Fórum - Téma


M6 GG/ GY - Výměna podložek pod vstřikovači


Fórum 6 GG / GY M6 GG/ GY - Výměna podložek pod vstřikovači

Informace o modelu: Mazda 6 GG / GY


1 ......... 2  3  4  5  6

2014-11-06 06:28:45

dusak: Zdravím, aktuálně řeším problém na Mazdě 2004, 100kW v naftě. Z ničeho nic jsem ztratil výkon, auto nemá sílu, netáhne. Koupil jsem jí při 140.000tis., nyní mám 250.000km. Co ji mám motor celou dobu bez problémů. Myslíš, že to může být těma podložkama, které vyměňovals?

Díky za zprávu!

Měj se!

Aleš

2014-11-22 18:50:12

Nazdar mazdáci u mazdy rv.2003 89kw řešim ten samí problém náhlá stráta víkonu ,začala kouřit,žrát olej,podlošky jsem měnil před 40000 tisíci,mám podezření na turbo,pokud máte něko nėjakou radu dík nevim jak určit závadu dík

2014-12-19 08:48:28

ajfel: nazda mazdáci tak mi odešlo turbo,následně sežral olej a po víměně rurba jsem ujel 10km a mám mázlé šály na klice asi budu schánět jiný motor

2014-12-19 12:51:04

ajfel: RADA, rozpoj dole hadici- za kolem u intercoleru, abys videl, že není plný oleje, z toho špatnýho turba.

Pokud jde olej přes turbo, to ho nasava a olej zustava v intercoleru, a když se ho nahromadi dost, tak pri akceleraci ho to strhne do motoru, olej chytne, přetočí se motor, a je po něm

2015-11-16 21:47:32

Kluci musí se pak nechat vstrikovace zas nakodovat a na kolik vas to vyšlo v nejakom servisu

2015-11-17 16:07:05

pisik: Nic nemusíš kodovat, trysky dej jak byly a hlavně nepřehod káble. V.

2015-11-18 10:22:54

věslav: souhlasím

2015-11-18 12:52:41

pisik: Určitě ty vstřiky budeš muset očistit kartáčem, páč budou zasr..ý. Tudíž bude dobrý si je nakalibrovat znovu, po opravě, viz. vlákno o DPF. A doporučil bych i výměnu těsnení pod víkem za origo. Druhovýroba stojí za pendrek. a při demontáži skoro určitě starý trhneš. Nevim jak si šikovnej,ale nechá se to udělat na dvorku za hodinku svépomocí. Pkud teda nebudeš mít vstřiky zapečený, že je budeš rvát jeřábem. V origo Service si řeknou raketu. Nebo počítej práci fachmana +/- 300 hodina + těnění a pár korun podložky

2015-11-18 15:03:41

wirda: Hezky napsáno. Ještě bych dodal že je dobré při následné montáži použít momentový klíč (hlavně na to víko ventilů).. Ono každý má jiný cit a takový zalomený šroub je pak sranda

2015-11-18 16:50:12

v pondeli to davam do normal servisu ,zadny autorizak,ale delaji dobře

2016-07-17 21:57:58

Ahoj ,

začal mi v majdě klepat motor, myslel jsem si že příčinou jsou netěsné vstřiky (podložky jsem měnil před 21ti měsíci), ale ty jsme nakonec vyloučili a svedli to na ventily, které mají 2x tak větší vůli, než by měly mít.

Nastavení ventilů je řešené nešťastně, a to tak, že se musí vyšroubovat šrouby, co drží přítlačné tlapky vstřiků. Tyto šrouby jsou velmi namáhané a já nevím, kolik povolení a utáhnutí ten šroub vydrží.

A tak se tedy ptám, jestli někdo neví, kolikrát se ten šroub může vyšroubovat a zpět zašroubovat, než ztratí svou potřebnou pevnost pro udržení vstřiku. Popř, kde sehnat NOVÉ šrouby...?

Motor je RF5C, 89kW, 250k najeto

2016-07-18 22:26:03

davidch: Šrouby které zmiňuješ zkus sehnat a poptat v TRUCKMOTOR v Brně (stačí zavolat a objednat).

Tyto šrouby jsou pevnostní a nejde je přetáhnout protože mají svůj doraz. Jediné co můžeš zničit je díra do které jej šroubuješ. Ber na vědomí, že to nejsou hlavové šrouby a proto se měnit nemusí.

