Fórum - Téma


M6 GG/GY - Vybíráme a kupujeme ojetá vozidla


Fórum 6 GG / GY M6 GG/GY - Vybíráme a kupujeme ojetá vozidla

Informace o modelu: Mazda 6 GG / GY


1 ......... 30  31  32  33  34 ......... 60

2013-08-23 21:55:48

igor1980: hele, clanek je napsanej fajn, akorat nechapu vymenu vsech ramen, kdyz se ti omlati jeden cep... stejne tak jako meneni lozisek a dalsich veci, kdyz se ti oboucha prava strana neni to jester duvod pro vymenu celyho podvozku, jinak u passatu se s vymenou ramen setkavas co dva roky, atd atd...

filom3n, 2013-08-23 21:55:48 napsal:

igor1980: hele, clanek je napsanej fajn, akorat nechapu vymenu vsech ramen, kdyz se ti omlati jeden cep... stejne tak jako meneni lozisek a dalsich veci, kdyz se ti oboucha prava strana neni to jester duvod pro vymenu celyho podvozku, jinak u passatu se s vymenou ramen setkavas co dva roky, atd atd...

2013-08-23 22:00:51

filom3n: zkousel jsem prohledavat net a nasel jsem nejake sady ramen na Mazdu 6 a ty staly kolem 6.000 Kc. Tak by me zajimalo co vsechno tam chce menit, autor, co je na tom stoji 35.000. Jinak ostat dily, opotrebovatelne, na Mazdu, podle zkusenosti, stoji plus minus jako ostatni. Predni lozisko original 3500 Kc, u Skodovky na Fobii jsem platil 2500 a to nebyl original...

MAX6  
J.
2013-08-23 22:03:30

igor1980: Tyhle články jsou psaný pro lidi co si koupěj auto a jezděj.Když se něco po... tak tyhle lidi ani kolikrát nevěděž,že nějaká druhovýroba existuje a jedou rovnou do autorizáku. Proto se pro tuhle "většinu" kupujících píšou preventivně ceny origo dílů. Jinak když má člověk trocha zájem se v tom orientovat a zajde jinam dež do autorizáku,tak ty ceny jsou hooodně nižší a to nemluvě,když si ty díly dokáže člověk obstarat sám třebas mimo ČR.

2013-08-23 22:09:45

igor1980: vssak ja za lozisko na X9 daval nejakych 1600, a je to nejakej FAB, a jede a jede furt... to je to stejny co rikaj i u jinych aut, ja ted kupoval jaguara XJ8 a vsichni jak budou drahy dily atd, a je to stejne drahy nak na xedose :) ... to rikaj lidi co si mysli ze auto konci u motoru 1.4 kvuli pojistce :)

2013-08-23 22:14:28

max6: dik za uklidneni ;)

2013-08-23 22:18:17

filom3n: presne tak, vsichni se strasne divi, kdyz nekomu reknu, ze mam dvou litr benzin ale pak uz nekoho nezajima, ze jezdim plus minus za to co jezdi Fabia prvni generace s 1.4MPI. Presne s Fabii jsem jezdil za 7.5 a s Mazdou jezdim za 8.2- 8.3 ale komfort a vykon neporovnatelny... Je pravda, ze nektere kraviny u/z mazdy jsou drahe ale to jsou opravdu kraviny typu hacku na bundu v kabine... Jinak mam najeto 240.000 Km a byl jsem na testech tlumicu a byly jako novy... takze Mazde zatim nemuzu nic vytknout...

2013-08-23 22:29:41

igor1980: ja taky nedam na velky auta dopustit, a na japonsky uz vubec ne... ted se chystam jeste na nejakou ojetou tojotu (asi hilux nebo 4runner - coz je hilux ale bez korby pickupovy) nebo micibusi (bud L400 nebo pajero), s xedosem jezdim kolem 8-9 a je to 2.5 litr, kdybych jezdil dalnice tak jezdim za 6 a pul, ale jezdim vysocinu vrchovinu...

2013-08-31 11:09:01

Zdravím zdejší osazenstvo.

Měl bych na Vás pánové a dámy prosbu. Protože se mi podařilo rozmontovat stávající vozidlo o svodidla a s přítulkyní samozřejmě do budoucna plánujeme i nějakou tu rodinu, tak jsme začali vybírat nějaký "family car".

