Fórum - Téma


M6 GG/GY - Vybíráme a kupujeme ojetá vozidla


Fórum 6 GG / GY M6 GG/GY - Vybíráme a kupujeme ojetá vozidla

Informace o modelu: Mazda 6 GG / GY


1 ......... 42  43  44  45  46 ......... 60

2014-02-25 21:51:48

trochu odbočím, sry, jeden člen klubu byl mrknout na tuto http://www.sbazar.cz/mart...dam-mazdu-6-23-i-sport-rv a psal, že je zbytečné jezdit se na ní podívat, pokud tam nebude cenovka 80 a méně.

2014-02-25 23:20:54

Pěkné kousky.. teda ta černá ale vypadá fakt luxusně. Nicméně proč co s ní je, že tam musí být cena 80K? nějaký problém?

2014-02-26 08:29:25

nitraq: Zvětšenou olejovou vanu má prý už 2.3 od roku 2004, takže FL bych se nebál. U tohoto kusu bych ale bál toho,že to jezdí na ethanol.

bulit: Ta černá se prodávala v áčkách a tenkrát myslím měla rezavé lemy, tady už to ale vypadá opravené. Rado tady napíše, co tomu chybí teď.

2014-02-26 08:33:30

Milan123: Dá se nějak ve zkratce shrnout, co tam může být za rizika spojený s provozem na ethanol?

2014-02-26 09:03:54

milan123: nevím přesnější info, jen vím, že byl znechucen, je to důvěryhodný člověk. zkusím zjistit info.

nitraq: primárně ten motor na to stavěn není, jinak mrkni, máme tu článek a rozsáhlou diskusi na toto téma. ale pokud to je švédská jednotka, mohlo by to být lepší, než něco home made, tam se na to jezdí podstatně více, mají s tím nějaké zkušenosti.

miu
2014-02-28 08:43:14

Byl jsem se na ni podivat s jednim clenem. Mam take 2,3, tak jsem uz tak nejak vedel na co kouknout. Toto auto ma bouranej levej zadek - lehce poznatelne. Zadni dvere nedolehaji, vicko nadrze se zasekava o kastli a rozstrik podle lepenky prasti do oci hned. Lem je vareny z X kusu a hodne spatne kitovany. Vuz ma dale "spatne cidlo ABS" - dava k vozu. Myslim si, ze je to tou ranou na bok. Levy prah je znacne zrezly a predni blatnik byl take strikany (stejkanec u svetla).

2014-03-03 22:11:54

Mazdaaar

Zdravim vsetkych mazdakov a mazdacky ;) Precital som toto vlakno komplet cele, a pomohli mi v mnohych veciach a aj na zaklade vasich prispevkov som sa rozhodol ze dalsia mazda do rodiny bude 6tka

Mam na ruke jednu 2006tku, 2,0 benzin, liftback za dobru cenu ale nalietane ma nieco malo cez 200 000km. O motor sa az tak nebojim, skor ma zaujima na co sa mam pri tychto km pripravit. Na co sa zamerat, co zvykne odchadzat... Napravy, tlmice, klby, loziska atd atd... Bohuzial na toto som tu odpoved nenasiel :(

Dopredu dakujem za vase drahocenne rady a postrehy, verim ze pomozu urcite aj dalsim

Ps: je mi jasne ze je to velmi zavysle od toho kto a kade s autom jazdil, ale aspon zhruba, dikes

