Fórum - Téma


M6 GG/GY - Vybíráme a kupujeme ojetá vozidla


Fórum 6 GG / GY M6 GG/GY - Vybíráme a kupujeme ojetá vozidla

Informace o modelu: Mazda 6 GG / GY


1 ......... 48  49  50  51  52 ......... 60

2014-08-01 16:38:55

davep: O.K

Tak to je paráda že jedeš i k němu. Určitě budeš spokojený myslím si že i ceny má rozumné a hlavně tomu aspoň rozumí a né jak když člověk volá do Aut.servisu a ty technici zrovna v Mazdě nic moc nevědí nebudu jmenovat Dealery raději

No tak to se klidně zastav

Jinak díky za pochvalu

2014-08-23 16:11:09

Zdravím,

jsem tu nový. Se ženou jsme si koupili Mazdu 6 kombíka (je to naše vytoužené auto ), motor: 2.0 D, 89kW, rv 2005, . Samozřejmě je naše přání, aby nám dlouho vydržela, a tak bude potřeba udělat spoustu preventivních zásahů. Co jsem se dočetl, tak to chce určitě vyměnit, palivový filtr, podložky pod vstřikama, vyčistit EGR...

Hlavně mě zajímá, na co si dát pozor, co se kazí, nebo co kontrolovat. Olej je vyměněn a rozvody jsou také téměř nové.

po cestě se nám taky rozsvítila naráz kontrolka motoru a esp (auto ve smyku). Žádný pokles výkonu motoru, nebo zvuk či spotřeba. Proč se to rozsvítí, jsem se tady dočetl, proto chystám výměnu palivového filtru a čištění EGR (snad to pomůže). Co se filtru týče, ten zvládnu, koukal jsem i jak čistit EGR, a i když se to zdá jednoduché, nejsem automechanik - nevím na co si dít pozor... ideálně, kdyby mi to někdo ukázal, nebo si poslech motor a porovnal s jiným (svým), jestli je vše v pořádku.

Taky nám bliká kontrolka airbagu (pravděpodobně kód 48), takže budu muset udělat bypas sedačky spolujezdce).

Za každou odpověď děkuji.

2014-08-23 20:30:29

Ahoj, mě se taky rosvědcovaly kontroly "smyku a motoru", kvůli vadné funkci EGR, tak jsem ho vyčistil, a po cca 100 km, se to zas rosvítilo. Tak jsem jej zaslepil podle návodu, udělal uprostřed plechu malou dirku asi 8mm, a taky se to zase rosvítilo, pak jsem vyrobil jinou záslepku, plnou a zas se to rosvítilo...

Ono často tu chybu háže ta elektronika, která hlídá funkci EGR, samotný egr vetsinou funguje dobře, pokud není špatná hadička, která ho ovládá podtlakem....(bývá občas prasklá, a tudíž není podtlak)

2014-08-24 17:14:43

Marcoss: To bude výrobní tajemství :) Musíš si to u něj zjistit sám

2014-08-26 10:11:31

natural: presně tak... holt autorska prava jsou autorska prava...

2014-08-26 17:18:02

Tak jsem se dneska zaobíral těma kontrolkama a píchl si to na diagnostiku: chyba P0401, což je ten a onen známý EGR... koukal jsem a mám ho napojenej na řídící jednotku, takže lehce zaslepit asi nepůjde. Koukal jsem i sem na web, jak ho sundat a vyčistit, problém by to nebyl, ale jak ho sundám z té příruby, tak je tam nějaký těsnění, otázka je, jestli se to těsnění poškodí, takže mám radši koupit nové, nebo jestli to vydrží a můžu ho tam nechat - nevím z čeho to těsnění je. Prostě by mě zajímaly nějaký "neduhy" na který můžu při čištění narazit, tak pokud se někdo podělí o zkušenosti....

jako vždy jsem se zapomněl na něco podívat, teď momentálně, jestli neni ruplá podtlaková hadička... ale to jdu ještě zkontrolovat.

2014-08-26 18:39:02

davidch: toto už patří do jiného tématu

2014-08-26 18:52:32

To máš pravdu. Už se s tím pakujku. Jen bych chtěl ještě dodat, že se toto objevilo pár km po koupi, po smazání chyby znova za 250km, takže při koupi ojeté mazdičky na toto asi velký pozor (určitě nejsem sám, komu se chvíli to po koupi objevilo).

2014-08-26 19:01:12

davidch:

2014-08-26 20:52:14

Jen doplním info pro majitele a budoucí majitele. F/L není problém zaslepit. Občas se potom rozsvítí kontrolky, ale za 1 nebo 2 dny zhasnou. U mě se rozsvítí za cca 50 tis. km.

U před F/L je to horší z hlediska kontrolek. Nicméně už i u před F/L se dá problém s kontrolkami vyřešit.

Dále pokrčování ve správném tématu, jak již bylo napsáno

2014-08-26 21:19:36

natural: perfektní zakončení, díky.

