Fórum - Téma


M6 GG/ GY - Vše kolem odstranění DPF


Fórum 6 GG / GY M6 GG/ GY - Vše kolem odstranění DPF

Informace o modelu: Mazda 6 GG / GY


1 ......... 11  12  13  14  15 ......... 29

2013-03-18 15:31:12

Do prcic s ekologiou. A ze nikomu nie je divne, ze v nasich krajinach s priemernymi zarobkami 700 e si automobilka legalne pyta za spotrebnu suciastku cenu, ktora je trojnasobok tohto priemerneho platu? A ze je to niekedy polovica hodnoty auta? To budem radsej mazat na STK a EK.

Mimochodom, teraz by som asi nepresiel. Malo to zvysene hodnoty. To ale mohlo byt aj cerstvo vymenenym a poriadne namazanym intercoolerom

2013-03-18 16:48:11

Raka spíš dostanem z potravin z EU

2013-03-18 22:17:26

Tak ak uz aj ja po 30000 km najazdenych co vlastnim mazdu 5 (celkom 150 000km) sa prvy krat minuly tyzden rozblikalo DPF. Po ceste dialnica BA - BB som sa stavil s servise Nitra, tam nemali na mna cas, ze mi neurobi ani regeneraciu (tvrdil ze po regeneracii sa meni olej ), ze nech idem dalej a drzim otacky nad 2300 - nepomohlo... tak som siel do zvolena tam mi urobili nutenu regeneraciu (50EUR zistenie zavady a 36Eur regeneracia) ,

Pytal som sa na interval regeneracie, lebo mi to robi kazdych cca 180 - 200 km... povedal ze to musi byt viac, mozno ze je treba vycistit EGR alebo ze davam zlu naftu.... tak pockam ako sa to uchyti neviem ci pomoze vycistenie EGR, naftu na slovensku nekupujem. Spotreba neklesne pod 6,6 nech robim co robim.

Takze casom bude zrejme cesta Znojmo

Mazdaci s mazdou 5 co este mate DPF, ako casto sa vam regeneruje DPF?? a kolko to trva (mne tak do 15km max 20km)

dakujem za odpovede

2013-03-19 07:58:27

Hon na carodejnice - auta s odstranenymi DPF filtrami na Slovensku (Markize) pokracuje. Reportaz v prime time o pol osmej uz druhy den po sebe... Tak neviem, co z tohto bude...

http://tvnoviny.sk/video/.../televizne-noviny/2411991 32:55

2013-03-19 08:52:36

horvatm: Než jsem navštívil servis, tak u mne regenerace probíhala na vlas stejně jako u tebe, tj. každých 180-200km. Trvalo to odhadem 10-15 km. Z té pravidelnosti soudím, že zahájení regenerace se neopírá ani tak o reálné zaplnění filtru, ale spouští se preventivně podle ujetých km. Tady zřejmě inženýři z Mazdy obcházejí nějakou vlastní technickou nedokonalost. Kde je pak ta ekologie, když to zvedá průměrnou spotřebu min. o litr? Docela by mne zajímalo zda v novějších modelech M5/M6 s tím něco provedli.

2013-03-20 22:23:48

Takže dnes proběhla návštěva v servisu. musím říct že jsem z toho měl více než dobrý pocit :) co se týkalo práce a servisu tak jsem naprosto spokojený, a jsem i rád že jsem tam zavítal jelikož nevím nevím jak by to jinak dopadlo.

Takže DPF odstraněno od ujetí vzdálenosti ke mě domů = cca 200km jsem jel s průměrnou potřebou 6,0-6,1 což je doslova paráda :) místo nějakých 7-8 litrů v průmeru. A to jsem mazdici lehce hnal a ještě jsem skákal Skrz Brnem takže věřím tomu že bych jinak dokázal jet i za nějakýc 5,9l/100km :)

No takže jsem spokojený musím tedy zaklepat a nezakřiknout si něco :) a teď ještě brzdy a snad to bude poslední investice větši do Mazdy :)

Looky, 2012-10-20 08:27:27 napsal:

Chlapy,opět mi došlo interní poštou,že někdo naletěl tomu .. jménem Daniel Leks. Je to firma řídící jednotky Opava. Dejte si na toho .. pozor,mě ten jeho výtvor stál 15tisíc korun. Je to z..d a neumí nic,než lhát. Pozor na něj .. .. upozorněte všechny známé. Mělo by se mu to nějak zarazit. Podvedených nás je víc,zatím sbíram info a dám tady vědět,jak dopadneme.

