Fórum - Téma


M6 GG/GY - Vybíráme a kupujeme ojetá vozidla


Fórum 6 GG / GY M6 GG/GY - Vybíráme a kupujeme ojetá vozidla

Informace o modelu: Mazda 6 GG / GY


1 ......... 39  40  41  42  43 ......... 60

2014-02-04 19:15:27

No tak to se radši nikdo nekoukejte ke mě do stránky vozidla, ale většinou to jsou spíš úpravy než opravy

2014-02-04 19:49:22

deri: já to říkám pořád: čím starší chlap, tím dražší hračky

2014-02-05 10:42:57

Nazdar :)

Tak som tu zase a stale bez auta ( asi som moc vyberavy)

Chcem sa spytat na rozdiel medzi dieslovou 89kw verziou a 105 kw verziou. Je ta slabsia verzia pouzitelna ? Nejaka zrejma uspora paliva ? Nie je to moc lenive ?

Dakujem

2014-02-05 10:45:36

kolibrik007: Zdarec pánové,

jak se tady krtilda s kolibrikem rozepsali, možná budu vypadat jako prudil, ale tak to není.

M6 mám aktuálně rok a půl a následné investice:

hned po koupi: - výměna motorového + převodového oleje + všechny filtry + svíčky Denso celkem 3.300 Kč

v průběhu doteď: - výměna klín.řemene + nových ložisek v kladkách + pumpy 3.800 Kč ( včetně práce )

  • - diagnostika, dezinfekce, doplnění klimy před dovolenou 500 Kč
  • - a nedávno měněné žárovky v přístrojovce 200 Kč

a toť vše ( pořádně klepu na dřevo! )

Samozřejmě pokud nepočítám kosmetiku na auto ( čističe na kola, čističe na kůži, odstraňovače hmyzu, kokpit spreje, leštěnky na metalízu, chromové podložky pod SPZ a nějaký další prkotiny ), což ale nemá s provozem jako takovým nic společného. Samozřejmě to taky něco stojí, používám autokosmetiku od Sonaxu.

Lemy mám opravené v Mazdě v rámci záruky a jinak ani na spodních hranách dveří se mi koroze zatím neobjevila- ťuk ťuk.

( musím dodat, že jsem měl štěstí na koupi )

Přeju všem co nejmíň investic a co nejvíc odjetých km

Tonda

2014-02-05 10:55:37

tonda1: Správná volba motoru Další důkaz, že benzíňáky maj údržbu levnější a ten rozdíl se v průběhu let prohlubuje. (míň věcí co maj tendenci po určitym čase odcházet)

Samozřejmě když se v tom motoru vyloženě něco po tak je to pak drahý u každýho auta

2014-02-05 11:14:19

Moje M6 2.3i SPORT packet za 54 000,-. s nájezdem 310 000km a mam jí teď přesně rok dostala následující:

1.Novou komplet sport spojku - Exedy 5500 + 3000,- práce

2.Nový komplet lem včetně laku - 5000,-

3.Vyvaření druhé strany podběhu pod lemem - 1000,-

4.Zavaření předního prasklýho nárazníku + částečný lak - 3000,-

5.Zavaření zadního prasklýho nárazníku + částečný lak - 1000,-

6.Motorový olej + filtr - 1000,-

7.Převodovkový olej 1000,-

8.Vzduchový filtr 200,-

9.Svíčky 500,-

10.Přední tyčky stabilizátoru 250,-

11.Použité přední spodní rameno 100% stav - 300,-

12.Použitý zadný tlumič (kvůli silentbloku) - 400,-

13.Repas zadních brzdičů, srovnání koutoučů, nové destičky - 1000,-

14.Přední repas brzdičů, srovnání kotoučů + destičky - 1000,-

15.Ošetření a ochrana podvozku - 1000,-

sečteno na 25 klacků

A nyní prošla STK bez problémů

Olej žere 2 max 3 deci když to honim / 1000km

Styling :

1. LEDky všude možně - 500,-

2. MP3 USB modul do radia - 1500,-

Takže celkově jsem auta dal po roce 30 000,-

2014-02-05 11:19:25

deri: souhlasím

Zastávám stejný názor, že benzín je na údržbu levnější než diesel a zatím mi to nikdo nevyvrátil ( PS: jsem automechanik, ač už se tím dlouho neživím ).

Jinak podotýkám, co se mýho motoru týče - mezi výměnama nedolévám ani deci oleje U 2,3 nevídaná věc

Tonda

2014-02-05 11:44:35

U mě vlastně, když pominu stylingový a tuningový úpravy, které mě stály nejvíc, tak veškěrá údržba co auto potřebuje spočívá hlavně v pravidelné výměně olejů, filtrů a pak svíček po100kkm. Prostě klasika a co se týče závad tak to byly zarezlé lanovody ruční brzdy, prasklá levá přední pružina, netěsnost klimatizece, a klasická GGčková koroze a jinak se dá říct zatím nic.

2014-02-06 12:45:54

Já nevim, co pořád máte, že "benzín je na údržbu levnější než diesel".... koukněte se co jsem dražšího musel řešit...

Rozvody se dělají u každého koupeného auta, a spojka podle nájezdu taky.... (ta moje by fachala ještě dlouho nebýt vady na pedálu spojky..., aspon mam ted jistotu že vydrží dalších 200tisíc

Scv ventil je boužel slabé místo, ale po výměne je taky klid na dalších možná 200tisíc..

Na najetých 10.tisíc km je úspora na palivu cca 6.-7.000kč oproti benzínu.

