Fórum - Téma


M6 GG/GY - Vybíráme a kupujeme ojetá vozidla


Fórum 6 GG / GY M6 GG/GY - Vybíráme a kupujeme ojetá vozidla

Informace o modelu: Mazda 6 GG / GY


1 ......... 22  23  24  25  26 ......... 60

2013-05-07 11:44:20

Tak jestli máš nájezd 10k km ročně, tak benzín bude asi lepší volba. Ojetina v naftě bývá zdrojem problémů (turbo,dvouhmota,vstřiky,podložky atd. ) A tím bude menší spotřeba vykoupena velkou investicí do oprav. Samozřejmě můžeš narazit na kus od pečlivého majitele. U 2.3 bude zase záležet, jestli předchozí majitel pravidelně kontroloval olej( kdo jezdil pravidelně ve vysokých otáčkách a nekontroloval olej,tak to zadřel) .

2013-05-07 12:32:33

Ahoj,

chtěl bych koupit 6 r.v. tak 2008 - 2009.

Vybírám z autobazarů a zadávám, že chci vizidlo po 1. majitelu a najeto cca do 150.000 km ačkoliv ten údaj může být samozřejmě někde jinde.

Bohužel nemám absolutní tušení, jaký motor bych si měl vybrat, váham dokonce i mezi benzínem a naftou.

mohl by mi někdo poradit jaký bych si měl vybírat motor a na jaký palivo?

Ročně najezdím tak 17-20 tisíc km.

včera jsem se byl podívat v Plzni na 2.2 v naftě verzi 120kw, jízdní vlastnosti, výkon a pohodlí při jízdě mě absolutně uchvátily, nicméně karoserie byla místama docela potlučená, byly to drobný vady, ale byly tam a zdálo se mi, že zadní dveře nelícovali se bytkem karoserie, ale prodávající říkal, že je to normální a to se mi fakt nezdá, takže jsem se ji vzdal a teď vůbec nevím, co bych si měl vybrat.

2013-05-07 18:04:16

Pri tom najezdu uz diesel pokud nejezdis v kolonach ve meste- kup neco s vyplnenou elektronickou serviskou z origo servisu - pokud nelpis na konkretni barve tak neco sezenes

2013-05-07 20:07:11

marcoss: no ono je jich i mnohem víc na výběr no těch naftovejch, ale chtěl jsem motor 2,2 a ten je k nesehnání.

nemáte teda někdo zkušenosti s motorem 2.0 se 103kw?

2013-05-07 20:57:13

jinn7: 2,0 D je absolutně dostatečná motorizace - jen opravdu při dálničním ježděmí využiješ 2,2 D a to ji musíš sehnat min ve střední výkonové úrovni .

ve městě jsou ty newtonmetry 2,2 v podstatě zbytečný

2013-05-07 21:07:59

marcoss: bohužel 2.2 neni skoro k sehnání a já dalnice jezdím vyjímečně, jen jezdím do práce 25km tam a zpět...

ta 2.0, jsou to teda spolehlivý motory jo?

s tou 2,2 jsem se svezl abyl jsem nadšenej, jen karoserie nebyla ideání, bohužel:(

2013-05-07 22:00:27

Jinn7: Poradím ti, najdi si čas a pročti si celou tuhle diskuzi

Jinak 2.0 stačí podle mě v pohodě.

2013-05-08 07:17:06

natural: nesoustřeď se na 2,2D pokud opravdu nejezdíš po dálnici 180 km/h, nebo opravdu nemiluješ burn outy na semaforech

2013-05-08 07:27:26

tak díky za info, já jsem ji jako včera pročítal a právě kvůli tomu jsem začal váhat jstli naftu nebo benzín :)

myslím, že 2.0 mi bude určitě stačit nejsem žádnej závodník a teď jezdím s mazdou 2, takže na nějakej výkon nejsem zvyklej :)

2013-05-11 16:03:26

jinn7: Na podzim budu posílat svoji GH do světa, je to bílá metalíza kombík 2009 2.2 GTA 136 kW s mnoha extra, ani škrábanec, bude mít cca 105 tis a ještě bude mít půl roku záruku od Mazdy CarGarantie. Ale pochopitelně to nebude auto "zadarmo", "výhodně" ani "se slevou". Pouštím ji jen z důvodu, že chci GJ s automatem pro ženu, jinak mi plně vyhovuje. Více info po vzkazech, nechci to tu tapetovat inzercí.

2013-05-12 20:45:55

Deri: Čipovat atmosféru, ještě navíc benzín, mi nepřijde jako nezbytná nutnost, to už jede od výroby dost dobře, a ta trocha co to přidá nevyváží cenu (a příp. nadbytečné opotřebení či problémy) co za to zaplatíš

Jinak na co všechno si teda mám u té 2.3 dát pozor až ji půjdu projet? O tom problému s nedostatečnou kapacitou olejové vany u 2.3 vím, půjde to nějak poznat jak se k tomu předchozí majitel/é choval/i?

2013-05-13 12:13:38

shr3k: ta je moc pěkná no, ale zřejmě nebude v mojí cenový relaci, bohužel...

2013-05-14 19:05:03

tslany: Jak se minuly majitel k autu choval poznas podle stavu podvozku ... pokud s tim jezdil jak magor budou olitany hrany gum, a podvozek pokud uz neni nekolikrat menej bude mit vule (at uz v zaveseni nebo ve volatu). Pokud si vyberes benzinak tak ani nebude vadit jestli to majitzel pred tim tocil nebo ne. Ty motory jsou v tomhle ohledu skoro vecny. U nafty bych se bal osoupaneho nedochlazovaneho a zanedbaneho turba.

2013-05-17 12:56:25

tslany: ve svý 2.3 mam 4,5l oleje a neřekl bych, že je to nedostatek. Je pravda, že je to verze 2 a ty se dělali od roku 2004.

2013-05-27 19:12:53

Jak poznám verzi po FL? .. Ahoj, prosím o pomoc při identifikaci verze M6; toto je před nebo po FL?

http://suchen.mobile.de/a...&numberOfPreviousOwners=1

2013-05-27 19:16:19

crixus: Tohle je po Faceliftu.

Má jinej tvar mřížek v předním nárazníku, zadní náazník má taky trošku jinej tvar, černě zabarvená světla, černě orámovaný blok autorádia ...

Dále Facelift má například 6ti stupňovou převodovku, zatímco předfacelift pouze 5ti stupňovou a je určitě ještě spousta dalších věcí na co jsem zapomněl...

PS: příště svůj dotaz vlož do tématu vybíráme Mazdu 6 ať tu neni bordel.

2013-05-27 19:22:16

deri: máš pravdu, přemístím

2013-05-27 19:37:12

Joo, rozdíly jsem přečetl, ale nepoznal jsem jí, takže díky ;)

Jinak je to vážný kandidát na koupi. Ještě zvažuju golfa :)

2013-05-27 20:23:32

Po face a sehr gut. Jen škoda, že nemá sport paket. Má ho vůbec po face?

2013-05-27 20:31:31

scar: Facelift taky jako možnost sport packet má, ale vypadá úplně jinak než před FL, kterej se mi líbil víc.

Rozdíly sme nedávno řešili v tématu "kde seženu"


Odpovědět

1 ......... 22  23  24  25  26 ......... 60