Fórum - Téma


M6 GG/GY - Vybíráme a kupujeme ojetá vozidla


Fórum 6 GG / GY M6 GG/GY - Vybíráme a kupujeme ojetá vozidla

Informace o modelu: Mazda 6 GG / GY


1 ......... 53  54  55  56  57 ......... 60

2015-05-23 08:24:37

agg84: Všechno to rezne...

2015-05-23 11:27:58

scar: Tajný tip.Kup Mazdu 6 ,ale vyrobenou až v roce 2007,tam je antikorozka karoserie na lepší úrovni.Ale ne doba uvedení do provozu,ale nejlépe podle Vin si zjistit co nejposlednější kusy.(končila výroba)Já mám vyrobeno červen 2007 a nemám žádný problém.

2015-05-23 11:36:56

agg84: Více než na před nebo po FL záleží asi na tom, jakou dodatečnou ochranu proti korozi auto dostalo (spodek, dutiny, podběhy, zadní lemy blatníků...atd.) a jestli včas, nejlépe ihned po zakoupení. Pokud to někdo začal řešit až se objeví koroze nebo až 2 majitel, kdy už je často spodek auta jak liška, je pozdě. Sám mám 6 po FL, ale jednu z prvních (vyrobeno 5/2005), majitel ochranu neřešil (však Němec si za 5 roku koupil nove) a už jen hasím kde se co objeví, aby byla pěkná, v mém profilu je kopa fotek. Ale prý je lepši tovární antikorozni ochrana někdy až od podzimu 2005 - jen aby to nebylo jako s Cimrmanem: všichni ho znají, slyšeli o něm , ale nikdo ho neviděl. Auto jak lusk, jen ta jedna piha, nebo spíš bradavice, na kráse je reznutí

doris  
Doris
2015-05-23 13:16:37

míra: Myslím, že v Tvém případě je to především dáno starostlivou péči, nikoliv dobou výroby auta. Navíc jsi mi i mému manželovi před časem osobně tvrdil, že sis nechal karoserii pozinkovat, není-liž pravda? V takovém případě se nelze divit, že to máš O.K.

Na druhou stranu kolega, s nímž jsem pracovala, má rovněž M6 vyrobenou v létě 2007 a jediné, co na tom autě bylo uděláno lépe, jsou zadní lemy. Jinak korozi už na autě má a to celkem dost, ale je faktem, že se o to nestará.

My máme třeba M6 z r. 2006 a korozi neznám, ovšem i když jsem si auto nenechala dodatečně pozinkovat jako Ty, tak se o něj pečlivě starám od novoty a díky tomu je dodnes zdravé.

2015-05-23 14:08:36

míra: ako zistim podle VIN cisla kdy je auto vyrobene? muzes mne navest

gripenGY2.0i: Su tieto zasahy antikorozne zaznamenane v servisni knizce? Mas na mysli predpokladam tu zvolavaci akci co delala Mazda sama? Cize ak tomu rozumim, 6stky co prosli touto zvolavaci akcii som bez koroze? Nebo to bylo jen na oko?

Dekuju

doris  
Doris
2015-05-23 14:11:43

agg84: Pokud šlo auto na svolávačku už s načatými lemy, je pozdě a oprava byla jen na oko. Viděla jsem mnoho M6 s takto dodatečně ošetřenými lemy a přesto kvetly.

2015-05-23 14:28:20

Doris, a co to pozinkovanie co se pise vyssie? oplati se to? kolik to stoji cca?

Jinka se chci zeptat, co se tyce benzonovych motorov ako 1,8, 2,0, 2,3

aka je ich udrzba co se tyce po koupy? co vsechno je potreba menit?

Ak rozumim spravne tomu tak vsechny benzinove motory maju bezudrzbovou retaz rozvodovou, tudiz odpada starostlivost vymeni rozvodov a teda usetrenie dost penazi, Co ale vsecno je potreba vymenit?

Inak se chci este zeptat co by ste osobne preferovali a proc

1,8i rocnik po FL (2005-2007

, anebo 2,3 pred FL? (2003) - na 2,3 po FL nemam dostatok financi.

Dakujem za nazory.

Jinak este se zeptam jestli bych tu moh pastnut nejake inzeraty konkretne ci pripadne nepozna nekdo konkretny autak, pripadne ci ho nebol uz nekdo proverit? Anebo se to povazuje za reklamu?

