Fórum - Téma


M6 GG/GY - Táhne doprava


Fórum 6 GG / GY M6 GG/GY - Táhne doprava

Informace o modelu: Mazda 6 GG / GY


1 ......... 2  3  4  5  6 ......... 8

2010-08-18 15:12:46

Georgino - můžeš to nějak rozvést?

2010-08-18 16:09:52

konkrétně u mého vozu je to kvůli tažení doprava.Na mazdě jsem se dozvěděl že je to problém asi 1000 aut v Evropě. Přikládám ještě článek:Problémy hlásí i Mazda

Japonská automobilka Mazda Motor v úterý oznámila úřadům v USA, že svolává 215.000 vozů k opravě problémů se systémem řízení, které by mohly vést k nehodě. Americké úřady rovněž uvedly, že zahájily předběžné vyšetřování možných problémů s automobily Kia Soul poté, co jeden z řidičů ohlásil případ ztráty kontroly nad řízením.

Zprávy týkající se svolávání automobilů se dostaly do centra pozornosti poté, co byla největší světová automobilka Toyota Motor nucena kvůli problémům s nechtěným zrychlováním svolat k opravě přes osm milionů vozů, z toho zhruba šest milionů ve Spojených státech.

2010-08-19 13:11:33

a jaké m6 se jedná?

2010-08-19 13:14:59

Jako moje M6 sice táhne doprava ale když vjedu do protisměru tak táhne zas doleva...a obojí jen trochu...fakt neznatelně...myslim že je to naprosto normální. Má daleko komunikativnější řízení než jiné vozy. Jako myslim že zrovna řízení má mazda 6 špičkový

2010-08-20 09:47:55

To jestli někam táhne, kromě technického aspektu, jakým je geometrie, případně sjeté pneu rozhodují u nás bohužel i vyjeté koleje na silnicích od kamiónů. A čím širší pneu, tím více je to znát.

2010-09-20 13:53:39

tak mám výsledky opravy.Po výměně silenbloků v ramenou.vůz přestal táhnout do prava a řídí se o poznání lépe.

2010-09-20 22:07:42

Ahoj Georgino,ty silenbloky si nechal měnit v mazdě?Jestli ano,tak by mě celkem zajímalo na jakou částku to vyšlo.

2010-09-21 08:44:59

nechal jsem to měnit přímo v mazdě.Cenu nevím ,protože auto je ještě v záruce.

2010-09-22 07:59:38

Chystám se na geometrii protože mi M6 tahá volantem na obě strany podle toho jaký je na silnici zrovna sklon (dolíky ap.), vůbec mě teda nenapdalo že by to mohlo být něco jiného, protože po zkušenostech s geometrií vím že málo kde to umí seřídit perfektně. Osobně znám jen jedno místo kde mají machra který umí seřídit geometrii naprosto špičkově a budu dost v háji až půjde do důchodu. Třeba s pašíkem jsem byl ve dvou různých servisech a pořád to nebylo ono, pak jsem zajel k tomu týpkovi a auto jezdilo špičkově. V jednom servisu mi dokonce geometrii seřídili tak, že s autem téměř nebylo možné projet zatáčku protože chtělo jet pořád rovně a to tam mají špičkové vybavení, ale když na tom dělají lemplové tak je jim to houby platný.

Tak jsem zvědav jak to dopadne, dám vědět.

2010-10-08 00:02:42

Take jsem resil tento problem.Uz jsem nevedel co s tim a ani nevim.Menil jsem predni pneu a vyvazene si myslim byly v pohode.Potom jsem jel na geometrii.Tam vim,ze ji delaji nejlip a je fakt,ze tam jezdi hodne kluku.A potom jsem jel na dalnici a delalo to v podstate to stejne.Kam sklon vozovky.tam jede auto :) Tak nevim co s tim.Jeste ze nejsem sam :)

Ben
2010-10-08 08:38:26

Jak již jsem to tady jednou psal. Byl jsem na pravidelné kontrole autorizovaném servisu a kromě. Sdělil jsem jim, že auto táhne doprava. Když jsem si byl auto druhý den vyzvednout, tak mi přijímací technik sdělil, že byla trochu rozhozená geometrie. Poté jsem auto při jízdě na chalupu vyzkoušel a bylo to stejně - šlo to doprava. Reklamoval jsem to v servisu. Auto tam bylo dva dny. Podle sdělení technika, který údajně asi dvakrát přeměřoval geomatrii, prohazoval různě kola, pak tam údajně dali svoje. Výsledek - údajně to dělali moji pneu a až přehodím na zimní bude to O.K. Prdlajs. po přehození na zimní pneu táhlo auto stejně doprava. Není to nijak markantní, ale táhne. Už jsem to nějak neřešil. Vždy když měním kola, tak ty přední hodím na zadek a obráceně. Zatím (klepu si na hlavu) jsem nezjistil, že by se pneu výrazně sjíždělo. Pro zajímavost jsem metrem měřil rozvor z obou stran (ale opravdu zhruba) a pár milimetrů tak rozdíl je. Klidně je možné, že tam bude nějaká konstrukční vada. Jak už se tady několikrát psalo - nevhodný materiál (papírový plech apod.).

