Fórum - Téma


M6 GG/GY - Vybíráme a kupujeme ojetá vozidla


Fórum 6 GG / GY M6 GG/GY - Vybíráme a kupujeme ojetá vozidla

Informace o modelu: Mazda 6 GG / GY


1 ......... 15  16  17  18  19 ......... 60

2012-12-04 20:07:41

To Milacci: nevím tedy, zda úplně k tematu, ale myslím, že je důležité odradit potenciálního kupce M6 od nákupu vraku v Áčkách a ušetřit mu tak spoustu starostí a peněz...

2012-12-04 21:44:13

dr.know: ty jsi to auto viděl?????????????? tak nesuď, my taky áčka nesnášíme, ale je to bazar jako každý jiný a tahle debata nemá s tématem nic společného, takže naposledy píšeme: Z5 k tématu Ke všemu je to duplicitní vlákno takže ještě pár blbých komentů a téma zmizne, budeme mít rovnou dva důvody, proč tu nemá být.

2012-12-04 22:03:23

Tak jsem jako zakladatel tohoto vlákna po delší odmlce zpět. Prosím, vlákno nerušte, má určitě pro potenciální kupce smysl. Ale na druhou stranu nemá vůbec žádný smysl zasírat vlákno debatou o (ne)smyslu nákupu v tom či onom bazaru.

Jinak kdo zná mojí historii s M6 diesel 2004, tak po všech těch problémech auto velmi dobře slouží (pořízeno v 1/2012, najeto 19 tis.km). S odstupem času se dá říci, že bych do toho asi šel znovu. Za ty peníze (myšleno kupní cena + nutné náklady na počáteční opravy) je to velmi dobré a komfortní vozítko.

2012-12-04 23:30:10

Příbuzný má z AAA 3. auto a je naprosto v pořádku. Zajdi tam, projeď to. Pořádně to prohlédni a je to. Auto může být verk, nebo také pěkný zachovalý kousek.

2012-12-05 10:01:39

No hlavně pokud tomu sám úplně nerozumíš, tak si vem určitě někoho sebou. Existují i placené asistence, tohodle borce jsem třeba využil já http://www.vyber-auta.eu/...tence-pri-koupi-vozu.html, můžu doporučit. Popř. myslím že v AAA nemají problém, když chceš s autem zajet na kontrolu do nějakého servisu.

2012-12-05 11:53:09

Všem děkuji za radu

krtilda, 2012-12-04 22:03:23 napsal:

Tak jsem jako zakladatel tohoto vlákna po delší odmlce zpět. Prosím, vlákno nerušte, má určitě pro potenciální kupce smysl. Ale na druhou stranu nemá vůbec žádný smysl zasírat vlákno debatou o (ne)smyslu nákupu v tom či onom bazaru.

Jinak kdo zná mojí historii s M6 diesel 2004, tak po všech těch problémech auto velmi dobře slouží (pořízeno v 1/2012, najeto 19 tis.km). S odstupem času se dá říci, že bych do toho asi šel znovu. Za ty peníze (myšleno kupní cena + nutné náklady na počáteční opravy) je to velmi dobré a komfortní vozítko.

2012-12-05 12:00:06

U mna to iste.

Este vymenit turbo a letimeeee

2012-12-15 13:59:03

Zdravím všechny,

Hledám ke koupení benzínovou M6, dneska jsem v jedné z bazaru jel, vždycky když jsme přibrzdili na křižovatkách tak motor hodně snížil otáčky (až k 500), jednou dokonce zemřel při volnoběhu úplně. Měla hodně vybitou baterii, tak by mě zajímalo jestli to bylo tím nebo spíš jinej problém (vážná vada motoru apod.--mám pocit že těsně před tím než se motor vypnul problikla oranžová kontrolka "check engine").

Co je ale můj hlavní dotaz: kdo jste si kupovali jetou M6, nemáte kontakt na někoho s diagnostikou a na mechanika kteří by byli ochotní se na to mrknout (100% komerčně samozřejmě) a říct co a jak, jestli to má za nějakou cenu vůbec smysl. Nejlépe někdo z Jižní Moravy.

Díkec, Aleš

2012-12-15 19:13:45

a ve kterem bazaru si byl?

2012-12-15 20:00:17

V Brandauto na Kaštanové. Ale nemůžu proti prodejci říct nic špatnýho, netlačil na nic, nechal nás všechno prohlídnout a testovací jízda byla luxusně dlouhá. Jde mi tady spíš o proces nákupu auta samotný---toto ani jiný auto nekoupím bez řádnýho prověření mechanikem. Takže jeslti je někdo ochotný se domluvit pošlete PM prosím.

2012-12-15 20:03:11

Te´d jsem si v klud přečetl The Krtilda´s story"

Celkem jsem se pobavil nad tím, jaké autor zvažoval postupy... Soud, soudní znalec, skryté vady...

proboha, jaké skryté vady?????? Že odejde rychlému opotřebení a normálnímu opotřebení pdléhající součíst vozu? Akumulátor? Po 8 letech? Hadička? Regulační ventil? Turbo?? No ne, tady se člověk zasměje.