V první řadě jsem se zaměřil na stávající značku, kterou v rodině máme, což je Honda a tam jsem našel favorita (Civic 5 dvéř 7generace 1.7 CTDI). Bohužel jsem pak zadal do vyhledávání i ostatní japonské značky (všeobecně s japonci nemáme problém) a narazil jsem na M6 v kombi s dieselem, která mi za stejné peníze nabídne nadstandardní luxus (oproti vybrané Hondě), což je jedna z věcí, kterou u "family car" asi požadovat.

Takže bych rád věděl, jak to ve skutečnosti je s těmi nejčastěji diskutovanými tématy:

  • koroze (to mě trápí asi nejvíc)
  • ložiska
  • motor všeobecně (nejvíce prý zlobí vstřiky)
  • pokud jsou další, tak klidně napište

Dále bych rád znal názor, jestli se tak moc (oproti vybrané Hondě) prodávají, z důvodů vad, či jich je prostě hodně a pokud mají vady, tak jestli například jen u nějaké řady z roku X nebo všeobecně.

Mám omezený rozpočet na cca 80-90t Kč za což se dají z němec dotáhnout kousky s cca 110-150t km v plné výbavě oproti Hondě, která v tomto případě vlastně ani moc výbavových tříd nemá. Jedním z hlavních lákadel u Hondy je spotřeba a povinné, které chtě nechtě bude prostě pozitivnější.

Rád bych do auta za dva měsíce neinvestoval hromadu prachů (kromě standardní údržby), který stejně nemám, a protože s ní nemáme v rodině žádné zkušenosti, tak se toho bojím.

Prostě všeobecná pro a proti z reálného života, které by mi pomohli rozhodnout (chápu, že jsem na Mazda fóru, ale kdyby jste byli subjektivní, bylo by to super).

Děkuji a přeji příjemný víkend!

2013-08-31 12:32:26

Jestli nechceš do auta investovat hromadu peněz, tak benzín nemá vstřiky,podložky,turbo,zacpaný sací koš,nemusíš dělat rozvody atd. Počítej že do dieslu z druhé ruky bude potřeba investovat,samozřejmě můžeš narazit na kus, který bude mít všecko v cajku, ale to bude asi minimum případů. Upřímně taky jsem chtěl nafťáka, ale tyto věci mě odradily a kromě toho, benzín má v otáčkách aspoň pořádný zvuk

Ložiska se prý ozývají kolem 160k km. Koroze bude záviset na tom,jak se s autem zacházelo.

Asi bych ti doporučoval jít do benzínu 2.0. 1.8 je slabší s menší výbavou a 2.3 od roku 2004 s větší olejou náplní( 2.3 se rády přidíraly) ,ale zas máš ve výbavě všechno.

2013-08-31 12:39:58

A krom výše zmíněnýho taky pak záleží kolik plánuješ mít roční nájezd pokud víc jak 30000/ rok tak už se nafta vyplatí jinak bych taky spíš doporučil benzína.

Sice spotřeba je vyšší než u nafty to je pochopitelný, ale s naftou, když se popojíždí tzv couračky, nákupy, atd. prostě kratší trasy, tak tim dřív se začnou ozejvat ty bolístky jako vstřiky, turbo, ... u pofaceliftu DPF - (ale ten je stejně nejlepší vykuchat - viz samostatný téma na foru) a úspora na palivu se tim prakticky anuluje.

S korozí mají největší problém právě ročníky před faceliftem tj do roku 2005 novější už jsou na tom o poznání lépe.

2013-08-31 12:39:59

milan123: taky jsem toho nazoru ze benziny jsou lepsi, presne kvuli tomuhle, ale je spousta lidi co to vidi jinak, navic cena dieselu je stejna jako benzin (uz to neni rozdil 5 korun na litr)

E: pri kratkych jizdach, kdyz je naftovy motoro studeny ma vetsi spotrebu nez kdyz je pekne zahraty(aspon co mam okoukany u hiluxe co jsem s nim jezdil)

2013-08-31 12:51:29

Deri: Výchazel jsem z toho,že family cars běžně za rok 30000 km neudělají. Snad nám to přispěvatel objasní sám. Třeba je sám obětí naftové propagandy

2013-08-31 13:13:58

30 000 asi skutečně nenajezdím. Řekl bych, že se vejdu do 20t. Hlavně máme přesuny cca 150km (většinou do nich zakomponuji i nákupy ), pak tam je možné započítat nějakou tu dovolenou po evropě a auto občas použiji na služebku (Praha/morava).

