Fórum - Téma


M6 GG/GY - Velikost nádrže a rezerva nádrže


Fórum 6 GG / GY M6 GG/GY - Velikost nádrže a rezerva nádrže

Informace o modelu: Mazda 6 GG / GY


1  2  3  4

2009-10-08 11:00:16

tak to buď v klidu, protože jak naskočí pomlčky, ujedu ještě 50, bez legrace

záleží teda na stylu, mám to vyzkoušený z letošního Chorvatska tohleto, ale fakt to bylo asi 48km!

řídím se ručičkou, ta je pro mě směrodatná, na tý dovolený šla ještě pár mm pod tu poslední čárku, což už byl teda dost strašidelnej pohled a trnul jsem, kdy se někde vyloupne benzínka

naštěstí to dobře dopadlo, od tý doby už to pro jistotu pod tu poslední čárku jít nenechávám..

2009-10-08 11:14:58

taktéž uz jsem začínal mít bobky ... 50 km bych asi rozhodně nedojel ...

2009-10-08 14:51:09

Tak to ja ji zkusim teda polozit taky Radeji vezmu do kanistru par litru nafty... kdyby naaahodou :)

2009-10-08 15:55:44

uz jsem zkousel vyjet celou nadrz do mrte, kdyz mi zacala svitit rezerva, tak jsem nalej cca 130 km (uz jsem to tady nekde i psal), rucicka byla hluboko "za rohem" pod posledni carkou ...ale myslim, ze kdyz zacne svitit rezerva, tak tech 100 se da najet na kazdy i s tezsi nohou (vyzkousejte si to a nezapomente si vzit ten kanystr ...ne prazdnej

2009-10-08 16:05:28

panečku, ty se s tim teda ne....š

Někdy vyzkouším (samozřejmě s plným kanystrem v kufru), ale bál bych se asi, aby to nechcíplo - nemůže to třeba oddělat katalyzátor nebo lambdu nebo něco jinýho?

2009-10-08 16:20:00

no jsou dve moznosti co se ti s autem potom stane:

normalne jak to chcipne tak se ti zpolarizuje katalyzator a misto aby sli splodiny z vejfuku, tak ti bude vyfuk nasavat vzduch do motoru a vyfukovat pres svicky...

a nebo se taky nestane vubec nic....

2009-10-08 16:23:19

tak to je brutus , neni to přehnaný?

každopádně zkoušet to nebudu, bojim bojim

2009-10-08 18:11:17

ty woe vy uz to nehulte nebo se rozdelte..... prosimte s autem se ti nic nestane, kazdy auto co jsem mel mi chciplo xkrat z ruznejch duvodu (vcetne toho ze mi dosel parkrat benzin) a nikdy se nic nestalo. nema se tam tim co pokazit.

2009-10-08 18:51:14

Nikdy nemůžou proudit spaliny zpět a nevím jak by mohlo dojít k polarizaci katalyzátoru, tam probíhá chemická reakce, žádná elektrická, většinou tam reaguje platina. Ale i kdyby, na to aby mohl výfukem motor nasávat a sáním vyfukovat by musel nejdřív chytit obráceně, to je sice i u 4 dobého motoru možné, ale muselo by k tomu dojít třeba při zaškubání auta, jenže je to u elektroniky naprostá blbost, ta zjistí, že se něco děje opačně a okamžitě odstaví motor. Navic spaliny nikdy nemohou proudit zpět bez vytvořeného podtlaku, tzn. musel by se vytvořit podtlak ve výfukovém potrubí pod výfukovým ventilem, ale většinou je výfukové potrubí konstruováno tak aby tam vznikal ejekční účinek plynů a proudilo to ven, aby nedošlo ke zpětnému nasátí spalin a co nejlepšímu výplachu válce. Jednoduše tedy, ke zpětnému proudění spalin může dojít jedině tak, že ve výfukovém potrubí, lépe spíš ve výfukovém sběrači potažmo ve výfukových kanálech by muselo dojít k podtlaku, jenže tam je za běhu motoru vždy jedině přetlak a to dokonce i bez spalování paliva kdy třeba brzdíš motorem a motor stlačuje a vyfukuje jen vzduch.

Zapomínám ještě na jednu věc a tou je turbodmychadlo, to má nějakou setrvačnou hmotu a nějakou dobu mu trvá než by se úplně zastavilo a posléze změnilo směr rotace, naopak! Pokud dojde k vyčerpání paliva za jízdy, tak mu chvilku bude trvat než se zastaví úplně, takže samo o sobě vytvoří za turbínou mírný přetlak, který nedovolí spalinám se vrátit.