Každý šroub má svoji trvanlivost ale tady bych nepochyboval o poškození protože se pořád koupe a konzervuje v oleji - je v čistotě obrazně řečeno.

Kdyby jsi četl pravidla a napsal VIN, uměl bych ti dát i číslo dílu toho šroubu.

2016-07-19 12:21:10

Takze neni treba ho menit? Ted jsou vstriky ok, ale bojim se, abych ten sroub kroucenim do stran nejak neposkodil (pevnost) a pak by mi nadskakoval vstrik...

Neví někdo kde sehnat těsnění (gufero) vstřikovačů? Ideálně za rozumnou cenu

2016-09-15 20:42:11

Nazdar. Dnes som zkompletizoval motor po vybrati, vycesteni vstrekov a po vymene podloziek. Po nastartovani ma motor velmi tvrdy zvuk. Ovela horsi nez pred operaciou ked polozim ruku pri nastartovanom motore na vstrek 3 a 4 (zlava do prava) na pocit normalny klepot. Vstrek 1 a 2 je na tom horsie. Pri dotyku citit ze tam nieco poriadne klepoce. Poradte prosim cim to moze byt? Kontrolka nesvieti ziadna, "len" ten tvrdy zvuk. Mam z toho zly pocit

 míra
2016-09-16 12:43:54

martin78: Zkus udělat kalibraci vstřiků,má se dělat při každé výměně oleje,dá se udělat i doma ukostřením pinu,je tu obsáhlá diskuse.Ale nejlepší je zajet k někomu,kdo rozumí Mazdám.Samozřejmě může být vadný i vstřik.

2016-09-16 17:57:58

míra: dakujem za radu. Mazdu mam 2006ku, co som sa docital tak tie si vraj vstreky kalibruju automaticky. Chyba nakoniec opravena vahadlo buchalo o trubicku prepadu. Tie trubicky mohli spravit aj tuhsie. Vo zveraku s kombinackami som im spravil novsi vymakany tvar uz pradie ako nova.

2016-09-17 21:15:02

Tak jsem dnes opet rozrakvil motor abych si seridil ventily (na vyfukovych byly skoro 2x vetsi vule nez je predepsano). Ale k takovymu ukonu je potreba vytahnout vstriky.

Zhruba pred dvouma rokama jsem menil podlozky pod vstrikama za ty Bosch, co stoji cca 30kc. Ikdyz jsem to tenkrat delal poprvy a podlozky jsem ani nevyzihal, tak musim rict, ze vstriky sly vyndat krasne a vubec to nebylo propaleny nebo zeneseny od karbonu - proste takovy jako kdyz jsem to tenkrat skladal. Takze si troufnu tvrdit, ze tech 100k km ty podlozky v poho vydrzi.

Jinak doporucuji ostatnim co meni podlozky rovnou udelat ventily, oni by se stejnak mely po 100k km serizovat a to je idealni cas delat i podlozky - takze idealne delat soucasne.

Ventily jsem delal poprve a neni to zadna slozita vec. I vyucenej elektrikar, jako ja, to zvlada... Jen si dat zalezet.

Mazde zdar

2016-09-18 17:18:04

davidch: mozes mi povedat ake vole si nechal na ventiloch? Nasiel som len standardne hodnoty a to vstup: 0,15mm, vystup: 0,35mm pri studenom motore. Niesom si vsak isty ci su to hodnoty na mazdu. Konkretne moja Mazda 6 105kW D 2006

2016-09-18 19:06:54

Rikas to uplne presne. Tak je to i v servisnim manualu pro motor RF5C. Hlavne to delat na studenyn motoru. Je ale celkem slozity poznat, kterej ventil je saci a kterej vyfukovej - od pohledu ze predu jsou leve ventily kazdeho valce vyfukovy a prave jsou saci.

2016-09-18 19:54:55

davidch: dakujem ti velmi pekne. Rano to idem zmastit aj ked som uz vymenil podlozky a cele to zlozil, kvoli tym pazvukom (klepanie za studena) to stoji za to. Este jedna otazocka, ako si nastavil volu na dvoch ventiloch v zabere? Myslim tie na ktore v momente rozobratia tlacia vahadla? Mozem pri vyradeni pootocit vackovym hriadelom?


Odpovědět

1 ......... 2  3  4  5  6