Fórum - Téma


M6 GG/GY - Vybíráme a kupujeme ojetá vozidla


Fórum 6 GG / GY M6 GG/GY - Vybíráme a kupujeme ojetá vozidla

Informace o modelu: Mazda 6 GG / GY


1 ......... 40  41  42  43  44 ......... 60

2014-02-10 19:29:52

daniel.h: když nekoupíš nějakou vraždu a budeš měnit olej, filtry a o auto se dobře starat, není na tom nic, co by bylo výrazně poruchového

2014-02-10 19:30:56

no muj rozpočet je 80 ticis a bojím se že to bude problém najít solidní kousek

2014-02-11 08:59:08

Jestli jezdíš krátké trasy do práce, tak spotřeba bude vyšší. Jinak s tím 2.0i se dá je rozumně jezdit i pod 7litrů, ale jestli budeš jezdit 5km tam a 5 zpátky, tak na nějakou dobrou spotřebu zapomeň. Jinak výběr určitě neuspěchej.

miu
2014-02-11 09:14:13

Mel jsem podobny rozpocet a musel jsem ho o dalsich 10 prodlouzit. Behem dvou mesicu jsem objel nespocetne 6tek (puvodne diesel) s podminkou cerneho interieru. Jedna horsi nez druha, vzhledem k najezdu jsem stejne nakonec sahl po benzinu.

2014-02-11 09:17:53

daniel.h: co jsem se tak koukal, tak M6 v benzinu do 80 000 neni moc velkej vyber... ale ono obecne tech benzinu je malo, chce si to dat cas a praci s hledanim. Jezdit s dvoulitrem pod 7 litru se sice da, ale urcite ne po meste a urcite ne kratke trasy, jak pise Milan

2014-02-11 10:22:46

jezdím 9 Km tam a 9 km zpět podstate vyjedu z mesta a pak jedu po okrescích. Přímo že by mesto to ne. Proto me napadala ta 1.8 nebo pak ten 2.0 l. Auto nemusí být uplně top mám možnost si auto opravit sám. Uvidíme co se najde :)

2014-02-11 12:44:22

daniel.h: tak to bych o naftě vůbec neuvažoval a šel do benzínu a klidně i 1,8

2014-02-11 14:35:45

Kdybych jezdil denně do práce 10km tam a zpět,tak si pořídím něco do jednoho litru a pro potěšení a radost to co mě je srdci nejblíž..

2014-02-11 17:11:48

....třeba MONSTERTRUCK

2014-02-11 19:14:36

No, já měl (tedy ještě mám) Mazda 6 2.0 a opravdu bezporuchové vozítko. Za těch 2,5 roku co jí mám, jsem kupoval novou baterii, vyměnil klínový řemen a měnil palivové čerpadlo. Jak je napsáno výše, starat se řádně o údržbu (oleje, filtry) a není problém. Nikdy jsem tam teda nelil benzín od Onna

Bohužel, původní předpokládaný nájezd je větší a proto jsem se vrátil k dieslu. Ale ke klasice, CR opravdu nee. Mám s ním jen špatné zkušenosti

2014-02-16 12:45:13

tak našel jsem si tu jednu 6ku která se mi i líbí :) co si myslíte o ní vy ? je nekdo z okolí a třeba ji už někdo viděl ?

http://www.sauto.cz/osobn...da/6/14172818?goFrom=list

Akorát čeho se bojím že je to rok 2002 a že je to uplne první model asi ze všechn :D

2014-02-18 21:00:18

Zdravím všechny členy zde ve fóru!

Předem děkuji za spoustu postřehu a informací, které mě tak trochu přenesli do reality. Upřímně jsem toho přečetl opravdu hromadu ale číst si všech 42 stránek je na mě trochu moc. Časově a tak vůbec přívalu informací a názorů. Rád bych tedy pro mě a jistě i další zájemce poprosil o nějaké rychlé shrnutí.

Takže s tatíkem se už delší dobu díváme na nějaké to novější auto vzhledem k našemu současnému. Cenově, vzhledem, stavem, výbavou a v podstatě vším co jsme si tak prohlíželi se chceme rozhodnout pro Mazdu. Původně mělo jít o nějakou "novější" 323F . Teď to vše vypadá právě pro Mazdu 6.

Něco k možnostem, požadavkům a použití.

