Fórum - Téma


M6 GG/GY - Vybíráme a kupujeme ojetá vozidla


Fórum 6 GG / GY M6 GG/GY - Vybíráme a kupujeme ojetá vozidla

Informace o modelu: Mazda 6 GG / GY


1 ......... 46  47  48  49  50 ......... 60

2014-05-26 20:13:08

annieb:

Abych to shrnul... Mám naftu jezdím sní každý den do práce (když nemám doma služebák teda:-D) a v průměru se pohybuji mezi 6-7 litry nafty samozřejmě po koupi vozidla první co přišlo byl servis...

Výměna podložek pod vstřikama, rozvody , odstranění DPF filtru a další nějaké věci. Investice cca 20 000,- kč potom se časem objevili nějaké další maličkosti co jsem si byl schopný opravit sám.

Jako Mazda je paradní hlavně při koupi zkusit jestli nejsou podložky pod vstřikama v háji, jak na tom je když je studená připravit se že může odejít SCV ventil

A když už chceš teda M6 koukal bych i trochu na výbavu, především doporučuji aby měla Xenony, halogeny skoro vůbec nesvítí takže o ničem

Jinak si na mazdu nemůžu stěžovat přítelkyni se taky pořídila M6 a taky naprostá spokojenost

Jinak ještě bych kontroloval kufr jestli tam někam nezatejká k rezervě nebo k heveru jestli nebyli vyvařovaný zadní lemy nebo jestli se neloupou jako perníček

Jinak u Wagen koupi počítej že budou stočené KM atd....

Jinak chtěl bych vidět toho "kamaráda" co ti radil a řekl že Mazda neumí Diesel motory :-D bych ho protlemil přímo do očí a ať si něco o Mazdě nastuduje nejdřív

EDIT: Za 155 000,- ti střelím svojí + k tomu zimní kola

Jo a ještě můj roční nájezd km je cca 10 000 - 15 000 km a jezdím levně...

Dlouhé cesty při klidném režimu jízdy jsem schopnej jezdit 4,5-5,8 litrů a to mám kombíka

2014-05-26 21:01:00

A co by ti prosim te vadilo na spravenych lemech?

2014-05-26 21:07:25

1n7rud3r: Co ? věř mi nebo ne ale co jsem viděl pár mazd při výběru a rozhodování jestli koupit nebo né

Tak některé byli vyvařené tak že i já a to svářet moc neumím bych to určitě zvládl líp

Proto říkám pozor na to jak jsou ty lemy vařený... a pokud nebyli tak aby se neloupali jako perníček

2014-06-08 19:05:43

Zdravím, mám zájem o koupi Mazdy 6, zatím jsem si vybral tuhle:

http://auto.bazos.cz/inze.../Mazda-6-GG-20-benzin.php

rád bych se zeptal co si o ní myslíte a jak jsou na tom tyhle motory ve 220k kilometrech? Díky za rady

2014-06-08 19:13:34

Pokud motor dostával náležitou údržbu ( pravidelná výměna oleje) , tak problém nebude.

2014-06-08 21:22:38

Zdravím, toho kilometrového nájezdu bych se nebál. Já mám rovněž M6 dvoulitr z 2002 a momentálně téměř 210 000 km a klepu to, ale zatím šlape bez problému. Aspoň víš, že by to nemělo být stočené, někdo může udávat že má auto 150 a přitom bylo stočené z 250.

2014-06-09 15:45:44

Skrisa: prodám ti svoje auto

2014-06-23 20:51:16

http://www.autorubik.sk/k...-–-recenzia-a-skusenosti/

Super článok, všetko pekne rozpísané

2014-06-23 20:58:33

Sharki: Lehce jsem to projel očima. Zahlídl jsem 2,2i, žárovka H7 ... - a to mě zbavilo dojmu nějaké kvalitní a věrohodné recenze. Každopádně až budu mít víc času, tak si určitě počtu

2014-06-23 21:26:04

Za dva roky čo ju mám som iba raz menil tú žiarovku :)

Je tam kopec iných vecí pekne rozpísaných. Žiarovky fakt neriešim, to je ako riešiť deravé ponožky.

2014-06-23 21:35:55

Špatně si mě pochopil. Narážel jsem na to, že motor 2,2i se nevyráběl a žárovka H7 v mazdě není..

EDIT: Tak jsem se k tomu dostal. Některá data je třeba brát s rezervou, něco by tam mohlo být navíc. Ovšem uznávám, že je to dobrý článek, který určitě uvede do děje možné adepty na koupi mazdy 6

2014-06-27 14:37:52

http://www.sauto.cz/osobn...da/6/15068220?goFrom=list

Nebyl se na ni někdo dívat?

2014-06-27 14:44:01

milan123: Ahoj, ja ji videl ve stavu cca 10.000 km méně a líbila se mi moc. Nejel jsem ji, ale kdyby OK jizda a detailnejsi prohlidka, tak pokud sleva trochu (10-15 treba) tak bych to vzal urcite hned.

Zažádej o VINko a pak zajdi do Mazdy nebo posli VIN at zjistime historii STK a elektronickou Mazda historii

Osobne se mi zda hezka a ze majitel byl fanda... Na jiste investice bych se pripravil, ale nic zavratneho doufejme. Ja mam najeto jiz 265.000 a porad dobre az na detaily.

2014-06-27 14:44:47

Chceš se přidat do MPS klubu?

2014-06-27 14:51:25

Zatím jsem jel v jedné a to moc mě to nenadchlo, zřejmě tam byla nějaká porucha ...pod plynem to nehorázně cukalo. Tak musím vyzkoušet další kus a pak se rozhodnout.

