Fórum - Téma


M6 GG/GY - Vybíráme a kupujeme ojetá vozidla


Fórum 6 GG / GY M6 GG/GY - Vybíráme a kupujeme ojetá vozidla

Informace o modelu: Mazda 6 GG / GY


1 ......... 21  22  23  24  25 ......... 60

2013-04-10 07:19:21

petrpetr: může to být legit, zejména protože to zřejmě prodává někdo přímo a tak se ušetří vejvar autobazaru. To že je prodávající opravdu ročník 42 nasvědčuje slabší motor. Spolu se slabší výbavou to zdůvodňuje cenu. Jestli je to ale opravdu voňavý auto nebo ne ale poznáš až naživo:)

2013-04-10 21:27:09

Prosím o pomoc s několika dotazy. .. Ahoj, všechny vás zdravím.

Rozhodl jsem se koupit si Mazdu 6, kolem roku 2003, hatchback, 2.0i. Je to krásné auto, musím říct, že závidím těm, co už ho mají.

Delší dobu jsem studoval a četl, takže leccos už (teoreticky) vím, ale i tak mám několik dotazů, na které jsem vždy našel různé odpovědi.

Prosím, pokud můžete, pomožte mi a poraďte. Sepíši otázky pro orientaci v bodech.

Snažil jsem se nastudovat co jsem mohl, než jsem se zeptal, ale tohle už nerozlousknu sám.

Děkuji všem za čas a ochotu, hezký den všem!

1) Rozvody: vím že můj motor má řetěz. Ale různí se názory na výměnu. Někdo říká vyměnit, někdo že jsou doživotní. Co je pravda?

2) Rozvody: můžu měnit jenom pumpu a napínáky, nebo musím i řetěz? (protože by měl být trvanlivý)

3) Rozvody: jak poznám, že pumpa / napínáky / rozvody odchází?

4) Když rozvody prasknou, protože je to řetěz, je to menší problém (viz třeba motor Felicie, kde to nevadí) nebo je to také katastrofa?

5) Můžete mi prosím doporučit, jaký diagnostický kabel koupit? Chtěl by jsem ho sebou brát před koupí vozu. Četl jsem o problémech s některýmy kabely ohledně "chyba komunikace s řídící jednotkou". Není problém E-bay.

6) Jaký soft k tomuto kabelu? Existuje někde výpis kódů pro tento vůz?

7) Mohu se s tímto motorem dostat ve městě na 7.5 l /100? Prosím žádný flame, jen ano / ne

8) Mám pečlivě nastudováno jak prohlížet vůz při koupi. Existuje ale nějaké zvláštní znamení nebo trik, přímo pro tento vůz, který by odhalil, že je bouraný?

9) Nějaké rada z praxe, na co si dát pozor při koupi?

10) Viz foto a opotřebení volantu a řadící páky: sedí to na 180 000 km?

11) Jakákoliv rada?

Znovu: děkuji všem za ochotu!

2013-04-10 23:46:42

ahoj Nevím jakymas rozpocet n koupi automobilu ale kazdppadne bych volil.verzi po FL 2006 a vejs což tahle.není už kvůli antikorozní ochráně . a co se Tyce motoru tak se budu opakovat par vychytavek po FL o5 udělali.

2013-04-13 21:37:33

mazdul: z vlastni zkusenosti mam 2.0 benzin: mesto ani omylem do 7.5, dobre je se koukat na koberecek pod kapotou hned za palubovkou, podle toho se da odhadnout kolik ma najeto, pri 180 bude trochu vyskubanej uz urcite, ale nesmi to bejt jak od kuny vyzrane. Koukat hlavne na rez zadnich lemu.

2013-04-14 10:18:07

tresni: Super, zapisuji si diky!

2013-04-14 10:33:55

mazdul: rozvody u benzínu: mě řekli v neautorizovaným kam vozím svoum benzínovou M6 že po 200k ten řetěz někdy začne vydávat specifickej zvuk a tak poznáš že je před smrtí a musíš vyměnit. jestlis doteď takovej motor neměl tak to nechej prostě zkontrolovat preventivně.

u toho kousku co si vybíráš ty je škoda že to má ten světlej interiér. Nicméně moje řadícíí páka je ve 130k opotřebená víc, Ale to je bullshit měřítko, když tě někdo bude chtít ojebat tak tam prostě koupí z vrakáče hlavu páky z 80k vraku.

Heh, 7.5l ve městě je u těchto aut sen. Já jezdím v zimě kolem 9. Mimo město pod 7 ale bez problémů.

Určitě doporučuju se podívat do prostoru rezervy kvůli rzi a vlhkosti. Jinak samozřejmě lemy.. kdoví jestli je už neměnil. A pak jak moc jsou reznutý prahy a hrany dveří. Nic z toho není fatální (ty lemy například se dají koupit nový a navařit+zastříkat), ale stojí to peníze.

2013-04-14 10:52:01

ales_k: Určitě doporučuju se podívat do prostoru rezervy kvůli rzi a vlhkosti. Páni, to je teda maso až takhle, já myslel že jsou problémy jen na lemech co jsem studoval.. Díky, zapisuji.

