Fórum - Téma


M6 GG/GY - Vybíráme a kupujeme ojetá vozidla


Fórum 6 GG / GY M6 GG/GY - Vybíráme a kupujeme ojetá vozidla

Informace o modelu: Mazda 6 GG / GY


1 ......... 19  20  21  22  23 ......... 60

2013-02-21 11:13:04

Zdravím všechny zde na foru.

Možná si mě někteří budou pamatovat ještě, před pár lety jsem tu psal a zvažoval koupi Mazdy 6 nakonec vše dopadlo úplně jinak. Ale Teď se mi naskytla koupe Mazdy 6 r.v. 2007 105kw v naftě, auto má najeto cca 144 000km poslední záznam ve servisní knížce je 137 tisíc km.... Což si myslím že by mohlo být i reálne auto jezdilo v nějakém autocentrum. Takže je ošoupaná lehce řidičová sedačka volant a řadící páka.

Jinak interiér vypadá velice pěkně a zachovale, má i nezávislé topení Webasto. Samořejmě nějaké ty šrámy z venku má jako asi každé dnešní auto. Bohužel mělo i rozleštované přední světlomety jsou ze vnitř vyžloutlé takže bych to pak viděl asi na jiné.

Hlavně se Vás chci zeptat na co si dát nejvíce pozor ? koukal jsem na to s mechanikem ze spodu, a všude jsou vidět originál spáry, i body, a i to jak tím tmělí ty svařované místa.... takže mi mechanik řekl že může tvrdit že auto nebylo nijak bourané na nosné části. Maximálně že třeba byl měněný nárazník blatník nebo takové věci po lehkém ťukanci.

Každý mi jen říká že se prý tyhle motory jsou dost poruchové ?! Někdo zase říká že to jsou držáky, tak proto se chci zeptat hlavně Vás co si o tom myslíte?! Motor šlape pěkně a zní i pěkně, jediný co tak ze začátku byl takovej hlučnější a divný zvuky vydával pak jsme zjistili že byl povolený vzduchový filtr že nebyl pořádně zacvaknutý. A ještě jsem objevil problém s panelem u řidiče, jde stáhnout pouze řidičové okénko a spolujezdce a zadní nelze, a okna zamčená nejsou.

Jinak jsme neviděl ani nikde žádnou korozi jak mi každý říká že mazda mi schnije pod zadkem.

Všem děkuji za rady a odpovědi jinak se omlouvám za předešlé založení tématu

2013-02-21 15:05:01

Mazdy se určitě neboj. Stačí, když si hned po koupi domluvíš návštěvu u odborníka a ten už se ti na auto podívá, všechno co je třeba udělat ti řekne (DPF, rozvody, podložky pod vstřikama) a pak už budeš jen spokojeně jezdit Ty světla jsem ještě neviděl toto udělat před nájezdem 200t km, ale těžko říct.

Hodně zdaru. Mazdár

2013-02-21 18:38:54

No tak ti děkuji za tvoje informace :)

Nakonec jsem si vybral úplně jinou Mazdici sice r.v. 2006 ale z lepší výbavou už tu jeden člen na ní dával i odkaz.

http://www.autoliva.cz/in...hp?action=details&ID=1013

Byl jsem tam dneska a byl jsem sní velice překvapený, po nastartování studeného motoru měl velice krásný zvuk a prostě žádné extremní otřesi nebo podobně. S Pánem jsem domluvený a příští týden když vše klapne jak má si pro ní jedu a vezu domů.

2013-02-22 23:00:17

Zdravím Mazďáci,

mám možnost zakoupit šestku GG sedan 2.0i vyrobenou těsně před FL. Dle slov majitele je bez koroze,pouze kosmetické oděrky a škrábance na předním nárazníku( to by snad šlo přestříkat lakem,ne? ) ,nikde nic nebouchá a nemlátí,prý bez investic . Má najeto necelých 200k km, ale poslední dva roky bylo málo využívané. Nemohl se tento stav nějak negativně podepsat např. na kompresoru klimatizace apod.? Kdy by bylo případně udělat generálku motoru a odhadem za kolik, když má motor toho tolik za sebou. Samozřejmě až ho uvidím na živo všechno projdu ( zadní lemy,naklápění xenonů atd.) ,ale na co konkrétně bych se měl ještě zaměřit?

MAX6  
J.
2013-02-22 23:42:38

Pokud by jsi byl "pohodlnej" člověk a nechtěl nic dělat sám tak tě ta generálka vyjde na cca 25000-30000Kč,ale 200000km neni pro 2.0 žádnej velkej nájezd. Samozřejmě stát se může cokoliv a v 200001km ten motor může umřít a nebo taky ne. No nějak se mi nechce věřit že by to bylo bez koroze. Buď současnej majitel se o auto staral jak jen mohl a nebo už některý díly (lemy atd...) nechal převařit a znova kvalitněji nastříkat. Pokud klima kompresor byl naplněnej,tak nějaká odstávka mu nevadí. Jestli auto aspoň jednou za měsíc jelo,tak se taky nic neděje. Ber to tak,že motorky třeba stojej 5 měsíců v kuse a taky se s nima nic nestane a to je trocha háklivější technika.

Ale jak jsi napsal,nejdůležitější je to projet a zkouknout pokud možno ze všech stran. Ale i tak si pro sichr nech nějaký peníze bokem,kdyby náhodou.... (neni to nová věc)

2013-02-23 08:40:30

30 litrů za generálku benzíňáku? To je trochu moc,ne? Žádné výbrusy apod. by snad nebyly potřeba,max. tak přetěsnění,výměna svíček atd. . Jinak poslední modely před FL už by na tom s ochranou proti korozi měly být líp,tak uvidíme.

