Fórum - Téma


M6 GG/GY - Vybíráme a kupujeme ojetá vozidla


Fórum 6 GG / GY M6 GG/GY - Vybíráme a kupujeme ojetá vozidla

Informace o modelu: Mazda 6 GG / GY


1 ......... 6  7  8  9  10 ......... 60

kolibrik007, 2012-05-24 12:40:43 napsal:

Zdravim Tě největší guru přes mazdy !

Jsem od Nymburka.. Mam vyhlédlou M6, je to dovoz z ITALIE., Rok 2004, podle tacho najeto 161000, skutečnost kdo ví ? .. , M6 se nachází v Domažlicích.. Je velmi pěkná, když jsem se na ni jel podívat, tak jsem toho s ní boužel moc nenajel : Vyjeli jsme pomalu, za kamionem, na pohodu, a jeli jsme to napřed prohlédnout do servisu, a na stk. Boužel těsně před cílem koukám, že se rozsvítila kontrolka mazání !!

Tak jsem ihned zastavil , zkontrolovali sme olej, podle měrky ho tam bylo dost. Nastartovali sme znovu, a po asi 5 sec, se rozsvítila kontrolka mazání zase. Tak jsme to vypnuli, a odtáhli odtahovkou. U prodávajícího sme vypustili olej z motoru, a vyndal sem olejovej filtr, a hledal sem nějaké znamky oděru, kovové šupinky, atd. Nic takového tam nebylo, pouze cucky karbonu.. Jak jsem se ZDE Z DISKUSÍ DOČETL , COŽ VÁS MAZDÁCI CHVÁLIM !

Tak jsem se domluvil s prodávajícím, že zařídí vyčištění vany, sac. koše, a víka ventilů, kde byl pod víčkem taky humus - mazuto -karbon .. .. .. .. .. , (měl jsem zatim vždycky benzíny, a takovej humus v motoru sem ještě neviděl)

Takže ted je již vše vyčistěný, a čekám,, nový olej a filtr, až majitel vyřídí CZ TP. Pak celé auto pořádně prohlédnu, vyzkouším, a mam domluvenou prohlídku v Plzni v Mazdě...i napojení na Diagnostiku, a zjištění skutečných km, pokud se jim to tam ukáže. Včera jsem tady na foru četl to co si prožil KRTEČEK, a to je fakt síla .. ..

Tak se budu snažit a taky se modlit k mazda bohu, aby pokud to koupim, toa M6 aspon nějakou dobu sloužila jak má. Jinak jezdím od 2006 s 323F, 1.5, a kromě spotřeby oleje cca 1lna 1000km, je bez vady..., a klidně bych s ní dalších 10let vydržel jezdit...ale přenechal jsem jí manželce, a ted potřebuju vozit psa...

2012-05-24 20:03:29

Kolibrik- Nevím, nevím jestli to auto vůbec kupovat, na 99% tam bude načatý turbo, z důvodu ucpaného sacího koše... A kvalitní repase, nebo starší turbo opravdu pod 10.000,-Kč neseženeš...

krtilda, 2011-12-29 22:11:11 napsal:

Zdravím všechny zde ve fóru!

Předem děkuji, že se o tento web někdo stará, je zde opravdu hodně užitečných informací. Ale k věci. S manželkou si budeme během následujících 3 měsíců pořizovat náš první vůz. Vzhledem k našemu věku a s přihlédnutím k tomu, že snad do 2 let bychom měli založit rodinu, jsme se rozhodli pro Mazdu 6, která podle našeho názoru velmi dobře splňuje parametry rodinného vozu. Původně jsme preferovali verzi kombi, a to především z toho důvodu, aby se do auta v budoucnu pohodlně vešel kočárek. Dnes jsem ale zapátral o přesných parametrech (objemu) zavazadelníku ve všech karosářských verzích a dospěl jsem k závěru, že kombi není nutně třeba, postačí sedan nebo hatchback (s lepším přístupem do kufru). Důkaz jsem našel např. na této stránce:

http://www.carforyou.cz/recenze-aut/mazda6-23/

Chtěl bych se ale pro jistotu ještě zeptat zde na fóru, jestli někdo má zkušenost s přepravou kočárku v sedanu nebo hatchbacku.

Dále bych, jen tak pro informaci, poprosil o zhodnocení sedanu, který mají aktuálně v AAA (vím, není to zrovna nejlepší autobazar a nejspíš bych u nich nikdy nic nekoupil). Zdá se mi, že u tohoto inzerátu lžou, zadní nárazník mi připadá jiného odstínu než zbytek auta (bourané auto?) a i cena mi připadá podezřele nízká. Co myslíte?

http://www.aaaauto.cz/cz/...body=S&make=74&model=1109

Jinak dal jsem si na nadcházející týdny nadlidský úkol - najít Mazdu 6 (ideálně diesel 2.0) v sedanu nebo hatchbacku v co nejlepším stavu s co nejméně najetými kilometry a v co nejlepší výbavě (např. vyhřívané a el. nastavitelné sedačky), a to do ceny 150 tis. Kč. Hledat budu primárně v zahraničí (Německo). Zatím jsem našel např. toto: http://www.autoscout24.cz...ails.aspx?id=cavz2o4ertuk (bohužel je to ale benzín 2.3)

Předem díky za postřehy!

