Fórum - Téma


M6 GG/GY - Vybíráme a kupujeme ojetá vozidla


Fórum 6 GG / GY M6 GG/GY - Vybíráme a kupujeme ojetá vozidla

Informace o modelu: Mazda 6 GG / GY


1 ......... 5  6  7  8  9 ......... 60

2012-05-23 13:34:55

nejde o traktor a saze ja mam benzin a chci opět benzin je to o vkusu a a o požitku z jizdy. Za další jezdim autem do prace rano 3 km a odpoledne to samé občas delší cesty a to než diesel ohřeju tak stojim benzin to snaší líp. Navíc tuhe podnebí na vysočině a garaž není takže celoročně venku takže i proto benzin.

2012-05-23 13:47:55

služební focus v naftě,zkušenosti s octavii TDI,šestkou v naftě 100kW,mercedes E v naftě...všechno je to traktor a lítaj tomu saze,pojď se hádatjá řadím z 1 na 2 při cca 1500 a z 3 na 4 třeba při 6500 když mám náladu.

2012-05-23 13:49:53

Tak koktavka je koktavka o tom nic.

2012-05-23 13:53:27

pořád je to turboropa,princip stejný

2012-05-23 13:58:46

Ale vždyť to tady říkám pořád dokola,že diesel není na dojíždění do práce 3km.S tím plně souhlasím a nikomu nevyvracím.

Jedla:Jezdíš se služebním focusem v naftě,proč asi,protože nejedeš 3km a nechcípneš ho ne?Ty už seš tak přenaftovanej,že jezdíš raději benzínem,to je mi taky jasný

Měl jsem před naftovou Mazdou Rovera 2,5l V6 benzín 177koní 240Nm,úžasnej pocit při předjíždění.Ale teď s Mazdou s krout´ákem 310Nm se mi ani moc po V6 nestýská,to zatlačení do sedaček mi to plně vynahrazuje.

2012-05-23 14:06:36

jezdím s ním jen couračky po okolí,tak max 20 km za den a to stylem 6km-chcípnout,8km chcípnout,6km-chcípnout,takže přenaftovanej nee.vím co nafta dovede a jak se chová a existuje možnost,že si ji na starý kolena pořídím,ale to asi až se mi nebude chtít jezdit 150 na čtyřku s momentální spotřebou 80l/100km s ručičkou otáčkoměru v červeným

k naftě se člověk dostane buď propočítáním nákladů na provoz,povahou nebo věkem.ani jedno se mě zatím netýká

2012-05-23 14:15:38

Tak to ti přeju takže příště to bude MPS jo?

2012-05-23 14:37:52

abych pravdu řekl,vůbec nevím co bych chtěl příště.mazda mi zatím stačí,pořád je v čem se hrabat a co na ní dělat,takže nástupce nevidím,pokud se neobjeví třeba toto

http://www.sauto.cz/osobn...-250/10183908?goFrom=list

2012-05-23 14:40:50

Tam už motor ale neuslyšíš

2012-05-23 14:51:58

to by mi v tomhle autě asi nevadilo

2012-05-23 15:21:39

Mládenci,hodně jste se vzdálili od tématu a akorát to tu zaspamovali.

x33z22, 2012-05-23 13:06:57 napsal:

Ahoj, s tou spojkou u FL je to pravda, vydrží fakt hodně, ale SCV umírá u FL ještě častěji než u starších, jen ho mám levnější ... Určitě udělat rozvody- jedině v originálu, vyndat přeslavné DPF, vyměnit podložky a oleje a filtry... Když tak se mi ozvi, dál bych ti nějakou cenu....

2012-05-23 16:42:11

Zdarec , jsem tu novej.., budu kupovat M6............ píšeš : " Určitě udělat rozvody- jedině v originálu"....

Konkrétně VÝROBCE, A KDE KOUPIT (origo rozvody) ?

A kolik vyjdou rozvody cenově ?

M6 , 2004, 100kw, diesel...

Diky za radu Martin

kolibrik007, 2012-05-23 16:42:11 napsal:

Zdarec , jsem tu novej.., budu kupovat M6............ píšeš : " Určitě udělat rozvody- jedině v originálu"....

