Fórum - Téma


M6 GG/GY - Vybíráme a kupujeme ojetá vozidla


Fórum 6 GG / GY M6 GG/GY - Vybíráme a kupujeme ojetá vozidla

Informace o modelu: Mazda 6 GG / GY


1  2  3  4  5 ......... 60

2012-01-04 14:17:38

jak to tady tak čtu, tak nevím jestli si nebudu krtidlem konkurovat Taky uvažuji o M6, moc pěkné počtení. Rozhoduji se mezi M6 a Toyota Corolla No uvidím, díky za podmětnou diskuzi

2012-01-05 08:02:20

Tak tady bych bral jednoznačně mazdu. Je to o třídu větší auto, lépe vybavené, subjektivně daleko hezčí. S M6 1.generece i s Corollou jsem jezdil v USA a je to propastný rozdíl v pohodlí i zpracování. EU verze však mhou být jiné...

2012-01-05 14:39:46

Pravda pravda, aby to bylo objektivní musel bych srovnávat s Avensisem. Mě se na Corolle libila nízká spotřeba jak u nafty tak benzínu a vyšší spolehlivost. Ale jak říkáš, vzhledově je to auto samozřejmě někde jinde :) Proto půjdu asi do M6. Soused ji má na LPG, ale já to tam asi dávat nebudu.

2012-01-05 19:51:40

Tak až někdo budete shánět 6, tak moje brzy půjde na prodej. Budeme kupovat novou ;). Inu už té současné je něco přes tři roky....

2012-01-06 08:14:28

Mám dotaz na spokojenost s tou M6. Měl jsem taky před FL model (jeden z prvních dovezených do CZ) a v listopadu 2010 jsem to vyměnil za FL verzi 2.0 DISI. Na obě auta nemůžu říct nic špatného.

2012-01-06 11:12:45

Moje bude také brzo na prodej - čekám na novou CX 5.

2012-01-06 21:15:55

Mazda po faceliftu je úplně o něčem jiném. Na starších je problém s korozí. Nové už mají ochranu spodku a krom toho je to celé zaplastované. Já ji nechal hned po vyjetí ze servisu celou ošetřit. Spodek byl celý sundaný a provedený nástřik dle rad Doris. Motorově je v pohodě, spotřeba většinou kolem 7 až 7,5 litrů na sto. V Rakousích ale jezdila za šest ! A to jsme sjezdili celé Rakousko, včetně Alp. Jediná věc je měněná v záruce, a to zadní středové brzdové světlo. Před měsícem jsem musel koupit novou baterii, to bylo pro mě překvápko. Na to, že auto je garážované.....Mám zatmavená zadní skla - kvůli zlodějům. Moc se mi to osvědčilo a navíc to vypadá super. Prostě stálá spokojenost.

2012-01-08 21:45:11

Takže, Mazda 6 je doma. Od pátku. Je to ta, o které jsem se v tomto vláknu zmiňoval (r.v. 2004, kombi, diesel 2.0, 100kW, dovoz z DE). Pořízeno z autobazaru Autocar Tichý v Otrokovicích. Nákup probíhal následovně: domluvil jsem se s jedním technikem, jestli by se na auto se mnou nezajel podívat a udělat první ohodnocení, zda do koupě jít či ne. Technik měl se servisováním M6 zkušenosti a navíc se přes svého kolegu znal s mým bratrem, tudíž jsem mu důvěřoval. Jak jsem zde už nadhodil, od samého začátku se mi nezdál zadní nárazník - viditelně odlišná barva od zbytku karoserie, i když na fotce to vypadá hůř než v reálu. Technik mi potvrdil, že nárazník musel být měněný, naprosto přesně totiž v jednom místě ani nelícoval s karoserií. Pod sedadlem řidiče dále nějakým podivným způsobem vedena kabeláž k airbagu a vyhřívání sedačky řidiče. Toť vše. Žádná koroze, žádné stopy po opravách karoserie po nějaké havárii, zvuk motoru ok, řazení, pedály, atd. Takže první doporučení znělo: Ano, za tuto cenu je možné do toho jít.

