Fórum - Téma


M6 GG/GY - Vybíráme a kupujeme ojetá vozidla


Fórum 6 GG / GY M6 GG/GY - Vybíráme a kupujeme ojetá vozidla

Informace o modelu: Mazda 6 GG / GY


1 ......... 37  38  39  40  41 ......... 60

2014-01-15 16:56:21

MAX:

esite: Hlodavci

2014-01-16 22:20:03

Ahoj,

jen se chci zeptat na zhotoveni plastovych dilcu v interieru u M6 r.v. 2006-2008. Porad slysim, ze tam neco vyrze, takze se bude jedna o klasicky plast nebo o ten penovy?

2014-01-17 09:52:17

cuhan: já mám M6 z roku 2004. Pokud nejsou měněný nějaký díly karosérie, tak nikde nic, jedině pod víkem na nádrž, tam to rezaví.

2014-01-17 10:17:30

petr6810: tuším, že cuhan se dotazoval na vrzání interierových plastů u M6 po FL

2014-01-17 11:15:09

duklic: Hele me treba v interieru chrasti neco ve volantu, ale to je vsechno ... nic jinyho nikde neslysim ... a plasty jsou mekceny .. ;) zadny tvrdy korejsky smejdy..

2014-01-19 09:48:43

Zdravím kluci :)

Tak se jdu opět Vás zeptat co by jste mi doporučili :) přemýšlím o koupi další M6 ale tentokrát benzín :) možná i naftu...

Mám vyhlídnutou jednu M6 před FL verzi 1.8 benzin. Co jsem četl tak recenze tak je na ty motory spolehnutí a že nejsou až tak špatný... ale zas někdo říká že radši 2.0 ? krom výkonu a asi vyšší spotřeby bych řekl že to bude stejné.

Auto do 60tis těžko seženu v nějaký luxusní výbavě, ale o to mi ani tak nejde... spíš co vzít teda za motor ? 1.8 nebo spíš 2.0 ? nechci totiž koupit unáhleně třeba 1.8 a zjistit že je to slabé že se měla radši vzít 2.0

O 2.3 ani neuvažuji (tam je fakt už vysoká spotřeba)....

EDIT:

Uvažuji nad těmito dvěma :

http://www.sauto.cz/osobn...da/6/13359231?goFrom=list Nafta

http://www.sauto.cz/osobn...da/6/12113672?goFrom=list Benzin

2014-01-19 10:40:58

thomas17: Ahoj, jestli naftu nebo benal, Ti neporadím. To je čistě na Tobě, jak auto budeš využívat..

Taky si myslím, že nejde odpovědět jestli 1.8 nebo 2.0, ono to záleží jak a na co budeš auto používat, navíc jsem v 1.8 nejel.

Ohledně 2.0 benzín, já jsem 100% spojený, když potřebuješ tak jede parádně, ale zvedá se samozřejmě i spotřeba, když jezdíš normálně dá se jezdit kolem 8litrů na sto. Jezdím převážně v centru, občas mimo a spotřebu mám 7,8litrů.

1.8 si myslím,že bude na běžné použití přijatelná. Ale pokud ji naložíš bagáží, spolujezdci, tak bude dost lenivá.

Ale jak říkám nejel sem s ní, je to můj názor..Proto záleží na tom na co auto chceš

Ono to chce ty auta nejdříve projet, a názor si uděláš sám

2014-01-19 11:01:46

thomas17: Obecne pokud beres auto co je 10 let stare, radsi bych ti doporucil benzin. Protoze na nafte uz je pak hodne co muze odejit a bylo by to drazsi nez auto. Mluvil jsem nedavno s chlapkem co jezdil v 1,8 i v 2,0 a rikal ze ta 1,8 je povedenej motor a na normalni jezdeni bohate staci. ja mam 2,0 a jezdim za 8 litranku kdyz jezdim po dalnici 120. Ale skoro nejezdim mimo mesto takze nemam kde ji stahnout dolu. Pokud bude v dobrym stavu bral bych beno.

Edit: Ten benzin bude skoro urcite stocenej ... podivej se na volant a ovladani hlasitosti ..

2014-01-19 11:08:55

Kluci děkuji za rady i odpovědi :)

Auto bude na ježdění hlavně do práce a z práce .... Na takové to delší cestování nebo dovolené je spíš tvořený můj kombík viz můj profil ;)... nafta verze po FL :) spokojenost.