Cenově okolo 100 tis. Kč. Jako každý hledáme co nejnovější ročník, co nejméně km a nejlepší stav (bez koroze apod). Máme několik vybraných kandidátů. Ještě doplním že přemýšlíme o dieseu. S motorem 100 nebo 105Kw. Auto by bylo využíváno pro bežné ježdění okolo 15-30km max. Často spíš 7-15. Jasně občasné projíždky s takovým krasavcem jsou v plánu ale v drtivé většine půjde spíše o cesty do 30km.

Pár otázek.

Abych řekl pravdu četl jsem postřehy, které potkali krtildu a i jiné názory a logicky jsem dostal trochu strach o spolehlivost a případné náklady na údržbu. Takže bych chtěl pár základních rad na co si dát pozor, na co nejvíce trpí. jak nejlépe postupovat. Jednoduše co kupovat a co ne. Super by bylo vypsat takové ty bežné investice, které je dobré udělat u nově koupeného vozu i s přibližnou cenou. Popřípadě i těch, který se dost často oběví třeba od určitých km. Pomůže mi to při kalkulacích jaký rozpočet si mám přirpavit. Převážně u Mazdy 6 od roku 03.

Za případné tipy do budoucna pro čerstvé majitele - ohledně údržby apod. budu jen rád.

Předem díky za všechny reakce a rady.

2014-02-18 21:08:52

BULIT: Vítej mezi námi.

Pokud se chceš vyhnout problémům s korozí (hlavně prahů a zadních lemů), tak se koukej po ročnících 2005 a mladší. (neboli pofacelift)

Trošku mě zaráží tvé protiřečení ve větách:

.... Ještě doplním že přemýšlíme o dieselu. .... Auto by bylo využíváno pro bežné ježdění okolo 15-30km max. Často spíš 7-15. ....

Na tohle využívání na krátký trasy se jasně hodí benzíňák. (doporučil bych dvoulitra - taková zlatá střední cesta pro normál ježdění) Nafta v tomhle režimu rozhodně vůbec nic neušetří.

2014-02-18 21:29:22

Věděl jsem, že se někdo ozve, rád vysvětlím.

Popravdsě přemýšlíme o dieslu protože motor má delší životnost a tak ty auta, které přichází v úvahu nejsou nějak s vadou na kráse - obrazně řečeno. Navíc většinou jsou ty km najetý na delších trasách a to hraje ve prospěch opotřebení všeho. U benzínu je výběr menší a dost težký.. (hodně km) nehledně na spotřebu. Která by byla řekněmě 10/12 odhad (nevím kolik je u těch 1,8-2,0l) a to je celkem hodně, když teď jezdím s benzínem za 7-8. Proto jestli bude v podstatě stejná, malinko vyší tak to není až zas takový problém. Nejde tedy o úsporu i když kdybych zrovna razil někam daleko tak je to s naftou samozřejmě lepší.

Ohledně těch cest, je to tak, že teď když potřebuju někam nutně zajet do města nebo tak.. je to spíš 7-15km. Ale bežně máme naplánované nějaké to litání a to už těch 30 najedeš. Můžete tedy počítat s 30km a je to. ;)

Díky za tip na tu korozi. S tím jsem tak trochu už počítal.. stáří a viděl jsem některé chycené.

miu
2014-02-18 21:37:43

bulit: Ahoj, mam hodne podobny najezd jako ty. Radeji jsem vzal benzin [konkretne 2,3] Na kratke trasy jezdim kolem 10l/100km. Delsi [dalnice, statovky] neni problem zajet pod 8. Samozrejme rozumnou jizdou, pokud se chces svezt, jses se spotrebou jinde.

K jadru pudla, s tvym najezdem a pripadnych zavad / oprav / udrzby u nafty te to vyjde myslim si draz. Je to jen muj nazor. Kazdopadne, preji dobre vybirani a hodne zdrau :]

2014-02-18 21:42:48

Na takové pojížďky rozhodně benzín, z vlastní zkušenosti mnohem méně nákladné do budoucna.

Co se týče výdajů, tak mám benzín 2.0, rv 2002 a za tu dobu se měnily:

tlumiče, ramena a čepy na přední nápravě, spojka, asi před cca 5 lety se vyvařovaly zadní lemy, které začaly chytat rez, od té doby bez koroze.

