Fórum - Téma


M6 GG/GY - Vybíráme a kupujeme ojetá vozidla


Fórum 6 GG / GY M6 GG/GY - Vybíráme a kupujeme ojetá vozidla

Informace o modelu: Mazda 6 GG / GY


1 ......... 10  11  12  13  14 ......... 60

2012-08-16 23:03:17

hele kamarad shani sestku, tu novou, idealne v kuzi, nejlepe svetle, a chce diesel.. nejaky rady cemu se vyhnout nebo co doporucite? dikes

2012-08-18 23:20:03

up

2012-08-19 07:34:39

rada je nekoupit to po nějakým hovadu - toť vše co je potřeba

2012-08-19 09:10:58

8-)

2012-08-22 22:41:55

Ahoj Mazáci , jsem tu nový a chtěl bych vas poprosit o radu , 2 tydny hledam na internetu auta recenze postrehy na fotech vsech ruznych značek shanim spolehliví vuz do ktereho nenasipu desetitisíce za dobu jeho provozovaní a jedine k cemu jsem dospěl jsou bud stare 1.9 tdi motory do roku 2004 vw grupy a nebo toyota a posleze i mazda ktera mě nejvice přesvědčila.

Nejvíce přemyšlím o mazdě 6 2.0 105 kw po FL , sice jsem se zde dočetl že i tento motor ma sve mouchy ale zda se mě i tak nejspolehlivejsi motor nad rok 2006 co se tyce obecně dieselu (teda z tech dostupnych do 200 000 kč)

¨Našel jsem si par aut na internetu jak v německu tak i v čechach , neuznavam AAA auto ale zase me tam nadchla ta zaruka ale take jsem se zde dočetl že to neni jen tak tak jsem se chtěl zeptat kde najdu nějakou slušnou mazdu popřípadě pro Kubajze23

Kubajz23: mysliš že by bylo možne že bys mi mohl sehnat nějakou mazdičku s kriteriemy ktere jsem ti zde napsal a prohlidl ji než bych jí koupil abych neudělal nějakou blbost,

Jsem normalně pracujcí človeja pruměrně vydělavajcí tak nemam na to vyhazovat desetitisice na opravach za skryte zavady jde mě jen o jistotu , a zde mě forum přesvedcilo ze 2.0 mzr cd muze fungovat dost dlouho jkdyz s eo to člověk stara .

Předešlí vuz co jsem měl a stale mam eště je FoFo (focus) 1.8 tddi a ačkoliv mi odešlo čerpadlo s autem jsem byl docela spokojen ale byla to este stara rotačka a koukam že moderni motory postihuji dost nemoci tak asi tak.

Ročne najezdím cca 20.000 km z toho 80 po okreskach jizdy 15 km a chcip motoru a z5

děkuji předem za vaše informace a poznatky.

VFR
2012-08-23 09:18:52

kup dvojlitrovy benzin po fc a nebudes mat problem

2012-08-23 14:28:42

No o benzinovych motorech jsem toho moc nenacetl myslim si ze 20 000 rocne neni malo a ten diesl by se mel vyplatit ale chce to fakt neco co vydrzi auto by mi melo vydrzet 5 let

2012-08-23 14:28:43

No o benzinovych motorech jsem toho moc nenacetl myslim si ze 20 000 rocne neni malo a ten diesl by se mel vyplatit ale chce to fakt neco co vydrzi auto by mi melo vydrzet 5 let

MAX6  
J.
2012-08-23 14:51:53

Hoď si kostkou.Každý auto je jiný. Hlavní je to pořádně prohlídnout a projet než něco koupíš. Když se na to vykašleš,tak ti i Ferarri může jet hůř než Trabant. A i tak je to sázka do loterie.

Jestli chceš mít jistotu tak si kup nový auto,tam máš aspoň záruku,ale to jim zase zaplatíš na servisních prohlídkách.

Naftový motory jsou podstatně poruchovější než benzínový. Stačí si prolistovat fórum o Mazdě 3,6,atd... Aby jsi ty peníze ušetřený na naftě pak nevrážel do oprav.

VFR
2012-08-23 15:04:41

ked budes mat naftu tak za 20tkm usetris tolko co das do servisu, das vybrat dpf, rozvody, drahsiu spojku dvojhmotu, problemy v zime pri startovani, tazsi predok viac namahana naprava, vebasto bude v zime hulit, baterka 100ah draha jak svina....... ak nemas moznost zohnat ultra lacnu naftu tak neviem ci sa ti to bude rechnovat, ale neodhovaram ta

2012-08-23 15:30:57

takze ten benzin je spolehlivejsi rikas? o jaky motor se konkretně jedna? a jaka je spotřeba v rychlosti , dík

2012-08-23 18:34:13

pročítal jsem forum snad cele 2 tydny a nenašel jsem nějak heozne zavady nebo se snad mylím , našel jsem SVC ventil DPF (ten bych nechal preventivně odstranit), ale jinak co zasahdniho se na těchto 105kw diselech poroucha jsem se nikde nedočetl pokad se mylím vyvedte mě z omilu dík

2012-08-23 18:54:31

Zdravím šestkaři, já pro změnu hledám Mazdu 6 v provedení sedan s dvoulitrovým benzínem. Mám vyhlédlý jeden kus z roku 2002/2003 ,v sobotu bych se chtěl zajet na tenton exemplář podívat. Na co si mám dát pozor,kromě shnilých zadních lemů a neklopících xenonů?

