Fórum - Téma


M6 GG/ GY - Vše kolem odstranění DPF


Fórum 6 GG / GY M6 GG/ GY - Vše kolem odstranění DPF

Informace o modelu: Mazda 6 GG / GY


1 ......... 25  26  27  28  29

2016-01-19 16:49:54

valderon: druhemu kamošovi prošel i benziňak bez katu(žádna voňavka) takže všechno jde jen to chce zjistit kde a připlatit si.. Myslim že způsob jak to obejít se velice rychle rozšíří. Tim jsem chtěl jen říct že nemusíte hned nahazovat dpf zpátky.

2016-01-19 16:56:08

erredar: dpf zpet uz nikdy proto jsem sel na jistotu a získal jsem ty 2 roky na to ,az se něco vymysli. Ted bych projit nemusel a co potom?? To jsem nechtel riskovat. Taky doufam,ze se něco vymysli. Kamarady na stk i emisích mam,ale před vanocema ještě nevedeli,jak to obejit. Navíc,otazka je,jestli budou chtit technici riskovat.Snad to nebude tak zly,ale celkove se po tom slape a ještě asi bude.Vseobecne se zuzuji moznosti normálních lidi,nejen u aut.Slapou nam po krku radne....

2016-01-19 17:01:32

valderon: Toho bych se nebál, technici se penězum neubrání zaleží jestli nebude hluboko do kapsy. Mě dpf ještě funguje ale už regeneruje každych 150, tak myslim že dlouho nevydrží.Takže zjišťuji co a jak.

2016-01-19 17:21:24

Jestliže na jedný stanici by to šlo a na druhý ne, tak ti co to nedají přijdou o kšeft. Každý si rád připlatí, aby měl pokoj. To se potom každý rozmyslí, jestli to půjde a nebo nepůjde. Osobně raši popojedu 50km dál a mám na dva roky klid, než to dělat za humny, kde mi to vydřiduch nedá. Už teď jsou rozdíly v cenách ne stk 400,- a jsou od sebe 15 km.

2016-01-22 13:14:19

Ona se najde cesta, když jde přeprogramovat ŘJ, tak se určitě najde způsob jak projít. Bude to něco stát, ale vyplatí se to. Mám spotřebu bez filtru skoro o litr nižší, můžu dávat levnější olej, který navíc lépe maže než bezpopelný C3, neničím motor a turbo regeneracema filtru tak proč bych si nepřiplatil za průlez emisema ? Navíc mám emise opakovaně vpoho i bez filtru.

2016-02-07 19:06:14

Řekl bych že se nemusíme bát http://video.aktualne.cz/...b3c111e5bc8c002590604f2e/

2016-02-09 17:31:33

na dieseforum píšou že od 1.2 do 1.7 se readines nečtou, zřejmě někteří neprocházeli i když měli vše ok. Nj s novým systémem je vždy problém. Je to celé takové chaotické

2016-02-09 17:34:20

triper: Čtou! ale neřeší je!

2016-02-13 19:15:31

trochu jsem početl v měření emisi http://ulozto.cz/xgHz4qxv/emise2016-pdf

tak teď nevím moc to nechápu, ale dpf jsou povinna od eura5 a víš ?

píšou tam -

Osobní automobily se zážehovými motory schválené v úrovni "Euro 1" a novější musí být vybaveny katalyzátory. Zjevnou nepřítomnost nebo poškození katalyzátoru hodnotíme jako závadu. Osobní automobily se vznětovými motory schválené v úrovni "Euro 2" a novější musí být vybaveny katalyzátory. Zjevnou nepřítomnost katalyzátoru hodnotíme jako závadu. Osobní automobily se vznětovými motory schválené v úrovni "Euro 5" resp. nákladní v úrovni "Euro 6" a novější musí být vybaveny DPF filtry. Zjevnou nepřítomnost či poškození DPF filtru hodnotíme jako závadu. Poznámka: Vybavení vozidla DPF filtrem poznáme buďto podle emisní úrovně, podle které bylo vozidlo homologováno (u osobních automobilů "Euro 5", u nákladních "Euro 6"; není dosud znám případ, že by vozidlo emisní limity splnilo bez těchto filtrů) nebo podle úrovně kouřivosti, udané na štítku vozidla. Pokud je na štítku uvedena kouřivost 0.5 m-1 a nižší, bylo vozidlo z výroby jednoznačně vybaveno DPF filtrem. Osobní automobily se vznětovými motory, vyrobené v emisní úrovni "Euro2" a novější jsou vybaveny EGR ventily. Tyto ventily nesmí být odstraněny ani zneprůchodněny. Zjevnou nepřítomnost nebo nefunkčnost těchto ventilů hodnotíme jako závadu.

2016-02-24 04:40:17

http://www.auto.cz/techni...-a-regeneruji-1-dil-93106

2016-02-27 23:11:22

http://www.auto.cz/vybour...-filtr-odhali-mozna-93234

Vlanek o kontrolach emisich po novem bez DPF.