Dekuju

doris  
Doris
2015-05-23 15:25:44

agg84: Nevím, jak to Mirek řešil, mohl by se tady s námi o to podělit, samotnou mne to zaujalo, jak to tedy dělal nebo kdo takovou dodatečnou antikorozní ochranu celé karoserie nabízí. Já jsem se ještě dosud nikdy s dodatečným celopozinkem karoserie u běžného auta nesetkala, ale člověk se stále učí, tak mne to zajímá, jak to tedy Mirek udělat a kolik ho to vyšlo.

Dodatečný celopozink mi nepřipadá zrovna snadno proveditelný a už vůbec ne levný vzhledem k tomu, že by musela jít celá karoserie do hola - auto kompletně odstrojit (úplně všechno) a sundat veškerý lak až na kov..... Po pozinkování pak kompletní celolak a opět vše nastrojit. Jinak si to neumím představit..... To by ale vyšlo podstatně víc, než celé to ojeté auto....

Ono lokálně se dá třeba použit jako antikorozní základ zinkovač - je to barva ve spreji, ale tohle je spíš druhořadá záplata; nikoliv galvanické oboustranné pozinkování, jaké dělají různí výrobci aut už přímo ve fabrice.

Z mého pohledu bych hledala zachovalý vůz, který byl provozovaný v zemi, kde se v zimě nesolí cesty + auto mělo i pečlivého majitele a není rzí dotčené ( krom výfuku nebo některých dílů na podvozku, to už je normální provozní věc, která je na 99% všech aut). A takový vůz bych si nechala hned dodatečně ošetřit proti korozi - dutiny + nástřik podvozku a zaizolování inkriminovaných část karoserie ( třeba ty zadní lemy).

Ad motory, my máme obyč benzín 1.8 a je tam jen běžná údržba - olej, filtr.

2015-05-23 17:04:12

Doris, a si spokojna s tou 1,8? je to dynamicke alebo lenive? A co spotreba?

Ty mas tu verzu pred FL s 5 stupnovou prevodovkou?

doris  
Doris
2015-05-23 17:30:03

agg84: Nám ta 1.8 vyhovuje, jezdíme +- v rámci předpisů, takže bohatě stačí. Máme verzi po FL- je tam bohatší výbava, než byla u stejné motorizace před FL. U 1.8 je pětikvalt; šetistupňová převodovka se dávala do silnějších motorizací. Spotřeba se pohybuje kolem 7l/100km - jezdíme spíše městský provoz, dá se jezdit i pod 6l, ale takový styl jízdy mne moc nebere a motoru přeci jen sluší trochu vyšší otáčky, má hodně pěkný hlas a slušně zrychluje. Pochopitelně to není žádný silák, který by člověka zarazil do sedačky třeba jako MPS, ale jak jsem psala, pro nás je ideální. Pokud jezdíš víc dálnice a dálkové trasy s plně vytíženým autem, možná bych sáhla po tom dvoulitru a šestikvaltu.

2015-05-23 20:40:49

agg84: Však já si jí nechával vyvařit v servisu - navařit nový lemy, prahy, blatníky + laky a ošetřit podvozek a za 20tis. je nyní na bolavých místech bez koroze a mam to jistý. Teď otázka, kde to vyleze jinde, ale to mě zatím netrápí. Když si sečtu kolik mě při koupi stála + tahle oprava, tak za tuhle cenu bych nic podobnýho v tomhle stavu nekoupil...

2015-05-23 20:42:55

agg84: Napsal jsem tovární antikorozní ochrana, ta určitě v servisce nebude . Ta svolávačka byla jen na lemy, jak napsala Doris. Známému co měl 3 během garančky natřeli na lem nějaký černý tmel a nechali to tak bez laku-malem se z toho vyvrátil jak ho to vytočilo. Asi funkční ochrana, ale na novém autě velmi neestetické.

Pokud bys chtěl wagon a jezdil naložený tak určitě dvoulitr a šestikvalt.

2015-05-24 13:55:34

Doris ja sem pokojne jezdici sofer, spis budu jezdit s rodinou , teda zenuo a dvema malima spuntama.

Takze 1,8i mi vubec nevadi. tahle se mi moc libi http://www.sauto.cz/osobn...da/6/16212021?goFrom=list to je po FL, avsak nejspis jedna z prvnichch po FL

Pripadne se mi libi aj tahle http://www.sauto.cz/osobn...da/6/16339628?goFrom=list

ale musel by neco provest s cenou.