2013-04-21 21:12:38

Taky mam s "panem"Leksem velmi spatnou zkusenost. Poslal jsem mu na opravu svou ridici jednotku a odepsal, ze ji nelze opravit. Udelal mi vsak nabidku, ze mi za 5100 posle jinou, repasovanou, ktera je plne funkcni. Po obdrzeni jsme ji dali do auta a ejhle, pracovala hur nez ta moje puvodni. Kdyz jsem ji chtel reklamovat, rekl ze to nelze a tak jsem ji poslal zpet, ze vracim zbozi co nechci a at posle penize. On ji prijal a pak mi jen odepsal, ze v ni neco rachoti a kdovi, co jsem s ni delal. Proste je to podvodnik a chova se stejne, jako kdyz si nekdo objedna telefon a nejaky podvodnik mu posle misto nej kamen. Kdyby to nebylo pres celou republiku, zajel bych si s nim popovidat, ale takhle se mi k mym vyhozenym peti litrum nechce vyhazovat dalsi penize.

2013-04-21 21:38:04

Spajin už byl mnou informován, já jen doplním informaci pro všechny, než se tu rozepíšete s kritikou.

Ač patrně se jedná o podvodníka, není zde přítomen, tudíž nemůže se bránit a mohl by v extrémním případě chtít někoho žalovat. Proto si předem rozmyslete, jak budete toto téma komentovat, nezapomeňte, že všechny Vaše příspěvky musí být v souladu se zákony ČR a nesete za ně veškerou odpovědnost.

Proto navrhuji toto téma nerozebírat dále veřejně, berte to jen jako varování například. Díky za pochopení a z5 k tématu

2013-04-21 21:59:13

spajin: Leks ty jednotky posílá v krabicích do Polska a tam je někdo jakoby spravuje. Sám nedělá nic jiného,než se na tom přiživuje. Ten člověk je normální svině,která se přiživuje na problémech ostatních. Chtělo by to víc lidí a normálně ho dát k soudu. Je to normální z..d,nic víc... Bacha na firmu řídící jednotky Opava!

2013-05-22 10:23:54

Zdravím všechny,

Mé problémy s DPF se táhly již od začátku této zimy (blikání DPF, nulový výkon, velká spotřeba – město 9,5l/100 …). Již se to nedalo vydržet, tak jsem se domluvil na návštěvě… Cesta tam celkem v klidu, rychlost po dálnici 120-130Km/h včetně blikání DPF (jízda bez tempomatu). Spotřeba dle PC 6,7l/100.

Již po příjezdu bylo vidět, že Mazdě/příčině opravdu rozumí (tak jak byl již zmíněno v jiných příspěvcích).

Po diagnostice a optické kontrole se provedly potřebné fyzické úkony, doladění přes diagnostiku, výměna vzduchového filtru + navíc oprava prasklé hadičky u sání…

V mém případě celá záležitost trvala něco kolem 1,5 hod. Po odzkoušení jsem vyrazil směr domů.

Spotřeba se při zpáteční cestě pohybovala kolem 6,6/100 při rychlosti 140Km/h a zapnutém tempomatu.

V následujících dnech jsem absolvoval cestu přes buchlovské hory (5 lidí) – při sjezdu z kopce a následném nájezdu do dalšího kopce auto necukalo (což předtím běžně dělalo) a bez problémů jsem mohl předjíždět do kopce v plném autě (jako dříve).

Při cestě do PHA (opět plné auto) jsem se dostal na spotřebu 6,4/100 (s tempomatem). Opět vše bez problémů. Auto reagovalo na sešlápnutí plynu, předjíždění naprosto bez problémů…

Přes město se zatím pohybu kolem 7-7,4/100. Pořád křižovatky, stání, rozjíždění atp…

Je to již téměř měsíc a vše je naprosto super. Opět mám z auta radost a ne jen trápení.