2014-03-04 17:46:37

clusoe: Řekl bych,že sis tak trochu odpověděl sám. Může tě čekat všechno co se týče podvozku,pohonu,řízení,ale taky tě nemusí krom pár základních věcí potkat nic hrozného. Já jsem taky nováček,mám ji cca měsíc. Krom chyceného podvozku korozí (což je snad už na autě z výroby) mě čekají brzdy a volnoběžka alternátoru. Mám naftu. U Kubajaze jsem udělal olej,podložky a diagnostiku všech důležitých věcí v motoru. Ten mám v cajku. Zatím nepozoruji na podvozku a řízení nějaké chyby. Nic nebouchá,nevibruje,nikam netáhne... Takže teď udělám ten zbytek a snad bude sloužit. V létě si udělám antikorozní ochranu a pak takový ty drobnosti co nechvátají. Servis klimi,olej v převodovce atd. Při koupi jsem pečlivě prolezl karoserii,jestli vše sedí a nikde nedrhne,stejně široké spáry mezi plechy,hladký chod dveří při dovírání,hlavně prahy a lemy (nějaký puchýř se najde,ale není to nic co bych nezvládl). Pak jsem osahal hadice v motoru,jestli jí nestartoval než jsem přijel,aby hezky chytla. Byly studený. Start v pohodě,zvuk normální. Nechal jsem ohřát a mezi tím prolezl motor jestli to nedostalo ranku na čumák a neni to rovnaný,nebleje z toho provozní kapaliny. Kufr jsem zlustroval a nakonec interiér a funkci všech udělátek. Webasto sepnulo hned a auto bylo ohřátý za chvilku. Kontrola svetěl a žárovek a jelo se na vyjížďku. Hned jsem se zaměřil na spojku a bere v 1/3 a na volnoběh žádný rachtání,to by šlo. Potom řízení,brzdy,akcelerace,chod motoru,zvuk turba,ruční brzda, zajel na horší cestu a test podvozku. Byl klid a jen to drncalo. No a nakomec stáhnout cenu,páč brzdy jsou na výměnu a olej taky a jel jsem spokojeně domu Zatím nemám problém a postupně jí dám co potřebuje a snad bude klid. Pokaždý,když koupíš ojetinu,musíš počítat s tím,že do toho ještě nějaký peníze vrazíš a ještě si se ani nesvezl. Takových kusů je málo a bývaji většinou po mně :P Tak takhle nějak jsem postupoval já a tobě ať se to podaří.

2014-03-05 11:19:56

wirda: Fuuuuhaaaa.... tak takuto vycerpavajucu odpoved som necakal :) Tento tvoj prispevok by mal byt ako povinne citanie pred kupou :D

Bolo by to moje 7 jazdene auto. takze tie zakladne veci zvladam, a viem na co mam pozerat. Moja otazka bola skor o tom co by ma mohlo prekvapit a co treba dat (pre klud na dusi) pozriet a dat povymienat. Nejaku taku radu ako je napriklad s tym ze po kupe jazdenky samozrejme vymenit naplne a rozvody (viem ze benzinovt 2-liter ma retaz ;) )

V kazdom pripade velke vdaka za info a verim ze pomoze velkemu monozstvu dalsich ludi

Mazdaaaar

2014-03-06 14:37:01

Ahoj všem současným a budoucím Mazďákům,

po první svojí Mazdě3 1.6, kterou jsem měl 2roky, jsem se rozhodl pro Mazdu6 Wagon s benzinovou 2.3, 122kw. Po několikatýdenním prohledávání nabídek na internetu jsem ji koncem letošního ledna našel. Přesně splňovala moje představy

( motor,výbava,původ,km,typ karoserie,barva atd.) a tak jsem se pro ni rozjel do Mosteckého autobazaru, kde prodávají i dovezená auta z EU. 105.000Kč vč.TP čistopisu Mazda6 2.3 Sportwagon,xenony,Bose, dovoz z Dánska,r.v.2004, tacho 95.000km, výpis z elektronické servis knihy- přehled servisu. Samozřejmě má s ohledem na stáří drobné vady na jinak pěkném laku a ukrutně orezlý podvozek, ale to je tak vše, co by se dalo vytknout. Po kompletním servisu( výměna olejů, filtrů, svíček, kontroly a seřízení geometrie, doplnění a vyčištění klimatizace nových pneumatik) jsem zatím najel cca 1500km, všechno, ale úplně všechno na autě funguje bezchybně se spotřebou do 9ti litrů a to celkem výkonový potenciál motoru využívám - nádhera a ten zvuk!! V létě mám v plánu nástřik spodku a dutiny. Jak z textu vyplývá, máte mezi sebou nového nadšeného majitele a těm budoucím, možná váhajícím vzkazuji - nebojte se a jděte do ní!!

