Fórum - Téma


M6 GG/ GY - Spotřeba


Fórum 6 GG / GY M6 GG/ GY - Spotřeba

Informace o modelu: Mazda 6 GG / GY


1 ......... 6  7  8  9  10 ......... 17

2009-09-24 14:50:56

intruder: zdar chlape, souhlasím s fredym, mám 323 sedana s 1.5 benzínem a 7.5-8l je normál, fakt je, že málo kdy jezdím v klidu, ale máš velký auto, rozhodně větší, než já, tak neřeš nějakou decku a hlavně nevěř všem, co básněj o krásnejch spotřebách, leda že s tím jezděj jednou za tejden po prázdnej silnic do kostela

2009-09-24 21:50:05

Tak jsem se dostal začátkem měsíce na 6,1 zaplá klima a předehřívaný motor webastem, okresky, trocha dálnice...

Dnes jsem tankoval a jsem za 6,5 klima, webasto, docela hodně město... Celé léto jsem jezdil v rozmezí 6,8 - 7,1

2009-09-25 20:11:30

m6 2.0d sw 2004

AV 5,77l/100km... skutocna... kalkulujem to uz rok v .xls file, cez 1000km na nadrz

PP +15%

naklepsie mi vychadza shell

2009-09-25 20:14:21

Zdravím všechny šestkaře, pročítám tu příspěvky a nestačím se divit . Nikdy jsem si nemyslel, že když přelezu z Xedosu 6 na Mazdu 6, 2,0i, 109 Kw, tak že budu mít ješt větší spotřebu. Dle palubního počítače se nemůžu dostat pod 9 a i klidnou jízdou. S xedosem jsem v létě jezdil běžně za 8,5 l a byl jsem rychlejší než průměr. Teď jsem spadl do průmětru a jezdím o litr víc. Taky zjišťuji, že na dálnici v rychlostech nad 150 Km/hod. jde spotřeba prudce nahoru do závratných výšin, to xedos taky nedělal. Za kolik jezdí dvoulitrové šestky vám?

2009-09-29 19:52:01

Tak nevím, teď jsem za tři týdny vyjezdil 4x nádrž. Jednou tank u Benziny, jednou Shel a pak zpět Globus Chomutov /Vary/. U Globusu spotřeba 6,4 u ostatních 7,2. Tomu nerozumím. Podmínky jízdy stejné - vždy 200 km na jeden zátah, pak 10x 25 km a nějaké další pojížďky a znova.

2009-09-30 12:05:15

John.Watson: Uz jsem to tady nekde psal. Mam M6 2.0 MZR a spotreba od 7.9-8.6 pokud jedu pres nemecko (~700-900km), nacez 7.9 odpovida klidnejsi jizde (tempomat tak na 130+), 8.6 pokud se na to opravdu poradne slapne (170+) (klima porad zapnuta). Take jsem vypozoroval ze ukazatel spotreby vetsinou po vynulovani vyleti do nadoblacnych vysin a teprve kolem ~400/500km se dostavam na zminovanou spotrebu. Uz jsem se dokopal i k overeni udaje palubniho pocitace a musim rict ze skutecna spotreba sedi s pocitacem +-0.1 l, tedy dost presne (zkontrolovano a vynulovano vzdy po nacerpani benzinu). Poslednich ~2000km po nenemeckych dalnicich (rozumej s rychlostnim omezenim) vedlo ke spotrebe ~ 7.5-7.6.

2009-09-30 18:27:53

tecka - jak muzes ujet 1000km na nadrz to teda nechapu...

2009-09-30 21:05:55

da sa to... teraz mi to hadam vydrzi 1100km

jazdim denne do prace 2 x 40km po dialnici (tam 130/spat 110) + cca 5 az 10km z podniku do podniku (2. - 3. prev.st.) + 2 x 14km pre priatelku do prace... (70/30 mesto/mimo mesta)

malokedy sa mi stane, ze prejdem menej ako 950km.

jazdim predpisovo 50/90/130 s lahkou nohou a tempomat. pracujem s optimalnymi otackami v pomere ku krivke motora... mam vypocitane "kedy asi" spravi motor najvacsiu pracu pri minimalnom prikone, a kedy je "asi" spicka vykonoveho bodu v damom rozsahu.

...taktiez.... vykonostna krivka turba je dolezita, kazde turbo ma ine parametre objem/tlak v zavislosti na otackach... DOLEZITE: aby podtlakove potrubie pracovalo spravne!

inak povedame, dat motoru co potrebuje a nic na vyse, kolko mu das tolko spali.

2009-09-30 21:17:04

Muzes prosim rozvest tu myslenku s "vypoctem" optimalnich podminek? Doufam, ze se bavime o 2.0 nafte 100kw... Ja proste ujedu MAXIMALNE 650km a uz sviti

2009-10-01 10:09:09

Mno při 650 - 700 většinou také tankuji.. pak začne svítit, ale dřív ne...