MAX6  
J.

Belfur, 2012-08-23 18:34:13 napsal:

pročítal jsem forum snad cele 2 tydny a nenašel jsem nějak heozne zavady nebo se snad mylím , našel jsem SVC ventil DPF (ten bych nechal preventivně odstranit), ale jinak co zasahdniho se na těchto 105kw diselech poroucha jsem se nikde nedočetl pokad se mylím vyvedte mě z omilu dík

2012-08-23 20:11:18

Těch závad neni moc,ale oproti mazďáckýmu benzínu jich je až dost. Navíc,když některý znich nezachytíš včas,tak tě může čekat GO motůrku. Podložky pod vstřiky,problémy způsobený super naftou,scv,dpf atd....

Než odstraňovat DPF,tak si můžeš u benzínu sám doma vyndat nějakej z katalizátorů a spotřeba ti půjde taky dolu( u mojí 2.0FS po vyndání prvního katu 0,5-0,7L nižší spotřeba a auto o dost živější).

Každej ať si koupí co chce,já rači preferuju benzín.

Jestli budeš uvažovat o benzínu,tak rozhodně 6kvalt a dobrá je 2.0.Nemusí se tak točit (když chceš předjíždět) jako 1.8 a zase neni tak rozežranej jako 2.5. Koně se prost musej něčim krmit

2012-08-23 20:18:02

dekuji za další nazor takže dulezite je hlidat si stav vozidla aby vydrzelo , jaka je nejdrazsi porucha toho naftaku ?

MAX6  
J.
2012-08-23 20:27:25

No ono záleží co bereš jako nejdražší závadu kompletně bez ohledu na motorizaci. Proto říkám,auto chce před koupí pořádně zkontrolovat od střechy až po tyčky stabilizátorů. To ti stejnak nezaručí že se něco za cca 5000km nerozbije,ale aspoň se ta pravděpodobnost zmenší.

Ohledně cen oprav nafty fakt nevim. U benzínu tě třeba generálka motoru vyjde do 25000Kč,když to necháš dělat v nějaký firmě s tim že ten motor je pak jak novej a může vesele najezdit dalších 300000-400000km.

Na benzínu akorát měníš olej,olejovej filtr,vzduchovej filtr a svíčky. Podle toho jak kvalitn věci koupíš,tak se intervali oddalujou. Olej bych "já" měnil po 15000km i s filtrem,vzduchovej filtr když koupíš třeba od K&N tak je na celej život jen ho jednou za uherskej rok vypereš a svíčky se měněj po cca 60000-90000km společně s olejem v převodovce.

U nafty uber ty svíčky,ale přidej rozvoďák a možná něco dalšího jako specialitku dvouhmotovej setrvák.

2012-08-23 20:31:39

Tak já se do toho také vložím. Podívej, obecně je nafta s ohledem na možné poruchy rizikovější než benzín. Čerpám z vlastních zkušeností a také ze zkušeností ostatních na tomto fóru. To za prvé.

Pokud nakonec z nějakého důvodu zvolíš přece jenom naftu, může se ti stát, že narazíš na solidní kus (od solidního předchozího majitele, který např. pravidelně servisoval a je schopen doložit historii vozu) a že najedeš třeba 50 tisíc bez jediné poruchy. Pak se ti ale také může stát, že dopadneš jako já, který naletěl autobazaru. Můj příběh je detailně popsán v tomto vláknu, ale jen ve stručnosti zrekapituluji:

a) závada regulace alternátoru (cca 3 .000 Kč)

b) repase turba (vč. oleje, vyčíštění od karbonu atd. cca 15.000 Kč)

c) mrtvá baterka (nová 95 Ah min. 2.500 Kč)

d) SCV ventil (4.000 Kč)

e) prasklá hadička u EGR ventilu (vč. práce a diagnostiky 1.000 Kč)

f) netěsnící klimatizace (2x plnění, oprava těsnění, pak zase plnění, celkem cca 2.500 Kč)

Toto vše pěkně prosím během prvních 5.000 najetých km. Vůz zakoupen se stavem tachometru 143.000 km. Po všech opravách najeto přes 6.000 km bez jediného problému. Akorát mám hlučnější olejové čerpadlo, jak z toho turba něco upadlo a proletělo přes ozubené kola čerpadla. A taky se začíná ozývat dvouhmotový setrvačník, takže počítám, že příští rok na jaře nás čeká jeho výměna vč. spojky (cca 20.000 Kč?).

Takže tak.

2012-08-23 20:35:33

jedine co me straší je asi ta dvouhmota teda :-D ta ma nejakou životnost na km pri kolika nejčasteji dochazi protoze jestli pujdu do nafty tak s uplnou historii , tvuj pribech jsem cetl a měl si opravdu asi pech jak dopadl soud jinak?

2012-08-23 20:37:05

Soud se nekonal, nemělo to smysl. Znalec napsal posudek na dvě věci.

2012-08-23 20:54:46

krtilda: Chystám se koupit Mazdu ze stejného bazaru jako ty,akorát v benzíňáka ...snad nedopadnu,jako ty...


Odpovědět

1 ......... 10  11  12  13  14 ......... 60