Toto auto spíš bude pro přítelkyni než pro mě :) tak se právě rozhodujeme jestli naftu nebo benzín. Jelikož zase já mám naftu tak si říkám jestli kupovat další nebo ne. A hlavně zase vím že u nafty mi udělá servis Kuba ;)...

Benzín nevím ani jak je náročný na údržbu ?

EDIT: jenom se ještě optám dá se předělat manuální klimatizace na ten klimatronic ? (automatickou) nebo by se muselo měnit celé topení ?

2014-01-19 11:26:02

V mym případě benzín M6 2.3i - 310 000 tis. nalítáno a motor potřebuje jen pravidelně měnit olej - nějak ani neubejvá jak se tim často straší. Takže motorově nic náročnýho jako nafta... Zato je to vykoupeno spotřebu - dálky mam na 7l město 11l, průměr tedy 9l. Jak já řikam, kolik ušetříš na naftě tak to vrazíš do motoru a u benzíňáku naopak. Já bych si M6 1.8 koupil v případě, že bych jezdil převážně město a 2.0 kombinovaný dálky/město. 2.3i je už tak trochu sporťák, ale dá se s nim taky jezdit rozumě.

2014-01-19 11:59:10

thomas17: Já sem se svoji 2,3kou taky spokojenej sice průměr spotřebu mám kolem 9 litrů, ale jde s tim opravdu jet i pod 8. Výhoda toho velkýho motoru, že neni moc poznat jestli jedeš naloženej nebo prázdnej, ale pro úplný spořílky to auto neni

Ohledně údržby, tak ty benzíny jsou celkem v pohodě, když se pravidelně dělá ten olej 1,8 a 2,0 ani nemaj takový ty blbovinky navíc co 2,3ky, takže je tam ještě míň věcí, co by se teoreticky mohlo rozbít.

Akorát mezi tou 1,8 a 2,0 je trochu ten rozdíl ve výkonu 88kW(120HP) vs 104kW(141HP) a krouťáku 165Nm vs 181Nm takže já osobně bych se spíš přikláněl k tomu dvoulitru přecijen to auto váží 1,5tuny.

A co se týče klimatizace, tak se myslim musí vyměnit komplet celá (jiný ovládání klapek)

EDIT: Navíc 1,8čku tušim v dobrý výbavě velice těžko seženejš je to spíš fakt takovej základní model.

Když se tak koukám na tu vínovou v tom odkazu nahoře, tak ta nemá ani kazeťák ani CDmechaniku ani zadní okna v elektrice, klima jen manuál, loketní opěrku nemá a docela se divim, že to má tempomat. .... a ta naftová taky nic moc vybavení. Ta nemá ani ovládání radia na volantu a ani tempomat.

2014-01-19 12:26:14

Co to pořád žvaníte,že diesel je náročný na údržbu.Základní věci(oleje,filtry) jsou cenově stejné.a pokud koupíš nestočený udržovaný kus,tak budeš jezdit za 5,5 l nafty.U Mazdy neodcházejí turba ani vstřiky,ani ERG ventily,po mechanické stránce jsou nezničitelné.Avšak je tam jeden konstrukční nedostatek,který si uvědomělý majitel pohlídá.Vymění si podložky pod vstřikama,je to řádově i s prací 1500KčNové podložky se dávají z BMW,které jsou robustnější a nezlobí..Tahle věc způsobí dominový efekt poruch.Dotazatel chce verzi před FL,takže ani DPF ho nebude strašit.Zpočátku zlobil ventil na vysokotlakém čerpadle,ten však bude už vyměněn za odolnější.Je tu na foru hodně příspěvků na toto téma,tak hledej.Jinak benzín motor 1,8 je motor Ford,je celkem spolehlivý ale i ten se někdy zadře(viz DORIS).Diesel je made in Japan

2014-01-19 12:41:26

míra: POKUD najdete NESTOCENY??? co to znamena? jak to poznas? neznicitelne jsou vsechny motory, pokud dostavaji dobry olej, kvalitni benzin nebo naftu, a kvalitni udrzbu, s dieselem je podle mne problem v tom ze jak chce nekdo setrit, tak cerpa shit naftu, a o zadnou udrzbu se nestara, jakmile zacnou byt problemy auto se prodava, a pak si to nejakej chudak koupi (uz jsem tu par takovych videl) a pak se mu auto vysype na ceste na dovolenou, atd, VZDY zalezi jak se o auto staral predchozi majitel, at je to znacka jaka chce, vidam spoustu Renoltů, Citeroenů a Pežotů na který každej plive (včetně mně) že to sou plečky, ale kdyz se o ne lidi staraji tak jezdi stejne jako Mazdy (vcetne elektriky atd.) VZDY ZALEZI NA TOM KDO AUTO MA A JAKY JE K NEMU VZTAH

