Fórum - Téma


M6 GG/GY vadné ložisko???


Fórum 6 GG / GY M6 GG/GY vadné ložisko???

Informace o modelu: Mazda 6 GG / GY


1 ......... 2  3  4  5  6 ......... 7

2012-09-07 18:20:03

Značka Ashika či co mi to do telefonu říkal

2012-09-07 18:22:28

hmm.. strejda gůůůgl na to ma odpoved.. To je bra vec za 1400 k loziskum https://www.google.cz/sea...0CDUQsAQ&biw=1280&bih=613

VFR
2012-09-07 19:58:46

italiano

2012-09-07 21:31:54

MAX6: Já mam M6 liftback 5dv. (GG) 2006, 89kw 2.0 diesel a můžu potvrdit, že tam jsou 84mm (přední náprava). Dělal jsem je před týdnem. Dal jsem tam SKF ložiska (jedno asi 1950,- kč a dělal jsem obě). Auto jede jak vyměněný. Absolutní ticho, už asi byly načatý delší dobu. Jinak za práci jsem dal okolo 1000,-.

2012-10-21 14:38:28

Potřebuji poradit, mám ojeté pravé přední ložisko (je to už na výměnu), mám dát měnit rovnou i to levé přední? Poradí mi v tomhle někdo?

2012-10-24 10:26:09

Mám hrozné trable s výběrem servisu a náhradních dílů předních ložisek do Mazdy. Měl jsem internetovou nabídku na 2 ložiska SKF. Cena za jedno asi 1100,-, ale běžná cena se pohybuje okolo 2000,-! Oficiální stránka SKF.COM upozorňuje na falzifikáty z Číny. Člověk ušetří a za týden mu to odejde? Jaký je Váš názor?

2012-10-24 12:51:59

Tak ložiska vyměn určo obě. Já to měl u kamoše ten so ložiska sehnal jedno 1 800 Kč a po vyměně auto krasně stichlo ten hukot už byl děs a rozhodně se na tomto nevyplatí šetřit. Dáš čínu ušetříš par korun a co potom až ho někde povalíš po dálnici 150 a kousne se?? proto jsem volil kvalitu. A ted si jezdím jak chci a nemusím mít strach Mam 626 rok 1998

2012-10-24 12:53:57

Ahoj, já kupoval SKF ložiska na M6 tu http://www.sortiment.cz/ (taky 2000,-/ks). na jednom mám asi 40tis km a na druhém 15tis a jsou v poho. Snažím se vybírat prověřené obchody-ne vždy levnější vyjde jevněji.

A jestli měnit obě? nejspíš tě to čeká, ale osobně bych vyměnil jen to jedno špatné (zvlášť jestli jsi auto kupoval nedávno a tudíž nevíš jestli náhodou už není jedno měněné).

2012-10-24 13:18:48

můj názor na toto je následující a určitě mě za něj hodně moralistů bude kamenovat

2ka za SKF je prostě zlodějna, x peněz z toho jde jako marže obchodníkům a to sou neskutečný pálky. Ale někdo zjistil že se dá asi někde nakupovat levnějc tak vyšil tuhle cenu. Podle mě to žádná čína nebude a bude to origo SKF.... jen ne za zlodějskou cenu a není v tom tolik marží tudíž se na tom neživí x lidí

teda pokud to je skutečně skf. Samozřejmě je tady možnost levné napodobeniny z číny ale podle mě by ta cena byla ještě mnohem nižší...

ano blbečci z distribučních firem hned poslali do světa fámu že je to čína aby nepřšli o prachy.... vtipný.... velice vtipný..... bohužel u nás jim na to každej skočí protože si nikdo neumí ověřit fakta a málo lidí dělá nebo dělalo přímo u zdroje

ad kousání ve 150ti na dálnici.... totální kravina.... kdo někdy jel s ložiskem na hraně životnosti tak ví že se ozývá poměrně dost dlouho (ložisko dokáže hučet klidně i 30-40tisíc než začne vibrovat.... a pokud je kvalitní tak ještě víc.... a je hodně varovnejch signálů před tím než se skutečně hryzne (ohromný hučení, vibrace, který se neustále stupňujou až tak že vyloženě "mlátí" celý auto....... nemluvě o příšerný vůli v tom ložisku a o tom že to auto v poslední fázi plave a naprosto nedrží stopu na cestě..... a už vůbec nemluvím o příšerným vrzání a skřípání který se k tomu přidá ve finále, ohromný zahřívání celýho kola atd........ a to sou věci co přeslechne jen naprosto hluchej člověk a necejtí jen někdo komu to auto nepatří nebo sebevrah :D to že ložisko jen hučí je pouze první stádium a v tomhle momentě má před sebou poměrně dlouhou životnsot.... teda pokud to není starline apod)

nebál bych se ani polské druhovýroby.... spousta lidí umí sehnat levnější věci. Jediný čeho bych se fakt bál tak sou ložiska od starlinu. Tam vím že tahle destrukce je poměrně rychlá ale furt je dost času na reakci takže maximálně zůstaneš akorát někde viset....

