Fórum - Téma


M6 GG/GY - Vybíráme a kupujeme ojetá vozidla


Fórum 6 GG / GY M6 GG/GY - Vybíráme a kupujeme ojetá vozidla

Informace o modelu: Mazda 6 GG / GY


1 ......... 3  4  5  6  7 ......... 60

2012-01-20 17:59:32

A o tom to celý je,řeší se na to že bez právníka a soudů sám nic nevyřešíš.A že nebudeš problém řešit soudní cestou,důvody jsou jasné.Každý nemá na to jít do soudního sporu,k tomu platit platit znalecké posudky,právníka a další náklady.Ale kdyby jsi případný soud vyhrál tak máš nárok na úhradu nákladů s ním spojených,co jsem slyšel tak se to ale řeší v jiném soudním stání.

Co se týče porouchaného auta tak se věc zdá jasná,bez ohledu na to jestli bazar o skutečném stavu auta věděl,tak ze zákona nese za vůz zodpovědnost a nemůže se z ní vykroutit.Ani případná zmínka v kupní smlouvě že vůz odpovídá staří a je třeba jednotlivé části zkontrolovat a případně opravit se bazar nezbaví zodpovědnosti za případné vady.Tu formulaci nejspíš ve smlouvě budeš mít,případně podobnou.Mají ji tam skoro všechny bazary.

Zkus před opravou sehnat znalce a nech si udělat znaleckej posudek,jinak budeš mít opravdu problém.Již skutečnost že jsi první vadu opravil aniž by jsi informoval bazar byla chyba a těžko teď budeš prokazovat že vůbec nějaká vznikla,s turbem to je podobné.Další vady prozatím neodstraňuj a nejprve nech udělat ten znaleckej posudek.

2012-01-21 09:54:45

Ahoj dembice, to jsme rádi, že jsme vám pomohli pro jistotu se tomuto bazaru vyhnout oklikou. Samozřejmě, že je možné, že ostatní kusy M6 mají v tom bazaru v bezproblémovém stavu, ale když si to tak člověk přečte, tak ho asi přejde chuť riskovat nákupem zrovna v tomto bazaru. Díval jsem se do jejich nabídky a v době, kdy jsme M6 kupovali my, měli M6tek 4 ks, jednu jsme koupili my a nyní mají už jen jeden kus, takže business jim evidentně normálně funguje. Otázka je, kolik takových nespokojených zákazníků, jako jsme my, mají a zda se tito další poškození zákazníci vůbec ozvou.

2012-02-02 00:15:35

Uplynul nějakej čas.Jaká je situace s vozem nyní,už jezdíte?

2012-02-02 09:36:39

Zítra bych si auto měl vyzvednout u Kuby. Takže pak dám vědět. Jinak situace s bazarem se nezměnila, majitel na výzvu zaslanou advokátní kanceláří vůbec nereagoval. Včera se měl na auto jít podívat znalec, takže dnes nebo zítra budu vědět víc, jestli půjdeme do soudního sporu.

2012-02-02 09:44:18

Advokáta máš známého (levně) nebo platíš naplno,a znalec jak to tam je finančně?

2012-02-02 09:58:51

Ano, advokáta mám známého, takže neplatím nic (prý se pak vyrovnáme posezením u piva ). No a znalecký posudek zatím nevím kolik bude stát, záleží, kolik na tom bude mít znalec práce, můžou to být stokoruny, ale i několik tisíc. Budu s ním dnes mluvit, takže pak dám echo.

2012-02-04 10:40:54

Takže včera jsme zamířili do Zlína a vzali jsme to tedy přes Znojmo s tím, že si tam vyzvedneme naše auto. Kuba nás vyzvedl ve Znojmě na nádraží (ještě jednou díky, jinak bychom tam asi zmrzli ), zajeli jsme natankovat a pak jsme zamířili do servisu. Turbo vyměněné, vyčištěný koš, vyměněný olej, vyměněné podložky, Kuba auto ještě napíchl na počítač a nechal seřídit vstřiky. Problém je, že k jednomu ze vstřiků vede chybný typ odporového kablíku a proto si prý řídící jednotka nedokáže vstřiky štelovat automaticky. Kablík je už objednaný, takže hned jak mi ho Kuba pošle, vyměním ho. Ještě došlo i na seštelování xenonů (motorek funguje jen v pravém světle, v levém ne, ale to řešit nebudu). Kuba nás ještě upozornil na to, že je v autě hodně nevyhovující akumulátor (pouze 60Ah), takže se mu po 14 dnech stání v mrazu nepodařilo ani nastartovat. Baterku tedy budeme muset co nejdřív vyměnit za 95Ah.

