Fórum - Téma


M6 GG/ GY - Výměna podložek pod vstřikovači


Fórum 6 GG / GY M6 GG/ GY - Výměna podložek pod vstřikovači

Informace o modelu: Mazda 6 GG / GY


1 ......... 2  3  4  5  6

2013-10-08 11:44:09

zurik: a funguje ti podtlaková regulace TURBA ?

Mě se stalo, že sem neco delal a opřel sem se nahoře na víku , jak vedou přepady od vstřiků , vede tudy podtlaková hadička k ovládání turba...

Když se koukneš směrem od regulace turba, tak ji najdeš rychle, na víku je upevněn v gumových držákách takovej plastovej jakoby (filtr na vodu), a mě se ulomila ta jedna strana a najednou to NEJELO, NETÁHLO, A PO SEŠLÁPNUTÍ HULILO..... Byl sem z toho pekně naštvanej, tak sem hledal, a našel chybu celkem rychle.

OPRAVA použil sem tu plastovou trubičku z propisky, tu s větším průměrem, vyndal původní "filtr" a dal tam tu trubičku, ustřihl sem cca 5 cm a spojil tom tu podtlakovou hadičku... Oprava zdarma, a jede to zas jak má....

A hlavně se mi už nestane, že se to může zas ulomit.....

přesně jak píšeš, auto mělo 1/2 výkonu a nejelo a hulilo....

2013-10-08 23:29:14

má někdo tip? Mazdička kouřila jak sviňa.2.0 100kW. Vyměnil jsem podložky pod vstřiky, vyčistil sítko, pročistil motor a palivovou soustavu, vyměnil palivový a vzduchový filtr a pořád kouří. Kouří se stále i jak je zátka na dolévání oleje. Nemáte podobnou zkušenost, co by to mohlo být?

2013-10-23 19:17:02

dusak: chcem sa spytat ci su tie kruzky presne na vsrteky lebo idem alebo chcem ich menit a nemozem ich nikde zohnat. a este ake to tesnenie pod to viko ide a nic viacej neni treba tam kupit nejake kruzky na vstreky neni treba diki.

2013-11-22 14:47:59

Probíhá mi právě výměna podložek, přes víkend to ale stojí tak se chci zeptat jak vyčistit uložení vstřikovačů a obecně celý motor. Vana už je dole a na sacím koši byl bordel.. Vnitřek motoru je celý od toho šmíru.

Jinak cena podložek v mazdě 781kč

Zteřela mi taky všechna 4 gufera kolem trubiček s naftou - 2700kč

Jaký pak dát olej? Padl tady jeden návrh, přeučit auto na polosyntetiku a vyměnit olej po 1000km a pak po 2000km. Nebo jaký je vlastně důvod plné syntetiky?

2013-11-23 08:59:18

kultas: ten olej rozhodně nechej tak jak je,nejlíp originál od mazdy,typ a specifikace oleje má své důvody.Do M6 D 100kw patří 5w30,ale turbaři doporučují 5w40.

2013-11-23 11:19:35

Jo jo, olej nech 5w40, pokud ho to nežere, tak je nesmysl to měnit

2014-02-14 15:12:39

Zdravím.......delší dobu se zajímám o hledání nových vstřikovačů na naše Majdy za rozumnou cenu. Kdo by chtěl ušetři za nový vstřikovač rozhodně hledejte v Anglii http://www.dieseljones.co.uk/ . V českých servisech se dá koupit za13 tis (skoro o polovinu dráž nežli UK). Proč ale píšu, mám výbornou zprávu......naše vstřiky se dají repasovat. Bylo mi to právě řečeno v Dieselcentru. Cena repase 4000Kč včetně záruky (http://www.dieselcentrum.cz/) . V pondělí tam budu zasílat hned dva, takže se zkušenostmi se určitě podělím.....

2014-03-24 08:05:07

Zdravim,mam dotaz,podložky vyměněné,saci koš vyčištěny a mazda stále při sešlapnuti kouři černě a s vička také stále kouři?Čim by to mohlo byt,Děkuji za radu

2014-03-25 18:06:30

Buď špatně opravené vstřiky,nebo by mohly být v háji těsnění na dřících ventilů. Ale Je to jen můj názor.

2014-05-23 18:23:18

Diky za odpověd,jinak jak je auto studene tak to ani nekouři,a když zahřate a sešlapnu plny plyn tak to kouři,jinak servis co mi ty podložky měnil,tak řikali že je to normalni,akorat mam strach z toho,že se kouři z vička,tak na to mi řekli měnit olej co 10 000,tak doufam,že nezadřu motor.