co se týče výměny, měnit určitě jenom jedno! Spousta dodavatelů ND spoléhá na blbost svých zákazníků a pokud je ložisko na druhý straně nápravy zdravý nevidím jedinej důvod proč ho měnit ???!!???? ..... krom toho že si namastí kapsu prodejce ND je to zbytečná investice, naprosto zbytečná... stačí měnit vždy jen to špatný

na tomhle se šetřit určitě vyplatí.... good luck

2012-10-24 13:48:35

Je to jasný, každý má jiný názor jen si vybrat. Buď měnit jen to ložisko které dělá hluk a doufat že se časem nerozjede i to druhé, přičemž je logický že to druhé ložisko má najeto stejné km jako to vadné. Do toho inet obchodu jsem volal a prodejce mě telefonicky ujisťoval, že to ložisko bude originál. Osobně mu nevěřím, díval jsem se do diskuze toho obchodu na Heureku a je tam podezřele moc negativních reakcí

2012-10-24 14:22:20

Já ti nenutím ten obchod-jen jsem tam kupoval 2xložisko a do teď jsou v poho+známej tam nakupuje ložiska na vrtačky...). Heureku jsem nečet, protože jsem to kupoval na prodejně.. |Určitě ti nikdo neřekne že prodává napodobeniny.

Jinak jestli je SKF předražené? snad jako každé "značkové" zboží, otázka je co použít jako lepší poměr cena/výkon. Ale vzhledem že auto mám na delší dobu, tak jestli dát 1500 nebo 2000,- ..........

PS: já jsem kupoval auto s hučícím ložiskem+jsem na něm najel asi 5000km před výměnou, takže opravdu to něco vydrží, jen je to nepříjemné.

2012-10-24 16:29:25

Naprosto se vším souhlasím s Hanzem,ještě bych dodal,že ložiska SNR jsou stejné kvality jako SKF ale o polovic levnější,taky nevidím důvod proč měnit dvě ložiska když hučí jedno

2012-10-24 16:41:42

je to věc nazoru každy ma jiny a je to tak asi normalní ja měnil obě naraz a proč?? jeden den auto odstavené a ne dvy dny , ložiska mají stejně najeto a pravděpodobnost že budu měnit druhe v dohledne době jje velika takže to by byl další den bez auta a vzhledem k tomu že autí používame deně a najezd je někde kolem 30 000 ročně tak je pro mě jistější vyměnit obě naraz. To samé platí u vyfuku pokud měním jde komplet cely jsem poučen vyměníš zadní dil a do měsice měníš další takže o čem to je ?? kratkodobě něco ušetřit nebo mít auto v 100% pořadku?? ja volím druhou možnost a to i kvuli dětem ktere v autě vozím.

2012-10-24 17:43:29

Ono to tak není že ložisko vydrží na jedné straně dejme tomu 100tis. a na druhé straně 105tis.,klidně na tom dalším najedeš i 200tis. a to druhé které bys měnil zbytečně tak může najet jenom 80tis.takže v globále měníš o 20tis. dříve a jseš lehčí o 2000,-

Jinak ložisko je vyměněno za dvě hoďky a jestli to někdo dělá jeden den tak vyměň i mechanika

2012-10-24 21:08:14

vidíš a pak že nenajdem společnou řeč

né vážně pokud je to ložisko původní (to druhý japonský.... mě vydrželo origo 70tisíc a to ještě nebylo KO... sice hučelo ale mazalo, komory nebyly zborcený, klidně by ještě 30 dalo než by se vysypalo uplně)

ložiska vydržej neskutečný věci.... jen dovětek pokud to není starline... jak už jsem psal

2012-10-25 11:14:36

1) Ještě prosím o radu jestli je seřízení tyčky volantu to samé co geometrie kol?

2) Mám si nechat udělat geometrii po výměně toho ložiska?

Vzniklo to tak, že jsem chtěl geometrii, volant byl vychýlený oproti středu. V zakázce bylo seřízení tyčky volantu (ne geometrie)... volant je teď srovnaný.

2012-10-25 12:37:17

Tak mechanika měnit nebudu, máš pravdu že je to prace zhruba na dvě hodky ,ale musim si vzit volno z prace a čas okolo se načítá. A proč obě ložiska myslim že jsem to tu psal a to vcelku srozumitelně. Samozřejmě je to věc názoru a každy ma narok na ¨ten svůj. Takže at Vám mazdy jezdí

2012-10-25 13:12:17

Já jsem to taky napsal jasně,nerad plýtvám zbytečně financema,nejsem Onasis

myslím,že v tvém případě a tvoji logikou by jsi měl kupovat čtyři ložiska,zadní kola se taky točí

2012-10-25 13:29:56

Úsměvná odpověď přeju ti aby ti vše vychazelo každy za svuj život ma jiné skušenosti takže v klidu a jak jsem psal at ti mazda pěkně jezdí a mnoho kilometrů bez oprav

2012-10-25 15:00:38

Už nemám Mazdu,v nabídce chybí výkonné auto


Odpovědět

1 ......... 2  3  4  5  6 ......... 7