Fórum - Téma


M6 GG/ GY - Spotřeba


Fórum 6 GG / GY M6 GG/ GY - Spotřeba

Informace o modelu: Mazda 6 GG / GY


1  2  3  4  5 ......... 17

2008-06-29 21:02:01

namackej si na displeji tu prumernou spotrebu a to samy tlacitko dlouze podrz a vynuluje se ti to

2008-06-30 09:55:23

Jediná opravdu průměrná spotřeba je tak 3 nádrže od plný do plný s lístečkem a kalkulačkou v ruce. Palubní PC je čistě orientační záležitost, někdy mu to vychází docela přesně ale někdy umí vypočítat naprostou úchylku.

2008-07-02 22:05:53

Taky jsem pravidelně počítával spotřebu, mazdu jsem ale registroval zde : http://www.spritmonitor.d...detailansicht/275530.html a už to mám bez kalkulačky. Je tam i krásně vidět jak kolísá měření palubního PC od reality.

2008-07-13 14:18:57

Tak jsem tu původní spotřebu vynuloval - dal se do měření znovu...Tentokrát na delší trasu do Německa (tam a zpět cca 550 km),menší provoz aut,neboť jsem jel v noci,bez zapnuté klimatizace - dostal jsem se na 6,7 l/100 km,ale to jsem je opravdu s "lehkou" nohou...Na jednu stranu je 6,7 méně než 8,6...ale do těch 7 litrů jsem si představoval u té 1,8i spotřebu s daleko sportovnější jízdou...Jinak to má jízdní vlastnosti docela dobré

2008-07-14 13:33:28

Ahoj Donic

Jasne ze sa da . Chce to klud, rozvahu , pruznu jazdu a hlavne predvidavost. Tieto vlastnosti robia zazraky na cestach , ale aj inde . hmmm. Takze po poriadku :

1.- Neutral počas jazdy minimálne ! , stále mať zaradený prevodový stupeň ! . Jasne keď stojím na parkovisku tak toho vela nenarobim , alebo keď preraďujem . ušetriš cca 0,5-1,0litr/100km.

2.- rozjazd plunule v pohode žiadne športove šprinty , cca 15-30sec na100km i viac. hlavne radiť v optimalných otáčkach cca.2500-3500 1/s. ušetríš 0-3litr/100km v meste aj viac , >5litrov.

3.- Shell Vpower je sice drahší ale má vyššiu energetickú hodnotu teda evid. je tu nižšia spotreba cca. 0,1-0,5l/100km.

4.- predvidavo skor spomalujem pred križovatkou , "dobieham na 5.st" pozor nie volnobeh .

5.- Motor nedusit na 5.st ked predbiehaš , max. otačky 4500-5500 , a 100%techn. stav auto toto určite ti dá 7,5-8,0L/100km v meste .

Ja mam 64T. nabehanych a v meste nad 8.0 Litr. ešte som nemal . mimo mesta 6,8Litr. v pohode . V kombi prevadzke 50-50 je spotreba 7,3-7,5Litrov . KeD treab tak dupnem na to , ale len s prehladom . Na dialnici s tempomatom a v meste kde sa to da . Optimalizuje rychlost so spotrebou .Pred tým som mal Feldu 1,6 / 5rokov-85Tis nabehanych/ a bohužial , taku dobru spotrebu som na tom nemohol-nevedel dosiahnut .

GabrielM6

2008-07-25 10:44:20

Ahoj všichni, mám 3 měsíce starou 6 II 2.0 a spotřeba je asi následující:

  • po městě kolem 8.5 (se stáním na semaforech), ale občas to přeleze i 9 litrů; při plynulé jízdě bez zastavování (55 km/h) se dostanu i na 7.5
  • mimo město 7.2 (105 km/h)
  • dálnice 10.0 (150 km/h) ale pokud to člověk trochu potrápí po německé dálnici, dostanu se i na 11.5 (180 - 200 km/h)

Doporučuju tempomat - a to i po městě na těch 55 km/h. Člověka to nenutí dělat "športové šprinty", zvykne si na decentní rozjezdy a bezstresovou jízdu Jinak ty rychlosti uvádím podle toho, co ukazuje tachometr. Tím odpovídám i na jeden z předchozích příspěvků - tachometr skutečně ukazuje více než ve skutečnosti jedete (měřil jsem pomocí GPS):

50 km/h (ukazuje 53 km/h)

90 km/h (ukazuje 97 km/h)

130 km/h (ukazuje 140 km/h)

... ale pozor, může to být u každého vozidla jinak a podle mne záleží i na velikosti pneumatik, takže po přezutí na menší zimní můžete zjistit jiné hodnoty.

