Fórum - Téma


M6 GG/ GY - Vše kolem odstranění DPF


Fórum 6 GG / GY M6 GG/ GY - Vše kolem odstranění DPF

Informace o modelu: Mazda 6 GG / GY


1 ......... 12  13  14  15  16 ......... 29

2013-06-17 11:24:30

horvatm: Pri singl jizde jsem nic taky nepoznal Ale az ta kaluz pod autem me prinutila jednat

2013-06-17 13:04:50

binumar: Byly to tlumiče Monrou,ale byla to akce 3+1zdarma asi před rokem. Mne totiž ty zadní tlumiče začaly oba protékat a bylo jasné,že životnost končí. Někde jsem četl,že je to u Mazdy 5 celkem běžná závada kolem 100tis.

2013-06-18 22:27:01

looky: Prý u 5tky to je na nasich cestach 80tkm Je to proste zle zrobene

2013-06-19 12:43:23

Zdravím pánové,

tak DPF je venku, kluci to zvládli na jedničku. Auto je živější, spotřeba šla hned dolů. Doporučuji všem, kdo ještě váhá nad touto investicí.

Díky pánové.

2013-06-19 13:01:03

podhořák: Pisni jeste Jestli ti to vice kouri Treba pri couvani ?! Nebo jak se rozjizdis na jednicku Mi to nekdy docela dost zakouri jak couvam Ale nijak mi to moc nevadi kdyz to ted tak pekne jede Proste at lidi poznaji ze mam diesla

2013-06-19 13:03:55

binumar: Já jsem se docela díval, ale nevšiml jsem si, že by to nějak kouřilo, ale že prý každé auto trochu kouří. Budu to sledovat a dyžtak dám vědět.

2013-06-19 13:09:11

podhořák: Jojo urco pisni Ale jak jsem psal ekologie neni muj konicek Hlavne ze to jede

2013-06-19 13:39:12

podhořák: presne tak, je zivsie to auto, na krizovatke piskaju kolesa pri rozjazde, spotrebu som este nemeral, dym nevidim

2013-06-19 19:25:41

binumar: Chlapy,já nedýmím, mám to pryč už skoro 25tis. km.

2013-06-20 07:41:14

Chlapi, já byl na odstranění vloni v záží a jsem nadmíru spokojený. Žádný kouř, nepřibývá nafta v oleji, menší spotřeba a hlavně už na mě nebliká ta skur...á kontrolka.

2013-06-20 13:41:59

looky: Nechci nikoho plasit Ale tak jsem se chtel optat Ja do nadrze nalil 0,5 l aditiv. Sem tam se sedivy mracek objevi To jen pro info

2013-06-20 13:51:34

Já to mám kuchnuté necelý rok a bez problémů... Nekouří a spotřeba šla z cca 7,5 na jenom něco málo přes 6, takže můžu jen doporučit.

2013-07-10 20:06:51

Sice je to mimo PDF Ale pisnu to tu Tak ten kour zacal doprovazet klapot od motoru Trochu to i cukalo Nakonec mi poradil clen tady toho fora at se ozvu klukum v Palkovicich http://www.autopalkovice.cz/ Prijemny pristup i cena je dobra Tak se zjistilo ze to je vstrik na 4.valci Penezenka se odlehcila o 5000 kc Takze preji zadny klepot vsem

2013-07-24 21:04:51

je tomu 1 měsíc - 2tis km co jsem jel na odstranění DPF a zde je výsledek:

spotřeba před: 7,6l (léto nebo zima, pod 7l jsem se nikdy nedostal, nuluji vždy při tankování do plna)

spotřeba po: 6,4 a 6,5 (klima skoro pořád, ikdyž auto stojí kvůli miminu, jezdím velmi ,,dynamicky,,)

Věřím, že pod 6l to půjde bez nucení. Návratnost investice při mém nájezdu ani ne 2 roky, počítaje jen spotřebu.

Ale k vůli té jsem to nepodstupoval, ta mě netíží (hlavně jsem nekupoval 6 kvůli spotřebě.

Fakt mě dojímalo, jak mi stoupala hladina oleje a jestli je nafta ideální mazivo, to netřeba rozebírat. Měnit olej 2x za rok?: .

