Fórum - Téma


M6 GG/GY - Vybíráme a kupujeme ojetá vozidla


Fórum 6 GG / GY M6 GG/GY - Vybíráme a kupujeme ojetá vozidla

Informace o modelu: Mazda 6 GG / GY


1 ......... 31  32  33  34  35 ......... 60

2013-09-01 18:27:55

milan123: Mazda se přeci nekazí ,oleje,ložiska a ostatní spotřebák snad dovede vyměnit i Jouda..

2013-09-01 18:46:54

No po prostudovani vice nez 50% tohoto topicu musim rict, ze dam od Mazdy asi ruce pryc, protoze jsem nepocital s takovou raketou. To je fakt palka, jen za setrvacnik vyndat 20-30t (ono by se to asi dalo prekousnout vzhldem k tomu, ze muzu mit zamestnaneckou slevu v Kelly, ale to by se muselo jednat o vec, ktera se stava ojedinele, ale takhle mi to prijde, ze to tak ci onak budu kupovat, pokud to uz nebylo meneno a bohuzel to neni jedina vec). By me zajimalo, kdo na takovy pristroj prisel a co to ma vubec za funkci, ze je to tak drahy (bezny setrvak znam, ale nejaky dvouhmotovy... vidim prvne ). Nejhorsi je, ze tohle bych cekal od koncernu ci francie, ale japonec?

No bude to jeste tezke rozhodovani, jestli luxus s velkym rizikem a naklady nebo byt bez luxusu.

PS: Ne, i kdyz by se tim asi vse vyresilo, nazor na zmenu vyberu paliva do family-car nezmenim

2013-09-01 19:17:04

mesiah: Za 90 000 nekoupíš naftu aníž bys do ní musel pak vrážet ani u mazdy ani u hondy! Vyser se na naftu a kup si něco v benzínu ať už to bude mazda nebo honda!! Uděláš mnohem líp. Stejne za ten rok najezdíš prd. Píšeš max 20 000, říká se že naftu od 30 000/rok a to je ta nejnižší hranice.

2013-09-01 21:03:03

K nakladům u ojeté nafty :

Obvykle scv, pokud nebyl vyměněn : 4.500kč, výměnu zvládne každý, zivotnost nejméně dalších 150tis. km

očista motoru : obvylke nové podložky pod vstriky+ očista a nový olej cca 1500 kč

egr se zaslepí, cena 0,- pro šikovného...

Palivový filtr stojí asi 400kč, výměna je snadná....stačí každé 2 roky.

Výměna brzdovky se dělá na každém autě, výměna chladící kapaliny také.

Vstřiky jsou obvykle bez problému, to se pozná např. důkladnou testovací jízdou..pod plynem akcelerovat do táhlého kopce... holt kvalita nafty rozhoduje, co tam kdo lil, to je největsí rozdíl oproti benzínu , kterej sežere "všechno"..., takže na to je třeba si dát pozor, a nekupovat ve dvoře v jzd atd...

Stav podvozku - každý vůz podle zacházení..., nejlíp dojet na stk před koupí na třasadla...

Stav brzd, je třeba dukladně prohlédnout, pripadně chtít slevu..

Koroze, je individualní , podle toho kde to jezdilo, a jak se o to majitel staral..

Jinak není problém koupit dobré a kvalitní auto, chce to pořádně koukat, a prolézt to i ze spodu , na stk atd...

KAŽDÉ ojeté auto má nějaké vady a opotřebení, a je třeba s tím počítat, idealně si vzít sebou někoho, kdo má přehled a poradí. Jsou pěkné kusy a šroty, je třeba hledat....

Jak někde psali, koupě ojeteho auta není, jako si koupit rohlíky .....

Jinak ja ted měnil spojkovou sadu a setrvačník byl OK

2.0D jsou super motory , ale samozřejmě bych radši měl ELEKTROMOBIL,

kterej by jezdil za 20kč na sto km, to by bylo něco..., ale vlády potřebujou abysme platili , takže to zatim NEBUDE...

2013-09-01 21:08:32

Ahoj ve spolek... Musim reagovat jak tady neustale zaznivaji reakce : nafta se oplati az pri najezdu 30t km a vic, ja jezdim s benzinem za 7L a podobne... Ja jsem vzdy mel benzin asi 9let az nyni jsem si koupil M6 v dieslu. Najedu asi 18-20t km rocne, vice mene po okreskach na dalnici vyjmecne. A reknu to asi takhle... Proc kazdy tvrdi, ze nafta se oplati pri min. rocnim najezdu 30t km? To je prece hloupost, porizovaci cena naftoveho auta je defakto stejna jako benzinoveho. To plati jen pri koupi noveho auta, kde se za diesel priplaci 50 a vic tisic!! Ze jezdim za 7l s benzinem jak s dieslem. Ano, ale nelejem si kazdy 10l paliva do nadrze a dame si mensi zavod, typu brzda,plyn na trasu 100km a budes na spotrebe min. 10-12l a ja s dieslem za 8l max! Ja v klidu dojedu, ale benzinak v 2/3 chcipne, protoze mu dojde palivo.Bez debat je diesel velke ryziko drahych oprav, ale za to pohodli kdy za kazdych podminem mam tolik vykonu kolik potrebuji aniz bych musel podrazovat to proste objetuji! To je muj osobni nazor, nic vic, nic min...

