Fórum - Téma


M6 GG/GY - Vybíráme a kupujeme ojetá vozidla


Fórum 6 GG / GY M6 GG/GY - Vybíráme a kupujeme ojetá vozidla

Informace o modelu: Mazda 6 GG / GY


1 ......... 54  55  56  57  58 ......... 60

2015-05-26 08:09:23

Autobazáre na Libeňskom ostrove majú snáď najhoršiu povesť v Prahe a to už je čo povedať. Pár krát som tam kedysi dávno bol, len tak pozrieť čo predávajú a nevzbudili vo mne doveru - priestory, osadenstvo a ani jednanie s potenciálnymi zákazníkmi.

Lepší je súkromný predaj, alebo si počkať kedy sa tebou preferovaný model objaví u dealera. Ja som takto kupoval svoju M6, od dealera, nechal im to tam človek, čo si kupoval nový model, na protiúčet.

Čo sa týka kilometrov, tak napr. ja mám poctivých 225.000 a auto s týmito km rozhodne nie je pred smrťou, pokiaľ sa o neho človek stará. Ale pokiaľ bazár tvrdí, že má 172 a pritom má cez 250, nebral by som to ani so zľavou, ktovie, čo ďalšieho ešte zatajujú

2015-05-26 09:54:11

Zdravím Mazďáky,

po 12 letém intermezzu se Škodou Octavia, která mi minulý týden při nehodě zachránila život, se vracím ke značce Mazda. Kdysi dávno jsem měl Xedos 6 a nyní hodlám zakoupit Mazdu 6. Zaujala mne tato: http://www.tipcars.com/ma...a-6/mazda-6-19335449.html dnes se na ní jedu podívat. Nějaká doporučení od zkušených?

Dle VIN je vyrobena 28.11.2006, tedy 3/2007 do provozu je asi reálné. Co mě zarazilo je počet km. Je to možné, aby mělo takové auto najeto 103 tis. km? Údajně má elektronickou servisní knížku a dají záruku na ujeté kilometry.

Je ta el. servisní knížka důvěryhodná?

Na co si dát pozor?

Celkem dost se bojím dieselu, ale benzíny se prostě neprodávaly a tak nejsou ani jako ojetiny.

Autotracer samozřejmě o stavu km nemá informace... nevím nakolik je to u auta z dovozu podezřelé, nebo není.

Jak jsem psal... před 12 lety jsem koupil novou Octávku a tak jsem neměl v plánu řešit ojetinu a nějak jsem z toho vyšel. Bohužel nehoda přišla v nejméně vhodnou chvíli a já si nyní nemohu dovolit koupit opět nové auto. To bylo plánováno až na příští rok....

Budu rád za každé rady a Vaše postřehy.

2015-05-29 15:02:09

ragnar: Ahoj

aspon podle toho, co vim je elektronicka knizka uplne k nicemu a dost se mi nelibi, ze ti listy servisni knizky scvaknou v Mazde hnedka k sobe s vysvetlenim, ze auto ma servisni knizku elektronickou atd. Co uz je ale horsi, tak kdyz servisujes jinde nez u autorizaku mazda, tak ti to do knizky nezapisi a do "secvaknute servisky" to taky nenapises ... to by mohli torsku zmenit.... Dle meho nazoru je to jen reakce na tolikrat jiz zminovane patalie typu " nejezdite do autorizaku, neplati zaruka" kdyz se to hold propiralo v mediich, ze to se zarukou nema co delat, do ktereho servisu jezdite, tak si vymysleli tuhle E-servisku.

Auto podle inzeratu vypada moc pekne, ale o dieslech vim prd a podle fora s nimi ma Mazda vseobecne malinko potize (neukamenujte me, ale je to proste takovy muj nazor podle obsahu temat ze na foru)

Co se tyka me zkusenosti s koupi moji Mazdy

Kdyz jsem resil auticko a zamiloval se do Mazdy, tak jsem mel jasno - Puvod ČR,sedan 2.0i 108kW/ 147 HP po FL a 1 majitel

Prochazel jsem internet a nasel svete div se na AAA moje nynejší autíčko r.v. 2007. K jeho výběru mi pomohly dvě skutečnosti.

Známý pracuje v Mazdě v Praze (spořilov) a všechny auta mi projížděl databází.

Po odeslání tohot VIN mi během pěti minut volal, vyčetl mi historii auta a doporučil se na něj aspoň podívat. Auto jezdílo celý svůj předšlý život do autorizáku, kde předchozí majitel i DOLÉVAT olej jezdil raději tam. Takže se soupisem informací a kopii faktur plus čísel vyměněných dílů, které byly při pravidelném servisu naposled mněněné jsem se vydal na prohlídku do AAA.

