Fórum - Téma


M6 GG/GY - Táhne doprava


Fórum 6 GG / GY M6 GG/GY - Táhne doprava

Informace o modelu: Mazda 6 GG / GY


1  2  3  4  5 ......... 8

2010-03-07 20:49:00

Pak je tu ještě možnost trochu ten podvozek překopat, už jsem to dělal u pár aut. Rozhodně nejsem tuner, kterej si na každém hrbu počítá plomby, ale pokud s rozumem člověk vezme něco z produkce třeba fy. eibach, tak se dá využít to dobre co m6 dává, a ten zbytek doladit . Eibach dělá sady pro-kit, pro-race, a race, ... ty první dvě celkem slušně zlepší chování auta, aniž by zase tak strašně utrpěl komfort. Základ jsou pružiny /dobré ceny/, pak tlumiče, a jestli ti zbudou peníze /jakože většinou ne /, tak se dá pořídit "protiponořovací" souprava to už je jiná káva. Pořád je to o tom, co do toho auta nacpat, a co už ne.

2010-03-07 21:12:10

Co je to protiponorovaci soupraprava? Jinak ja osobne bych se na to vybodnul... zavody nejezdim a tak nepotrebuju zavodni podvozek. Jasne, rozumim ti Honzo o co ti jde. Ale nemyslim si, ze by to mel byt nejakej fatalni rozdil. Pokud se cena vyrovna originalnim dilum, tak oki. Mozna bych o tom treba premyslel... ale jestli to ma byt dvakrat tak drahy. Netusim jak se ceny maji. Tak bych do toho urcite nesel,... Podvozek na M6 rozhodne nepatri k tem nejhorsim. S porovnanim s WV je to naprosta parada. Vic porovnat nemuzu

2010-03-07 21:22:51

Samozřejmě, že M6 nelze srovnávat s VW, kolega má Passata 09, a sere se mu to pořád, další BMW 740i a na záručních opravách by zaplatil 1 300 000, ale to už je na jinou diskuzi.

2010-03-07 21:30:04

Jasně, pružiny ještě cenově jdou /ceny od cca. 6ti tisíc za základ/, pokud jdeš k tomu do tlumičů, začnou lítat desítky tisíc za sady. Protiponořovací sady jsou vlastě ještě další přídavné zkrutné tyče a soutava vzpěr, která ti eliminuje vertikální pohyby auta právě při prudkém brždění, nebo zrychlování - tudíž daleko lepší ovladatelnost. Ty potom nemusíš mít tak tvrdé pružiny, aby jsi docílil stejné ovladatelnosti. Ale stojí to prachy a je to už fakt pro blázny , co nemají finanční pud sebezáchovy , to je jasné.

2010-03-07 21:33:37

Ajo takhle, ja jsem to neznal. Tak jsem vubec netusil o cem jsi to mluvil. No, tak to je opravdu pro profesionaly, ne? Totiz nemyslim, ze k seriovemu vozu by tohle melo mit ten spravny efekt. Cena/vykon... Beztak si nemyslim, ze nejaky velky zasahy do seriovych vozu jsou prave k dobru. Ale to je uplne jedno, my tady resime neco jineho. Tahne nam to doprava

2010-03-07 21:35:14

Taky se musím přidat. I po geometrii mi na letních táhla mírně do prava. Po přechodu na zimní se to "spravilo", nyní je to jen velmi mírně doleva. Ale přijde mi, že to seřízení je u M6 docela alchymie (podle toho co zde čtu...).

2010-03-07 21:58:23

Ještě dnes mi jeden známý mechanik povídal, že každá geometrie má toleranci od -do a jestli ta M6 je tak na to náchylná, tak to bude mazec seřídit.

2010-03-07 22:07:04

Franku, ještě taková dost paradoxní rada. V mazdě většinou dělají mladí kluci /ti co něco umí většinou zdrhnou a dělají na sebe/ a ten zbytek pořádně geometrii ani udělat většinou neumí - jasně že je to servis od servisu a není to obecné pravidlo, ale pokud znáš někde spolehlivý pneuservis /ne nějaké šejdíře co jen kšeftují s pneu /, kde dělají geometrie, tak máš velkou šanci, že tam ji udělají líp, protože denně těch geometrií na různých autech dělají nespočet. Zní to divně, ale většinou to tak bývá.

2010-03-07 22:18:27

Jasně, já s tím nebyl ani předtím v Mazdě, tam mám jen samé špatné zkušenosti. Jediné co se tam oplatí jsou rozvody 1,5 h práce, cca 800kč s vlastním řemenem. To zas má výhodu, protože ti kluci vědí kde šáhnout a když jsem je dělal na M3 tak všude jinde za to chtěli 2-3 litry a 2 dny na práci. Takže tak.