2013-04-14 11:01:55

mazdul: no nenech se vystrasit, rez jsem tam taky nikdy nevidel. ale voda tam muze natect treba kdyz mas praskly zadni svetlo nebo kdyz to auto bylo zezadu bourany tak kolem narazniku. je to spis takova obecna rada pri vybirani ojetiny nez mazda-specific.

2013-04-14 11:09:28

ales_k: jasny, diky

2013-04-14 18:51:29

mazdul: A víte někdo něco s tím kabelem?

2013-04-14 22:04:07

pořizuju šestku a koukam po kolech...http://www.mojeelektrony....acit-lestene-paprsky.html myslíte že se vlezou...?...a ještě neví někdo jakej je rozměr vstupu na sportovní vzduchovej filtr..?

2013-04-17 21:22:59

Cauec,chci si kupovat mazdu 6, rok 2003 a zajimalo by me jak drahe jsou nahradni dily na toto auto?Treba oproti skodovce,Vw nebo opel.Diky za info

2013-04-17 21:28:17

minami1: kola se řeší v jiným vlákně, ty cos poslal ty konkrétně navíc mají ET 38, což (aspoň pro tu původní M6) nejspíš nebude dobrý.

2013-04-17 22:15:18

pepaburysek:

Ahoj, heleď jsme tu opět u Toho, nemůžeš srovnávat Mazdu a auta z VW group, ani cenově na díly prostě budeš vždy někde jinde ;)

Hlavně Mazda je Japonec, takže prostě je to úplně něco jiného než stereo typ VW group ;)

Mám M6 r.v. 2006 Naftu 105kw. Nechal jsem si udělat servis u Kubajze23 což bych doporučoval asi i tobě po koupi opravdu se to vyplatí.

Každopádně jestli sis pročítal tohle vlákno tak je tu několikrát napsané, že M6 co se týká motorů a náprav vydrží opravdu hodně, bohužel jsou problémy s Karoserii viz o pár příspěvků víž kde je popsána koroze lemů.

Takže si osobně myslím že motor a nápravy vydrží více jak Kastle. Samořejmě když si uděláš údržbu kastle ochranu tak vydrží taky pěkně dlouho :)

P.S ceny jsou různé ;) každopádně na tento vůz se moc nevyplácí dávat díly repliky ;) co jsem tak četl i se bavil s klukama tady.

Snad ti k tomu jinak řeknou více

2013-04-23 23:06:45

otázky nového majitele Mazdy 6 .. Zdravím místní osazenstvo, nedávno jsem si pořídil Mazdu 6 2.0i, r.v. 2007 a i když jsem prolezl celou sekci "Pro nováčky v sekci Mazda 6". pořád mám pár otázek, na které jsem nikde nenašel odpověď.

1) Auto je v perfektním stavu po prvním majiteli z Německa, pravidelně servisované v autorizáku s komplet doloženou servisní historií a má najeto 62 250 km - má v téhle situaci smysl nechat udělat nové rozvody? Všude čtu, že je to první věc (spolu s oleji atd.), co udělat, když se koupí ojeté auto, ale s tímhle nájezdem a faktem, že auto šlape perfektně nevím, jestli to není ještě zbytečné... Oleje, filtry atd. samozřejmě měnit budu, nechám i ošetřit podvozek a dutiny antikorozní ochranou, jen nevím, jak s těmi rozvody.

2) Když jsem procházel povinnou výbavu, nikde jsem nenašel náhradní pojistky a žárovky. Nevíte náhodou, jestli je nemá šestka někde šikovně schované? Protože buď jsem blbec, a nevšiml jsem si jich, nebo je nemám a budu muset dokoupit.

3) Znáte nějaký kvalitní servis v Praze a okolí? Klidně neautorizovaný, ale takový, kde Mazdám rozumí a kde mě se mě nepokusí hned oškubat?

A taková dodatečná - auto bude potřebovat přezout, protože vzorek už je skoro fuč. Máte někdo zkušenost s pneu Dunlop SP Sport BLURESPONSE 205/55 R16 91V?

Díky předem za každou radu.

MAX6  
J.
2013-04-23 23:15:04

luckyluke: Ahoj. Prosím nezakládej duplicitní témata když už tu máme diskuse do kterých se to dá přidat (Vybíráme Mazdu 6, Rozvody, Oleje atd....),pak je tu akorát nepořádek a nikdo nic nenajde.

1) oleje a filtry vyměň určitě. rozvody se dělat nemusí,protože je tam řetěz s napínákem,takže pokud se nic nepodělá (hlavně napínák),tak se rozvody neměněj.

2) nějaký náhradní pojistky občas bejvaj v pojistkový skříňce,ale spíš se všecko dává do krabičky,která na např. u trojůhelníku v kufru v takový brašně - jestli jí tam teda máš.

