Fórum - Téma


M6 GG/GY vadné ložisko???


Fórum 6 GG / GY M6 GG/GY vadné ložisko???

Informace o modelu: Mazda 6 GG / GY


1  2  3  4  5 ......... 7

2012-08-07 20:57:46

S touhle prací nemám zrovna zkušenost, nicméně nemám důvod jim nevěřit, že to dolů zkrátka bez poškození nešlo. Aspoň že už měly nalítáno a časem by stejně musely jít měnit.

Za práci si nakonec řekli nějakých 1800Kč, což sice není málo, ale z nabídek co jsem měl pořád nejlevnější.

2012-08-08 08:33:56

By mě zajímalo při kolika km jsi ložisko měnil

2012-08-08 10:58:33

80000km

MAX6  
J.
2012-08-08 11:34:50

2012-08-08 13:12:50

MAX6 asi ti to došlo proč jsem se ptal

MAX6  
J.
2012-08-08 13:47:51

To čumim. i u neskutečně poruchový Hyundai Lantra se měnilo zadní pravý ložisko ve 165000km, já mam na svý 323BJ přes 160000km a taky zatim všechny OK a když jsme měli v práci služební 626GE z 1994 roku,tak tam jsme ho měnili až ve 260000km jenom pravý zadní,ty zbylí nalítaly 320000km a pak jsme GE prodali. To sou mi dneska věci

2012-08-08 13:51:04

Také jsem byl velice nemile překvapen. Po výměně zas krásně tichoučko...snad to vydrží dýl, než origo

2012-08-08 15:09:36

MAXI, výdrž ložiska nějak nesouvisí s tím na který auto bylo namontováno,jestli na Hyundai nebo Méďu

MAX6  
J.
2012-08-08 15:11:03

To mi je jasný a nevim proč mi to říkáš ? Ty si byl ten kterej se zeptal první a jestli mi mělo dojít že na tvym Volvu jsi ho měnil až ve 160000km tak to mi taky došlo.

2012-08-08 15:19:17

No,říkám ti to proto,že ses moc divil když jsem měnil ložisko na Volvu ve 160 tis.

MAX6  
J.
2012-08-08 15:20:46

A taky se pořád divim,když je to tak "bezproblémový auto"

2012-08-08 15:29:40

Ale Maxi,spotřební věci se zkrátka mění i na Volvu,nic není na furt,jenom to u některých aut odejde dříve

MAX6  
J.
2012-08-08 16:03:06

Tak proč si se teda ptal kolik najel než mu odešlo a hlavně proč si se potom mě ptal jestli mě to došlo ? Zas tak spotřební věc to neni. Olejovej filtr,vzduchovej filtr,svíčky,rozvody,tyčky stabilizátoru,to jsou běžný spotřební věci,který mají určenej interval výměny. Takhle bych moch brát jako spotřební věc třeba světla, rameno (nemyslim čep),dveře atd... protože to všecko se dá taky koupit.

To že mu odešel v 80000km bych spíš viděl jako nějakou vadu při výrobě,auto rok nehnutě stálo,přidřenou brzdou se rozehřálo až umřelo,atd.... Ještě jsem neviděl,že by ložisko samo o sobě takhle rychle umřelo. Jenom na motorce.

2012-08-08 16:32:41

Maxi,já jsem jen reagoval na toto:

"No ale už jsi měnil ložisko na přednim kole a nebudem si nalhávat ve 160000km teda žádná sláva."

No a když Koka měnil ložisko v 80tis.tak se divíš?Vždyť je to jedno ne....

MAX6  
J.
2012-08-08 16:35:54

Je to jedno. Ale nevim proč se na to ptáš,když teda sám víš že nezáleží na autu:"MAXI, výdrž ložiska nějak nesouvisí s tím na který auto bylo namontováno,jestli na Hyundai nebo Méďu"

Jen tak pro zasmání Koka tady nenapsal svoje auto za "bezproblémový" a "dokonalý" Proto se možná divim.

2012-08-08 16:41:07

Ach jo,i u dokonalého auta musíš časem něco vyměnit

MAX6  
J.
2012-08-08 16:41:42

Hurá

2012-08-08 16:54:30

Sefovi na CX7 odislo predne lave aj prave lozisko asi pri 140t. Povodny hukot bolo tazko identifikovat, v servise najprv menili remen. Nepomohlo. Potom ze treba prehodit pneu, nepomohlo :-D Servis Mazdy chcel asi zarobit.

Tak siel do servisu na Slovensku a tam hned urcili spravnu diagnozu hukotu.

2012-08-08 18:52:07

Koka: nevím kterej katalog používaj ale každopádně můj katalog říká že stejný ložisko je jak na benzín tak na naftu, dokonce i na 626 GE 1.8 je stejný jako na Tvou 2.0 mzr-cd čili na naftu

a teď přijde ta největší perla.... to samý říká dokonce i katalog kellyny, jestli mi nevěříš podívej se na výskyt produktů mám to právě před sebou

http://autokelly.cz/#|Y33...z3CD9lxeqA6u43of5Q7yKKBmQ==

dále nevím proč museli proboha řezat brzdový kotouče a co jim trvalo dva dny a za co si řekli 1800??? když snad maximum co na to maj mít je 3-4 hodiny a je v tom i výměna celý těhlice apod....

to trošku nechápu....

takže buď tě někdo dost natáh anebo netuším.... každopádně existuje asi 8 typů a každej jinej výrobce ale není rozdíl mezi benzínem a naftou..... tak buď jsem blbej já nebo oni

příště radši objednávej přes idaha a radši na ně dohlídni, budou to asi "experti"

jinak mě ložisko na 626ce přední vydrželo přesně 247 000km a ještě by nějakou dobu se s tím dalo jezdit (hučelo ale po demontáži nebyly zborcený komory a kuličky byly na svejch místech dokonce ložisko perfektně mazalo! jen dělalo neuvěřitelnej rachot - vůle. ... nic víc.... možná by i těch 10-20t dalo než by se vysypalo uplně...)

to jen na okraj

MAX6  
J.
2012-08-08 19:34:44

Hanzzz: Koukal jsem na to přímo do mazďáckýho katalogu a je tam rozdíl. M6 diesel a M6 MPS mají vepředu stejný ložiska. M6 benzín má jiný,ale zato je stejný jako u M6 MPS vzadu. Oni tyhle katalogy berou bůh ví odkud. Fakt jsou jiný. Musí mít průměr 84mm. 80mm maj buď vepředu benzíny nebo M6 MPS vzadu.

Na mojí motorizaci třeba na e-catu,autokelly atd... nemají vůbec nic,ale na 626GF se stejnym motorem najdeš snad i písty.


Odpovědět

1  2  3  4  5 ......... 7