2014-06-27 14:53:45

mě nic necuká ... ale tuším, že už tady někdo v diskusi takový problém řešil

2014-06-27 14:57:24

Na 4. stupeň pod plným plynem od cca 4tis. otáček to začalo. Bylo to jakoby krátce vypadla rychlost a pak tam zase skočila. No prostě těžké cukání.

2014-06-27 21:07:27

milan123: Tak to samo špatné, necuká normálně nic. Kromě tedy trochu to cukne jak to pořádně zabere Ale vše hodně lineární "cuk"

2014-07-21 12:38:16

Ahoj. Tak keď už sa tu preberajú prevádzkové náklady na šestku 1.generácie, tak prispejem aj ja. Tú moju som kupoval v 06/2013 u dealera Mazdy (Wágnerová Tábor), stav tacho bol 184.000, do prevádzky 05/2005, verzia pred FL, 2.0 benzín, liftback.

Čo sa týka servisnej knižky a histórie, tak servisná knižka bola vedená v papierovej forme. Jediný záznam v elektronickej podobe bol z roku tuším 2007, keď bolo auto na garančke v AutoPalace. Servisný technik mi povedal, že autorizovaný servis by mal viesť knižku v el. podobe, ale zjavne nie všetky servisy to tak robia. Tá moja mala údajne servis v Mazda Zeman v Prahe až do svojich 180.000 km. Všetko sa zdalo OK, nikde nič nerachotilo, nevrzalo, lemy blatníkov v poriadku, auto sedelo, jazdilo rovno, nikam neuhýbalo, akcelerovalo a brzdilo tak, ako má. Nie som servisák, takže toto bol len laický pohľad. Dealer tvrdil, že urobil prehliadku a diagnostiku a nenašiel žiadne chyby, tlmiče a brzdy by mali byť OK a všetky podvozkové časti tiež, motor samozrejme. Našli sa na karosérii nejaké kozmetické vady a jedno miesto, kde bol zrejme ľahký ťukanec s iným autom a je to vidieť. S týmito informáciami som ju zakúpil za cca. 100.000 KČ. Asi týždeň potom som s ňou išiel na 2500km dlhú púť do Chorvatska a "modlil" som sa, aby ma niekde nenechala. Nenechala.

Čo som za ten rok do nej investoval?

  • na jeseň 2013 výmena oleja a filtrov (cca. 190.000 km, bolo to po roku od predchádzajúcej výmeny), cena: 2:400 KČ
  • na jar 2014 výmena zadných brzdových doštičiek, cena: 1.320 KČ
  • na jar 2013 AutoPalace Spořilov, diagnostika a výmena chladiva klímy, výmena filtru klímy, cena: 3.100 KČ
  • na jar 2013 AutoPalace Spořilov, výmena hrdzavého tiahla ručnej brzdy, cena 2.400 KČ

Nepočítam také samozrejmé náklady ako zimné gumy, prezúvanie, poistenie a podobne...

Medzitým som zavolal aj do Mazda Zeman a opýtal sa na históriu. Potvrdili mi, že to auto bolo u nich servisované tak, ako mám záznamy v knižke. Volal som tam kvoli sviečkam potvrdili mi, že výmena bola v 100.000km a teda, že je už čas na výmenu. To samé aj ohľladom brzdovej kvapaliny, poriešim pri ďalšej výmene oleja niekedy na jeseň. Takže to vypadá, že tej servisnej knižke sa aj dá veriť.

K tej návšteve AutoPalace na Spořilove. Išiel som tak vlastne kvoli kľudu, aby to auto skontrolovali a prípadne povedali, čo je zlé a podobne. Nič nenašli, tlmiče okolo 58%, brzdy brzdia súmerne a aj všetky ostatné namerané hodnoty v pohode v zelených číslach, podvozkové časti v poriadku a bez vole, výfuk bez korózie.

Jediná vec, čo ma trápi je spínač sťahovanie okienka spoliujazdca na strane vodiča. Niekedy ide, niekedy nie, ten spínač má vôľu, nejak divne sa hýbe, vobec nepruží a okno sťahuje/nesťahuje. Ale to je prkotina, skúsim zistiť info a prípadne sa na to pozrieť, alebo to dať niekomu šikovnému (dá sa to vobec nejako rozobrať???).

Čo sa týka spotreby, tak za cca. 22.000 km mám priemer 7,58 a jazdím bečšinou kratšie trasy Praha a okolie, sem-tam niečo ďalej po okreskách aj diaľnici. Na diaľnici dávam obvykle tempomat na 130-140 tachometrových.

Ak by som sa teraz rozhodoval pre kúpu, snažil by som nájsť auto u dealera, ale tých benzínových 2.0 je dosť málo

Tak asi toľko zhrrnutie pre prípadných záujemcov o toto auto. Nebál by som sa večšieho nájazdu, z vlastne skúsenosti vidím, že pokiaľ auto dostávalo poctivý servis, aj po 200.000km je v dobrej kondícii. A pokiaĺ počítam s tým, že si ho nechám ešte rok.dva, tak bude mať 250.000 a stále bude šik Otázka potom bude, ako ju potom predám s tými km...

2014-07-21 12:46:17

marek71: pěkné shrnutí, sice začátek hororový, nějak jsem čekal, co že se stalo, ale jak jste zvládli Chorvatsko, uklidnilo mě to

k tvému závěrečnému dotazu: prodáš! samozřejmě narazíš na inteligenty, co více věřím displeji na přístrojovce, než stavu auta, ale s tím se tak nějak u nás musí počítat. ale raději koupím auto udržované s 300tis, kde předpokládám že už je mnoho vyměněno, než zachovalé téměř nejeté a vše zteřelé, ale origo. je to o lidech, ale prodeje se neobávej.


Odpovědět

1 ......... 46  47  48  49  50 ......... 60