Fórum - Téma


M6 GG/ GY - Spotřeba


Fórum 6 GG / GY M6 GG/ GY - Spotřeba

Informace o modelu: Mazda 6 GG / GY


1 ......... 7  8  9  10  11 ......... 17

2009-10-07 18:20:00

Koukám coalmane, že jezdíš v obou motorizacích - 2l i mps, tobě se nezdá ten dvoulitr takovej jalovej?

2009-10-07 18:47:32

2.0i mi přišel docela jako lenoch ... hold malej krouťák, to 104 kW 2.0 diesel mi asi prijde jako nejlepsi volba - velky tocivy moment, prizniva spotreba ... ( teda nejlepsi volba je samozrejme 2.3 T ,ale to je zase o uplne jinem jezdeni )

2009-10-07 18:54:24

Jsem stará škola , naftu od mazdy bych ještě /podotýkám ještě a už se to blíží/ zatím nebral. Z jpn platí benzín. Jak už jsem psal dřív, v ´90 tých letech byli v mazdě sakra-motoráři, a teď z úsporných důvodů pajcujou ty motory od fordu, maximálně je otrurbují. Tohle považuji za velikou škodu.

2009-10-07 18:59:48

ty nove nafty jsou snad od Oplu, ne? S dvoulitem naftou jsem najezdil pár tisíc, a naprostá spokojenost ... pak jsem presel na benzinovou verzi, a byl jsem trochu zklamaný... ale eMPeSo je presne to co jsem hledal

http://www.youtube.com/watch?v=T4qiiNS9QzU

2009-10-07 19:35:40

MPS je pěkné, zvuk taky, jenom tohle auto je dost extrémní, něco jako snaha se vyrovnat impreze, nebo lanceru evo, v této třídě však mazda nemá zvuk. Proto taky měl tenhle model MPS trochu jepičí život. Nikomu to nenutím, ale zákazníci mazdy očekávali trochu uhlazenější auto /ber čistě jako můj názor/. Škoda, že do poslední 2,5 GTA nenacpali ten oturbovanej pětiválec od volva, kterej má v posledním mondeu solidní renomé. Pořád převrtávat tu 2,3 není nejšťastnější. ........ Jinak naftě nemůžu přijít na chuť, netvrdím, že nejede, ale to chvění u volnoběhu, a tvrdý chod mi vadí.

2009-10-07 20:22:41

urcite bych se nesnazil prirovnavat 6 MPS k reze nebo evu, to je uplne jina kategorie. eMPeSo je to takovy hodne rychly luxusni sedan. Konkurenci bych spise hledal v Mondeu ST220, Oplu Vectra OPC ...

2009-10-07 21:07:48

Dnes jsem tankoval. M6 2,0 Diesel

palubní PC ukazuje 6,1l/100Km, po přepočítání 7,4l/100Km musím započítat topení webastem, a 2hodiny jsem stál s nastartovaným motorem, a proto mě napadá otázka, kolik si vezme motor nafty na hodinu provozu?

2009-10-07 21:17:08

Mno, konecne nekdo, kdo ma spotrebu jako ja. Zkousim ruzne rezimy jizdy. Tempomat vsude kde to jen jde, pak drzeni otacek mezi dvema a tremi tisici... zadny prudky zabery. No, ale vysledek je vzdycky stejnej. Pod 7 litru mi to nejde. Ted, kdyz jsem jel za pritelkyni do Ceskeho Tesina jsem tankoval pri 720km. Jeste bych zvladl neco, ale pumpy tam nejsou na kazdym rohu. A to jsem jel na tempomat. Zpatky jsem jel taky na tempo a spotreba se zda byt vyssi nezli tam. Hlava mi to uz nebere. Jedna se o 2.0 Kamna 100kW.

