Fórum - Téma


M6 GG/GY - Vybíráme a kupujeme ojetá vozidla


Fórum 6 GG / GY M6 GG/GY - Vybíráme a kupujeme ojetá vozidla

Informace o modelu: Mazda 6 GG / GY


1 ......... 50  51  52  53  54 ......... 60

2014-11-18 13:56:04

Čau wakis:

spotřeba oleje u M6 benzínu je relevantní, hodně záleží na předchozím majiteli - honění za studena a pravidelná ( spíš dřívější ) výměna

Moje 2,3 při 200.000 km nebere nic bez ohledu na to, jestli ji honím nebo ne. A v manuálu je psaných 0,75 L / 1000 km.

Narazil jsem na opečovávanou M6 a pokračuju v hýčkání. Olej si měním po půl roce, respektive 6.000 km a pryč a ním

Za posledních 24.000 km už dostala 4x novej olej a motor přede jak hodinky

2014-11-18 16:08:27

Do nafty mě tak nějak nepřímo tlačí okolí ... ale najedu cca 15 000/rok a do teď jsem byl zvyklej na spotřebu 8-10 litrů (primera 96kw a S60 184kw) takže asi teda budu koukat po těch 2.3 benzínech, je ale fakt že ty nafty se líp hledaj v plný výbavě, tak ještě uvidim u čeho zkončím... s tou spotřebou oleje jste mě celkem potěšili, čekal jsem že je to horší, podle toho jak se o tom hodně mluví tady na fóru. Takže je potřeba dobře hledat, dneska projdu bazoš, Sauto a Sbazar, a uvidím ... nejradši bych ale s těma sport plastama (nárazníky, prahy, křídlo) nevíte někdo momentálně o nějaký takový a ve slušný výbavě do 100 000?

 míra
2014-11-18 17:26:47

wakis: Takže takhle.Můj syn má Mazdu 6 ,2,3,122 kW v perfektním stavu,olej nežere vůbec,jede jako drak od nízkých otáček,obrovský kopanec od 4 000otáček,.super svezení.Já mám Mazdu 6 2,0 diesel 105 kw,taktéž v super stavu.Jeli jsme za sebou delší vzdálenost,strejným stylem.Já měl spotřebu 5,3 l nafty na 100 km,můj syn 7,5 l benzínu na 100 km.To je nejlepší metoda na porovnání.Je fakt,že mám DPF pryč,syn má zase sportovní sání a výfuk.Rozdíl 2 l je prostě normální.A u mazdackého dieselu se serou jen podložky pod vstřiky(s tím je spojen dominový efekt,turbo,zadírání kliky, ERG)Při zrychlování ten benzín nemá na mě ani náhodou.snad až při moc vysokých rychlostech mě dohoní.Tak,jak se tu píše,rozhodující je údržba předchozích majitelů.Měnte olej po 15 000km,šetřte studený motor a oba dva motory se Vám odmění perfektní spolehlivostí.I ten benzín má své mouchy,škrtící klapka,ERG lambdy sondy ,katy a váhy vzduchu dokáží taktéž majiteli připravit horké chvilky

2014-11-18 17:44:19

míra: Moment, 2.0L 105KW diesel nedá 2.3L benzín? Tady něco nehraje

 míra
2014-11-18 17:48:44

scar: Porovnek krouták a je to jasné

2014-11-18 18:00:15

míra: Krouťák je větší, ale co KW, co váha a použitelné otáčky? Buď ti vyndání DPF přidalo 15KW, nebo ta 2.3ka neni v pořádku, případně řidič s ní neumí jezdit... Stačí se podívat na papírové údaje, kdo dosáhne stovky dříve.

2014-11-18 18:21:36

Tohle porovnáváni nafty a benzínu je věčnej boj já si na to udělal takový názor, že při normální jízdě vede nafta a při sportovní jízdě vede benzín. Protože u nafty šlápneš, zabere turbo a jedeš, u benzínu šlápneš a jedeš trochu míň. Ale když je sportovní nálada, tak u nafty šlápneš, zabere turbo a jedeš pořád stejně jako předtim, zato u benzínu podřadíš, točíš do červenejch a jedeš mnohem líp. ... ale nevim jsem naftychtivej ale v srdci mám jedině benzín

2014-11-18 18:34:13

Já toho moc nenajezdim, tak je u mě benzín jasnej a rád se někdy svižně povozim. Člověk co jezdí dálky, tak určitě traktora. V případě toho traktoru bych opravdu nerad, kdyby se vys*alo turbo, dvouhmota, nebo stříčky...

 míra
2014-11-18 18:35:27

scar: O,5 s v neprospěch nafty nic neznamená.To DPF má určitě vliv,oba dva motory jsou velice dravé,ale každý trochu jinak.Takže závěr.S oběma motory je radost jezdit,já mám rád kopanec při nižších otáčkách za menší peníze.

2014-11-18 18:52:55

A co když příde kopanec právě s výměnou těchto dílů případně rozvodů, takže co se ušetří na naftě, se vrazí zpět do auta. Já raději točim a zrychluju lineárně, než tlačim do sedačky. Každej to má rád jinak

2014-11-18 21:55:51

wakis: pred trema nedelema jsem prodal svoji 2,3 combi ve sport packetu v plne palbe za 95

2014-11-18 22:13:11

Tak to je škoda ... kombíka sem taky chtěl vždicky zkusit, ale zatim mi to nikdy nevyšlo .... jenže peníze mám od včera, takže v tý době jsem radši ještě nehledal, abych pak nebyl zklamanej že mi něco uteče

Ještě je pořád na prodej jedna USA verze 3.0 V6 :-D ale nevim nevim, trochu bych se toho asi bál .. přece jen to není zrovna běžnej motor a ten servis tam bude taky asi o něčem jiným

2014-11-20 22:21:25

A je doma kocka :]

2014-11-21 06:27:05

Je to fesanda

2014-11-21 08:09:18

1n7rud3r: No to sakra!

2014-11-21 16:10:16

dobry den pani, chcem sa spytat jednu vec. od akych otacok zacina tahat turbo na 100kw rf5c motore? vyskusal som len tri 6tky ale mal som pocit ze na vsetkych sa turbo "prebudi" az okolo 2000-2100 otacok. je to bezny jav alebo zavada? necakam od mazdy ze bude kopat ako koncernovy 1.9TDi len chcem vediet ci je to normalny stav alebo je to detekcia ze turbo je chytene a voz netreba kupovat...

2014-11-21 16:48:53

vencakapa: Si prodal 2.3 sport s packetem a koupil obyč 2.0? Pročpak?

2014-11-21 17:37:53

martin.b: Ten nejvetsi "kopanec" prichazi az v tebou zminenych otackach. Take jsem jich projel spoustu, a sedi to.

scar: Ahoj, je v tom vice veci. Ale koupili jsme barak za Plzni tak uz se mi vice vyplati nafta a s prodejem 2,3 / koupi "obyc 2,0 100kw" mi vznikl prijetelnej rozdil penez, kterych ted bude potreba vice, nez dost . Nehlede na to, ze budu potrebovat tazne, a "kuchat" na sportu naraznik kvuli kouli je barbarstvi. Dale snizeni a podobne..

2014-11-22 20:27:11

Tak už jsem si vybral a je to nečekaně... (ale fakt nečekaně, žádná ironie)... BMW E46 325i takže mazda klub si na mě ještě bude muset chvíli počkat

2014-11-22 23:34:50

wakis: Dobre Ti tak :D


Odpovědět

1 ......... 50  51  52  53  54 ......... 60