Mazda 6 kombi, 89Kw, 2006

Honza

2013-05-25 22:38:17

Zdravim vsechny,

nedavno jsem se stal majitelem Mazdy 5, tak jsem zavital i na toto forum. Zatim s Mazdou nemam zadne problemy, jen by ted mela jit na servisku (4.rok), tak zvazuji, jestli dat do autorizovaneho servisu nebo nejak jinam.. Po precteni teto diskuze jsem realne zacal uvazovat take nad odstranenim filtru..

Ale chtel jsem take prispet necim do diskuze. Ad emise na STK a proc vyrobci vubec DPF musi davat. Cela vec spociva v tom, ze kazde nove auto (typ), ktere jde na trh, musi byt homologovane. Soucasti homologace je i mereni emisi. S autem se projede tzv. NEDC cyklus (na valcove brzde) a meri se emise (CO, CO2, HC, NOx, PM) a musi se vejit do predepsanych limu. (z tohoto cyklu se take urcuje oficialni spotreba, ktera je uvedena v technicaku). Merici pristroje jsou o hodne presnejsi nez ty, ktere maji na STK. Na STK se meri ustalene rezimy (tusim, ze dva) plus volna akcelerace (bez zatizeni) - nebo neco podobneho (nemam to ted presne v hlave). Ale timhle auto muze projit i bez filtru... O proti homologaci je to o hodne jednodussi.

Od EURO IV nejsou vyrobci schopni (az na nektere vyjimky) projit homologaci bez filtru castic, tak je zacali davat do vsech motoru (rekl bych, ze z toho take vubec nadseni nejsou, protoze jsou s tim jen problemy a ze zacaktu to bylo obzvlaste krusne...). od EURO VI se uz bude pri homologaci pouzivat na emereni poctu castic pristroj ParticleCounter. To uz si STK ani neskrtnou, pristroj je jeste o rad drazsi nez (zde zminovany) smokemeter..

Preji hezky den

2013-05-26 11:54:40

Zdárek včera jsem jel za náklaďákem a ten čudil že za ním nebylo vidět dyť to by nesplňovala ani fabrika a beztak měl nálepku platnou zajímavé je že takové dýmovnice nikoho neserou... na emisích není problém a spotřeba je po odstranění nižší.. takže rozhodování je velice těžké a by mě mohl zkusit na emisích někdo buzerovat že 6-ka moc hulí

2013-06-10 18:47:22

Tak ide prec, vcera druhy krat zacala blikat kontrolka DPF, vykon dole...

Dnes nedokazali urobit v Mazde regeneraciu, na 3 krat to neslo, ze je uz prekroceny pocet regeneracii,

stav sadzi 20g, novy 2600€, alebo chceli to vyplachnut.

2013-06-10 19:38:03

horvatm: Udelas jenom dobre !! Preju klidnou cestu A at jsi spokojeny sofer

2013-06-11 01:52:10

přesně jak píše kolega nade mnou nech to vyhodit a budeš mít po starostech

2013-06-14 21:59:55

Tak uz to mame za sebou, som medzi vami co uz nemaju DPF, zatial vsetko bez problemov. Dakujem za pomoc.

O mesiac idem na STK a emisku, tak uvidime ako to bezi na SK :)

2013-06-15 21:37:09

horvatm: Urcite tu pisni co a jak Ja ted delal zadni tlumice 116tkm a jeste origo Koupil jsem SACHS tak uvidim kolik toho u nas po republice snesou

2013-06-16 23:32:43

binumar: plne zatazene auto 6 dospelych mi pripomenulo tlmice, zadne uz riadne buchaju , mam 153 000 km, takze caka to aj mna, ked jazdim sam nic neni pocut

2013-06-16 23:59:36

horvatm: Při 110tis jsem dělal všechny 4 tlumiče a vyšlo mne to na 9000kč. Od té doby je auto je jako nové.

2013-06-17 11:22:01

looky: Pisni jakou znacku At muzem ostatnim poradit Popripade pomoci


Odpovědět

1 ......... 11  12  13  14  15 ......... 29