No a pak jsme zamířili na 200km dlouhou cestu Znojmo-Zlín, bez jediného problému. Akorát se mi po cestě chvilkama zdálo, jakoby se motor velmi mírně chvěl, což se přenášelo mimo jiné i do volantu. Nevím, čím to může být, možná tím, jak bylo všechno po dlouhé pauze ztuhlé, možná je to i tím olejovým čerpadlem, které zatím měnit nebudeme. Spíš si ale myslím, že problém bude v tom chybném káblíku ke vstřiku.

Takže obecně spokojenost. Zítra nás čeká cesta do Prahy, takže pak dám další echo, jak se auto chová.

2012-05-22 22:24:06

Zdarec, tak sem se taky rozhodl pro M6ku, no doufám teda ze mě nepotká to co krtildu, ale člověk nikdy nemá jistotu co kupuje. Chtěl bych M6ku po FL, takže rok 2006, motor 2.0CD 105kw, kombi. Padla mě do oka tato http://www.sauto.cz/osobn...da/6/10283316?goFrom=list , co na ni říkáte? Jaké jsou rozdíle před FL a po FL? Motory se liší pouze softem, nebo je to uplně nový motor, jak je na tom se spolehlivostí(proti před FL verzi se 100kw ), zátahem (přiznám se, rád si někdy trošku přišlápnu ) a spotřebou? Spojka se setrvačníkem jsou na tom jak? Podvozek zatím co jsem slyšel tak by měl být spíš laděný do sportovna, mám rád když se auto drží ve stopě a nevlní se jak ... Předem dík za odpověď Jara

2012-05-22 22:27:38

Ahoj,vítám Tě tu.A co jsi měl před tím za auto?Smím-li se zeptat?M6 po FL je nejlepší volba

2012-05-22 22:38:16

Ahoj. Dlouho jsem sem nepsal. Můžu říct, že poté, dali motor vč. turba do rychtyku, auto jezdí naprosto v pohodě. V červnu se na servis chystám znovu, vyměnit olej. Tak uvidím co a jak.

Kdybych si kupoval auto teď po těch zkušenostech, rozhodně bych počítal s rezervou cca 20-30 tisíc na případné opravy - člověk fakt nikdy neví, co mu ten bazar prodává. Třeba ta tvoje vybraná M6 vypadá slušně, ale cena se mi zdá docela nízká s ohledem na stáří a nájezd - aby v tom nebyl zakopaný pes. Může mít třeba načatý motor (skoro všichni neznalí kašlou na podložky pod vstřikama a přitom je to u M6 diesel nutnost!), nebo něco jiného. A to před koupí docela těžko zjistíš. Sám jsem auto nechal před koupí kontrolovat v autorizovaném servisu a na nic nepřišli... Přeji hodně štěstí.

2012-05-22 22:55:05

Dík za uvítání, no je to druhé auto do rodiny, teď aktuálně máme Sante Fe 2.2crdi v plné palbě (jen tak mimo mísu parádní auto, nemůžu si ho vynachválit, ale klep klep) a teď jsem jako druhé auto měl Hyundai Lantra 1,6 LPG (jen na dojezdění) a chvilku Lancii Lybru 2.4jtd, ta byla bratránkova. Teď potřebuji něco už na delší dobu, hlavně spolehlivé, bezpečné a za rozumný peníz. Potřebuji kombi, sem tam je potřeba něco převést, vinařím, takže kombi určitě využiju. Co říkáte na ty otázečky?

2012-05-23 09:06:18

zisti si vin a chod sa do mazdy opytat na elektronicku servisnu knizku

2012-05-23 09:08:17

To bude mít najeto tak 200 000 km.

2012-05-23 09:13:35

M6 po FL: hlavní rozdíl je ve spolehlivosti.To co na M6 před faceliftem zlobilo,tedy hlavně dvouhmotný setrvačník,který odchází,prosakující intercoler a pak mě napadá ještě SCV ventil inženýři z Mazdy odstranili,je toho asi i víc,ale tohle vím,protože už jsem to na svojí dělal.Rádio už čte MP3 auto může mít bezklíčkový ovládání.Vypadá celkově líp.

Naopak co po FL bývá problém,je filtr pevných částic,ale ten se nechá lehko odstranit a spotřeba jde hodně dolů.Myslím že se pak udržuje kolem 6l.

Já mám ještě před FL a už jsem dělal dvojhmotu i intercoller.jezdím kolem 6,5l.

Výkon je hodně slušný,hlavně krouťák přes 300Nm s autem pěkně hýbe.Auto je sportovní až až,hlavně na 17" kolech drží parádně.M6 má hodně dobře vyladěnej podvozek,toho bych se nebál.Jen je někdy cítit ta váha,přeci jen to není Mini.