Občas když jedu za nějakým autem i poměrně drahým, tak jsem si několikrát všiml, že "šmajdá", nedrží stopu.

2010-10-08 08:45:50

Zdravim. Take mi tahne doprava, ale dle sklonu vozovky a vyjetych koleji i do leva. Dle meho nazoru je to opravdu sklonem vozovky, na usecich dalnice kde je uplne nova silnice - rovna, pustim volant a auto se ani nehne, rizeni je v pohode a nikam to netahne. Je to opravdu sklonem, nejspis je 90% vozoky takto uzpusobeno.

2010-10-08 12:41:51

Suhlasim schvalne som skusal na mojej M6 riadenie a na niektorych usekoch cesty taha mierne dolava, na niektorych mierne doprava a inde zase ide pekne rovno. M6 ma skratka asi velmi citlive riadenie a preto sa to moze zdat ze to taha do strany. Samozrejme treba mat nastavenu geometriu tak ako ma byt

2010-10-08 13:51:09

nemohu s váma zcela souhlasit.Pokud by to tažení doprava nebyl tak úplně problém na autě,ale bylo by to způsobeno vozovkou,tak si myslím že by mě technik v servisu Mazda poslal už dávno do háje.(_!_)

doris  
Doris
2010-10-08 14:56:24

Ten problém tam je, taky jsme si toho v poslední době začali všímat a není to způsobeno vozovkou. Druhé auto, Nissan, to nedělá, to jede krásně přímo na stejném úseku. Takže taky musím dát zapravdu, že M6 táhne doprava.

2011-02-23 11:53:13

Nový pokus,začínáme se z kol a geometrie dostávat k servu.uvidíme .ozvu se

2011-12-02 22:27:55

Mám uplně stejný problém, má Šestka (předchozí gen z r. 06) taky táhne do prava. Zkusil jsem se projet na stejných cestách novou Šestkou (r.v. 2010) a v té se mi zdálo řízení v pořádku.

Tak jsem si nechal udělat geo + nové zimní pneu a je to bez zlepšení, ne li trochu horší. Tak nevim...

2011-12-03 21:49:38

Tento problém se objevuje - táhne- od vzniku modelu 6. Tak jak jsme to řešili.

Precizní seřízení geometrie a to i zadní nápravy´a také seřízení a kontrolu soososti

náprav s karoserii./nastavení dle možností tolerancí tak, aby byl elimonován tah do prava.

Naše zkušenosti také říkají, že toto se více projevuje u zimního obutí./ měkčí směs,tvar dezénu atd./

Když nám nic nepomohlo a M6 táhla slabonce do prava, tak jsme prohazovali

pneu z prava do leva / cca po 5. tis. uj. km na nich / a hle auto jelo rovně.

Další sezonu jsme kola montovali na stejné místo a bylo to v pořádku.

Závěr- vyzkoušet výše popsané, používat kvalitní a solidně provádějící servis

na geometr. ochotný se problémem zabývat a né konstatovat, že je to OK.

I výběr pneu/zimních má na tento problém dle mého určitý vliv/

A tak vyzkoušet výše popsané nám se to nakonec podařilo odstranit.

2013-04-08 20:10:53

Zdar Mazďáci,auto mi táhne lehce doprava, ale to bude asi možná způsobeno jetými pneu . Trápí mě však zavěšení zadního levého kola(což může souviset i s tažením na stranu) , opticky se mi zdá, že je níž oproti pravému a pravé je více v rovině. Přikládám foto.

MAX6  
J.
2013-04-08 20:16:00

milan123: A zkoušel jsi měřit výšku auta na zadku s prázdnym kufrem? Např. výšku od levýho lemu ke středu kola nebo k zemi a porovnat to s hodnotama na pravý straně ? Musí se to teda měřit na nějakym rovnym asfaltu,což je v ČR skoro nemožný Jestli ta výška bude opravdu odlišná tak může bejt buď unavená nebo ulomená pružina.


Odpovědět

1 ......... 2  3  4  5  6 ......... 8