2013-09-01 21:17:02

Presně tak, za ten kroutak a svezení to stojí.

A kdo někdy jezdil svižněji s benzínem, tak dobře ví jak to pak papá

Já měl predtím 5 aut na benzín (z toho 4japonce) a ted jsem nejspokojenější

2013-09-01 22:08:27

bowie, kolibrik: tak ja nevim, zase rikat ze benzin nema silu :), ja zaradim 5 rychlost a rozjedu se ze stoje (mel jsem sebou dva pasazery ktery neverili), tak to udelej s dieslem, ne je mi to jedno, (kdyz se rozjizdim tak jedine na 2ku, a apak radim 5, ano i v tech vysocinatejch horach, kdyz jsem zavodival, tak mi auto promin, NEZERE 15 litru na sto po trista metrech jak z tveho prispevku vypliva, spotreba mi stoupne max na 10 na sto a to musim se nahanet s passatem peknych par kilometru, nacez po dalsich par kilometrech jsem na svych 7-8litrech, v lete, v zime, dalsi vec, auto topi cca minutu po nastartovani.

Kazdej mame skusenosti s jinyma autama, nikdo z nas nejezdil po sobe stejny auta, kazdej at si rika co chce, ja shanim offroad kterej je v benzinu, akorat ze hiluxy ani mazdy Bcka se proste v benzinu nedelaj, to je pro mne smula

jeste k nafte - zenska ma fiestu (mazda 3) v dieselu 1.8l a ma to peknej vykon, ona jezdi za 6 litru, ale kdyz jsem s tim jel ja do jihlavy a zpet coz bylo cca 150 km, tak prumerna vylezla na 9, promin, ale tvrdit ze ti spotreba nestoupne kdyz se chces svezt (coz ja udelal protoze mne zajimalo co tady furt o dieselu tvrdite) je dost lziva, nebo mas zazracny auto. mimo toho uz do toho vykrvacela, porizovaci auta je ano .. stejna, ale na opravach motoru uz je na 2nasobku porizovaci ceny auta, tolik k dieselu.

Jeste dalsi vec, dieselu se kazdej zbavuje, proto jsou ty auta na inzerci, mazdy 6 v benzinu se nikdo zbavovat nebude, protoze je to bezudrzbovy auto, protoze diesel je pred vymenou rozvodu atd, proto jsou ty inzeraty, neznam nikoho kdo nekoupil jety diesel a nenarval do opravy motoru 20-30.000 behem dvou let provozu...

2013-09-01 22:36:40

filom3n: Tak už znáš ..Ne, je to prostě na každém, kdo se jak rozhodne Každý jsme nějaký a každému se zamlouvá něco jiného..

Mazdár

MAX6  
J.
2013-09-01 22:40:56

Možná se teď někdo bude divit,ale já bych si novější naftovej motor klidně koupil. Ale paradoxně by se do toho nesměla lít nafta - ta nafta co se prodává v ČR.

Ohledně problémů je to všude stejný. Kamarád má BMW E60 530d a právě díky tý "český" naftě už třeba jen na vstřikách zahučel za 30000Kč.Teďka rači leje jak starej veterán co vlastní motocykl JAWA pokaždym natankování aditivum.

Ohledně benzínu,tak ten sice zvládne všecko,ale je to jen díky jednomu čidlu - čidlo klepání. Kdyby tam tohle čidlo nebylo,tak to by ste čuměli jak by to na ten "českej" benzín jezdilo. Lidi co maj motorky ještě s kaburátorama jistě věděj,že po natankování benzínu (klidně na OMW) jim to najednou začalo chcípat,nedržet volnoběh a celkově jeli jak kdyby měli o 10 koní míň.

2013-09-01 22:48:55

Nezatracuji benzinaky, kazde ma sve pro i proti... ale kdyz to otocim zase k moji zkusenosti, tak s moji starou xedos 6 1.6i jsem jezdil tady na okoli valasska mezi 8-9l a ted mam s M6 (100kw) 6-7l/100km. Je tu jeden kopec za druhym, takze hrat si tady na spotrebu moc nejde, ale s M6 ted jezdim mnohem svizneji a s mensi spotrebu-tak to proste je. Ja do motoru dal zatim jen za rozvody cca 7000kc a ted mi spojka odesla ve 190t km...ta ale casem odchazi na kazdem aute. Jinak pruznost dieslu opravdu nejde srovnat s benzinem, jen je treba nepoustet otacky pod 1800... to plati ale jen u M6 100kw. Kdyz jsem jel v AR 159 2.4D, tam je brutalni zatah uz v 1500ot Ono ty dieslove motory nejsou oblibene jen tak pro nic za nic, jen je to draha hracka To souhlasim! Volba je na kazdem, ja to vyzkousel a zatim nelituji. Az do motoru nacpu 50000, tak pak mozna otocim a reknu zlaty benzinak :-D