Auto jsem si projel z Brna do Tišnova ke kamarádovi na STK na kanál (rozumím autům o něco málo víc, než teorii relativity).

Kamoš prolezl auto od zadu do předu a od předu do zadu a všechny díly seděly s fakturama a auto v perfektním stavu, doporučil ke koupi. Vracel jsem se tedy s úsměvem do AAA, že vozidlo koupím.

Všechno bylo vyřízeno auto blokováno další zálohou. Při odchodu z AAA jsem potkal svého bývalého spolužáka, ani jsem nevěděl, že tam pracoval v té době. Tak jsme se dali do řeči a vyplynulo z toho, že kupuju auto, tak se ptal jaké, ukázal jsem mu ho a šel si pro klíčky. Sedl do auta nastartoval a odjel do garáže s omezeným přístupem. Vrátil se za mnou a řekl, že až půjdu si zítra pro auto, ať jdu za ním, že mi ho předá. Po mojí otázce proč ho byl zamknout jsem byl docela v šoku. Dal ho bokem,aby ho prej někdo přes noc nepředělal, podle jeho slov je to celkem častý jev....

Z pravidla, když je auto takto nachystáno k prodeji se ještě vyteží, než si pro něj majitel příjde.

Mění se:

gumy

baterka

občas i koutouče a desky

výbava kufru (lékarníčka atd)

rezerva

......

takže po převzetí vozu jsem jel hned do Tišnova a auto znovu zkontroloval a všechno v maximálním pořádku.

Takže co se týka koupě v AAA - pokud máte takové štěstí jako já a ověřenou historii, berte auto hned, nenechávejte si ho tam byť jen přes noc, že donesete třeba zbytek peněz zítra.

Se svým autem jsem maximálně spokojený byť teda z A Aček je a kdybych si ho loni tak nepocuchal, byl bych jeste stastnejsi. ted Vás tu budu pulku z klubu otravovat o náhradní díly a jak sehnat a kde sehnat

Sorry za zdlouhavý a roztahaný příběh

2015-05-30 13:20:16

Díky za přivítání a dlouhé příběhy mi nevadí

Jinak auto je od včerejška doma. Mazda 6 GY, 2007, 2.0 MZ-CRD 105 kW, 6 kvalt

Dojmy? Rozporuplné

nejprve to dobré:

1) podvozek je zcela prost vůlí a auto jede i na rozbité silnici zcela "pevně" de facto jako nové

2) hudba Bose je celkem slušná, ale přesto to půjde ven.

3) fantastická převodovka s krátkými drahami, přesná, nevychozená kulisa

4) dle přiložených originálních dokumentů o váze cca 10 kg to fakt vypadá, že auto má najeto 103 tis.

5) funkční webasto

6) dost slušná výbava

a to nedobré:

1) nejde klimatizace - pravda je, že jsem si to při zkušebce nezkontroloval

2) motor se snad naftou proplachuje (spotřeba 7 l/100 km) Dílem je to možná tím, že jsem dosud jezdil benzínem a asi držím motor ve vysokých otáčkách... uvidíme časem

3) motor kolem 2250 ot/min občas trošku "poleví" v tahu (při zkušební jízdě jsem to nepostřehl)

4) dostat tam mé aftermarket radio s aktivní výhybkou bude problém

5) nejspíš nemělo jednoho majitele, jak sliboval prodejce. Ale to ještě podrobím dodatečnému zkoumání.

6) stopy koroze v motorovém prostoru. Ale u 6-tky GG, GY asi normální

Tak uvidíme co přinesou další měsíce.

Každopádně na mé předcházející auto přijede kvůli sporu s pojišťovnou (po nezaviněné dopravní nehodě) soudní znalec a tak ho nechám prohlédnout i mazdu.

Ale ta jistota v zatáčkách toho auta je neuvěřitelná. By snad raději svlékla pneumatiky, než se pustila silnice

2015-05-30 20:50:04

ragnar: Koroze v motorovém prostoru nevím, já s tím problém vůbec nemám, auto až na zadní lemy, kde jsou stopy povrchové rzi je čisté. Co se týká spotřeby, naučíš se. Já když jsem si ji dovezl domu jsem první dva měsíce jezdil Za 10,5 l na sto. Ted jsem na tom o 4 litry lépe.