Následovala cesta k autorizovanému prodejci Mazdy ve Zlíně, kde jsem se předem objednal na předkupní prohlídku celého vozu. Prohlídka byla fakt detailní, vůz zvedli a technik prošmejdil kde co. Jeho zjištění: naprasklá nějaká pryžová manžeta u zavěšení (nejspíš to bylo zavěšení, nejsem odborník) levého předního kola, doporučena výměna. Dále vyměněn pylový kabinový filtr. Jinak nezjištěny žádné nedostatky (pár jsme jich ale zjistil později, viz dále v tomto textu). Za pár slov stojí technikův údiv nad elektricky ovládaným originálním střešním oknem. Řekl pouze: "To chci taky!" Prý to opravdu ještě v ČR na žádné M6 neviděli. Těším se, až bude léto Diagnostika proběhla také bez problémů, zmíněnou kabeláž pod sedadlem řidiče technik rovnou poupravil. Doporučení od technika autorizovaného servisu: vzít to. Auto ve velmi dobrém stavu.

Následovala cesta zpět do bazaru, sepsání smlouvy a dalších formalit a dále již jen cesta domů v "novém" voze. Můžu říct, že jsem si zvykl velmi rychle. Pomocí elektricky nastavitelných sedadel jsem ideální pozici za volantem našel snad za 10 sekund. První menší "rozčarování" proběhlo kvůli vadné žárovce v koncovém světle - nechápu, proč tam Mazda montuje takové nestandardní žárovky. V sobotu odpoledne jsem objel pár benzínek, ale bez úspěchu. V neděli pár známých automechaniků, také neúspěšně. Ještě předtím jsem alespoň zkusil přehodit fungující žárovku z pravého světla do levého a jak na potvoru mi i tato fungující praskla (možná tam bude špatné napětí). Naštěstí dnes pršelo a na Vysočině sněžilo, takže jsem mohl celou cestu Zlín-Praha absolvovat s mlhovými světly. Za 2 dny jsem najel necelých 400 km a první dojem z celého vozu je skvělý. S ohledem na najeté kilometry (pokud skutečně nebyly přetočeny) vypadá interiér téměř jako u nového vozu. Převodovka a spojka také jako nová. Řekl bych, že se původní majitel (nebo oba, bylo-li jich víc) o auto příkladně staral. Auto bylo i na garanční opravě koroze zadních lemů. K dalším drobným nedostatkům napíšu něco bližšího zase někdy příště, až budu mít čas a bude se mi chtít Také sem někdy dám nějaké ty fotky...

2012-01-09 12:42:28

Tož ať to slouží. Hodně km bez potíží přeji.

2012-01-09 12:42:55

Gratulace a přeji mnoho úspěšných kilometrů

2012-01-09 13:50:18

Blahozelam ku kupe .

K tym zarovkam, jedna sa o bezobjimkove typy? Iba sklenena banka s dratkama vyvedenymi na "placatej" strane ako je tuna?

S tym by nemal byt problem Su mozno trochu drahsie a kupis ich aj v obchodoch auto-moto aj v hociktorych autohausoch (Mazda, Seat apod)

Snad nemas na mysli nieco ine...

2012-01-10 11:27:49

Mno, takže od samého počátku auto zlobí, což mě vůbec netěší. Na palubce svítí kontrolka vody v palivovém filtru a také kontrolka baterie. Dnes jsem byl s tím v servisu, přeměřili baterii a prý posílá do auta 22 V, což je moc a poslali mě do servisu, kde se specializují na autoelektro. Tam na mě bohužel dnes neměli čas, ale vezmou mě zítra. S největší pravděpodobností je ale v prdeli alternátor. To fakt nasere, pár dní po koupi. Přitom na předkupní diagnostice vše v pořádku Čekám, že oprava bude stát cca 7 tisíc - f*ck! To zvýšené napětí by i vysvětlovalo, proč mi hned druhý den po koupi při přehození žárovky z prava do leva praskla. Už mám ale žárovky nové a zatím fungují - koupeno v Auto Kelly, 1ks za krásných 90 Kč

Doufám, že zítra provedou opravu a že se mě na nějakou dobu problémy budou vyhýbat. Jo a ještě mě napadá, že mi dost hulí z Webasta, asi to bude chtít také vyčistit.

2012-01-10 11:40:41

tak to nasere, ja kdyz jsem kupoval M6tku, tak zadni lemy byly naprosto OK, bez naznaku rezi a ted je jeden zatim OK a druhej vesele kvete. Manzetu na kloubu mam prasklou taky a menit to budu az na jare. Holt to je to riziko ojetych aut, ale porad to neni nic proti tomu co zazil svagr s octavii RS, ale to je na fakt dlouhy povidani....

