Fórum - Téma


M6 GG/ GY - Vše kolem odstranění DPF


Fórum 6 GG / GY M6 GG/ GY - Vše kolem odstranění DPF

Informace o modelu: Mazda 6 GG / GY


1 ......... 23  24  25  26  27 ......... 29

2015-06-08 19:44:24

Čao,

přemýšlíme o vyjmutí dpf,ale mám strach že neprojdou STK a take policejní kontroly v zahraničí. Jaké jsou vaše zkušenosti po vyjmutí? Prošli stě STK bez problémů? Jak se na tuto úpravu dívá zákon,pokud STK projdeme i bez dpf?

2015-06-08 22:23:32

Stk prodej bez problémů. V zahraničí záleží na jejich ústavě, a jak jsou vybaveni v terénu na zjištění odstraněného fitru. Nemyslím si, že by tě při kontrole někdo takhle hrotil. Auto nekouří a nevidím důvod. Otázkou je, jak k tomu budou přistupovat po novele, která má přijít v platnost od ledna u nás. Mají na emise dostat nové mašiny, které tohle zjistí a už bude problém i u aut co by normálně neprošli. Dneska to natočí jak potřebuje, nebo to dá z jinýho měření. To by mělo odpadnout. Nedavno to řešil soused s Felicií, kdy na emisích rovnou dává dvě kila, aby mu to dal. Tak mu to říkal, že od novýho roku sami ještě neví, jak to vůbec bude a že asi budou problémy. Stát prostě potřebuje zlikvidovat starý auta, aby lidi utráceli za nový. Já filtr ještě mám a právě čekám, jak to dopadne. Ono Ćecháček si vždycky poradí a třeba to nebude problém

2015-06-09 20:39:59

kaktus: Pod tohle se podepisu Ale jen doufam ze jeste stihnu dobu ATMO motoru

2015-06-09 21:14:53

Wirda: dekuji za odpoved. Taky budu cekat. Momentalne mam M6 v servisu uvidime jak to dopadne:)

2015-06-10 17:59:42

No , jistý problémy nastat můžou,ale...ja si zajdu na STK a emise koncem prosince,abych to mel jeste za starych podminek,kdy to ještě půjde.Pak mám na 2 roky pokoj.Myslím si,a potvrdili mi to kamarádi z emisí,že začátkem roku se asi nebude presně vědět co a jak,proto půjdu v prosinci,ikdyž předčasně,ale časem se na něco určitě přijde.A pokud ne,tak to přežiju.Auto tou dobou budu mít 9 let,bude mu celkem 13 let,prodám to do AAA za směsný peníz a koupím už taky jedině benzín,bo co se ted děje je na palici...ale jeden technik,znamý,mi říkal,že na posledním školení se už bavili o tom,jak to ochcat a prý to půjde.Tak se uvidí.Ale je to škoda,protože jsem s Mazdou Mazdimálně spokojený a budu li muset prodat,bude mi Magdičky líto

Toš tak...

2015-06-15 09:04:58

matood: ano stalo sa mi to asi 2 krat ale potom prestalo

kou
2015-06-15 09:39:20

matood: co treba interval vymeny oleje ? Presne kvuli tomu DPF blika, hledej v teto diskusi ...

2015-06-15 09:55:27

kou: Olej je meneny pred asi 7tisic km. Filter nemam uz asi 60-70tisic km a olej menim kazdych 15tis. takisto aj vsetky filtre.

Reset vymeny si robim sam s kablikom a doteraz vzdy v pohode.

Uvidim, pockam alebo skusim reset este raz. Dakujem za reakcie.

2015-06-15 09:57:51

matood: A ten reset provádíš hned po výměně oleje? protože jsem někde četl, že to jde až to bliká, dřív ne. Já to zatím nezkoušel..

Jinak myslím že to odpovídá 15+7=22tis km-auto chce výměnu oleje

2015-06-15 10:01:03

petapr: Resetujem vzdy po vymene oleja. Uz to tak robim niekolko rokov, cca 60tis km, tam asi problem nebude :)

2015-06-15 10:03:47

matood: to je pro mě pozitivní novinka :D

Jen pro info-dá auto vědět, že to je resetované v pořádku?

2015-06-15 10:45:49

petapr: Hej, postupujem podla navodu na obrazku, je to len odfotene z webu, mal som to este v starom telefone a odvtedy si to prehravam, ta stranka uz zial nefunguje :(

Mam kod motora RF7J, 89kw, marec 2005, cize vobec jeden z prvych kusov s DPF.