2013-04-24 07:56:41

luckyluke: přesunuto

maxi díky

2013-05-04 09:16:59

Dovoz auta z Německa - kladná reference .. Zdravím,

když mě někdo jako zákazníka podvede, obyvkle o tom dám vědět, abych varoval ostatní. Tohle je opačný případ, mám velmi dobrou zkušenost s člověkem, který vozí auta z Německa a chci se o ní podělit. Sám jsem při výběru dovozce tápal, tak snad to někomu pomůže.

Chtěl jsem koupit Mazdu 6, ale v ČR se to nedařilo, takže nakonec padla volba na dovoz z Německa. Žádného známého jsem neměl a strýček google napověděl p. Pipka. Našel jsem kladnou referenci, po telefonu bylo vše v pořádku, takže jsme se domluvili.

Moje požadavky byly (benzín 1.8, 2.0, automatická klima, tepomat, cena kolem 100 tis.) p. Pipek vybral čtyři auta, jedno jsme vyřadili. Zbytek obvolal a doptal se na detaily, vypadli další kvůli korozi a zbyla jedna. Tu nakonec přivezl - cena 104 000 Kč + dovoz, r.v. 2003. Potud na takové službě není nic neobvyklého. Myslím, že férový podnikatel se pozná až nastanou problémy.

Drobný problém nastal se zimními koly (měly být v ceně auta), p. Pipek se omluvil a navrhl finanční kompenzaci. To mi přijde jako fér jednání.

Auto je v zákoné záruce na skryté vady a přestalo startovat. Dostal jsem ihned nabídku, že by si auto odtáhl do svého servisu a spravil. Nakonec se jednalo o problém s baterkou, po výměně je vše v pořádku, odtah není nutný. Nyní půjde auto na prohlídku do servisu, jsme domluveni, že pokud by byl problém, mám zavolat.

Už při předání auta jsme se domluvili, že buď by v případě problému hradil fakturu, nebo by na své náklady auto nechal spravit v servise, se kterým má dobrou zkušenost.

Jinak auto jezdí dobře, nenašli jsme zatím žádnou očividnou závadu...

Nebojím se tedy služby p. Pipka doporučit, zvlášť pokud někdo kupuje starší auto, kde se dá očekávat, že nějaké problémy mohou vzniknout. Všechno se nedá odhalit při koupi a je fajn, když víte, že se dovozce postaví k problému čelem.

Výhodu také vidím v tom, že za dovoz se platí paušální cena - bez ohledu na to, kolikrát se pro auto jede. Pokud by bylo auto ve špatném stavu, nebere se. Protože se jezdí pro více aut při jedné cestě, je možné takovou službu nabídnout.

Napíšu, až bude Mazda po servistní prohlídce . Pokud by se někdo chtěl vyptat na detaily může mi napsat email kohy.martin(zavinac)seznam.cz.

2013-05-07 11:35:33

Zdravím všechny Mazďáky,

přemýšlím o pořízení nového auta, v hledáčku mám Mazdu 6 ve vagónku, a momentálně vybírám mezi 2.3 s najetými 204tkm, a řepák 2.0 100kW s 229tkm, obě rok 2004 a asi v plné výbavě (nafta nemá kůži, to je tak jediný rozdíl co jsem vypozoroval). Jelikož obě jsou na opačných koncích republiky, zatím jsem se na ně nedíval, ale zajímalo by mě, jaký motor zvolit, s čí bude méně problému ap říp. oprava by stále méně. Spotřebu teď vůbec neřeším, rozdíl cen obou aut mě vychází na 3 roky jízdy u prospěchu benzínu. Předpokládaný nájezd tak 10tkm ročně, ve městě jezdím 50, mimo město 95, na dálnici 145 (vše dle GPS), nesnažím se mít vždy pedál na podlaze, ale zároveň nejezdím "ekorelý", ovšem 22kW navíc ve prospěch 2.3 by se občas využít mohlo Oproti naftě mám sice menší averzi (zvuk alá traktor, smrad, vibrace), vím že starší japonci byly v naftové motorizaci značně na houby, ale jak je to v případě M6 2004? Do čeho jít? Přemýšlel jsem i nad tím, že bych si zahrál na typického čecháčka a příp. koupil na 2.0 i nějaký ten "čyptuning" pokud by se mi nepozdávalo jak ta naftová motorizace jezdí v základním stavu (zkušenost z 1.9TDI 81kW, v silnější naftě jsem zatim neseděl na místě řidiče).

Za případné rady budu rád a děkuji

2013-05-07 11:43:50

tslany: Jestli jak říkáš na spotřebu nehledíš, chceš míň náročnej motor na opravy a najezdíš do 10k za rok, tak to jednoznačně všechno vede k benzíňáku. (jak já říkám na atmosferickym benzínu se nemá skoro co rozbít, když mu člověk dává co potřebuje(hlavně pozor na olej). Například oproti naftě rozvody řetěz, žádný turbo,problémy se vstřikama, SCV ventil ....)

A kdyby si chtěl čipovat, tak i ta 2,3ka se dá (jedna Kladenská firma nabízí zvýšení na 134kW a 238Nm i se zárukou na motor)


Odpovědět

1 ......... 21  22  23  24  25 ......... 60