Přeju tisíce tísíců šťastných kilometrů

2015-05-31 10:49:21

ragnar: Hlavně si zjisti, co je potřeba všechno po koupi na nafťákovi vyměnit, zkontrolovat a vyčistit. Sací koš vyčistit,podložky pod vstřiky( jestli poFL s tím mají ještě problémy), rozvody ...

2015-05-31 13:33:51

Podložky jsou vyměněné a kompletní servisní dokumentace říká, že olej má ještě 10 tis. km k dobru. Nicméně opatrnost je opatrnost a již následující týden bude olej nový, vč. všech filtrů. Do budoucna jej budu nadále měnit již po 12 - 15 tis. km. Dělal jsem to tak vždy, i když Škoda mi posledních 12 let nutila 30 tis km, a motoru to může jen prospět. A rozvody jsou samozřejmostí Už jsem se u místního guru, který tu již aktivní není, informoval.

2015-06-03 18:53:46

Ahoj Mazďáci, řeším teď koupi soukromého vozidla, protože jsem přišel o služební OII 1,9 tdi.Mám trošku napjatý rozpočet a tak mám k dispozici max 130 000 kč.Vždycky se mi Mazda líbila, ale nikdy jsem nenašel odvahu si jí koupit.Jen pro příklad vlastnil a jezdil jsem s Škoda 130 ls, Toledo 2.0 GT 16V, Passat B5 1,8 T, BMW 328 i Touring, Passat B5 1,9 Tdi,Toyota Carina 2.0 i a Mondeo ST220, a nyní zatím O2 1,9 Tdi. Za celou tu dobu co jezdím s O2 vzpomínám na benzíny a protože budu muset / změna zaměstnání / vozidlo vrátit potřebuji jiné. Vybral jsem tedy M6 benzín nejlépe 2.0 108 kw těch, ale moc není.Pokukuji i po 2.3, ale trošku se bojím spotřeby oleje, zažil jsem to v Mondeu ST220. Potřebuji prostě rodinné autobez větších investic se kterým si zajezdím a chvíli mi vydrží. Chci se zeptat, jak je to s tím olejem u 2.3 co 2.3 ve 4 kolce zde se zase bojím poruchovosti. V podstatě bych potřeboval od Vás popostrčit, že je M6 2.0 benzín dobrá volba. Pokud bych nesehnal tu 108 kw a nerozhodl se pro 2.3 tak jakej benzín nejlépe vybrat ? Děkuji Matty

2015-06-03 19:58:46

Mattycz: Ani nevíš, jak moc Ti rozumím... Přišel jsem před 3 týdny při nehodě, kterou jsem nezavinil, o svou OI, kterou jsem si novou koupil v roce 2002 a která mě vozila 260000 km. A nikdy nezavítala do servisu neplánovaně! Nyní bohužel nejsem v situaci, abych si mohl opět koupit nové auto a tak jsem se po 13 letech vrátil k Mazdě, neboť před octávií jsem měl Xedos 6-ku. A to váhání a rozhodování chápu, prošel jsem si tím nedávno také. Nakonec jsem skončil u dieselu a doufám, že extra závadám se vyhnu. Se vstřikovači tak nějak počítám...

Chtěl jsem také benzín, a také právě dvoulitr, ale prostě mým požadavkům vyhověl jedině ten diesel. Tak hodně štěstí při výběru přeji.

Jinak ten dvoulitr je v časopise Autoojetiny (již nevychází) hodnocen velmi dobře a to zvláště po FL.

2015-06-03 21:33:25

mattycz: Ahoj mám 108 kW 2.0 a naprostá spokojenost...výkon dostačuje, spotřeba se dá kolem 6,3 když to nehoníš, ve městě 7,2 - 7,5 l na 100 km. Kromě koroze lemů je to zlaté zlaté autíčko. Mám variantu sedan a kufr mi stačí. Je veliký,ale bacha na rozměrné předměty, tam ti bude konstrukce sedanu zavazet. Ale jinak jsem maximálně spokojen

2015-06-03 21:52:59

Diky za zpravy. Jeste vazne premyslim o 2.3.

2015-06-03 22:04:26

mattycz: Ahoj, mel jsem M6 2,3 122kw predface combi. Za celou dobu provozu jsem s motorem nemel zadny problem (krom jedne podtlakove hadicky...). Spotreba oleje byla temer nulova, od vymeny do vymeny (10tkm) jsem nemusel dolevat nic. Mesto jsem jezdil kolem 9,5l/100 dalky (dalnice, statovky) 7,4l/100km. Hezky, pruzny :) Pokukoval by jsem spise po poface vzhledem k tomu ze ma vetsi obsah naplne (oleje) a 6kv prevodovku. Petikvalt mi prisel hodne kratkej, hlavne na dalnicich.