A nedavno bol pridany inzerat tehle http://www.sauto.cz/osobn...da/6/16391661?goFrom=list vypada paradne.

Nuz uvidime co vybereme so specialistami z autotymu.

V kazdem pripade nejradeji bych sel do verzii po FL, aj ked jen motorovo 1,8i.

Nepozna, nebo nebyl nekto zhlednout jeden z tych autaku?

Dekuju

2015-05-24 14:48:26

agg84: 1.8 s rodinou? To budeš nešťastnej, to auto taky něco váží a tahle motorizace je spíš jen do města, nebo v tom jezdit sám... Ta červená 2.0i 108KW je nejlepší kompromis si myslim.

2015-05-25 10:04:45

ta cervena 2.0 ma stocene km

2015-05-25 11:17:10

tieffp:

Je pravda, že na Libeňáku by som auto nikdy nekúpil. Toto konkrétne poznáš?

Čo sa týka výberu, tak ja mám M6 2005 2.0 benzín pred FL a zatiaľ spokojnosť. Mám ju dva roky a za tú dobu priemerná spotreba 7,55 l/100km, poctivo si všetky tankovania zapisuje, Ak idem na dlhšiu trasu kľudným tempom, nie je problém sa dostať pod 7 l/100.

Spodok som nechal natrieť nejakým čiernym bordelom, aspoň takáto ochrana proti korózii, takosto aj lemy. nejakú dobu to vydrží a potom to vymením, príp. auto u mňa doslúži. Prešiel som v pohode aj STK, žiadne závady. Za tie dva roky som dvakrát menil olej (chystám sa na tretiu výmenu), brzdové obloženie a vzadu aj kotúče. No a potom len samé blbosti, čo asi odchádzajú vekom:

  • brzdič na ĽZ kolese plus ložisko
  • zámok kufru (vrakáč)
  • ovládací panel okien u vodiča (vadný jeden spínač) (vrakáč)
  • sťahovačka okna u vodiča, aj s motorkom (vrakáč)
  • tiahla ručnej brzdy
  • výmena náplne klimatizácie plus dezinfekcia

Inak som s autom spokojný, výkon má dostatočný a neviem si predstaviť, že by mi stačila 1.8, hlavne ak spotreba nie je o moc nižšia a ani prevádzkové náklady asi nebudú nižšie ako u 2.0. Je ale pravda, že tých 1.8 je na výber viac.

2015-05-25 11:20:16

nepoznam, jenom jsem si par tydnu zpatky delal report a bylo stocene tusim z 250K

2015-05-25 15:51:59

tieffp: na strankach zkontrolujsiauto.cz (cebia) jsou podle zadaneho VIN cisla dohledatelne stav km v Období záznamů: 05/2008 - 03/2015. Tzn. ze ak to auto bolo stocene podle zaznamu by to nesedelo, je to tak? Sice ja sem nikdy nevyuzil zatim tuhle sluzbu cebie, avsak predpokladam ze kdyz to stocili tak tam bude nezrovnalost v podobe ze od posledneho zaznamu by bol treba stav km 260 000, a zraziu by mal autak 170 000. Tedy stocene ako uvadis.

tudis ptam se, proc to potom autobazar dela a staci km kdyz to je dohledatelne?

Nebo se mylim a neje to dohledatelne?

PS. proc by ste nekupili autak z Libne? Dekuju

2015-05-25 18:21:47

No koupit autak z bazaru je vzdycky vetsi riziko, než od majitele. Majitel by měl ručit za skryté vady 6 měsíců. Autobazar obvykle tvrdí, že je jen zprostředkovatel- tudíž že neručí za nic... Majitel co to prodal přes bazar zas tvrdí, že on to neprodal, ale bazar, a případný soud by byl složitý....

Agg84 :

Kup si 2.0 di 100kw, když vybereš dobrej kus (což neni lehký), bedeš velice spokojenej, jede to skvěle, zvlastě nachipované na 120 kw a 380nm, , je to uplne letadlo

2015-05-25 18:29:06

Ani auto které má 250tis. najeto nemusí být před smrtí. Jenom bych požadoval adekvátní slevu.


Odpovědět

1 ......... 53  54  55  56  57 ......... 60