2009-10-07 22:05:46

1N7RUD3R - pokud se někdo umí udržet na uzdě, tak tempomatem si spotřebu zvyšuje ! Podle té spotřeby ale nebudeš ten případ

2009-10-08 06:22:27

Labik - jak to, ze zvysuje? Vzdyt tempomat bych prave rekl, ze ji muze snizit. Ja uz opravdu nevim cim to muze byt. Zkousim jezdit s platem vajec vzadu, hlidat otacky. Uz nevim, kdyz pujdu do servisu tak mi reknou, ze mam tezkou nohu :D

2009-10-08 08:43:00

Michale pokud jedeš na dálnici trvale třeba rychlostí kolem 120ti, tak tempomat se ji snaží držet přesně. To znamená, že z kopce hodně ubírá, na rovině také, potom ale přijde kopec a on se snaží hodně zabrat, aby tu rychlost udržel. Pokud jedeš lehká noha, z kopce a na rovince to necháš rozjet samo o trochu víc, a do kopců naopak necháš zase trochu rychlost spadnout /jde trochu o cit/ a tvoje rychlost kolísá třeba mezi 110-135ti, tak jsi schopen jet úsporněji. Ve vyšších rychlostech to samozřejmě už neplatí, protože pro překonání odporu vzduchu auto musí vždy jet pod plynem, a jakékoliv ubrání většinou znamemá stejně pokles rychlosti.

2009-10-08 09:28:02

Mno opět já,, dálnici jezdím okolo 140km/h a spotřeba něco okolo šesti.. jedu tempomat, ten vypnu jen při zrychlení, které trvá asi 2-3 minuty, mno co dodat, v předchozím příspěvku jsem jel poměrně za hodně, ale pod 6litrů jsem se ještě nikdy nedostal.

Připomenu můj dotaz, spotřeba motoru při volno běhu za 1hodinu, klima, radio, atd. zapnuto.

2009-10-08 09:36:57

Honzo - schvalne to odpozoruju, ted me ceka zase kousek dalnice. Tak uvidim

Vito - pocitej tak litr. IMHO

2009-10-08 12:38:00

Stojící auto se zaplým motorem a klimou, to bych viděl možní i víc, než jeden litr z nádrže za hodinu. Michale, pak dej vědět, jen podotýkám, že je asi třeba jet minimálně víc jak 50 km po dálnici, aby měl člověk vůbec co srovnávat, protože ty rozdíly budou jen malé.

2009-10-08 14:31:34

Honzo, ja to vzdycky zkousim na celou nadrz. Protoze tak mas vetsi jistotu,... a je to i o to vice objektivnejsi. Ale ano, mozna si vezme i vic pri klapacce s klimou atd. No, byl to jen muj odhad.

2009-10-08 14:42:31

1N7RUD3R taky většinou nejezdím pod 7, neřeš to. Koukni kolik ti spadla za rok cena celého auto, pronásob to počtem naježděných km, připočítej patřičné náklady na opotřebení a pak zjistíš že je to úplně jedno jestli 6 nebo 8.

2009-10-08 14:55:08

Fredy - vlastne mas pravdu. Urcite, kdyz si spocitac naklady na km. Ja se ale kratkozrace ridim dojezdem. Kdyz budu mit dojezd rekneme tech 800-1000km budu stastnej. ale ja jsem o nekolik stovek jinde. 600km a uz abych hledal pumpu. Jde vylozene o to pohodli. Protoze jak jsem tu zminil, jezdim pres celou republiku za pritelkyni a abych tankoval dvakrat za vikend se mi nejak moc nechce. Takze taky jde i o klid duse. U me asi dost. Ale jak tu jednou kdosi rekl, ze jezdit budem stejne.

2009-10-08 15:03:15

tempomat spotrebu znizuje, este raz... znizuje.

nikoho noha nieje citlivejsia ako PC.

pojem sa nerovna dojem.

AV5.77l/100km = 85% na tempomat

2009-10-08 20:16:46

Máš pravdu, počítač je velmi přesný v udržování nastavené konstantní rychlosti, spotřeba je v tomto případě u něj až na druhém místě. Na ideální rovině bys měl pravdu, ale pokud je dálnice kopcovitá, noha může být lepší.

2009-10-08 20:21:37

To ano! To mas Honzo pravdu. Timhle bych tedy uzavrel nasi spolecnou diskuzi na tema tempomat.


Odpovědět

1 ......... 7  8  9  10  11 ......... 17