Udělal jsem to taky z principu, prostě mi tam vadil . Navíc jsme zjistili, že moje DPF už bylo předchozím majitelem měněno, tzn, investici cca 90tis! To fakt nechci zažít a teď už nezažiju. A hlavně žádné ředění oleje naftou.

Krásně vyladili motor, zaslepili EGR (další zvěrstvo, ale to se rozepíšu jinde), vyměnil ložisko, pár dalších

drobností a to vše v bojových podmínkách, kdy na celé odpoledne vypadnul proud a já měl auto vysoko na zvedáku

230km od domova Ale borci to zvládli a já byl večer u rodiny.

2013-07-24 21:09:49

buxbunny: Jo,jo. Jsou to kluci borci.

2013-07-26 09:24:43

mam jednu kontrolnu otazocku, zatial len teoreticku, ale tak mi to vrta hlavou. co ked mi ten vyfuk, v ktorom uz nemam DPF cely zhrdzavie? ako kazdy iny vyfuk ho budem musiet vymenit za novy. da sa novy vyfuk kupit len s DPF-kom? ak ano bude stat milion eur a DPF-ko sa bude musiet zase vysekavat... alebo ako to je?

2013-07-26 10:50:34

lubo.a3: Na tuto otázku mi Kuba odpověděl zhruba následovně:

Obal DPF je ze silnějšího materiálu, aby zvládal vyšší teploty při regeneraci. Tím že ho odstraníš, tak vlastně mu ušetříš největší namáhání a teoreticky vydrží déle.

A pokud se nepletu tak DPF je jen jedna část.

Takže asi tak..

2013-07-26 14:30:26

petapr: pokud začne třeba od 2015 STK kontrolovat přítomnost DPF, budeš muset DPF koupit. a rázem bude investice tzv. v čudu. otázkou je, zda to riziko stojí za nějaký půllitr nafty (=18 Kč) na 100 km.

pokud už ti nehrozí výměna oleje 2x ročně, musíš najet méně než nějakých 20 tis. km ročně.

20 000 km = 200 x 100 km ~ 200 x 18 Kč, tj. 3600 Kč ročně.

Pokud stojí DPF filtr třeba 36 tis. Kč, musel bys jezdit více min. 8 let, aby se ti investice vrátila (odhadem, vzal jsem do úvahy jak cenu odstranění DPF, tak častější výměnu oleje s DPF).

pokud taková legislativa v platnost nevstoupí, máš to za 2 roky zpět, to je zřejmé. ale pokud stojí DPF filtr těch 90 tis., tak to snad ani nemá cenu počítat.

2013-07-26 14:44:44

camlost: Otázka je, jak to STK začne kontrolovat? Protože M6 105kW Euro IV projde emisema i bez DPF. Navíc všichni víme jak se běžně "dělají" emise. STK se může akorát mrknout do výfuku a zjistí že je černej, ovšem jestli to je důvod abych neprošel......

Jinak já jsem DPF neodstraňoval primárně kvůli spotřebě, ale protože jde nafta do oleje. Mě třeba přibýval jen mírně, ale pak jsem zjistil že ni teče olej z motoru tak kdoví jak byl už naředěnej. Dále mi vadila regenerace-poctivě jsem to dojížděl a to nebylo na moje nervy. Dřív jsem se bál jezdit po městě, startovat, abych nezkrátil dobu mezi regenerací.

Je pryč a jsem spokojenej. Samozřejmě jestli to začne STK řešit, tak to bude problém, ale nebojím se toho moc, protože každej má nějakého známého na STK...

2013-07-26 16:46:45

petapr: Dokazu si predstavit, ze si STK budou muset poridit drazsi pristroj, kterym uz zmeri rozdil castic ve vyfuku s DPF a bez.. ale pochybuji, ze by k tomu doslu uz v roce 2015 (soukromy nazor).

Od jiste doby se hodne hroti STK, ze uz i pres znameho muze byt problem nejake auto protlacit, ale emise se snad zatim takto nehroti..

camlost: opravdu to neni jenom o spotrebe, ale celkove vetsim opotrebeni motoru. Hlavni problem je nedokoncene regenerace a redeni oleje. Navic, kdyz proste ucpes necim vyfuk, tak to tomu motoru neprospiva...


Odpovědět

1 ......... 12  13  14  15  16 ......... 29