Ben
2010-03-08 09:08:04

Mám ten samý problém. Auto táhne cca po 100 m doprava. Protože jsem měl jít na kontrolu po roce (ještě je v záruce), tak jsem při této příležitosti sdělil, že vozidlo táhne doprava. Druhý den jsem si přišel pro zkontrolované vozidlo. Přijímací technik mi sdělil, že byla špatná geomatrie. Pořádně jsem auto vyzkoušel až při cestě na chalupu (80 km) a vytočilo mě, že auto stále táhne doprava. Ihned v pondělí, jsem práci reklamoval. Auto jsem přistavil druhý den (úterý) a šel jsem si pro něho ve středu, kde mi technik sdělil, že mechanik provedl opětovnou geometrii, projel to, táhlo to doprava, přehodil zadní kola dopředu, stále to táhlo doprava, dal tam kola servisu, projel to a údajně to bylo dobré, dal tam původní kola, táhlo to doprava. Údajně došli k závěru, že je to pneumatikami (goodyear 195/15). Po jejich výměně na letní (stejný výrobce 205/16) to má být v pohodě. Tak jsem zvědav. Až přehodím kola ozvu se. Už má druhé auto, které má problém s podvozkem a nikdo si s tím nevěděl rady.

2010-03-08 12:40:49

Tak to cumim, ze pneumatiky muzou mit az takovy vliv na geometrii.

2010-03-08 12:43:37

Jo, jo, slyším to z mnoha stran a i sám mám podobné zkušennosti. Dřív když si dal člověk auto do servisu, tak se snažili /nebo aspoň se snažili, aby to vypadalo, že se snaží /, mazda vždy zdůrazňovala solidní přístup k zákazníkovi. Od té doby co tady v Brně začali prodávat pod stejnou firmou a střechou i mechanismy typu fiat a hyundai, tak nemají na nic čas a stávají se z nich POHÁDKÁŘI a KECALOVÉ jako všude jinde!

2010-03-08 12:49:00

TO 1N7RUD3R: je pravda v tom, že nejdřív má špatná geometrie vliv na pneu /křivě se ti sjedou/ a potom, zpětně na dobré geometrii ti auto s takovými pneu nepojede rovně. Jenže jsou tu cca. 3 lidé, co mají tento problém od nova, s novými pneu a relativně pár km na tachometru, a to by se stávat nemělo.

2010-03-08 12:54:21

jasny, to chapu... ze se spatnou geometrii se gumy sjedou nerovnomerne. No je to predevsim velmi zajimavy... clovek pokud chce mit jistotu tak si muze nechat udelat novou geometrii hned, co si porizuje novy gumy.

2010-03-08 13:02:58

No však taky nic jiného už nedělám, když máš dvoje disky - léto, zima, tak většinou na každých pneu najedeš cca. 30-40 tis., což znamená, že nové pneu měníš jednou za 60-70-80 tis., a těch pár stovek za geometrii se ti vrátí v trvanlivosti nových pneu, nemluvě o tom, jak to ser....... , když to při řízení táhne na stranu.

2010-03-08 21:02:21

Mne sa u 6 paci to, ze je tam len posilovac a nie servo. Pri posilovaci ma clovek spätnu vazbu z kolesa, pri servoriadeni nic, ziadna spatna vazba.

Taha vam to doprava asi vdaka sklonu vozovky, ktore su spadovane ku krajniciam.

Ja som zatial spokojny s podvozkom. Ste hnidopichovia

2010-03-08 22:28:33

husarik - i v levem pruhu na dalnici?

2010-03-08 22:49:35

tak kvalitu zdejsich dalnic bych nebral jako argument :) pokud mluvis o slovenskych, nemeckych ci rakouskych tak to beru ale u nas :) to je na pokutu ze se odvazujeme nea tu dalnici vubec vjet :)

2010-03-09 06:52:35

Jééé, to je ale krásná cestička, po té bych se chtěl projet

Kdepak, tam bych trpěl i za svoje auto, jenže poslední dobou jezdím po podobných silnicích, které do tohohle nemají daleko, po téhle zimě se je ani neodvažuji nazývat asfaltovými, protože jsou samá díra, trhlina a záplata, přičemž záplata je onen jedinný kus asfaltu široko daleko

2010-03-09 07:58:15

To husárik: máš v těch servech,posilovačích a elektroposilovačích řízení /! o kterých jsi chtěl patrně mluvit!/ trošku hokej.


Odpovědět

1  2  3  4  5 ......... 8