MAX6  
J.
2013-09-01 22:54:05

bowie: Nejde srovnávat spotřebu u benzíňáku z roku Karla IV a nafťák po novym tisíciletí.Zdárnej příklad je toho novej skyactiv,kde se dá s benzínem jet za stejnou spotřebu jak s naftou. Já mam taky FS benzínovej motor 2003,ale ten motor se vyráběl už v roce 1992 a tak nemůžu čekat že budu jezdit za 5 litrů. Diesel má jedinou výhodu co ho drží při životě a to je turbodmychadlo. Jinak co jsem měl možnost zkoušky,tak když se vykašlu na ekoterorist a lidi co maj asi hluboko do kapsy,tak pro mě ohledně výkonu je jasná volba benzín. Bohužel,pro naftou nasáklou Evropu se nedá čekat další výraznější pokrok v benzíňácích jako je třeba v Japonsku....

2013-09-01 22:58:26

Jo někdo preferuje ten Ňůtnmetrovej zátah u nafťáků a někomu zase vyhovuje ta linearita jakou zprostředkuje jedině benzínová atmosféra, kdy je krouťák v rozsahu 2-5k prakticky konstantní ale výkon leze krásně po přímce nahoru až nad 6 tisíc a jak se říká kde turbo končí tam atmosféra začíná

a když se chci bavit tak spotřeba de opravdu na vedlejší kolej

Ten pocit, když se mě snaží nějakej TDíčkař rozdrtit a vim, že si můžu o 2 stupně podřadit a ukázat mu vzdalující se zadní světla je k nezaplacení

PS: Ale to už se ta debata tady trochu zvrhla jinam od původního dotazu. Boj mezi těmi kdo preferuje D a těmi co G je nekonečnej všechno má svoje + i - jinak by se to či ono nevyrábělo.

2013-09-01 23:11:33

skyactiv v benzinu je ale uplne jina liga, rekl bych asi nejlepsi volba v soucastnosti! Zadne turbo, zadny dvouhmotak, super spotreba, nenarocny na udrzbu, jednoduchy motor na vecnost... Ten bych bral hned! Nema smysl se tu dohadovat zda je lepsi nafta nebo benzin, to by nemelo konce. Jen jsem reagoval na slova jak je diesel nevyhodny....

MAX6  
J.
2013-09-01 23:15:04

bowie: S tim souhlasim.Ať si každej vybere na to na co je zvyklej a to co mu vyhovuje.

P.S.:Skyactiv neni moc jiná liga. Je to normální motor,kterej se v Japonsku používal ve svý "příbuzný podobě" už v roce +-2001

2013-09-01 23:33:54

Chiptuning Mazda 6 2.0 MZR-CD 100kW

Parametry original: 100 kW / 136 PS / 310 Nm

Parametry chiptuning: 120 kW / 163 PS / 380 Nm a to je právě ta výhoda

Jinak idealní autí bych si predstavoval novou VRX STI 300 koníků, to je nářez

2013-09-01 23:38:48

kolibrik007:

Chiptuning Mazda 6 2.3 16V 122kW

Parametry original: 122 kW / 166 PS / 207 Nm

Parametry chiptuning: 134 kW / 182 PS / 238 Nm

I se základem mi to při ostrym rozjezdu hrabe i na dvojku při padesátce

na předokolce už je pak přenesení větších hodnot na asfalt trošku problém i když u nafty je zase u toho asfalto přenášení výhoda nevýhody, že ten motor je oproti benznínu o 120kilo těžší

2013-09-01 23:56:21

Ja nemam M6 na závody , to bych si koupil např M3 mps, nebo tu imprezu, ale to zatim nepotrebuju.

Na chiptuning jdu tento týden. Měl jsem tam chip-box, jelo to o dost líp, šlo to pěkně za plynem, a tak jsem zvědav na poradné nachipování. Mam tam i kn a otevrene saní. Ale to vse delam jen pro radost.

Dá se dát jiná hlava s dvakrát takovými ventily, menší kolo pohánějící čerpadlo, které tlačí mnohem líp palivo, větší turbo........ 200koníků není u 2.0 D problém ale na to tohle auto nemám.

Bavil jsem se s Kubou , měl bmw s 200 koníkama a jeho brácha nacipovanou M6 2.0 D.

A ríkal, že mu s bmw neujel. Je to výkon VS hmotnost.

Měl jsem motorku a ta jela na jednotku 120 k omezovači, na dvojku 180 k omezovači, z 0 - 200km/h cca 9,5 s

To je divočina. Chtělo by to, abysme tu měli poradny silnice, po kterejch se dá jezdit...a né poskakovat jak na d1...

A zbytek silnic taky žadna slava...

2013-09-02 09:43:52

Kdo chce mít krouťák a výkon,ten si koupí turbobenzín..

2013-09-02 11:22:07

Kdo chce vykon/ kroutak a zivotnost koupi si DISI motor ve 195tis. Km ukazuje koncovky vyfuku 99% aut co se ho snazi predjet jen ta spotreba

2013-09-02 11:35:17

Tak fouknout MPS do plynu a je to ne?


Odpovědět

1 ......... 31  32  33  34  35 ......... 60