Proč naftu? Protože mě ten styl jízdy nenabádá jezdit jako de**l a tedy mám i nižší spotřebu. Na druhou stranu jsem ochotný cca litr (vybraná Honda 1.7 má kombinovanou cca 5) navíc obětovat za komfort, který by navíc nabízela mazda (tempomat, prostor, bezpečnost...).

To, že se sem tam u dieselu rozsype turbo je asi věc, kterou nikdo neovlivní a nikdo mě před tím neochrání, spíš mi jde o to, jestli se něco takového neděje skutečně pravidelně.

Na vyřádění budu mít časem opravenou Hondu, kde budu řešit zvuk, otáčky atd.

2013-08-31 13:42:45

mesiah: Tak jestli jezdíš spíš takový větší vzdálenosti jako 150 km a pak dovolený, tak to už sou trasy co jsou pro diesel dobrý, ale znám hodně lidí, co jezdí s nafťákem do práce 10-15 km nebo 2km do Tesca a pak mi tvrděj jak strašně je ten diesel úspornej

Že by se něc sypalo vyloženě pravidelně se říct nedá, ale jako každej stroj si žádá svoji pravidelnou údržbu.

2013-08-31 17:53:38

deri: ja s xedosem jezdim dalnice za 6,5 litru na 100 2.5l benzin, vysocina a hory kolem 8-9 litru, myslim si ze tak velky rozdil oproti diesel to neni, zavodit mne moc nebavi, nevim, znam par lidi co ma 6ku v dieselu a problemy nemaji, ale porad radsi benzin... a velkou kravu nejradsi

2013-08-31 18:33:24

filom3n: tak to bych já s 2,3kou nedal. Dálnice s lehkou nohou tak za 8

2013-08-31 21:44:50

Mesiah: Když si uděláš čas a pročteš tuhle diskuzi, tak dostaneš odpověď na vše co by tě mohlo zajímat.

2013-08-31 21:49:04

" taky pak záleží kolik plánuješ mít roční nájezd pokud víc jak 30000/ rok tak už se nafta vyplatí "

No nemůže se to přepočítávat jen na spotřebu - náklady za palivo/rok...

KAŽDÝ ojetý auto si žádá nějaký výdaje za nový díly...at benzín, nebo nafta...

Jde o to jakej motor komu vyhovuje, vs. spotřeba.

Já měl benzína co žral cca 10 na sto, a řekl jsem si tak to ne, kupuji něco úspornějšího, proč sypat tolik peněz státu na daních, když nemusím...

M6 se mi vždycky líbila, nafta má svoje mouchy a ty je třeba vychytat, a pak už člověk jen jezdí a pohodička.

Já kupoval novou Baterii, pak nechal dělat rozvody, nový scv, podložky pod vstriky, nový olej, a ted spojku..

Ted pujde na chipování ř.j. , protože to je pak ta správná zábava !

Já s autem nenajedu víc než cca 15000km ročně, ale jsem rád, že mám diesel, ten zátah za to stojí.

A nachipované s kn filtrem to jede super a spotřeba 5-6 l ,

ale chce to kvalitní naftu.

2013-08-31 21:54:47

natural: Huh, 32 stranek? No dobre, kdyz to rikas, tak to zitra projdu. Znojmo mam trosec z ruky (asi tak 300km), takze i kdybych nakonec do Mazdy sel, tak to asi neklapne a zkusim stesti u pana Kühnela (tim vsak nechci nijak shazovat schopnosti jmenovaneho uzivatele! jen to mam bliz).

kolibrik007: Jestli jsem to pochopil spravne, tak mas take M6. Kolik si za ty opravy cca dal (druhovyroba, sam nebo servis)?

Diky!

2013-09-01 12:45:46

Delší trasy v rámci předpisů zajedu s 2.0 benzínem pod 7 litrů a nejsem brzda provozu. Mě třeba odrazuje od nafty dvouhmotový setrvačník ,který stojí brutálně moc peněz. To ty peníze radši projezdím. Každopádně je to na tobě,jak si to spočítáš co se ti vyplatí více.Ale vem na vědomí,že v extrémním případě můžeš za pár týdnů po nákupu vysypat do auta 50-60 tisíc (spojka,setrvačník a taková ta základní "očista" motoru) .


Odpovědět

1 ......... 30  31  32  33  34 ......... 60