Fórum - Téma


M6 GG/GY - Vybíráme a kupujeme ojetá vozidla


Fórum 6 GG / GY M6 GG/GY - Vybíráme a kupujeme ojetá vozidla

Informace o modelu: Mazda 6 GG / GY


1 ......... 38  39  40  41  42 ......... 60

2014-01-19 18:17:01

Thomas: Vem dvoulitra benzín,aspoň dostaneš lepší výbavu. A spotřeba o moc vyšší proti 1.8 nebude. Na benzínu vyměníš filtry,případně svíčky,vyčistíš škrticí klapku a jezdíš.

2014-01-20 16:03:49

milan123: Mildo, nakonec asi půjdeme do Nafty :) ještě uvidíme...

Našli jsme pár kousků tak se uvidí...

2014-01-20 19:51:29

thomas17: taky by jsem doporucil benzin, ale pokud mas dobre zkusenosti s dieslem proc ne, at se podari koupit dobrej kus, at je na co chce, a at vydrzi

2014-01-20 19:56:58

filom3n: No mám M6 po FL naftu 105kw, DPF-Off, AGR ventil - OFF, vyměněny podložky pod vstřikama, udělaný rozvody udělal jsem filtry, olej mot a přev. A nemůžu si stěžovat něco málo mě tam potrápilo co jsem si i opravil a zase jezdím. Jediné co mě bude asi ještě teď čekat bude ten SVC ventil. A samozřejmě provozní věci jako jsou Brzdy.

Snad se rozhodneme správně a najdeme slušný kousek :)... bohužel nemáme nějak velký rozpočet a nemůžeme si dovolit koupit něco novějšího jinak by jsme šli asi do M3 :) ale třeba se mi pak zadaří a pořídí se zas něco novějšího :)

2014-01-20 19:59:51

thomas17: když jsem v září hledal auto do 60tis, tak šestky co jsem viděl byly ve fakt žalostném stavu, žádná nebyla, že by nepotřebovala okamžité investice, takže by se stejně vyplatilo vzít rovnou něco s vyšší cenovkou, loni na jaře jsem byl s kamarádem mrknout asi na deset aut a bylo to podobné. Budu držet palce, aby jste něco sehnali.

2014-01-20 20:18:07

Ty věci co si vyjmenoval u svého auta uděláš i na tom druhém,abys měl jistotu,což u benzínu odpadá.Za ušetřené peníze můžeš tankovat benzín

2014-01-20 21:22:23

Jak říkám uvidíme se :)

Zatím je vše ve fázi výběru a konzultace :)

Jak říkám finance prostě neovlivním...

2014-01-20 21:25:23

thomas17: drzim palce, at uz koupis cokoliv....

2014-01-20 23:27:44

Kdyby mel nekdo zalusk na tuhle sestku, tak mu ji muzu prohlidnout

http://www.mazdaclub.cz/i...-barva-seda-met-rok-19691

2014-01-20 23:29:46

1n7rud3r: tdi hlavně na motor bych se zaměřil, sry, já musel

2014-01-20 23:43:48

radomiláček: jo, jo... ale tak prodava to nejaka pani, tak primhourime oci :) Nevypada spatne to auto, mit lepsi vybavu a stratoblue, asi bych uvazoval o vymene.

2014-02-03 19:40:08

Jsou to dva roky a pár týdnů, co jsme pořídili naší M6. Tu M6, kvůli které vzniklo celé toto vlákno. A vzhledem k tomu, že jsem si dnes vyzvedl auto ze servisu, kde nám zařizovali technickou a emise na další dva roky (mimochodem bez jediného problému), rozhodl jsem se, že pro ostatní zájemce chronologicky sepíšu všechny závady, se kterými jsme se museli za ty dva roky vypořádat, a to včetně uvedení nákladů na jejich odstranění. Věřím, že to alespoň někdo ocení Nebudu samozřejmě uvádět vedlejší náklady na provoz auta, jako je třeba pojištění, výměna pneu, apod.

