Fórum - Téma


M6 GG/GY - Vybíráme a kupujeme ojetá vozidla


Fórum 6 GG / GY M6 GG/GY - Vybíráme a kupujeme ojetá vozidla

Informace o modelu: Mazda 6 GG / GY


1 ......... 4  5  6  7  8 ......... 60

2012-05-23 10:52:59

Jedla: Jenže já se bavím o M6 v dieselu se 105kw.To si člověk na ježdění do práce nebo na nákup pro rohlíky nekoupí

2012-05-23 11:05:57

Pravda je ze na rohliky to urcite nebude, bude kazdy den na cestach, o vikendech na vylete a pres vinobrani bude taky na rozskubani. Ne ze bych tam chtel vozit tuny hroznu, na to mam traktor, ale urcite stat nebude proto chcu spolehlive auto doufam ze su na dobre adrese

2012-05-23 11:19:43

Pegas:divil by ses,ale i takový znám

2012-05-23 11:23:47

Jarous776: M6 je hodně kvalitní a spolehlivé auto.Díky jednoduchosti nebývají žádné problémy s elektronikou a podvozek vydrží věčnost i na našich silnicích.Jen motor potřebuje dobrou péči,ale jde jen o preventivní údržbu,která se pak vrátí ve spolehlivosti.Problém bývá s korozí,ale ta na provoz nemá vliv.

Já bych řekl,že lepší adresa není

Pak samozřejmě záleží na vybraném kousku

2012-05-23 11:26:03

Takže je tu odpověď z Mazdy, serviska je do roku 2008, co jsem vyčetl a jestli to měl jeden majitel, tak když bych počítal stejný roční nájezd tak by to cca vycházelo. Přikládám i ESK.

2012-05-23 11:30:05

To pegas: jak psal někdo výše, je to hodně individuální. Já mám M6 II WG TE+ 2litr benzín a za cca 1,5 roku mám najeto 19000 km. Nejde o rohlíky, jde o to, že jsem to auto chtěl, tak jsem si ho koupil. Jestli to bude mít za pět let 60000 tis km, tak každý bude trvdit, že je to stočené, že to není možné atd. Nicméně nebudu mít problém to auto prodat v okruhu mých známých, kteří vědí, že udaje jsou pravé. A k tomu, že to není diesel, mohl být, ale zrovna v tu dobu nebyla v mnou požadované barvě a výbavě žádná na skladě v ČR ani v na centrálním skladě v Belgii a čekat 2-3 měsíce se mi nechtělo. Tak jsem dal přednost benzínu.

2012-05-23 11:33:23

Jedla: Ale já netvrdím,že takový nejsou.Já taky znám i dokonce s M6 diesel co má najeto 80000 za 8 let a je to první majitel.Ale to jsou vyjímky.Většina naftových aut toho najezdí fakt hodně a M6 je stavěná na velký porce kilometrů.Proč bych si jinak kupoval dražší a náročnější diesel,když by mi měl stát doma?

2012-05-23 11:41:47

protože málo žere?

2012-05-23 11:44:33

mashur: Ale vy mě nechápete.Já se bavím o dieselu a počítám s ročním nájezdem nejméně 30.000km.Když najedete 12000km za rok,pak nechápu,proč by jste si kupoval diesel.

Další věc je ta,ano najezdíte málo ikdybyste měl diesela,na tom nezáleží.Ale jak to přesně říkáte,takové auto zůstane v rodině,to je další věc.Do bazaru kde by vám za něj dali pár korun ho prostě nestrčíte.Pak je člověk,který takové auto hledá,ale v bazarech ho nikdy nenajde,protože když se tam náhodou objeví,tak ho bazarník nabídne zase svým známým.

V bazerech se objeví služební auta,taxíky a už jsem slyšel i o přemontovaných anglánech na levostranný řízení.A to si vemte,že u koncernu je to počítám 3xvíc,protože je tam mnohem větší poptávka.A pak si někdo takové auto koupí a jen nadává co je to za šmejd.