2012-01-10 15:23:14

Chudak akumulator, znasat napor 22V... musel odist regler v alternatore . Kedysi sme to riesili vymenou rele alebo polovodicoveho stabilizatora, dnes neviem nakolko je to este rozobratelne.

AK zrejme nevie, co pytat za zarovky... u nas kupim jednu tak za 0,5 az 1,5 € (http://www.olejshop.sk/zi...iarovky-12v-celosklenene/) u vas to nemoze robit ani cez 40 Kc.

Drzim palce, nech vam auto robi uz len radost.

2012-01-12 16:24:17

Takže byla to skutečně regulace v akumulátoru, oprava vč. práce 3.600 Kč. Takže nakonec to dopadlo ještě dobře bych řekl. Obě kontrolky, jak dobíjení baterie, tak i vody v palivovém filtru, po opravě zhasly. Takže auto je teď v naprostém pořádku

2012-01-12 17:29:48

Podle zákona máš záruku půl roku na skryté vady,takže zpět do bazaru a náklady ať Ti uhradí.

2012-01-12 17:35:30

Můžu se zeptat, podle kterého zákona? A i v případě, že auto nebylo prakticky na autobazar registrované?

2012-01-12 17:44:55

Je to všeobecně známej zákon,nejsem právník abych napsal jeho číslo.Pokud byl bazar pouze zprostředkovatelem prodeje tak náklady by ti měl uhradit najitel auta.Bohužel ale ty ho neznáš takže to musíš řešit přes bazar.Bohužel se budeš muset s nima dohadovat a budou se Tě asi snažit přesvědčit že nemáš na nic nárok.Je jen na Tobě jestli to vzdáš nebo se budeš hádat.

Tady jsem něco rychle našel,je to v PDF takže si to musíš sám stáhnout.

http://www.google.cz/url?...dS-NrgLvat7PbDejKlFPwdwGw

2012-01-12 17:55:14

ještě pár odkazů

http://www.autoweb.cz/pra...-2-cast-ojete-auto/15264/

http://www.tipcars.com/ma...ety-vuz-ano-ale-1877.html

2012-01-14 21:29:25

Díky za odkazy. Zítra zvážím, jak budu proti majiteli bazaru postupovat. Budu pravděpodobně požadovat slevu z kupní ceny a pokud bude proti (což určitě bude), nezbude nic jiného než podat žalobu. Což ale bude něco stát, takže ještě uvidím. Po dnešní události jsem ale nasraný ještě mnohem víc. Jen pro ilustraci...

Dnes jsme s manželkou vyrazili z Prahy na Vysočinu, abychom navštívili rodinu. Cca 10 km před sjezdem z D1 na Jihlavu auto z ničeho nic přestalo táhnout, bez ohledu na zařazený rychlostní stupeň. Hned jsem sjel na exit Větrný Jeníkov, chvilku se na vedlejších cestách snažil auto "roztáhnout", zda se nechytí, což se ale nestalo. Naopak jsme začali v kabině cítit nějakou spáleninu z prostoru motoru. Zastavili jsme, následovala kontrola oleje (množství a zda se po odšroubování krytky z oleje nekouří - lehce se kouřilo) a pak rychlé rozhodnutí, zda se nechat odtáhnout zpět do Prahy, nebo risknout cestu s lehkou nohou. Zvolili jsme druhou možnost, jízdu s velmi lehkou nohou (dalo by se říci téměř na volnoběh, max. 2000 otáček, z kopce na neutrál). Naštěstí jsme dojeli celkem bez problémů. Následovala prohlídka motoru, seznámení se s různými možnostmi, co se mohlo posrat (včetně totálně oddělaného motoru v důsledku vadného/roztaveného pístu a vadného turba). Kluci během chvíle demontovali turbo, aby se zjistila přesná příčina problémů. Naštěstí, jak se ukázalo, je v prdeli pouze turbo, což je ještě ta lepší varianta. Zpět do Prahy jsme se tedy museli přepravit busem a kluci se o opravu příští týden postarají, včetně vyčištění intercooleru, výměny oleje, atd.

Toť můj dnešní příběh. Začínám být z toho auta trochu rozladěný, doufám, že do něj nebudeme sypat tisíce korun každých ujetých 100 km...


Odpovědět

1  2  3  4  5 ......... 60