Z jineho soudku, z duvodu delsiho dojizdeni a tahani vleku jsem poridil 2.0 100kw naftu a jsem spokojen :) Mesto do 7 mimo mesto 5,4. Ma nalitano bezmala 290tkm a je porad ve slusne kondici :) Hodne stesti s vyberem

2015-06-04 06:34:55

Díky. A jak poznám u té 2.3 po FL ? Nebyl to pro tebe šok z 2.3 sednout do nafťáka ?

2015-06-04 10:27:12

mattycz:

Témat ohledně olejů a motorů je na fóru dost a dost, stačí hledat a najdeš potřebné informace

Jen v rychlosti - olej může žrát jak 2,0i tak 2,3i. Jde jen o to se k motoru chovat slušně - nehonit za studena, nechat dostatečně prohřát, dodržovat výměnnné intervaly, radši olej vyměnit dřív, těch pár stovek za olej se v ročních provozních nákladech lehce ztratijou a motoru jenom prospěješ.

Moje 2,3i nebere olej vůbec a jsem na 205.000 km, po zahřátí není skoro slyšet, jenom tichoučký ševelení. Pravda je, že měním olej po půl roce bez ohledu na odjeté kilometry. Na motor jsem kromě rozvodů nesáhl a jsem si jistý, že hodně dlouho nesáhnu

Šťastnou ruku při hledání. Abys narazil na opečovávanou M6, budeš potřebovat štěstí.

T

2015-06-04 14:51:45

mattycz: Poznas celkove podle zbytku vozu. Ani ne, ta nafta je hezky pruzna, zavodak to neni ale jsem spokojenej.

2015-07-15 17:40:21

Pánové co by jste řekli na tuhle http://www.tipcars.com/ma...da-6/mazda-6-6610495.html

Cena OK ?

2015-07-19 20:55:03

mattycz: tu 2.3i ti nebudu rozmlouvat..neb jsem zcela spokojen ..deset let bez vady..a to mam AT :)

spotreba vicemene sedi tomu co psal vencakapa ..ja jsem o pul litru cca vyse neb mam AT. Pokud se

podivas na me prispevky..najdes tam dost udaju o spotrebe vseho ostatniho o tomto motoru ....

mattycz: cena :)..ale pozor je to LPG..to znamena, ze pokud nema primazavani..muze byt motor uz po smrti..ale je to jen doporuceni..bud u toho LPG jeste vice opatrny..

2015-07-19 21:13:03

mattycz: v hotovosti celkem drahé, na ty splátky, tomu nevěř, to platí jen za určitých podmínek, na které 95% lidí i hodně vydělávajících nedosáhne.

2015-07-20 07:44:03

Chlapi díky.To s tím přimazáváním mě nenapadlo vidíš zase jsem chytřejší. Asi to udělám tak, že koupím nějakýho pěknýho benzínovýho 2 litra a dám tám plyn novej i s přimazáváním, snad se s tím plynem do 25 000 tis vejdu. Co vy na to ?

Tedˇmi utekla z Áček 6 v kombiku, lahvove zelená, 104 kw, 6 kvalt , najeto 163 000 , za 70 000 tis

2015-07-20 09:27:50

mattycz: nejde koupit auto jinde, než z áček, nebo auto esa???? to jsou nejhorší bazary.

áčkům taky nevěř, pokud to byla opět cena na splátky, tak s tím nepočítej. pokud v hotovosti, tak je to podezřelá cena. ke všemu áčka mají v nabídce auta, která jsou dávno prodaná, je to virtuální prodej, aby nalákali lidi a pak jim řeknou, že je to zrovna zamluvené, takže je možné, že už to má měsíc nového majitele a nic ti neuteklo. a u áček pozor na další věc, při prodeji se dozvíš, že je auto o 5tis dražší - cena za předprodejní přípravu na plochu se to jmenuje. kamarád tam koupil auto a další měsíc to nabízeli a když jsme tam z různých čísel volali, tak měli pořád tu stejnou pohádku, že to je čerstvě rezervované, nebo prodané. taky pozor na povinný příplatek za to jejich pojištění, které je absolutně k ničemu, viz zkušenost min. jednoho člena odtud.

pokud musíš kupovat takto, určitě si vem někoho s sebou, kdo se vyzná přímo v mazdách, domluv se zde na klubu apod. univerzální automechanik jenom jako poslední volba.


Odpovědět

1 ......... 54  55  56  57  58 ......... 60