Teď tedy z5 k tématu nákupu M6

2014-08-29 14:45:05

Ahoj lidi, taky bych se velmi rád stal jedním z majitelů japonské M6, sháním něco na ty naše cesty/necesty a dálnice :)

Vybírám M6 r.v. cca od 2004, mám hold stanovený finanční limit. Přečetl jsem asi většinu příspěvků (především soucítím s krtildem, po těch problémech co měl, no fuj).

Vybírám z benzinových motorů 2.0i a 2.3i a byl bych rád za jakýkoliv názor na ně :) osobní zkušenosti, něco už jsem si načetl, ale váš názor by mě taky zajímal. Zároveň by mne zajímalo kolik se tyhle benzinový motory dožívají (zatím mám zkušenosti spíše s ropáčkama a hlavně z koncernu). V bazarech jich je docela dost, pár sem si jich prohlídnul a ne vždycky se mi úplně všechno líbilo, proto spíš hledám soukr. vlastníka, anebo zkusím Německo, nemám to tak daleko.

+ povrchová úprava, nejvíce si dát pozor na zadní lemy blatníků a spodky dveří?

Díky moc!

2014-08-29 15:52:52

esplace:

Môj príspevok na str. 49, ak si ešte nečítal. Teraz mam nejakých 208tkm a šlape bez problémov. Jediná vec, sťahovanie okienka spolujazdca nejde.

2014-08-29 16:05:54

A ešte doplním, že som pred asi 2 týždňami menil sviečky (naposledy menené v 100t), sada za nejakých 1100 KČ plus práca 200 KČ.

Marek71, 2014-08-29 15:52:52 napsal:

esplace:

Môj príspevok na str. 49, ak si ešte nečítal. Teraz mam nejakých 208tkm a šlape bez problémov. Jediná vec, sťahovanie okienka spolujazdca nejde.

2014-08-29 16:08:15

marek71: Ano, to jsem četl a taky je mi jasné, že když vidím za "výhodné peníze" najeto 120 000 že je v tom nějaká levota, že žerou olej apod., myslím že toho tu bylo řečeno poměrně hodně, zajímají mne celkově názory na porovnání těchto motorů, i třeba zkušenost s podobnými motory od mazdy, protože fakt zas tak netuším co od toho můžu očekávat, jestli si můžu dovolit koupit s "poctivými" 250 000 s tím, že ještě pár let poslouží, nebo radši obcházet velkým obloukem... Vím že je to velmi irelevantní, záleží na majiteli jak se k autu choval, ale i tak budu rád za každý postřeh a radu Díky

2014-09-22 21:11:04

Zdravím, dlouho už se dívám po mazdičce a zaujala mě tato nabídka: http://www.mazdatabor.cz/Obraz.asp?id=72&cis=0

Na mazda Wágnerová jsem slyšel dobré ohlasy. Nejsou to podvodníci a tak si myslím, že je to slušná nabídka. Trochu mě zarážejí km. Je u mazdy něco co se hodně opotřebovává a bylo by možné trochu poznat jestli nejsou ty km stočeny o stotisíce? Auto bylo servisovaný v Německu ale nemá elektronickou servisku, tak nevim.

Byl by někdo z tábora, kdo má nějaké zkušenosti a byl by ochotný se se mnou na mazdu podívat. Na doměně bychom se dohodli :). Diky

2014-10-01 18:57:23

namaniv: Cena se mi zdá celkem vysoká a těm kilometrům se mi nechce věřit. Je to 8 let staré auto, to by pak odpovídalo průměrnému nájezdu ani ne 10 tis. km ročně.

2014-10-01 19:02:16

Včera mi dělal mi spojku se setrvačníkem, rozvody, olej + filtry a dále zaslepil EGR. Možná tomu nebudete věřit, ale před zaslepením jsem měl nejnižší průměrnou spotřebu dle palubního počítače 6,6 l / 100km. Včera večer po cestě Znojmo - Praha ukazoval PP 5,7 l / 100km. A to jsem jel tak rychle, jak to jen šlo. Zajímalo by mě, co za poklesem stojí víc, jestli zaslepení EGR, nebo nový setrvák, ale od obojího asi trochu. Jo a ještě případné zájemce o M6 první generace, cena spojky a dvouhmoty je momentálně slušných 20.500 Kč.

2014-10-01 19:59:32

krtilda: Diky. No taky mám stejný názor. Psal jsem do servisů uvedených v servisce a ozval se mi jen jeden a ten to prý nemá v záznamu nebo co. Cena je vysoká ale myslel jsem, když to půjde si ověřit a když to prodává autorizovaný prodejce bude to v super stavu. Už mě to ale přešlo :). Je ale docela težké najít pěknou mazdu 6 2.0i po faceliftu :(

2014-10-01 20:11:04

Chce to čas, časem se něco objeví i s historií. Těch aut je málo a ty, které dobře slouží se jenom tak neprodávají.


Odpovědět

1 ......... 48  49  50  51  52 ......... 60