2012-05-25 11:11:01

JAK tedy poznat, jak je na tom TURBO ? Poznali by to v DIESEL SERVISU ?

Da se stav turba nějak rozumně zjistit ?

2012-05-25 11:15:41

JAK tedy poznat, jak je na tom TURBO ? Poznali by to v DIESEL SERVISU ?

Da se stav turba nějak rozumně zjistit ?

Kam s tim turbem na kontrolu ?

kolibrik007, 2012-05-25 11:11:01 napsal:

JAK tedy poznat, jak je na tom TURBO ? Poznali by to v DIESEL SERVISU ?

Da se stav turba nějak rozumně zjistit ?

2012-05-25 11:20:34

Právě že těžko zjistí.Prodejce naslibuje jak to opraví a nakonec budeš za týden čistit koš znova a to v tom lepším případě.Ať ti dá prodejce půl roku písemnou záruku na turbo,nebo ať hodně sleví.

2012-05-25 12:07:57

tak přátelé hledal jsem, a nalezl toto : http://www.turbocar.cz/cs/servis-a-opravy.html

velice zajimavy odkaz, na opravy turbomotoru, tak tam holt PŘED KOUPÍ dojedu, a necham to turbo prohlédnout.

3) Typy generálních oprav:

Revize turbodmychadla - kompletní vyčištění, odzkoušení na zkušebním stavu MRV II a nastavení regulačního ventilu.

Základní oprava (proti úniku oleje) - originál opravárenská sada, nová ložiska, pístní kroužky, ucpávky atd. Dále provádíme vyvážení rotoru, vyčištění a odzkoušení na zkušebním stavu MRV. Po odzkoušení na zkušebním stavu je vydán zkušební protokol o 100% kvalitě opravy turbodmychadla.

Velká oprava (u poškození hřídele) - použijeme nový ložiskový střed do turbodmychadla (tj.celý nový vnitřek turbodmychadla – rotor, kompresorové kolo a střední skříň s ložisky).

Kalkulace ceny opravy je až po rozebrání turbodmychadla podle typu poškození. Rozebrání a vizuální kontrola turbodmychadla je u nás zdarma. Doba opravy standardně do druhého dne. Po dohodě provedeme opravu turbodmychadla i na počkání. Pro řádný provoz všech typů turbodmychadla nabízíme kompletní poradenskou činnost.

2012-05-25 14:35:54

Můžeš mě prosímtě napsat značku kladek,řemenu a pumpy na Mazdu

2012-05-25 15:33:03

Vul tady je nekdo uplne jinej .. zkus se podivat po znacce NTN, treba najdes odpoved ;)

2012-05-25 15:45:00

Tuto značku znám ,neboj,jen nevím proč by měla být lepší než Ina nebo SKF které se dávají snad do všech značek,na Volvu je výměna po 160tis.km,byly tam origo rozvody INA řemen conti,tak nevím proč by to na mazdě mělo vydržet jen 60tis.km,leda že by mazda točila 20 000ot/mincož je pičovina že...

2012-05-25 15:51:31

Ještě by mě zajímalo,po kolika km se mění rozvody na Madě6

2012-05-25 22:26:26

Cuhane, vůl nejsem, to je vole léta praxe... Nic jinýho už několik let nedělám, než tyhle motory... Contitech práská, a kladky SKF a INA pokud do ní dnes nebalí NTN stojí opravdu za hovno... Napsal jsem na Tyto motory...

2012-05-25 23:07:51

Já taky nejsem pekař

2012-06-01 14:25:11

a jak to vlastne dopadlo s tou M6,koupil ju ten chlapec-Jarous776?a v jakem byla stavu?oplati se dotahnout auto z Italie protoze te ceny tam v celku jdou a jak jsem cetl tak nesolej

2012-06-01 16:37:41

jak jako nesolej? co je to za blbost italie je pomalu cela v mori - a jelikoz v mori je sul tak veta - to auto nevidelo sul je podle mne dost zcestna, dyt kdyz foukne vitr od more tak ta sul leti primo na auta, na silnice atd, nebo ne?

2012-06-01 18:16:32

Zdravim chlapi.

Tak M6 je už doma !

Dam vědět, jak se to bude vyvíjet........

Zatim je pouze KO AKU. Dostala Vervu - plnou , na dalnici na tempomat podle pal.pc spotřeba při 130 km/h : 5,8 L !

Nechal jsem ji zkontrolovatvpřed koupí v Plzni v Diesel servisu, (diagnostiku, turbo , vstřiky) a nic špatného nenašli, ani já nic špatného nenašel.

Bez koroze, NEBOURANÁ ! Nový gumy Pireli ! Prolez jsem celou, a ma všude origo lak.

Tak jsem dnes myl, LEŠTIL, a impregnoval kůži a interier.