Připomíná mi to tlahcy od paní slečny BlackuHU.

Já ti povím jedno - jako skrytou vadu možná uhraješ to, že je vařen blok či hlava a že je auto slepené z pěti dalších. Tam možná se dobereš rozřešení. Ale u závad na nástavbě motoru (tedy jakékoliv poruchy vstřikování, sání vzduchu - tedy myslím tím turbo, intercoller, EGR, SCV a jiné), poruchu převodovky, to asi tedy fakt ne. Jednak se domnívám, že člověk s alesoň minimem technického cítění odhalí, že auto se chová podivně a najde na něm tisíc indicí, že se "něco" dělo a pak ho nekoupí, de facto už něco naznačuje prapůvod auta a chování bazarnického zmr*a a pak už jen ten nájezd vůči stáří auta by měl jasně signalizovat a mít se na pozoru. Bohužel, to vše bylo málo a holt Krtilda dokonale naletěl. Ale čemu? Asi nejspíš své naivitě, kulantě řečeno.

Na druho stranu se (snad už) poučil ze dvou věcí: že dýzl je OBROVKSÝ risk, který se zvětšuje geometrickou řadou se snižujícícm se "ročním nájezem po 8 letech" a pak samosebou je to i o značce, neboť to, co se člověk dočte o Mazdě dýzl, tomu jiné značky nesahají ani po ventilek

Zleté pežoty a volva (měl jsem 7 pežotů s HDI a 2volva s D5, všechny měly najeto v době prodeje dalšímu majiteli přes 200tkm, P406HDI dokonce 360tkm a marně si lámu hlavu, abych si vzpomněl na nějaké výše uvedené patílie. A považte - šlo o odsouzeníhodné frantíky, zvané žabožrouty, ale nějaké turbo, EGR, či FAP - WTF??? A nebo nějaká rez někde po 6 letech.

U volva byl problém - drahota, ale zato spolehlivost. Nebýt pak u kolegova Volva XC60 zničehonic zadřený motor na dálnici, snad bych i to volvo pochváli po těch letech, ale mám dojem, že i tahle zančka už dávno není, co bývala. No nic, to jsem odbočil.

Tak jen hlavu vzhůru, vše se v dobré obrátí a třebas tu kafku odhalí někdo ještě před koupí

ales_k, 2012-12-15 20:00:17 napsal:

V Brandauto na Kaštanové. Ale nemůžu proti prodejci říct nic špatnýho, netlačil na nic, nechal nás všechno prohlídnout a testovací jízda byla luxusně dlouhá. Jde mi tady spíš o proces nákupu auta samotný---toto ani jiný auto nekoupím bez řádnýho prověření mechanikem. Takže jeslti je někdo ochotný se domluvit pošlete PM prosím.

2012-12-15 21:11:04

mrkni jeste na bazar KSH PROFIT a RH AUTO tam jsem videl jednu mazdu myslim ze nebude spatna ale chce to samozrejme vyskouset

2012-12-15 21:11:29

Tak já bych se k tomu krátce, ale opravdu krátce vyjádřil. S odstupem času koupě nelituji, i když mě to stálo dost času, nervů a nějaké ty peníze oproti kupní ceně navíc. Je ale fakt, že dnes bych postupoval jinak. Autor předchozího příspěvku má určitě z části pravdu, že jsem asi podlehl své naivitě - bylo to vůbec první auto, které jsem si kupoval. S čím ale absolutně nesouhlasím je tvrzení o skrytých vadách. Vůz při testovací jízdě neprojevoval žádné známky závad, což potvrdili i na předkupní prohlídce v Mazdě. Věřím, že i uživatele 3MPS by hodně nasralo, kdyby během následujících 400 ujetých kilometrů odešel regulátor napětí a turbo, celkem bratru za 20 tisíc. Nevím, jestli má uživatel 3MPS nějaké právní vzdělání nebo jestli nějaké právní spory ohledně skrytých vad absolvoval, ale můj právník ano a dle jeho tvrzení by se bazar žalovat dal. Výsledek je však velmi nejistý a je to běh na dlouhou trať, takže jsem to pak zavrhl. Hlavní je, že auto velmi dobře slouží. Howgh

2012-12-15 21:43:37

Díky, stefan, vypadá dobře, ale je to kombík, já spíš hledám liftbacka. BTW máš s KSH nějaký zkušenosti? A co ten mechanik a diagnostik v Brně, nemáš tip prosím? (resp. jak to mazdisti běžně řesíte?)

2012-12-16 06:58:15

Jeddnoho právníka mám v rodině a pak mám, také bohužel, několi, vlastních zkušeností. Proto ti zodpovědně na rovinu při plném vědomí říkám, že jít za bazarníkem reklamovat turbo a nebo vstřiky či dvojmotu, je prostě jen ztráta času.

Pokud vůbec něco, pak opravdu vařené části (včetně krycích panelů - rozumněj plechů a nosné konstrukce vozu). Tam je jistá naděje na úspech. Ale rozhodně na nic, co se točí - od ložisek přes spojkový set. Na toto nedávají záruku pomalu ani prodejci nových vozů - viz kauza Subaru a jejeich spojky u dýzlů, natož pak bazarník na x let straou mršbu.