Možná umí m6 benzín jezdit i za 6,5 , ale kdybhy s tim jezdil tak jak jezdim s M6D ,tak by to bylo nejmín 8 průměr..

A když jakékoli auto člověk koupí, musí napřed vychytat mouchy...

Pak už jen jezdí a jezdí. Já mam vše vychytané na dalších nejmín 100tisíc km

Pouze měnit olej a filtry... A kvalitní naftu a jezdit a jezdit,

nebýt těch pitomých podložek pod vstřiky, (špatných z výroby), neřešily by se tyto motory skoro vůbec.

Problém u dieselů, je, že lidi ve snaze za každou cenu ušetřit tam lejou patoky a pak to podle toho dopadá...

Jinak idealní car je Impreza STI , všestraná a super

2014-02-06 13:13:37

kolibrik007: No například ty rozvody se zrovna u benzíňáků nedělaj (bo řetěz), ale je toho víc co se u benzínu nedělá nebo to tam neodchází, případně tam vůbec neni, ale to je na delsí slohovku.

2014-02-06 13:30:37

kolibrik007: A spojka je u dieslu dvouhmota co vim a to je taky za jinej peníz...

2014-02-06 14:18:19

kolibrik007: problém u dieslů je hlavně nekvalitní nafta v ČR. Ale i když leješ jen Vervu a staráš se o auto, stejně ti dřív nebo pozdějc odejdou u většiny motorů vstřiky nebo turbo nebo dvouhmota a to jsou ta kurvítka, co jsou u dieselu dražší než u benzínu......

2014-02-06 15:42:14

kolibrik007: Ahoj pánové,

to kolibril007: v čem je levnější na údržbu?

V podstatě sis na to odpověděl sám: rozvody ( benzín řetěz ), SCV, podložky vstřiky ( máš pravdu, že jsou špatné ), ale bohužel JSOU TU a musíš je dieslu řešit, přidám tolik milované DPF atd.

Nic z tohohle u benzínu , takže min.tohle odpadá

Nemám nic proti dieslu, jeho spotřeba oproti benzínu v 1.generaci a 2.generaci je naprosto neoddiskutovatelná.

Jen do chvíle, než spočítáš opravy/výměny a onen zmiňovaný rozdíl ve spotřebě ( a ušetřený peníz ) je najednou nenávratně spláchnutej do ( pokud jej nemáš jako služební auto při hodně velkým nájezdu km )

A u poslední generace M6 Skyactiv už diesel pozbývá i ten poslední nejmenší smysl a argument - spotřeba

Rozdíl ve spotřebě prakticky nula nehledě na to, že je těžší než benzín.

M6 3.g. si v dieslu koupí jen opravdu zarytý fanda do nafty ( bez nulového opodstatnění )

Doufám, že mě teď příznivci nafty neukamenují. Jen jsem předložil fakta.

Tonda

2014-02-06 18:45:43

Jak jsem psal, M6D by mohla vydržet 10 let, a za tu dobu mi ušetří cca 120.000kč , oproti tomu, kdybych jezdil s benzínovou...

V podstatě se mi tím auto samo zaplatí...

Jasně, že jsou rizika jako turbo, ale to neodejde samo jen tak, to se kur.. nedochlazováním..

Dvojhmota je zkontrolovaná a je ok.

Rozvody ok, nové motory maji řetěz, a jak to s ním je víte sami...

Dpf nemam

Vstřiky zvládnou dost, i 400 tisíc..

Takže uvidíme, ale rozhodně za tu peknou spotřebu vs výkon, jezdím s úsměvem ...

Za 10 let si koupím zánovní Imprezu sti.. pokud teda už nebude na eletriku

2014-02-07 10:54:55

Jinak teda nejlepší auto by bylo takový, co by jen jezdilo bez nákladů že. (max nový gumy, až by se ojely..)

Např elektromobil, co by vyšel za měsíc dobíjení provoz na 100kč

No třeba se někdy dočkáme takové (bezporuchové -eletrické) mazdy, a budem se slzou v oku vzpomínat

na naše staré (složité a poruchové) benzíny a diesely, které budou k vidění již jen v muzeu......

2014-02-10 18:28:17

Zdavím taky scháním mazdu 6 a rozmýšlím se mezi benzínem a dislem. Mám nabídku od jednoho borce co mi nabízí naftu al která má najeto 320 000 km, za 60 000 kč a vůbec cenu takové auto kupovat ? vydrží ještě neco ten motor? Dale me napadla 1.8 benzín ale jak jsem četl tak se muze zadřít motor, a pak 2.0 litr a ten se mi zdá ze všech jednotek asi nejlepší zatím jsme na něj nenašel negativní zprávu. Co si vy o tom myslíte vy ? mesičně najezdí mimochodem 500 Km podstatě jezdím do práce. Děkuji za reakci.

2014-02-10 18:29:23

daniel.h: s nájezdem 500km /měsíc si kup jakýkoliv benzín ..... dvoulitr doporučuju

2014-02-10 19:00:29

vitus: taky se hodně přikláním k temu 2.0 L a jak je to s potřebou ? Když jsme se tu díval tak se tu spíše řeší nafta jak ten benzín.

2014-02-10 19:04:35

daniel.h: ja jezdim okolo 8,8 v prumeru, ale vetsinu po meste a moc to nesterim. Ale s tvym najezdem nevyjedes ani nadrz za mesic, tak to bych spotrebu moc neresil :-D

2014-02-10 19:26:22

a nějaké špatné skušenosti máš s 2.0 L nebo na co třeba davat pozor ? kolik vydrží km ?


Odpovědět

1 ......... 39  40  41  42  43 ......... 60