Pozor na díru v horním rohu zadních dveří=taxík :)

2012-05-23 11:46:47

Ja to reknu tek, naftu chcu z jedneho duvodu, odecitam si DPH z nafty takze jezdim za nejakych 28kc za 1l a libi sa mne zatah nafty, nerikam ze benzin netahne, ale u benzinu by me chybel kroutak.

2012-05-23 11:49:55

Jedla: přesně tak! ale zase žere peníze na udržbu a případný opravy. Dvojhmota se spojkou=30000,SCV ventil=5000,naftový filtr=400,syntetický olej,odstranění DPF=15000,VIF,vstřiky jeden 8000...

co stojí benzín na údržbu? Jednou za 100.000km svíčky za pár korun,jednou za 200.000km kabely,spojka po 300.000 za 5000?

Pak se musí spočítat,po kolika kilometrech se co vyplatí přeci néé?

2012-05-23 11:50:35

Dobrý a z benzínu si neodečítáte? :)

2012-05-23 11:55:37

Benzin nemam na co napsat, takze nemuzu odecist DPH, ale u FL verze by uz M6ka nemela trpet na spojku, SCV ventil, ... aspon to tu nekdo psal.

2012-05-23 12:31:05

tak ja si mazdu koupil na jezdeni do prace, pro rohliky a nejaky ten vylet. mam s ni najeto od ledna 4000km a do konce roku pocitam ze se dostanu na 20000. ale chtel jsem ji, vedel jsem kolik muzu momentalne pustit a vsechno tak nejak sehralo tak mam M6ku a (nastesti) ne A6ku.

uvidim jak se mi bude ty 4 roky co s ni budu jezdit promitne sezonni jezdeni a pak se rozhodnu zda benzin nebo nafta.

2012-05-23 12:42:42

Jarous776: Tady se baví tři lidi a každý o něčem jiném.Jedlovi se jen snažím vysvětlit jak to myslím,trochu se snažím uvažovat.

Pro vás: Pokud nebude mít auto ve firmě,tak je to jasný.Plně chápu proč chcete diesel i jste psal,že najezdíte celkem dost.To že jsem psal ty opravy tak to vesměs patří vše pro M6 před FL,kromě DPF.Jen jsem uváděl protiklady nafta x benzín.

2012-05-23 12:43:20

Jedla:Ty máš diesel?

2012-05-23 12:50:12

Jsem to musel trošku roztřídit,ke komu co patří,protože se tady domlouváme jeden přes druhého

Lexxa: 20000km/rok není taky málo

2012-05-23 13:06:57

Ahoj, s tou spojkou u FL je to pravda, vydrží fakt hodně, ale SCV umírá u FL ještě častěji než u starších, jen ho mám levnější ... Určitě udělat rozvody- jedině v originálu, vyndat přeslavné DPF, vyměnit podložky a oleje a filtry... Když tak se mi ozvi, dál bych ti nějakou cenu....

2012-05-23 13:07:07

ee,benzin.zatím jsem ještě nedospěl do věku,kdy mi traktor pod kapotou,saze z výfuku a nutnost řadit v rozmezí 3tis otáček nevadí

2012-05-23 13:29:33

Kubajase23 doporočuji s vlastní zkušeností je to největší odborník na M6 v ČR

Jedla: Jel jsi v dieselu?Můžeme se hádat zrovna jako traktor,mi nafta od mazdy nepřipadá,saze z výfuku u mazdy taky jen tak nevidím,pokud není nachipovaná a já řadím v rozmezí 1500 otáček,a to tak,že rychle nařadím a pak už celou cestu jedu na pětku ale pokud jezdíš krátké trasy tak to chápu.A ty řadíš ve svojí benzínový M6 ještě ve větším rozsahu než 3000ot.?


Odpovědět

1 ......... 4  5  6  7  8 ......... 60