2008-07-28 09:15:31

Ještě se vrátím k té spotřebě - s roční Mazdou 6 1,8i se mi stále zdá vyšší spotřeba...takže jsem dal na zdejší doporučení 2 nádrže Shell V-Power a včera jsem měřil znovu - ale nikoliv podle počítače v autě (kde mi to ukazuje průměr.spotřebu 7,0),nýbrž od plné nádrže k plné nádrži po ujetí cca 350 km..A výsledek? Zatím žádná "bomba" - 7,7 l/100 km. Opravdu jsem čekal s V-Power méně. A to jezdím hodně s tempomatem,se zařazeným stupněm,plynule,atd.,přesně jako popisoval ve svém příspěvku GabrielM6...Prostě na motor 1,8i se mi zdá Mazda 6 jako docela slušný "žroutík" paliva...

Jinak přidám poznámku ještě k tomu tachometru,co píše krteczech - i mě ukazuje tachometr více než ve skutečnosti jedu. Měřil jsem to rovněž pomocí GPS navigace,ale i podle ukazatelů rychlosti v obcích - všeobecně o cca 5-8 km/hod více. A pneumatiky mám ty tzv. menší=v základu na Mazdě 6 - 195/65 R15.

2008-07-28 10:09:04

me to podle navigace ukazuje stejne jak to tady popisujete takze u sestek asi normalni ze pri 130gps je na tachu 140

2008-07-28 10:51:39

Ahoj

Len skus sa spytat aj ostatnych , napriklad taxikarov , oni vedia velmi dobre ako v meste jazdit , im to ide o kseft o peniaze teda aj " o zivot" . Mozno mas niektory zly pohyb nacviceny a neuvedomujes si to , tipujem na 99% ,. Najlepsie odstranis svoje zle naucene pohyby-zviky ak si ku tebe sadne "starsi skusenejsi" sofer a prejdete si v meste . Moj kamarat si kupil KIA ceed 1,6 crdi. vraj spica motor . udavana spotreba 4,5l/100km . On nevedel to dat na 6Litrov stale mal 7Litrov !! . Skoro to isiel reklamovat !! Ale ako zaciatocnik mal zle nacvicene jazdne zrucnosti . to som mu vysvetlil . Po 6 mesiacoch uz jazdil na 5,5Litroch , Mimo mesta .

2008-07-28 13:42:47

Jestli to není spíš o tom, že to auto už zajel a naučil se jezdit s jiným obsahem

K té GPS, je to tak u všech aut, dokonce skoro povinně. Nikdy by neměl tachometr ukazovat více, je na to nějaká metodika. Mě se to podle GPS na kolech 215/45/17 a 205/55/16 liší v podstatě stejně. Ty 17" jsou nepatrně menší, ale je to rozdíl zhruba tak o 2km/h při 130. (myšleno 16 oproti 17, ne oproti tacho)

2008-07-31 10:16:51

DPF je fajn

2008-08-01 10:56:43

Souhlasím s tím že filtr sazí není to co bych u auta musel nutně mít. Zvyšuje spotřebu a snižuje výkon, obzvláště u takových tras co píšeš. Nicméně, z tvých příspěvků jde na mě dojem že máš rád VW (proč ne, je to každého věc) a na mazdu se díváš od začátku zkrz prsty. Pak se divím, proč jsi si rovnou nekoupil 66kw ve škodovce. Ano ten vw motor, má nizkou spotřebu, ale o jeho kultivovanosti, případně jízdním výkonu bych velice polemizoval, zároveň pak o poměru ceny a užitných vlastností celého vozu.

Ale jinak Ti přeji, aby tvůj závěr byl mylný a měl jsi z mazdy radost. Protože kdyby to bylo tak jak píšeš, tak za další 2tkm máš opět od 2-3 deci nafty v oleji více, a to se mi prostě nezdá, aby se přihodilo u nového motoru, který měl tu péči kterou vyžadoval.

2008-08-01 13:19:31

nevím

2008-08-04 08:31:27

Psal jsi něco o zlatém VW TDi a zkušenosti za 630t, na to byla má odpověď. Pokud otevřeme téma aut. servis není o čem se bavit. Sám jezdím na garančky do 250km vzdáleného města, jelikož jim tam věřím. V servise, který mi je nejblíž jsem byl jednou a už mě tam nikdo neuvidí. Ale o tom to přeci je, pokud se Vám tam nelíbí a jsou to takový ignoranti, viz tvůj příspěvek, tak tam stačí nejezdit. Zaplatíš to třeba v čase, ale zase máš jistotu, a jednou za rok na garančku se to nechá vydržet..

2008-08-07 20:45:26

Ahoj tak nie oku spotrebe :

Bol som na cestach Kosice-Praha a spat moje zazitky o spotrebe su nasledovne .

Trasa bola :Kosice-Presov-Poprad-Zilina-Trencin-Brno-Praha Tu som mal spotrebu Do Trencina 6,7 Boly tam zapchy a islo sa pomaly , asi 50% dialnica a zvysok "polna" cesta .