E: nejde samosebou jen o naftu, benzinove motory jsou to same, jen zkousnou vic nez naftaky

2014-01-19 12:43:06

míra: Všechmy motory v šestkách jsou made in Japan. (krom těch které se vyráběly přímo pro americký trh v USA) Není to jak se dost lidí mylně domnívá, že Mazda použila motory Fordu, ale naopak Ford použil kontrukci motorů MZR řady L pro svoje motory, které pak zařadil mezi svou řadu Duratec. (to že je např na olejovym víčku logo Forda je prostě, protože jsou použitý shodný díly.)

Navíc, když Thomas píše, že to auto chce spíš na dojíždění do práce a krátký couračky tak tam Diesel dost ztrácí význam. Už jen z tohohle stylu použití se u diesela dost zvýsí riziko zakarbonování motoru a od toho navazující problémy + benzíny nemaj dvouhmotu která je taky nejvíc namáhaná právě při ježdění po městě a častém rozjíždění.

2014-01-19 13:00:35

podle mě základní problém současných dízlů je ten, že lidem kdysi vadila prodleva turba, jejich rachot a všechny typické vlastnosti poctivých dízlů řekněme osmdesátých let. proto se začali vymýšlet různé bejkárny, které z dnešních dízlů dělají celkem křehké zboží. ale je to dáno tím, co si žádal trh. dnes to je o výkonu/nízké spotřebě, což jsou protichůdné požadavky, do toho reakce, na plyn, sametový běh. výsledkem je to, co dnes máme na cestách. mi dříve narození pamatujeme staré poctivé komůrkové nafťáky od M-B montované do piána, nezničitelné motory, osobně jsem viděl auto s najetým víc jak milionem km s minimálními opravami v naprosto pohodové kondici. Omlouvám se za OT.

Edit: a ke všemu přidejme požadavek na "nulové" emise

2014-01-19 13:07:51

Nesouhlasím s tebou.Je mnoho motorů,které mají KONSTRUKČNÍ CHYBY,kdy ani úžasná péče nic nezmůže.Příklad.Rozvodové řetězy- VW,protočené šálky-Renault.prasklé napínací kladky-Peugeot,prasklé hlavy-VW,poddimenzovaná olejová čerpadla-Ford a mnoho dalších.Samozřejmě celkově Diesel je poruchovější,ale my se bavíme o Mazdách a tam to neplatí.Příklad.Turbo je chlazeno vodou-neomezená životnost.Vstřiky i po 250000 km sice neprojdou stolicí kvůli přepadu,ale čerpadlo je tak naddimenzováno,že do nouzáku to nepřejde.Hlava je tak robustní,že TDIčkáři mohou tiše závidět na emisích jsou také hodnoty,že splní Euro 4 i bez DPF s obrovskou rezervou.A to nemluvím o prodloužených sevisních intervalech,na který Mazda nikdy nepřešla.Pokud někdo čeká na dobré auto,dočká se.Já jsem čekal rok a půl a zatím se mi to vyplatilo.Pokud autům někdo rozumí,určitě podle určitých znaků pozná,zda je v dobré kondici.Celkově je výhodou,že Mazdy nebyly moc ve flotilách obchodních zástupců,Nejlepší je se poptat známých,po rodině i třeba po soukromých inzerátech,je ještě mnoho majitelů,pro které je auto koníčkem,a věnují jim tu nejlepší péči.Už slyším názory,že diesel si nikdo nekupoval proto,aby najel 10 000ročně,ale já osobně jich pár znám.A na tyhle auta bych se zaměřil

2014-01-19 13:08:23

deri: kurňa, už toho nechte-benzíny jsou ford-motory vycházející ze ford zetec. Z Mazdy tam je prd ... Jen právě pro USA jsou Japan... Nejen ty motory, ale i eletrický spoje, vedení paliva a podobně...

MAX6  
J.
2014-01-19 13:18:41

Hmm je to divný. Ať to napíšu kamkoliv,tak na mě vždycky vyběhne: Navrženo ve Mazda Motor Company - Zkompletováno ve Ford Motor Company.