Konkrétně VÝROBCE, A KDE KOUPIT (origo rozvody) ?

A kolik vyjdou rozvody cenově ?

M6 , 2004, 100kw, diesel...

Diky za radu Martin

2012-05-23 17:24:48

odkud jsi???

x33z22, 2012-05-23 17:24:48 napsal:

odkud jsi???

2012-05-23 21:31:54

zdar, chces kontakt na dobrou 6ku? kdyztak SZ, nebo mail filom3n@hotmail.com, je to Zdar nad Sazavou, mozno projet, podivat primo v dilne na podvozek atd...

F.

filom3n, 2012-05-23 21:31:54 napsal:

zdar, chces kontakt na dobrou 6ku? kdyztak SZ, nebo mail filom3n@hotmail.com, je to Zdar nad Sazavou, mozno projet, podivat primo v dilne na podvozek atd...

F.

2012-05-24 09:41:30

kolibrik007:Když koupíš kladky SKF nebo INA,řemen contitech a vodní pumpu Graf,SKF nebo Rouvile tak chybu neuděláš

x33z22, 2012-05-23 17:24:48 napsal:

odkud jsi???

2012-05-24 12:40:43

Zdravim Tě největší guru přes mazdy !

Jsem od Nymburka.. Mam vyhlédlou M6, je to dovoz z ITALIE., Rok 2004, podle tacho najeto 161000, skutečnost kdo ví ? , M6 se nachází v Domažlicích.. Je velmi pěkná, když jsem se na ni jel podívat, tak jsem toho s ní boužel moc nenajel : Vyjeli jsme pomalu, za kamionem, na pohodu, a jeli jsme to napřed prohlédnout do servisu, a na stk. Boužel těsně před cílem koukám, že se rozsvítila kontrolka mazání !!

Tak jsem ihned zastavil , zkontrolovali sme olej, podle měrky ho tam bylo dost. Nastartovali sme znovu, a po asi 5 sec, se rozsvítila kontrolka mazání zase. Tak jsme to vypnuli, a odtáhli odtahovkou. U prodávajícího sme vypustili olej z motoru, a vyndal sem olejovej filtr, a hledal sem nějaké znamky oděru, kovové šupinky, atd. Nic takového tam nebylo, pouze cucky karbonu.. Jak jsem se ZDE Z DISKUSÍ DOČETL , COŽ VÁS MAZDÁCI CHVÁLIM !

Tak jsem se domluvil s prodávajícím, že zařídí vyčištění vany, sac. koše, a víka ventilů, kde byl pod víčkem taky humus - mazuto -karbon .., (měl jsem zatim vždycky benzíny, a takovej humus v motoru sem ještě neviděl)

Takže ted je již vše vyčistěný, a čekám,, nový olej a filtr, až majitel vyřídí CZ TP. Pak celé auto pořádně prohlédnu, vyzkouším, a mam domluvenou prohlídku v Plzni v Mazdě...i napojení na Diagnostiku, a zjištění skutečných km, pokud se jim to tam ukáže. Včera jsem tady na foru četl to co si prožil KRTEČEK, a to je fakt síla

Tak se budu snažit a taky se modlit k mazda bohu, aby pokud to koupim, toa M6 aspon nějakou dobu sloužila jak má. Jinak jezdím od 2006 s 323F, 1.5, a kromě spotřeby oleje cca 1lna 1000km, je bez vady..., a klidně bych s ní dalších 10let vydržel jezdit...ale přenechal jsem jí manželce, a ted potřebuju vozit psa...

kolibrik007, 2012-05-24 12:40:43 napsal:

Zdravim Tě největší guru přes mazdy !

Jsem od Nymburka.. Mam vyhlédlou M6, je to dovoz z ITALIE., Rok 2004, podle tacho najeto 161000, skutečnost kdo ví ? .. , M6 se nachází v Domažlicích.. Je velmi pěkná, když jsem se na ni jel podívat, tak jsem toho s ní boužel moc nenajel : Vyjeli jsme pomalu, za kamionem, na pohodu, a jeli jsme to napřed prohlédnout do servisu, a na stk. Boužel těsně před cílem koukám, že se rozsvítila kontrolka mazání !!