2016-03-03 20:23:29

Jenom tak pro zajimavost jaká je to propaganda a byznys jak lidi škubat. Už mě ten systém začína štvát. Benzínové TSI motory mají daléko menší častice a mnohonasobně víc než vykuchané filtry u dieslu. http://www.autorevue.cz/s...x-vic-nez-moderni-diesely

2016-03-04 08:06:19

triper: VW a celkově koncern je v Evropě vedoucí. Pokud dodává auta lidem a odvádí jisté částky unii, bude unie vždy na jejich straně (toto mi řekl jeden známý co se tím zabývá)...

Tím že vykucháš DPF si pomůžeš, ovzduší však ne ale problém je v tom, že ty neprojdeš na STK a musíš to opravit, kdežto když před tebou jede autobus z roku 1984 který hulí jako nikomu nevadí. Vzhledem k tomu že VW podělal jistou věc s podvodem emisních proudů (aféra z nedávna), tak na základě tohoto budou trpět všichni - proto se asi zpřísnili tyto normy.

2016-03-04 19:19:08

magnetto: ja vím to jsi uvědomuji, normy se zpřísnili díky nátlaku Fordu na státy aby upravili legislativu. Nejde o ovzduší či nás lidi ,ale jen o prachy. Když USA začne do nečeho rejpat tak je to vždy o zisku. Zřejmě má nějaké umysli s tím filtrem nebo ho má levnější než ostatní značky. Jen chce víc zákazníku je to konkurenční boj. Využije každou příležitost jak potopit ostatní značky. Lidi jsou hlopé ovce co jen bečí a davaj vlnu. Bohužel to tak je.

2016-03-04 20:53:13

triper: "Nejde o ovzduší či nás lidi ,ale jen o prachy" - svatá pravda! Souhlasím, souhlasím a nemohu nic jiného než souhlasit!

Není problém založit anketu kde se jistě dozvíme, zda lidé na tomto klubu souhlasí s novými zákony a tím i se zpřísněním norem a požadavků.

2016-03-10 08:47:08

Tak jsem byl na emisích a neprošel jsem. Velka kouřivost 1.2 a dovolená 0.7 , na plyn jsem si šlapal sám asi nové pravidlo ,możná że jsem to dělal špatně. Byly tam velké rozptily. 2x jsem měl 0.59 a pak i 1.9 atd. Tak nevím tankuji na eurooilu + zimni vif. Tak nevím no ještě zkusím jinou stk.

2016-03-10 12:34:07

Filtr máš? Pokud ne, odhalil to readiness test? Já ho mám a technik si to všechno napojil, prevně udělal kody, pak si dal sondu do laufu a jal se měřit. Ujistil se, zda mám řádně měněny rozvody a po souhlasu to začlo. První měření 0.60. Má mít 0.10 Tak jí tak střídavě trápil na 5tis. ot., aby vypálil a vyfooukal potrubí. cca 5 minut jí dal po chvilkách napít a ejhle. Najednou bylo 0.07. Naměřil si svých 0.10 a pohoda. Je to úděl dieslů a malých teplot spalin a je jedno zda je to s, nebo bez filtru. Doporučil mi, abych příště cestou na emise jel na trojuku, nebo dvoujku a točil 3.5-4 tis. otáček. Onoze to pořádně zahřeje, vypálí, vyfouká a pak to naměří snáz a hned. Dokonce mi vypáli i beze rege dpf o půl gramu.

Nebo zkusit aditivum na snížení teploty hoření sazí. Já tankuju taky EO a liju letní vif celoročně.

2016-03-10 15:46:30

wirda: závady v paměti jsem neměl a readinees - neprovedene všechny testy - Podporováno 010010000000 - Provedeno - 010000000000. Tak nevím co to znamená .DPF mám off, EGR mám on, možná jsem měl studeny motor, nebo špatnou naftu. Taky jsem nevěděl jak nejlépe šlápnou na plyn. Měříci přistroje AVL DiSmoke 480 v2.4 ,AVL OBD 1000 v3.1

2016-03-10 20:36:27

Jak je v načtených kodech jednička, tak je to špatně. Musí být jen nuly. Každá ta nula je nějaký okruh, nebo čidlo. To já taky nevím, která nula co znamená. Nicméně já měl jedničku taky a myslím, že hned tu první, jako ty. Ale třeba kecám a někdo mě opraví. Nicméně, nuly musí být. Ale do 1.7. to neřeší a pustí tě dál na TK. Poté už bys neprošel.

2016-03-10 22:32:30

Ani po 1.7.16 nemusíš mít všude 0, neboť na 4. místě 1 být může. Závadu na klimatizaci nikdo totiž řešit nebude :-D

Zde seznam co jsou jednotlivé kody:

1 - zpětné vedení výfukových plynů

2 - vyhřívání lambda-sondy

3 - lambda-sonda

4 - klimatizace

5 - systém sekundárního přívodu vzduchu

6 - odvětrávání palivové nádrže

7 - vyhřívání katalyzátoru

8 - katalyzátor

Všimněte si, že FAP svůj readiness kod nemá, takže pokud splníš kouřivost i bez FAP, tak projdeš.


Odpovědět

1 ......... 25  26  27  28  29