Taky radím připravit si tak 30000 na opravy.Budeš dělat rozvody,podložky(asi 50kč za všechny,důležity a přitom to stojí pár korun ),výměny olejů,filtrů.a kdybys chtěl odstranit filtr pevných částic,tak je to myslím 15000.a pak na auto hóódně dlouho nesáneš.

Auta z Itálie mají jednu obrovskou výhodu,jsou absolutně bez koroze,takže vypadjí jako nový.Avšak jak se k nim Italové chovají,je věc druhá.Jim údržba nic neříká.Na to si dát pozor.

2012-05-23 09:23:11

po FL verze ma i lepsi spojku. kdyz jsem se bavil tak mezi reci, tak TUSIM ze rikal i neco o chladici oleje ale to bych kecal...

jinak ja mam sestku z roku 2003 a nemuzu si ji vynachvalit.

schodou okolnosti jsem vcera resil co poridim az budu muset menit a po dvou hodinach jsem skoncil zase u sestky takze tak no...

hlavne si pripadne priplat za elektrony. ted jezdim na 15kach a nebavi me toaz tak uplne. pujcil jsem si od kamarada v servise 17ky a to je panecku neco! cesta brno-hradec (pres svitavy) jsem si poprve v zivote uzil.

takze po FL urcite ano. DPF radsi nech odstranit a pokud nemas 100% jistotu, kdy se delaly rozvody tak ty poresit vcetne oleju, podlozek a saciho kose. uvidis... ja menil jeste k tomu olej v prevodovce a ten rozdil byl poznat.

2012-05-23 09:29:53

Když jsi vyměnil olej v převodovce,tak je to hodně znát jo?Dělal sis to sám,nebo Kuba?

Jinak já už jsem se svojí taky moc spokojenej,za půl roku jsem najezdil 20.000km a kdybych neřešil rozbitý věci po koupi z bazaru,tak jsem na ní nesáhl.Jen dodám,že podle kuby jsem měl utočno tak 100.000km

2012-05-23 09:53:13

nemam doma zvedak tak jsem to musel nechat odbornikovi.

za kubou jsem s tim nejel ale doporucili mi jednoho kluka v brne a jsem s nim na takove ty prkotinky hodne spokojenej.

coz mi pripomina ze jsem nechaval odvzdusnit i spojku.

jedna z vetsich zavad je ze jsem si urval obe oka kdyz jsem tahal za sebou auto. ale to je moje blbost a mazda za to nemuze. :)

2012-05-23 10:01:32

Zdarec, tak dík za odpovědi, VINko je napsané přímo v inzerátu, ale teď bohužel mám fofr v práci, takže se nebudu moc urvat a zajet do Mazdy. Zkusím tam napsat mail a uvidím jestli mě to nezjistí. Pak bych tam určitě zajel i s vozem na kontrolu. Neznáte nějakého kvalitního mechanika kdo se v M6kách vyzná a pokud bych se jel na ni podívat jel se mnou? O DPF vím a už počítám s vyjmutím, nechtěl bych si zadělat na průser, potřebuju jezdit na stát v servise a určitě to uleví i motoru. M6ka má rozvody řemenem nebo řetězem?

2012-05-23 10:17:02

Ona dneska není ani jistota podle VIN.Už i prý autorizovaný servisy stáčejí auta vytvoří klidně novou servisku.je to bordel.U mazdy se bohužel nezjistí skutečný stav.Jedině prý podle počtu regenerací nebo udržby DPF by se to dalo odhadnout.

Ale kilometry nebávají všechno,záleží jak se k autu majitel choval.8 let starý auto v dnešní době stejně nemůže mít najeto 150000 a je potřeba s tím počítat.I já jako student,teď najezdím 20.000 za půl roku,a to nikam nejezdím

Já když jsem svojí vybíral,tak jsem počítal s tím,že nebude mít najeto 130.000km,nakonec jsem se rozhodnul podle vnějšího stavu,bohužel na dvojhmotu jsem neviděl.

M6 má řemen,je potřeba vyměnit i napínák.Vodní pumpa se mění po 400.000km.

2012-05-23 10:49:43

no já mám za 10 let jako druhý majitel najeto 160.000 takže nevím proč by za 8 let nemohlo mít auto najeto 150.000.soudit podle vlastního nájezdu všechny ostatní auta je trošku zcestné.já najezdím cca 10 tis za rok a švagr 50 tis.kamarád ma 323f r.v. 1996 a najeto 80tis,auto kupovali jeho rodiče jako funglovku.kamarádka má stejnou ze stejného roku a ta má najeto přes 300tis.těch příkladů je spoustu,nemá cenu podle roku výroby určovat odpovídající nájezd km.

stav na tachometru je velmi orientační údaj,technický stav je mnohem důležitější,bohužel v dnešní době je určující to číslo na tachometru i když je to naprostý nesmysl.


Odpovědět

1 ......... 3  4  5  6  7 ......... 60