neviem, ale setril som na to celu zimu, tak snad to bude stacit

doris  
Doris
2015-06-04 08:37:33

cenda85: Běžně vychází lakování 1 dílu cca 2500-3000,- ( mimo autorizák pochopitelně), pokud necháš udělat jen zástřik a bude se lakovat menší plocha, cena je nižší. Slušný lakýrník udělá rozstřik a lak zakončí tak šikovně, že tu opravdu ani nepoznáš. Já jsem třeba zakončovala rozstřik a lak v zaoblených místech - ani to nemuselo jít někam do hrany a poznat to není. Rozhodující je však i samotný pigment - čím "atraktivnější" a více měňavá barva (perleť) a ještě k tomu světlejší odstín, tím víc mi připadá komplikovaná na dopasování.

2015-06-04 08:53:19

Doris: barvu mam jak Natural bych rekl. Takova ta stribrna perlet s jemnym jakoby nazelenalym nadechem. Ocekavam cenu 6000-8000 za oba zadni lemy,ale nejprve musim doopravit tu bouracku na predek :-/ uz me to stalo 26000,ale udelane na hovno,tak musim predelat.

2015-06-07 07:56:08

cenda85: Ahoj, zkus se poptat v Líšni v lakovně vedle Renaultu (je to součást), má to soukromník, ale jsou dobře vybaveni (barvy si připravují sami), odstíny míchají dle aktuální barvy auta. Cena je 2500 za díl a dá se domluvit co a jak. Nechával jsem si tam dvakrát dělat opravy laku, cca 3 roky nazpět.

2015-07-07 10:34:13

tak dnes som to dal do lakovny, predbezna cena 15600 - plechy, praca, lakovanie, uvidime kolko to bude vo vysledku, lakyrnik sa domlouval s karosarom a bol prekvapeny ze je cena tych dielov 2x vyssia nez u ostatnych aut, tak som sa zasmial, ze to bude asi tym vyssim dopytom, tak si mozu nastrelit cenu, lebo kto ma 6-tku ktora netrpi na korozi? :)

2015-07-08 11:27:39

Zdravím,

po 626 jsem upgradnul na 6, r. v. 2002, 89 kW a protože vím, že mě čeká koroze a opravy karoserie, tak vás chci poprosit o takové malé resumé. Snažil jsem se to tady pročíst, ale kloudnou odpověď jsem nenašel.

Takže:

  • potřeboval bych sehnat plastovou krytku na koberec u spolujezdce, jak zakrývá plech v kabině;
  • podlaha je zevnitř krásně hnědá, takže mě čeká sundání sedaček, koberců a ošetření. Doporučili byste nějaký ověřený materiál, čím to ošetřit? Hledám kvalitu za co nejmenší prachy :D takže takový střed ...
  • budu řešit příští rok korozi lemů, na karoserii celkově, ta mě kupodivu tolik netrápí, ale kamarád říkal, že ta podlaha je hodně tristní
  • co zespodu auta? Já spodek ještě neviděl, ale předpokládám, že to taky nebude žádná sláva, jak s ošetřením tam? Zbrousit kartáčem / benzínem, co půjde a ošetřit nebo jak se řeší spodek? Co na co? Nebudu to dělat sám, manuálně zručný jsem, ale ocením každou radu ..

Díky za pomoc :)

2015-07-10 15:49:42

Zdravím všechny. U Mazdy co jsem pořídil už koroze lemů pokročila tak daleko, že se musí oba dva vyměnit. Lemy už mám doma, ale to je asi jedna z mála věcí na kterou si vážně netroufnu. Chtěl bych se tímto poptat, jestli s tím má někdo z vás zkušenosti a byl byl ochoten za úplatu oba vyměnit nebo kontakt na někoho šikovného kdo si za to nevezme raketu. Západní Čechy super Plzeň úplně nejlepší. Díky

2015-07-16 18:56:15

takze nejake tie puchyrky pod lakom rozhodne nie su iba na prebrusenie, je to zazrane az do podbehov

2015-07-17 15:23:32

dzodzo: Tak jestli to tvoje vypadá takhle, tak ty moje puchejře už sežraly půl auta. :-/ Proto jsem do toho šel, teď o víkendu jde auto do servisu a začne se řezat a řezat a vařit a měnit úplně vše. Jinak jsem koukal, máš docela pěkný práhy - zdravý, já tam mám ty plasty tak jsem zvědavej až se sundaj jak to bude pod nima vypadat.

2015-08-09 14:28:33

tak aspon jedno nekvalitne foto, stejne to z toho moc nepoznat ale je to urobene dobre, celkova cena cca 25k menili sa komplet tie lemy, podbehy a este som mal nejake smeti aj na 5. dverach tak tie sa tiez prelakovali, farba je namiesana dobre vobec nie je poznat, ze je to prelakovane, pan z autolakovny si na tom dal zalezat, je to tiez fanda mazdy


Odpovědět

1 ......... 4  5  6  7  8