2009-10-08 19:23:40

auto zaskytalo jako skodovka, ujelo uz jenom kousicek a konec ...nejnebezpecejsi na tom bylo, ze se mi to stalo na dalnici asi km pred exitem, na kterym jsem chtel sjizdet...bylo neprijemny tankovat na strane ridice na dalnici ...parkrat jsem nacupoval na rucni pumpe (na palivovym fitru) a auto naskocilo asi tak jako kdyz se startovala skodovka ...normalne mi to chytne hned ...tak si to taky risknete a poznejte svoji japonecku

2009-10-14 02:06:08

Mazdaar, tak mám zážitek k tématu

Dneska mi došel benzín Dojezd už ukazoval několik desítek km "pomlčky", ale řídil jsem se ručičkou a i když jsem po předchozích zkušenostech a přečtení tohoto topicu byl (nebo se spíš snažil být) v klidu, dneska mě ručička zradila

Náhoda neuvěřitelná, auto mi zaškytalo cca 100m poté, co jsem v kopci minul benzínku (navíc tu, na které jsem chtěl cestou zpátky na druhé straně natankovat). Hned jsem to střihnul do toho nejpravějšího pruhu, chcípnul motor (symbol stres ) a s pootočeným klíčkem a na varovný blinkry zcouval zpátky ke stojanu. Bez serva a s 1800kg těžkým autem manévry na pumpě nic moc, navíc (nebudu popisovat detaily, bylo by to na dlouho) jsem to zabrzdil u stojanu a posléze zjistil, že je na něm cedule "mimo provoz". Říkal jsem si, k tomu druhýmu stojanu to nebudu tlačit, zkusím to natočit, ale ani omylem, prostě nádrž suchá. Tak jsem to odtlačil, natankoval rovných 66 litrů, zaplatil a po prvním otočení klíčku motor nádherně, standardně, bez jedinýho škytnutí naskočil a všechno v totální pohodě

Takže hoši, už žádným zkazkám o zpětném chodu motoru, odpáleném kaťáku apod. nevěřím

Vyzkoušel jsem si to, ok, ručičkou už se fakt řídit nebudu, ale díkybohu, že mě to potkalo zrovna u benzínky, ne někde mimo, abych to musel řešit s komplikacema.

Jediný mínus celý týhle akce bylo, že zrovna začalo strašně pršet a byla zima jako kr.....

2009-12-31 02:35:08

mam misto remaining cisel 4 carky co s tim???

2009-12-31 10:40:20

Si děláš stopro legraci, ale apríl je až 1.4.2010, tak ještě chvíli počkej . Stačilo by si pročíst tenhle topic o pouhých dvou stranách, je to tady řečeno několikrát. Pokud ti u reming (dojezdu) naskočí 4 pomlčky, znamená to, že dojezd je menší než 50 km. Do této hranice to ukazuje, potom to skočí na pomlčky. Bude to stopro i v návodu a taky myslim, že se to dá odvodit logicky, když se prostě ten dojezd pořád snižuje a před koncem nádrže přeskočí na ty pomlčky...

2009-12-31 11:56:55

pro úplnost je stav "---" i po vyndání baterky cca 100km

Ale "kolega" ty své dotazy asi až tak vážně nebere, pokud vidím v jiné diskuzi..že má auto v anglii,hm.

V tvém případě bych raděj věnoval pozornost, jestli ti nebude pak vadit volant vpravo...hihi

2009-12-31 12:01:24

Castor - "kolega" to tu vzal pekne utokem. Podobnou poznamku jsem mel v umyslu taky. Co se tyce rizeni.

2010-01-01 21:44:57

Kolega urobil najazd do viacerych diskusnych tem, a vzdy zaujal.

2010-09-23 12:46:54

Tak mám k tomuto pár dotazů - jak vám funguje palubák? Mě normál ukazuje dojezd a jak se rozsvítí rezerva tak už jen tři čárky, po rozsvícení rezervy jsem ujel cca 50km (jsem zvyklý ze staré 626 kde se dalo an rezervu ujet v klidu přes 100km) a pak při tankování jsem tam narval jen 57 litrů. Není i 4WD třeba menší nádrž nebo něco takového? I při normálník tanování kdy se mi rozsvítí rezerva tak naberu cca 50 - 53 litrů a víc ani ťuk.

2010-09-23 13:44:05

m6 2d 100kw ked mi svieti pazrave oko este v pohode dam 100km a na pomlcky tych 20km a zatial som tankoval najviac 59L a to som uz mal dost potu na cele ze ci mi magdusa niekde neskona

2010-09-23 16:32:32

105kW diesel .... az po hrdlo 60L ... + 3 km prochazka pro naftu

2010-09-24 14:16:46

Moje m6- 1,8 ukazuje v pohode presne , ked zacne svietit oranzovka viem ze idem na rezervu co je 10L. Podla toho kde som v meste ci mimo mesta . V meste 50-100km este v pohode . Mimo mesta aj viac . Minule som nevedel od kedy zacalo svietit / moja stara mi nepovedala ze uz svieti a ked som nasadol tak mi akurat zdochol motor . Skocil som na benzinku a 5L bandaskou som nalial do nadrzky . V pohode som nastartoval. Klucik som 2 sec podrzel v II.pol. starteri . A isiel som dotankovat . Takze svoj mam otestované .


Odpovědět

1  2  3  4