Dále to klepu, ale jinak jezdí bez problémů, spotřeba kolem 7,5 litru, ve městě a kratší pojížďky bude spíš 8.

MAX6  
J.
2014-02-18 21:44:29

bulit: Podle toho co píšeš byh osobně vybral 2.0 benzín jak pšou kluci. Pokud tomu nebudeš dávat ve městě za studena plnej kotel tak se nad 9.5 nedotaneš ani náhodou u tý 2.0. Ohledně životnosti,tak tohle vůbec neber v úvahu. Když najdeš dobře udržovanej motor (nemyslim že to non-stop jezdilo do autorizáku,ale že si na tom majitel i něco logickýho udělal sám navíc),tak není problém. Už starý 2.0 benzín FS při kvalitní údržbě měli běžnej nájezd okolo 400000km bez vybroušení válce a výměně pístů (prostě totální GO).

Samozřejmě výběr je na tobě,ale podle toho co píšeš,tak ten benzín by byl lepší. Pokud nejsí žádnej závodník a nehodláš převážet žádný skřně,tak bych klidně uvažoval i nad 1.8 (jsou skoro totožný s 2.0 z mechanickýho hlediska)

2014-02-18 21:44:50

bulit: 7/15/30 km jízdy ... to je tady pořád dokola.... jinak : pokud ročně najedeš 40 000km a víc, kup si naftu. Pokud jezdíš kodrcačky 7/15/30 km - kup si benzín. Ale pokud chceš apriori naftu, tak si ji prostě kup a uvidíš sám

2014-02-18 22:35:45

miu - Díky za tip a zkušenosti.

Anndrew, MAX6, Vitus - Taky díky za rady.

No mám tak trochu nejistotu jít do auta který je na benzín a má třeba 200 000km. Tohle je celkem irelevantní, díky za rady a tohle budu řešit nakonec. Jak jsem řekl, nejde mi ani tak vzít naftu kvůli úspoře paliva.

Ptám se na rady ohledně nafty, protože jsem se zalekl některých odpovědí a co se řešilo. Chci mít jasný přehled do čeho jdu. Nechci koupit naftu a pak se mlátit do palice, že je to hrozně náročný na údžbu. Chceme spolehlivé auto, které budeme pravidelně ročně (příklad) udržovat a starat se o něj.

A ročně se s naším stávajícím najelo tak 8 000km. Teď se bude jezdit více takže ročně bych ale víc jak 12K to nebude.

2014-02-18 22:48:27

bulit:

benzín, benzín, benzín, benzín, benzín, benzín, benzín, benzín, benzín, benzín, benzín, benzín, benzín, benzín, benzín, benzín, benzín, benzín, benzín, benzín, benzín, benzín, benzín, benzín, benzín, benzín, benzín, benzín, benzín, benzín, benzín, benzín, benzín, benzín, benzín, benzín, benzín, benzín, benzín, benzín, benzín, benzín, benzín, benzín, benzín, benzín, benzín, benzín, benzín, benzín, benzín, benzín, benzín, benzín, benzín, benzín, benzín, benzín, benzín, benzín, benzín, benzín, benzín, benzín, benzín, benzín, benzín, benzín, benzín, benzín, benzín, benzín, benzín, benzín, benzín, benzín, benzín, benzín, benzín, benzín, benzín, benzín, benzín, benzín, benzín, benzín, benzín, benzín, benzín, benzín, benzín, benzín, benzín, benzín, benzín, benzín, benzín, benzín, benzín, benzín, benzín, benzín, benzín, benzín, benzín, benzín, benzín, benzín, benzín, benzín, benzín, benzín, benzín, benzín, benzín, benzín, benzín, benzín, benzín, benzín,

pokud chceš jistotu, kup si nový auto ..... a ani tam jistotu nemáš... za kilo koupíš starší ojetinu bez jakékoliv jistoty. Pokud koupíš benzin s 200 000 km, asi to těch 200 000 km mít bude protože s benzínem se jezdí menší nájezd. Pokud koupíš naftu s 200 000 km, budeš přemýšet, jestli to není stočený, páč s naftou se jezdí vyšší nájezd .... kupuj hlavou, srdcem a s odborníkem


Odpovědět

1 ......... 40  41  42  43  44 ......... 60