Hrubé info:

Auto zakoupeno 6.1.2012 v bazaru Autocars Tichý v Otrokovicích.

Pořizovací cena 157.000 Kč, v ceně 1x ALU 16" obuté na letních pneu (jak jsem zjistil následující den), najeto 144.000 km.

Leden 2012:

oprava regulátoru napětí alternátoru (dobíjení) 3.641 Kč

oprava turba, dekarbonizace, výplach motoru, nový motorový olej 14.000 Kč

Březen 2012:

výměna odporového kablíku č. 14 ke vstřikování válce 1.500 Kč

Červen 2012:

auto ze dne na den úplně mrtvé -> koupě nové baterie Varta Blue Dynamic 95 Ah 2.573 Kč

oprava klimatizace (přetěsnění) 1.574 Kč

protože auto plavalo, tak geometrie 1.323 Kč

výměna motorového oleje 1.500 Kč

výměna SCV ventilu 4.400 Kč

Srpen 2012:

diagnostika s následnou výměnou prasklé hadičky k EGR ventilu 1.080 Kč

Prosinec 2012:

výměna motorového oleje 1.500 Kč

Leden 2013:

zakoupení kotoučů + destiček ATE 7.843 Kč

Únor 2013:

výměna brzd a oprava Webasta (propálený kotlík) 9.720 Kč

oprava zaseknutého brzdiče levého zadního kola 500 Kč

Červen 2013:

detekce úniku klimatizace 744 Kč

oprava úniku klimatizace (zavaření hliníkové trubky), přetěsnění 3.863 Kč

Září 2013:

výměna motorového oleje 1.500 Kč

výměna servo oleje 160 Kč

výměna oleje v převodovce 1.200 Kč

výměna vzduchového a palivového filtru 700 Kč

výměna silentbloků 2.400 Kč

levé přední rameno + tyčky stabilizátorů 1.500 Kč

xenonové výbojky 2.200 Kč

geometrie 500 Kč

nové přední kotouče 2.600 Kč (ty nové ATE z 2/2013 se zvlnily a rozvibrovávaly auto)

slepení předního nárazníku, výměna kotoučů, čištění xenonových čoček, oprava náprav, výměna ramene 3.300 Kč

Když nebudu počítat takové blbosti jako výměna filtrů, tak to za 2 roky vychází bratru na nějakých 70 tis. Kč. Ovšem teď už auto jen jezdí a jezdí a to velmi velmi dobře. S odstupem času bych i přes ty počáteční peripetie asi neměnil. Je to parádní svezení. Pár pih na kráse to auto ale má, a to a) celkem velká citlivost na boční vítr (na dálnicích) b) nefunkční webasto - Kuba ho radši odpojil, což teď v zimě mrzí - člověk si na to zvykl c) nefunkční vyhřívání sedadla řidiče (na to se chystám podívat na jaře či v létě) d) začínající koroze spodních hran zadních dveří (ach ty nešťastné záslepky odvodových kanálků - všechny jsem už samozřejmě dávno vyrval) e) trošku hlučnější olejové čerpadlo (to kvůli tomu rozbitému turbu na samém začátku), ale není to nic hrozného f) vrže mi na pravé straně zadní roletka - to mi asi při jízdě vadí ze všeho nejvíc Nebýt té roletky, tak jsem max spokojen!

2014-02-03 19:43:30

krtilda: skvělé shrnutí

2014-02-03 23:25:05

Přesně typický příklad našich motoristů.Když se přiblíží velké investice,tak se jde auto prodat.At se stará nový majitel.Já jsem koupil v r 2012 Mazdu 6 FL za 162 000kč r.v 2007,diesel,najeto poctivých 105 000km a do dnešní doby jsem vyměnil jen rozvody a preventivně podložky pod vstřikama.S autkem jsem nadmíru spokojen.Ale sháněl jsem ho přes rok