2014-07-20 10:07:41

Ahoj zdravím kolegy Mazďáky,

mám M6 GH 2009 s motorem 2.2 136kW, najeto 108.000km, chci se zeptat jestli se problém s podložkama pod vstřiky týká i tohodle motoru? Nastartoval jsem v garáži a sundal víčko, žádný extra kouř tam není, jen trochu drobných kapiček oleje na dlani. Kouření z víčka je lepší kontrolovat se studeným motorem nebo s teplým?

Jinak jezdím dlouhé trasy, tak jsem zatím žádný problém s olejem ani s DPF zatím neměl (klep, klep), olej mi nepřibývá, měním klasicky po 20.000km origo olej, většinou v průběhu ubude mezi ryskama na měrce za těch 20.000km od maxima někam trochu nad minimum. Občas decku doleju.

Nevím tedy jestli podložky řešit a jaké event. koupit na tenhle motor?

Díky předem za rady.

Solv.

 míra
2014-07-20 11:02:30

solverino: U těchto motoru i 2,0 diesel u GH je tento problém vyřešen instalaci silnějších podložek,takže se nestarej

2014-07-20 11:14:48

míra: opravdu? no to by byla dobrá zpráva. že by alespoň něco bylo OK? (řešil jsem předtím pro změnu velmi otravnou vrzající sedačku)

díky ti

 míra
2014-07-20 12:48:59

solverino: moc se neraduj,u tvého motoru zase hapruje rozvodový řetěz,natahuje se.V tomhle je zase 2,0 lepší,má řemen

2014-07-20 13:44:14

míra: no to jsi mě teda uklidnil...

ale je fakt, že mi mezi řečí říkal servisák v Praze v Mazdě, že prý je kontrolka DPF napárována i s měřákem opotřebení řetězu a pokud se řetěz vytahá, tak se rozsvítí (nebo rozbliká - teď si nepamatuju). No uvidíme, mám zatím nalítáno 108.000km a zatím OK, snad to ještě vydrží...dalších 100.000km

2014-08-20 18:37:22

Nazdar chlapi,,, mám extremný problem enviem či by ste mi vedeli pomocť alebo by ste mi to vedeli predať pretože to nikde neviem najsť aj v mazde ma odbili ani nevedeli že im ukazujem vstrek.,,, potrebujem upínacie matice na vstreky čo sa prichitia špičky,, jedna sa o Denso 5870 11j0126N 3H50B

2014-09-14 22:56:18

Čau lidi, mám dotaz, chci měnit podložky pod vstřikama, ale nikde jsem se nedočetl, jestli je třeba ty měděný podložky vyžíhat, nebo je jen tak nasadit a utáhnout na 62 nm. Na motor RF5C

2014-09-15 06:47:13

Netusim jestli to uz nedela treba vyrobce. Ale na skodu by to rozhodne nebylo... imho lepsi nez tam dat sirovy.

2014-10-17 14:09:40

solverino: jakym spusobem si poresil to vrzani? diky

2014-10-26 17:31:54

Dnes, s novým kolegou z práce, jsme se vrhli na výměnu podložek a vyčištění sacího koše. Lituji, že jsem zapoměl doma foťák, bych to celý nafotil.

3 vstřiky šly trošku hůř, poslední (úplně v pravo) šel pěkně a taky to byl jediný, kde podložka nebyla propálená. Nejhorší snad bylo, vyškrábat ten bordel z toho prostoru, kam podložka dosedá. Všej sem očistil a vrátil zpět s novýma podložkama (nevěřil jsem, že to ještě někdy pojede :D ). Pod výko jsem dal nové těsnění a do ostrých rohů nacpal trochu červenýho "silikonu" do 300°C.

Vrhnul jsem se na vanu- sundal (šlo to blbě), vyčistil jsem motor, kam sem dosáhl, vanu jsem vyčistil od oleje a toho silikonu, na kterym to drželo, vyčistil jsem sací koš (byl komplet ucpanej, škoda, že jsem nevyfotil). Vše složil zpět, vanu jsem utěsnil tim stejnym červenym "silikonem". Vyměnil olejový filtr, Nalil olej, (použil jsem ten origo od Mazdy).

Po nastartování jsem byl mile překvapen, že motor jede (známka toho, že jsem vše složil dobře). Po otevření víčka nalévacího hrdla oleje jsem byl opět překvapen a to tím, že už to otamtud nekouřilo. Motor má trošku jinej zvuk (miň klepe), o trožku větší výkon a menší spotřebu (snad mě neoblbnul placebo efekt.... :D ).

Teď je jen otázka, za jak dloho se mám o podložky zajímat znova, nerad bych je měnil, když budou zase propálený, radši to vyměnim, když to je čistý a nepřipečený. Zítra zkusim udělat a nahrát fotku těch podložek.

Mazda má najeto 235tis

Mazdar


Odpovědět

1 ......... 2  3  4  5  6