Nasiel som este jeden funkcny link, je tam toho viacej:

http://www.cardiagnostics...cks%20for%20MAZDA%206.htm

2015-07-13 10:21:48

Ke své zkušenosti s přešvihnutým intervalem výměny oleje jsem něco sepsal zde http://www.mazdaclub.cz/f...lect=143023#message143023

Jinak se mi podařilo v sobotu vypozorovat další jev spojený s DPF. Jel jsem z Prahy do Plzně a konec cesty už na rezervu. Když jsem sjížděl z dálnice k OC Olympia, najednou se mi rozsvítila kontrolka DPF, což mi přišlo docela zvláštní když jsem měl za sebou cestu 2 x 100 km po dálnici. Asi se ta potvora chtěla začít regenerovat, což se evidentně nepovedlo. Že by ŘJ byla tak chytrá a filtr neregenerovala, když jedu na rezervu? Nebo jsem to prostě uprostřed procesu utnul tím, že jsem sjel z dálnice. Po více než roce co M6 mám, se mi to stalo poprvé.

Každopádně jsem dotankoval, na dálnici se vrátil a jel v otáčkách na pětku nějakých 120 - 130 km/h. Po pěti minutách jízdy se filtr zregeneroval a kontrolka zhasla.

2015-07-14 17:25:10

vyki: Auto regeneruje i na volnoběh. Nesmysl to co provádí někteří lidi,že začnou na trojku jezdit dalších desítky km, aby proběhla regenerace. I když motor vypnež, auto si to pamatuje a při další možné provozní teplotě zpustí opět. To udělá i víckrát, až třeba na popátý, kdy se nepovede zregenerovat, rozsvítí kontrolku. Asi tvůj případ. Jinak pokud je filtr standardně zanesen, tak se do deseti minut vyčistí a i dřív. A nemusíš vůbec nikam jet, jen nechat blafat motor.

2015-10-04 21:22:22

dostybiker: Ahoj kolego mám mazdu 6 103kw 2007 no co ti budu vyprávět před 0:5 rokem mi začal blikat PDF , No jelikož mám velkou rodinu nezbývali na to peníze. Před měsícem jsem byl na technický a technik se asi zajímal proč mi to bliká když mi auto kamarád přivez, tak druhý den mi auto skočilo do nouzového režimu. Tet jsem nějaký prachy našetřil a chci octranit PDF. Nevím kdesi byl ty já jsem od Plzně. Co mě tedy budou všechno dělat??? diky za info

2015-10-04 23:27:51

wirda: Ahoj, je pravda, ze auto regeneruje i na volnobeh, ale regenerace neni tak kvalitni jako pri jizde se zvysenymi otackami (a pod vyssi zatezi).

Na svem aute (Mazda 5) si monitoruji (pres OBD), kdy regenerace probiha a i jedntolive teploty pred, uprostred a za filtrem. Je tam patrne, ze na dalnici se regeneruje pri teplotach okolo 550°C, zatim co pri malem zatizeni nebo i na volnobeh jsou teploty 450-500°C.

Predpokladam, ze na volnobeh se filtr nevypali tak dobre nebo aspon ne tak rychle. Nekde se tady na foru psalo, ze se spousti regenerace az pri urcitych jizdnich podminkach ( tusim, ze rychlost nad 40 km/h a otacky nad 2000 rpm). To tak asi neni, protoze se mi regenerace spusti i pod temito podminkami - jednou se spustila dokonce i na studenem motoru (v zime).

P.S.

Jednou jsem takto monitoroval i Oktavku III na ceste po Nemecku - rychlost na dalnici 180-200 km/h. Tam byly teploty na vyfuku okolo 600°C - to uz musi byt jedna velka regenerace (bez regeneracniho modu ;)

2015-10-05 19:11:17

wolfus: Jakou používáš diagnostiku? Nějakou profi, či postačí na čtení těchto dat i nějaká ta BT a soft v androidu? Nějaká cenově dostupná by se mi líbila, ale dávat za to 5K nebudu.

Wirda, 2015-10-05 19:11:17 napsal:

wolfus: Jakou používáš diagnostiku? Nějakou profi, či postačí na čtení těchto dat i nějaká ta BT a soft v androidu? Nějaká cenově dostupná by se mi líbila, ale dávat za to 5K nebudu.

2015-10-05 21:47:05

wirda: Ja pouzivam bluetooth adapter do OBD. Mam ho od kamarada za 500 Kc - koupil ho tusim pres Alibabu, takze nejaka Cina, ale funguje. Spojim s telefonem a na Androidu mam aplikaci "Torque". Da se tam vycist docela dost dat, nastavit si jednotlive ukazatele/obrazovky a data se daji zaznamenavat.

2015-10-05 23:43:23

wolfus: Tak to je fajn. A jde tím taky udělat reset oleje, či vyvolat regeneraci, kalibr vstřiků? Pokud ne, nevadí. I ty data jsou fajn.

Je to něco takýho? http://www.banggood.com/buy/obd-bluetooth.html

2015-10-06 22:46:20

wirda: Jo presne neco takoveho (dokonce hned ten prvni obrazek).

Je to ten nejnizsi stupen diagnostiky. Umi to maximalne vymazat pamet chyb, jinak zadne kalibrace, regenerace a ani reset olej...

Nevim, jestli by pomohl nejaky jiny SW. (Nepatral jsem po tom, protoze mam pristup k boschacke diagnostice a pres ni delam reset oleje.)


Odpovědět

1 ......... 23  24  25  26  27 ......... 29