Si každej věřte čemu chcete

Stejnak na těch autech je tak 15-30% dílů od automobilky a zbytek je od externích dodavatelů,tak na co se vzdušovat nad tim od koho je co. Ty motory fungujou a neni co řešit.

Mazda z drtivý většiny dělá benzíny,protože v Japonku (a i jinde) se převážně jezdí jen na benzín,takže osobně spíš věřim něčemu co se dělá ve velkym než něčemu co se dělá převážně jen pro určitej trh (evropu).

2014-01-19 13:34:18

Takovej docela obsáhlej článek jak to s těma motorama vlastně je je například zde (anglicky): http://www.mpsowners.co.u...iewtopic.php?f=64&t=14625

2014-01-19 14:15:54

tak u kazdyho vyrobce najdes neco co neni dobre, jak rikam je to o tom jak se k autu clovek stara, to ze jsme uchylaci na mazdy z mazd nedela nejlepsi auta na svete, a rikam ti ze jak si nekdo jde pro auto co je ojety, tak v padesati procentech pripadu da za dva tri roky do toho auta tolik co trojnasobek toho co auto stalo kdyz ho kupoval, at se jedna o VW, renolt, mazdu nebo treba jaguar (VW a Renolt a peugeot si kupuje bracha, ten zbytek mam ja) jediny auto se kterym jsem nemel problem byla mazda 929 2.2i v automatu, to jsme mel rok, po svym sefovi ale ten do nej vytekl prede mnou a proto se ho zbavil (a ja do nej lil jen benzin, nez mi to bratranec rozmlatil) jinak at mas benzin nebo diesel, vzdycky proste do auta vykveteš...

a muzes koupit novy auto a za mesic des na svolavacku kvuli vadnymu software, nebo kvuli tomu ze ti pavouci udelali v nadrzi kokony, nez se to dostane prez more, a pak se ti poondi celej motor, nebo jak to bylo s tema mazdama co dopluli z JPN so USA, vsechno je riziko, jediny motory ktery byly nesmrtelny byli ty piana co tu zminil kolega a jeste tojoty z nejakyho 76 roku... vsechno sotatni proste trpi, a cim vic toho tam je tim hur pro ojety auta, vemte si co vydrzeli 386\486 PC driv a co ted vydrzi tablety, snizuji se naklady, ceny, vsechno, a neni to tak , ze je ocel levnejsi, nebo ze se vyrobi vic, proste se da min ocele, hliniku a pak to praska, krouti se, rychlejc hnije...

sam mam xedose do kteryho sou dily ze 4 aut, mnel jsem je vsechny u baraku, z jednoho je motor, z jednoho je kastle, z jednoho je interier, atd... to ze mne auto stalo kupu nervu a vse kolem mi ale nekazi radost z jizdy a to ze mam mazdu nejradsi, ted shanim /snad uz mam i sehnano) Xedos 6 pro mladyho, a to jen proto ze mam Mazdu rad, jinak bych mu koupil ochcavku a nic bych neresil

jeste k tem konstrukcnim vadam, co treba vankel od mazdy? to hovori samo za sebe, nebyt toho ze nabeha 60.000 a je na repas tak jsem si misto XJ8 koupil RX8 protoze pohodlny a krasny jsou obe dve auta stejne, treba ferrari? atd? taky nabehas 40.000 a jdes na repas, neni dokonaly motor, a to ze se o auto musis starat pises vicemene sam, viz ty podlozky neboco, protoze kdyz to neohlidas tak mas z auta hromadu krasnyho srotu nepohyblivyho, nikdo ti nezaruci to ze vymenu podlozek nekdo nezfusoval, at uz Mazda sporilov a nejakej narvanej technik co vymeni podlozky z leva doprava, a rekne si dobry, az po podomniho servisaka, vzdy zalezi na udrzbe motoru, udrzbe auta jako takovyho...

E: jakoze muzes mit dolozenou servisni historii v servisce ale stejne to nezarucuje nic, ja treba u Jaguara menil benzinovy privod od nadrze, obe dve trubky byly sezrany, i prez to ze podle servisky byli meneny pred trema rokama, borec se divil ze jsem s tim ujel 1500 kilometru, normalne z toho tekl benzin, po oprave mi auto zralo o litr na sto min


Odpovědět

1 ......... 37  38  39  40  41 ......... 60