Vyměnim palivovej filtr , a pak zjistim jak sou na tom rozvody...

Zatim SUPER auto !

Jak sem mohl jezdit doted něčim jinym !

2012-06-01 18:19:28

hlavne s tim nevjed nekdy v rozmaru do mycky :) ja mnel novy lak na aute a sup tam s ni, a byo po nem, fujhnus... uz nikdy, vsechno rukama pekne, a at zti dlouho slouzi

2012-06-01 18:30:45

Jasan, ja NIKDY nebyl v myčce, vždycky meju auta poctivě rukama, a davam si zaležet !

Taky na laku byl takovej ten pylovej poprašek, ještě ráno, a měl jsem trochu nervy, jak to pujde...

Vzal sem čistou deštovou vodu, a trochu jaru + tekuté mydlo do té vody, a kvalitní koštátko... a krásně to pustilo.

Celou dobu, jak sem to myl, trvalo to tak hodinku i s oplachnutím, tak jsem myslel na jednoho kolegu, jak zde psal, že

měl na laku divnej poprašek (asi pyl) a jak psal, že to drhnul benzínem a piskem na nadobí...

A pak že to sundal i s lakem.......

Takhle to nejde, holt se musí pomalu a s citem.

2012-06-01 18:49:35

asi bych ti doporučil autošampon než jar :) Ale jinak se o ty naše miláčky musíme starat, hezky umýt, navoskovat, vyvonět, naleštit palubku, umýt disky a už jen se kochat.. za ten pot a námahu to stojí

kolibrik007, 2012-06-01 18:16:32 napsal:

Zdravim chlapi.

Tak M6 je už doma !

Dam vědět, jak se to bude vyvíjet........

Zatim je pouze KO AKU. Dostala Vervu - plnou , na dalnici na tempomat podle pal.pc spotřeba při 130 km/h : 5,8 L !

Nechal jsem ji zkontrolovatvpřed koupí v Plzni v Diesel servisu, (diagnostiku, turbo , vstřiky) a nic špatného nenašli, ani já nic špatného nenašel.

Bez koroze, NEBOURANÁ ! Nový gumy Pireli ! Prolez jsem celou, a ma všude origo lak.

Tak jsem dnes myl, LEŠTIL, a impregnoval kůži a interier.

Vyměnim palivovej filtr , a pak zjistim jak sou na tom rozvody...

Zatim SUPER auto !

Jak sem mohl jezdit doted něčim jinym ! .. .. ..

2012-06-04 11:53:50

prosimte jak zjistis, jak jsou na tom rozvody? je nejaka uzivatelska (cti bez vyndavani motoru) poucka?

2012-06-04 21:50:59

No k rozvodům : nejrozumější a nejlepší je to všechno pro jistotu vyměnit, a je klid, že to dalších 100.000 km vydrží...za origo díly.

Ja měl dřívějc m 626, a protože jsem tenkrát chtěl ušetřit, tak jsem to dal do servisu, chlapi dělali i auta na ralye, tak sem předpokladal. že se vyznaj, no a řek sem jim : vyměnte mi řemen, a kladky koukněte jak na tom jsou, pokud se Vám budou zdát ok, nechte je tam...... Kladky se jim zdaly ok, tak tenkrát vyměnili jen řemen.

Auto jezdilo OK, a vydrželo to .

Ale dnes jsem moudřejší, a nebudu to pokoušet, aby mi vyměnili komplet rozvody, a budu mít klid...

(jinak muj osobní názor : stav řemenu se dá poznat, po demontáži se opatrně "zkoukne" - opatrně ze strany kde má "zuby"........opotřebení - prasklinky , a nelezou z něj ňitě .., ale když už je dole, tak radši dát Novej....a na kladkách se pozná jestli maj vůli.... Vůle= vyběhané ložisko = riziko = vyměnit za novou.

Tak by nám tu mohl k tématu napsat zkušenosti větší odborník......a rada bude jistě :

KOMPLET VYMĚNIT ZA ORIGO a nic neřešit.

2012-06-05 17:27:46

Zdravím všechny,

taky bych se rád stal hrdým majitelem Mazdy a po pročtení mnoha recenzí a příspěvku jsem dospěl k rozhodnutí koupit ojetou Mazdu 6 2.0 benzín hatchback. Na webu jsem našel následující dvě, které by mi vyhovovaly, obě rv. 2008 najeto do 100tkm.

http://www.aaaauto.cz/cz/...r.html?id=4054870&make=74

http://www.aaaauto.cz/cz/...r.html?id=3311569&make=74

Liší se hlavně v tom, že ta dražsí (o 60000,-) je M6 druhé generace (teda myslím že je to druhá generace, vypadá jinak než ta první). Proto se chci zeptat jestli je druhá generace M6 opravdu o tolik lepší a vyplatí se připlatit těch 60000,- kč? Pokud se liší jen designem a pár drobnostma, asi bych raději koupil tu levnější.

Předem díky za info.


Odpovědět

1 ......... 6  7  8  9  10 ......... 60