MAX6  
J.
2013-02-23 12:51:46

No přetěsnění,výměna svíček a oleje neni generálka. Generálkou beru honování válců,výměna pístů,zbroučení kliky atd.... Ale stejnak pokud nebude problém,tak mi přijde jako zbytečnost dělat to přetěsnění. Ty svíčky OK,výměna oleje je samozřejmost,ale pokud neni problém,tak bych zbytečně nic neopravoval. Pořád 200000km neni žádnej velkej nájezd pro 2.0

2013-02-24 10:01:59

Tak pokud bude všechno dobře fungovat, tak nic na tom dělat nebudu. Ale furt se nemůžu rozhodnout, jestli do toho půjdu a nebo si radši přišetřit na model po FL... A neustále si kladu otázku,jestli mi dvoulitr bude stačit na občasné vyblbnutí na okrskách

2013-02-24 12:23:50

FL na tom s korozí není o moc líp než před FL. Jinak dvoulitr určitě bude na okresky stačit.

2013-02-24 12:55:08

To je věc názoru jestli výkon stačí nebo ne... Můj názor je, že 2.3 se 166 koňmi je tak akorát na auto týhle velikosti a hmotnosti. Obzvlášť pokud se chceš občas "vyblbnout". Po dvou letech co ji mam mě to přijde spíš málo.. ale to je klasika že A tobě se to bude zdát taky málo po určitý době a budeš si říkat že já nekoupil tu silnější

Nejlepší by bylo zkusit se projet v obou motorizacích, budeš mít minimálně lepší představu nebo líp uděláš si jasno.

A jestli tě netlačí čas, počkal bych si určitě na model po FL. Ale je jich jako šafránu, obzvlášť těch 2.3, o MPS nemluvě...

2013-02-25 22:34:53

Tak kluci.

Zítra si jedu konečně pro mazdici :) tak doufám že udělám dobře, a nevlezu do něčeho kde budu jen sypat a sypat peníze. Hlavně musím doufat aby to nebylo kradený a nebo bouraný :-/ i když v dnešní době je každý auto ve směs už bourané

Thomas17, 2013-02-25 22:34:53 napsal:

Tak kluci.

Zítra si jedu konečně pro mazdici :) tak doufám že udělám dobře, a nevlezu do něčeho kde budu jen sypat a sypat peníze. Hlavně musím doufat aby to nebylo kradený a nebo bouraný :-/ i když v dnešní době je každý auto ve směs už bourané

2013-02-25 22:59:25

Projel sis auto přes Cebia?

2013-02-25 23:10:15

Přes cebiu jsem auto neprojížděl. Jenom otec mi to zjištoval přes policejní registr a podobně a nikde nic nevyskočilo. Tak by to mohlo být doufám O.K

Kde jsem to ověřoval přímo já tak bylo na cardetect.cz a tam mi všude psalo že není vozidlo nikde evidováno

Ještě se jen zeptám.. od kolika otáček by mělo spínat turbo a měl by přijít zátah ? jen abych věděl jestli není náhodou na tom autě třeba v háji turbo

2013-02-25 23:16:55

Tak držím palce, ať to vše dobře dopadne!

Maximální krouťák má ve 2000RPM, takže kousek předtím by mělo začít svištět.

2013-02-25 23:18:24

Děkuji ti za info :)

No tak pár členu od něho již mazdici koupilo tak by to mohlo být i z jeho strany O.K.

2013-02-25 23:26:13

Vypadá dobře! Bohatá výbava a kilometry paráda. Hlavně vyzkoušej veškerou elektroniku, co to má. Ovládání zrcátek, senzory, vyhřívání, lampičky, audio atd. Prostě všechno co tam najdeš si vyzkoušej. Taky mrkni na stav kotoučů a destiček. To vše ti pak může upravit cenu, protože náhradní díly na japonce jsou v originálu fakt drahý.

2013-02-26 09:06:21

Na všechno mrknu a všechno odzkouším... Hlavně chci od zkoušet xenony. Abych si pak nenaběhl a nemlátil se do hlavy. Jinak děkuji ti za rady :) určitě to všechno proběhnu a odzkouším.

2013-02-26 15:49:52

Tak uz mam Mazdici doma:):) akorat po prijezdu domu se mi neco rozdrncelo u motoru prijde mi ze to jde od spodu motoru. Muze to treba delat i objimka od vyfuku nebo od webasta?? Dost me to zaskocilo. A bojim se aby se neco nepokazilo, a kdyz prerazuju tak slysim takovy divny zvuk neco jako trrrr kdyz se dotaci turbina to vetsinou dela kdyzfakt prerazuju. Mam se neceho obavat? Poradte prosim . Dekuju

2013-02-26 16:56:17

Zkusím jen hádat, že by to byla dvouhmota? Zkušenější ale asi poradí lépe. Jinak ta objímka od výfuku by to možná také mohla být, jenže to by asi nedělalo při přeřazování.

2013-02-26 19:08:12

No ta objímka rachtá furt na volnoběžné otáčky i při jízdě v určitých otáčkách... a možná ten rachot dělá i ta objímka. Zítra si dám auto na zvedák a mrknu na to. Ale jestli odejde dvouhmota tak to potom tedy pěkně děkuji a to se plácnu sakra přes kapsu :-/


Odpovědět

1 ......... 19  20  21  22  23 ......... 60