Potíž je totiž v tom, žy ty a nikoliv bazarník, musíš prokázat, že vada tam již byla v den kuopě, což ale nikdy nedokážeš - už jen tím, že jis vozidlo koupil a tím pádem jsi jej kupval s vědomím, že s jeho stavem souhlasíš. Navíc si pročti kupní smlouvu - dle ní kupuješ vrak, který je po smrti a tam zcela 10% vyčteš, na co se záruky nevztahují.

Občas není špatné koupit auto v AAA, věř, ti mají ty nejlepší právníky a s nimi sor vyhrát zcela jasně nelze. A dle jejich smlouvy se pak řídit dál...

Mě ale spíše zaráží - opakovaně - kolik závad se vyrojí na dýzlu s nějakými bratru 140tkm. Jen kroutím hlavou, protože před barákem mi stojí naše firmení Oktávka 1,9TDI s 399.000km a fakt nepamatuji, že by někdy nedojela. CO se týká servisu, víš, jak to dnes chdoí - šetřit, aby továrník nevykrvácel. přes to všechno ta Okta jezdí jako ďas a ze servisu se dělal snad jednou tlumiče a startér. Nějaký turbo či palivový systém? Kdeže... Mazda je hezká, ale tím to vadne.

2012-12-16 08:26:26

reklamace cehokoliv na ojetine je opravdu akce s mizivou nadeji na uspech. To je asi jedine s cim muzu souhlasit s 3Mps (ten by se mel juknout na tema Co me zere....). Pokud problemy u dieslove mazdy nasanou ve 140tis km tak jsou dva jasne duvody: spatny servis a nevhodne zachazeni, neni to vina auta, konstrukce nebo neceho z fabriky, Mazdy obecne jsou VYRAZNE CHOULOSTIVEJSI na udrzbu a servis. To ze spatnym uzivanim se da zmarit jakekoliv auto je snad jasne (spojku proste odpalim za 300km na cemkoliv). Takze vetsina nespokojenych majitelu mazdy jsou majitele ojetin ktere zmaril nekdo pred nimi, nebo lidi kteri k autum pristupuji jinak nez by mazda potrebovala. Znam cloveka jenz reklamoval v 23tis zadrenou L3 v M6 GG. Jenze on 23 tis km nezvedl kapotu a nekouknul jestli ma v motoru olej. A ze o 3 tisice prejel ser.interval nebral jako problem. Neznam cloveka, ktery by mel NOVOU mazdu a pri dobrem servisu mel nejaky zasadni problem, jen od roku 2001 jsem ujel s mazdami 620 tis km 3 auta nova, 3 ojetiny a bouracky k tomu. Nejsem blazen abych jezdil necim co se kazi nebo nefunguje. Jine auto nez mazdu bych nechtel...jo mozna bych rad vyzkousel Lexuse.

doris  
Doris
2012-12-16 09:18:35

Mno, nám se bohužel i přes veškerou péči a vzorné zacházení na M6 1.8i zadřel motor díky výrobní vadě, měli jsme najeto jen necelých 26.000km. Oleje bylo dost a byl kvalitní, zhruba měsíc po výměně. Reklamaci neuznali, auto bylo 3 měsíce po záruce. Takže já už dnes ničemu nevěřím a pokud člověk trefí na zmetek, nepomůže vám nic.

2012-12-16 09:35:35

3 mesice po aj aj aj. Jaka vada to byla?

doris  
Doris
2012-12-16 09:51:08

Hlavní vinu mělo olejové čerpadlo, které špatně tlakovalo olej. Ukazatel tlaku oleje bohužel M6 nemá a kontrolka, která by se měla rozsvítit, když je problém s mazáním, nic neuzkazovala. Ve třetím válci se uvolnily šálky na ojnici a pak už to šlo jako lavina.... Co však bylo zvláštní, že jak nám pak vyměnili motor za jiný (naštěstí se povedlo sehnat skoro nový, co měl nalítáno jen něco málo přes 10.000km a byl z havarovaného auta, které mělo zničenou záď), tak tento "nový" motor se projevuje jinak, má o dost menší spotřebu paliva (přibližně o 1l na 100km) , je tišší s odlišným zvukovým projevem a lépe startuje, než ten původní. On ten zadřený motor se od počátku choval prostě jinak, akorát se mohl zadřít ještě v době záruky a ne až po.

2012-12-16 11:04:38

jasny rozumim....

njn je to jen stroj, s tou kontrolkou mazani to tak je... to je treba vec kterou kdyz lidi nevi tak je prusvih, pry to neni kontrolka mazani, ale kontrolka zadreni, kdyz se rozsviti uz je pozde.....ale na druhou stranu jsem videl auto, ktere s rozsvicenym mazanim ujelo dost kilometru a je ok....

pravda je, ze pokud se ten motor od zacatku chova "jinak" spotreba-startovani-navic zvuk.... atd ... tak to bylo echo ze se neco deje......ale to mel nekdo odhalit pri garancni prohlidce.


Odpovědět

1 ......... 15  16  17  18  19 ......... 60