2014-03-06 15:50:51

ladislav: vítej, ať slouží ke spokojenosti a radosti majetele

2014-03-10 18:37:42

Zdravím ve spolek,

zabrousil jsem na tohle forum pro menší radu. Pokukuji po Mazdě 6, jak jinak, že a sice ročník cca 2006-2007, kombík a vzhledem k mému ročnímu nájezdu v benzínu. V minulých dnes jsem prolistoval uvedené stránky a zaujal mne obsah 2,0 a 2,3l. Ptát se na spolehlivost u těhle motorů by asi bylo nošením dříví do lesa, chtěl bych nájezd tak cca do 150tis. km. Spíše mi jde o jízdní vlastnosti, jestli 2,0l stačí s kombíkem na nějakou tu dynamičtější jízdu, aniž by se markantně zvýšila spotřeba a motor se trápil. Nejsem žádný závodník, ale rád si občas užiju rychlejší jízdu a akceleraci, zejména při předjíždění, asi jako každý Zatím si myslím, že by mi spíše vyhovoval objem 2,3l, je něco na co si dát u téhle motorizace i celkově pozor, majitelé za jakou jezdíte spotřebu? Prostě vše co si myslíte, že by bylo dobré vědět se nebojte napsat, díky...

2014-03-10 23:16:37

plesm: v podstatě sis na vše odpověděl sám .... Pokud nejsi závodník, jak píšeš, s dvoulitrem určitě chybu neuděláš, 108Kw dává slušný výkon a je to v podstatě bezúdržbový motor (olej, filtry...) . O motoru 2,3 je toho tady taky popsáno celkem dost, při čtení tohoto fora najdeš hromadu užitečných informací....

miu
2014-03-11 08:34:20

plesm: Ahoj, mam mazdu 2,3 kombi r.v. 2003. Ciste jen mesto jezdim do 9,5l/100km. Mimo mesto 7,2l/100km. S autem jezdim normalni jizdou, vyhoda je - kdyz nekoho potrebujes predjet, nemusis se bat. Kdyz jsem mazdy pred koupi projizdel [2,0 / 2,3 / 2,0 di], tak mi nejvice zaujala 2,3 a 2,0di. Jen jsem nenasel zadnou slusnou naftu. Sahl jsem po 2,3

2014-03-11 10:08:03

Díky za postřehy

tak nějak jsem ze sebe vysypal ty dojmy, až jsem si nevědomky odpověděl, jak píšeš... Podívám se po nabídkách, u obou motorizací budu asi spokojen, okolo těch 200tis. Kč, což jsem schopný dát se určitě něco najde.

No na 2,3l je to dobrá spotřeba, jak jsem uvedl, jezdím v klidu, ale nechci se bát při předjíždění, víš o čem mluvím...taky oceňuji neimpotentní zvukový projev, když to má 2 koncovky výfuku...

2014-03-12 15:53:15

Zdravím, nebyl se někdo dívat na: http://www.sbazar.cz/tmik...pgvelmi-pekna-nutno-videt ?

Zítra ji jedu omrknout, tak ať vím, jestli se to oplatí. Díky

2014-03-13 10:05:06

plesm: Ja jsem hledal presne to co ty a sel bych znova do 2,0 benzin .. 2 koncovky vyfuku mam take (kdyz nekdy vylezu z auta a sepne klima kdyz si treba oteviram na dvur ooohh god :-D ) a nemusim se starat jestli nahodou nezacne brat olej jako to obcas 2,3ky delaj

2014-03-13 17:38:47

to Nahasapimapetilon: uff, máš složitý nick, ta dvojka, je ta samá co máš v tom avataru? Pěkný kousek a v kombíku... No, myslel jsem si tedy mylně, že 2 koncovky má pouze 2,3l. Možná se blbě ptám, ale není ten dvoulitr na to vozidlo slabý? Asi bych si měl někam jít na zkušební jízdu, abych si to osahal, byl jsem na čumendu v áčkách a tam měli pouze 1,8... Ta spotřeba oleje se tedy doulitru netýká, je to neduh pouze toho vyššího objemu?

2014-03-13 17:58:31

Taky mám 2 koncovky ale ne tak vyvedený ven. Myslím že to má každý 2litr po Fl. Výkonově je to parádní myslím že to stačí na takové auto ale každýmu sedí jinej výkon Olej mám od výměny do výměny... Myslím že třeba M6 MPS musí být paráda

2014-03-14 08:03:22

Mám 2.0i před FL a když jezdím v otáčkách, tak si ten motor něco vezme.Samozřejmě záleží v jakém stavu ten motor bude. Dvoulitr jede slušně, ale 2.3 je prý jiné svezení a olej stejně budeš kontrolovat tak či tak.


Odpovědět

1 ......... 42  43  44  45  46 ......... 60