2009-10-01 13:18:58

TO buldok: Nejsi tak trochu buldoku kouzelník? Jezdit s dvoulitrovou benzínovou šestkou za 6,4? To je výborná hodnota i na diessel. To to tlačíš, nebo vedle toho auta běháš ? /a neber ten můj příspěvek tak doslovně vážně/

2009-10-01 16:29:49

Někdy tlačím já, někdy celá rodina.....

Ale ne, to jsou cesty s prázdným autem, jedu v tom jen já. Na druhou stranu taky umím jezdit za 10 litrů. Třeba se mi podařilo dobře zajet motor....

2009-10-02 09:10:04

Tak to asi musíš mít ho dobře zajetej, proč ne . Já osobně ten motor /2,0 108 Kw/ moc za dobrej nepovažuji. Je to rodokmenem ford jak vyšitej se vším všudy - tvrdý chod, vibrace, v otáčkách je zbytečné jej honit. Nevím, pořád si na něj nějak nemůžu zvyknout , furt vzpomínám na původní mazdovskou produkci předešlých let.

2009-10-06 20:15:11

je to na dlhsie, ale pripajam charakteristiku motora 2.0 ditd 100kw a charakteristiku turba, tato m6 ma typ RHF4. spicka motora je okolo 3000ot, spicka turba je okolo 2750ot...

optimalny tlak je od 1800ot do 2250ot / v pomere ku spotrebe paliva

2009-10-06 20:36:11

Kluci já taky musim přispět svojí troškou do mlejna, mám Mazdu 6 2.0i 104kW od června a tohle je sešit, kam píšu spotřebu při tankování

2009-10-07 07:51:59

Samper díky, za deníček, tohle celkem odpovídá reálu a tomu, co tak asi žere moje šestka. Já pořád doufal, že ten dýchavičný motor bude aspoň brát jak uvádí tovární údaje, když už je tak vlažnej, ale pořád musíme mít na paměti, že je to dvoulitr, takže dlouhodobý průměr nemůže být pod 8 l. Tento motor má jedinnou přednost - dobrý zátah kolem dvou tis. otáček, ale nad 4 se fakt trápí a poměr podávaný výkon/spotřeba není dobrý.

2009-10-07 10:17:13

hmm, tak jak tady koukám na ty vaše spotřeby a dojezdy na plnou nádrž, tak jen tiše závidim

6 MPS - kombinovaná okolo 13l (město, okresní silnice, dálnice), dojezd okolo 450 km

a to jezdim vcelku klidně, až na pár momentů

2009-10-07 11:48:57

John.Watson: Taky myslím, že ta spotřeba je v normě. Ono by se dalo určitě jezdit za míň (kdokoliv jiný s mým autem jede, ukazuje mu to míň), ale zase nechci jezdit jako debílek a všude se courat. Občas je potřeba vyhnat z motorovýho prostoru mouchy

Jinak k vlastnostem motoru, líbí se mi, že kolem 2000 ot. se motor nedusí, i když je fakt, že ani nejede. Kolem 3.500 se ale probere a táhne pěkně až k sedmi tisícům, teda alespoň mně jo. V Chorvatsku jsem dost často podřadil na 3 a letělo to k těm 7000 jako ďas, takže se předjíždělo svižně a bylo to příjemný. Navíc má ten motor ve vysokých otáčkách zvuk, který mám moc rád.

Coalman: Mně by to nevadilo, MPS s 260 koňma, čtyřkolkou a tím sportovním lookem bych to rád odpustil

2009-10-07 17:53:26

Přesně tak, MPS je MPS, to je něco za něco, pokud chci šetřit, nepořizuji MPS. , Jinak sampere, myslím že právě u šestky facelift se zaměřili na průběh toč. momentu, resp. na spotřebu, což ve výsledku znamenalo, že celou výkonvou křivku toho motoru posunuli dost dolů, aby ji přiblížili jak se říká "běžnému spotřebiteli", kterého hlavně zajímá spotřeba a klidná jízda. Sice tenle úkol asi splnili, ale výsledek je trochu nuda, když to ženeš. . A pokud chceš slyšet krásnej zvuk v otáčkách, tak se někdy svez ve kterékoliv staré šestiválcové vraždě /kucíí nic proti / MX6, 626 V6, Xedosy, MX 3, a přestože mají léta, tenhle motor zpívá . Tomu se žádej čtyřválec dle mého názoru nevyrovná.

2009-10-07 17:56:56

však já nic neříkám jen konstatuji


Odpovědět

1 ......... 6  7  8  9  10 ......... 17