2014-02-04 00:33:27

krtilda: Dobry shrnuti. Je to mazec, cist, kolik jsi do toho nasypal za dva roky a porad jsi Mazda fanda - klobouk dolu Ja chci ted kupovat M6 2.0i po FL, tak doufam, ze vyberu dobre a zopakuje se moje predchozi stesti s Japoncem. Mel jsem 5 let Hondu Civic a moje invetice do auta byly na 50tkm cca 5 tisic (loziska, termostat a ted serizeni ventilu) + olej a filtry. Doufam, ze s M6 tuhle haluz zopakuju

2014-02-04 11:00:16

... no ja sem tu za tech 115 tis. nebo kolik to bylo vzdal kuli cene a zatim se mi nepodarilo po FL zadnou najit , ba dokonce zvazuju MPV II ale to musim do jineho vlkana kde se zeptat jak na tom MPV vlastne je samozdrejme promne benzinaka .)

2014-02-04 11:37:01

Zdravím, měl bych dotaz ohledně kontroly koroze před koupí mojí nové M6. Zítra se jedu na auto podívat a jsem domluvený, že zajedem do servisu a zvedneme ho na zvedák. Jak moc složité je sundat ty koberce v podbězích a jaký je přesný postup? Rád bych se podíval i pod ně, ale nerad bych tam třeba něco urval. Potřebuju k tomu nějaké nářadí? Jde o M6 kombi 2.0i po FL (r.v. 2005).

A pak bych ještě potřeboval vědět, jak jednoduše skontrolovat jestli se správně naklápí xenony.

Fórum jsem prohledával, ale uspokojivou odpověď jsem nikde nenašel.

Předem díky za postřehy / nasměrování!

2014-02-04 12:31:04

snake: koberce drží takový plastový "jako matky" , jdou normalně stočit dolů rukou, a pak tam jsou asi tak dva šrouby asi m10. Sundat to jde dobře, jen z toho pada bordel...

Xenony : at si nekdo težší sedne na hranu kufru, aby se zatížil zadek auta, po otočení klíčku by se měly pohnout ty čočky xenonů...

2014-02-04 12:58:00

Když se teda Krtidla rozepsal o nákladech tak to taky napíšu, k porovnání. Auto budu mít v květnu taky dva roky.

Po koupi :

baterie ko................................................................................................ 2.600 kč

Diagnostika ............................................................................................1.500 kč

( preventivně diesel servis..)

Dekarbonizace motoru + nové podložky a olej.................................5.000kč

Opět výměna olej+ filtr...........................................................................1.000 kč

SCV ventil................................................................................................4.500 kč

Kabinový filtr................................................................................................500 kč

Rozvody origo....s prací asi.................................................................10.000 kč

Spojka (špatně vypínal pedál, spojka se vyhřála) s prací.............10.000kč

Silenbloky ramene předku 2 ks s prací + jiný pedál spojky............2.000 kč

Geometrie preventivně...........................................................................1.200 kč

Palivový filtr + tec 2000...........................................................................1.000 kč

Olej + filtr...................................................................................................1.000 kč

Olej+ filtr....................................................................................................1.000 kč

Sám : + "tuning"

odpojení a zaslepení egr...........................zdarma

Folie ............................................................5.000 kč

Kn filtr...........................................................1.500 kč

Načipování ř.j.............................................5.000 kč

Ošetření podvozku prevence (barva)....1.000 kč

denní svícení.............................................1.500 kč

Gumy byly v době koupě nové..., brzdy komplet zánovní,

v podstatě bez koroze, koberce v podbězích ošetřeny gumoasfaltem.....200 kč

Žárovky a xenony původní,

Auto jezdí skvěle a jsem plně spokojen, raději beru kvalitní naftu.

Po nachipování se lehce zvýšila spotřeba, predtim 5,5 ted (6,5), ale jede to skvěle.

2014-02-04 13:51:11

motivovali jste mě a zavedl jsem si servisní knížku u své premacy. jsem zvědav, kam se dostanu, ale jen tento týden jsem na šestitisících plus ještě nevím, kolik mě bude stát servis.


Odpovědět

1 ......... 38  39  40  41  42 ......... 60