Tak jsem ihned zastavil , zkontrolovali sme olej, podle měrky ho tam bylo dost. Nastartovali sme znovu, a po asi 5 sec, se rozsvítila kontrolka mazání zase. Tak jsme to vypnuli, a odtáhli odtahovkou. U prodávajícího sme vypustili olej z motoru, a vyndal sem olejovej filtr, a hledal sem nějaké znamky oděru, kovové šupinky, atd. Nic takového tam nebylo, pouze cucky karbonu.. Jak jsem se ZDE Z DISKUSÍ DOČETL , COŽ VÁS MAZDÁCI CHVÁLIM !

Tak jsem se domluvil s prodávajícím, že zařídí vyčištění vany, sac. koše, a víka ventilů, kde byl pod víčkem taky humus - mazuto -karbon .. .. .. .. .. , (měl jsem zatim vždycky benzíny, a takovej humus v motoru sem ještě neviděl)

Takže ted je již vše vyčistěný, a čekám,, nový olej a filtr, až majitel vyřídí CZ TP. Pak celé auto pořádně prohlédnu, vyzkouším, a mam domluvenou prohlídku v Plzni v Mazdě...i napojení na Diagnostiku, a zjištění skutečných km, pokud se jim to tam ukáže. Včera jsem tady na foru četl to co si prožil KRTEČEK, a to je fakt síla .. ..

Tak se budu snažit a taky se modlit k mazda bohu, aby pokud to koupim, toa M6 aspon nějakou dobu sloužila jak má. Jinak jezdím od 2006 s 323F, 1.5, a kromě spotřeby oleje cca 1lna 1000km, je bez vady..., a klidně bych s ní dalších 10let vydržel jezdit...ale přenechal jsem jí manželce, a ted potřebuju vozit psa...

2012-05-24 12:58:55

Krtilda si sice prožil měsíc pekla, ale od té doby je velmi spokojený! Kdybych se teď rozhodoval o koupi ojetiny, M6 by určitě zase vyhrála, akorát bych si pár desítek tisíc připlatil a koupil bych asi rovnou model po FL. Kromě těch úvodních peripetií jsme neměli jedinou závadu. Klep klep na dřevo! No a k té záležitosti s bazarem... znovu bych určitě bazar vynechal. Ušetřil bych si nervy.

2012-05-24 13:37:00

A ke stavu tý vyhlídnutý M6 :

je úplně bez koroze - italové nesolej , o tom jak se k ní ten ital choval to boužel nevím....

Takže po koupi ošetřím preventivně zadní lemy, podběhy a asi celej podvozek,

Vyměním opět motorovej olej a filtr, a před tím do starýho dam půl litru nafty, jak jsem zde četl, a nechám běhat půl hodky, aby se vyčistil... Pak zaslepím EGR, vyměním brzdovku, a chladící kap, odvzdušnim spojku, Novej olej do převodovky, palivovej filtr, vzduch filtr...... budu mít si s čím hrát. A taky LED denní svícení..

A pak tankovat Vervu, a užívat si novej auťák

Tak pak dám vědět jak to pokračuje.

2012-05-24 13:41:51

Hmmm, ten egr - pri novsich modeloch uz nejde odstavit. Tejto M6 sa to asi netyka.

cuhan, 2012-05-24 09:41:30 napsal:

kolibrik007:Když koupíš kladky SKF nebo INA,řemen contitech a vodní pumpu Graf,SKF nebo Rouvile tak chybu neuděláš ..

2012-05-24 19:58:39

ROZVODY- JEDINĚ ORIGO!! Kladky SKF a Ina na tyto Mazdy jsou totálně na hov.... Po 15.000,-Km jsou před rozsypáním a mají větší vůli než Mazďácký po 200.000,-Km. Řemen Contitech a Gates rád praká už po najetí 60.000,-Km-opět vřele nedoporučuju....


Odpovědět

1 ......... 5  6  7  8  9 ......... 60