Od Trencina do Brna "polna" a zapchy od Brna do Prahy dalo sa , AV spotreba 7,7 L.......

na km som nepozeral ked tak si pozrite v mape . Spat Praha-Brno-Blava-Trencin-Dubnica-Lipt.Mikulas-Sp.Podhradie-Krompachy-Kosice. Spiat spotreba 7,6L . Nuloval som pri tankovani a v mestach sme sa zastavovali a cca 50km v mestskej premavke presli .

Technika : Pneu Nokian V , NRZi 16" 2,2bar ,olej: Castrol SLX , palivo :SchellV. , posadka 5ludkovia (260kg)+ plny kufor lahkej batoziny.(cca 60kg.)

Priemerna rychlost na dialnici 130-150km/h mimo dialnice 90, v meste 60-80km/h. Dodrzoval som dopr. predpisy . Som SPOKOJNY so spotrebou .

G

2008-08-07 21:24:08

ty si ve městě dodržoval předpisy když jsi jel 60-80?

2008-08-08 08:45:10

GabrielM6: malá připomínka, uprav si v profilu auto máš 2002-2005 před FL, nikoliv po FL

2008-08-08 20:49:07

tak já průběžně jezdím kolem 6,2-6,5 bez klimy.s klimou tak 7,1.když sem jel do chorvatska tak plný auto i s kufrem a jel sem za 5,9 dle pc.ale taky furt po dálnici a na tempomat

2008-08-11 08:10:21

Fredy : Vies mi trochu priblizit co obsahoval ten FL ? .

vdaka .

2008-08-11 09:20:30

Když to vezmu z venku, tak jiný přední nárazník, jiná maska, kouřové podbarvení světel, jiný design alu kol. Dále pak vyztuženější karoserie, lepší antikorozní ochrana, výkonnější, úspornější a ekologičtější motory, u výkonnějších motorů 6ti stupňová převodovka, uvnitř přepracovaná středová konzola a výplně dveří.

Z blbostí pak, dešťový senzor, bezklíčkové ovládání auta.

Doplnění z webu

:

Změny modelu Mazda6 2005:

Design

· Nový design masky chladiče a předního nárazníku

· Elegantnější zadní nárazník

· Nové tmavé chromové rámečky světlometů a tmavá skla koncových světel

· Nově navržená kola z lehkých slitin o rozměru 16, 17 a volitelně i 18 palců

· Volitelný sportovní vzhledový paket

· Interiér s kvalitnějšími materiály sedadel a silnějším čalouněním madel dveří

· Změněný středový panel přístrojové desky s tmavším povrchem

· Nové ovládací prvky audio-soustavy se čtvercovými, leskle černými tlačítky

· Nové rámečky sdružených kruhových přístrojů před řidičem

Funkční uspořádání a výbava

· Anatomická přední sedadla (v závislosti na stupni výbavy)

· Sedadlo řidiče s pamětí polohy sedadla u koženého čalounění (volitelná výbava)

· Svislá madla dveří (pro cestující vpředu i vzadu)

· Elektricky ovládaná okna vpředu i vzadu

· Sklápěcí klíček

· Dálkově ovládané centrální zamykání

· Automatické vytažení všech oken při uzamknutí dveří

· Systém inteligentního dálkového ovládání a startování vozu se startovací kartou (volitelná výbava)

· Audio-soustava s přehrávačem CD jako standardní výbava

Pohonná jednotka

· Zdokonalený dvoulitrový vznětový motor common-rail ve dvou výkonových verzích

· Standardně montovaný filtr pevných částic (DPF)

· Vylepšené zážehové motory se zdvihovým objemem 1.8, 2.0, a 2.3 litru

· Nové šestistupňové manuální převodovky (standardně pro všechny motory vyjma zážehového 1.8 l)

· Nová pětistupňová automatická převodovka s manuálním režimem řazení (pro zážehové motory 2.0 l a 2.3 l)

Podvozek a bezpečnost

· Přídavné výztuhy karoserie (sloupky A a B, přední pomocný rám)

· Větší kotouče předních i zadních brzd (vpředu chlazené vzduchem) pro modely s 18palcovými koly (volitelné provedení u verze se zážehovým motorem 2.3 l)

· Dešťový senzor se systémem automatického ovládání stěračů (volitelná výbava)

· Systém Auto Light – automatické rozsvěcování světel v závislosti na světelných podmínkách (volitelná výbava); mlhová světla (v závislosti na trhu a stupni výbavy)

· Kontrolky zapnutí bezpečnostních pásů pro přední i zadní sedadla

našel jsem na: http://www.tiscali.cz/aut...center_050719.868981.html


Odpovědět

1  2  3  4  5 ......... 17